Здравейте, от казиното казаха ли ви защо са ви конфискували парите? Виждам, че вероятно има процес на разследване, когато проверяват акаунта ви, така че може би това е просто временна ситуация и те проверяват играта ви или нещо друго. Трябваше ли да изпратите документи до казиното или не? Мисля, че бих опитал да изчакам още няколко дни и ако не получите отговор от казиното, препоръчвам да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да разбере всичко, което трябва да знаем.
какво мислиш
Hi, did the casino tell you why they confiscated your money? I see that there is probably a investigation process going on when they check your account, so maybe it's just a temporary situation and they check your gameplay or something else. Was it necessary for you to send documents to the casino or not? I think I would try to wait a few more days and if you don't hear back from the casino, then I would recommend filing a complaint with us and our team will try to find out everything we need to know.
What do you think?