преди 2 месеца
Същото се случва и с мен. Но в крайна сметка получавам печалбите си. пожелавам ви успех при оттеглянето.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
0
Същото се случва и с мен. Но в крайна сметка получавам печалбите си. пожелавам ви успех при оттеглянето.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
Добро утро, тегленията се обработват, има забавяне поради големия обем тегления.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Благодаря ви, чувствам се по-спокойна, най-добри пожелания
Thank you, I feel calmer, best regards
Gracias , me quedo mas tranquilo un saludo
Добро утро, тегленията се обработват, има забавяне поради големия обем тегления.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Хубав ден и на теб!
Поне такова обяснение има смисъл, въпреки че единственото решение е чакането. Радвам се, че има още една добра душа, която в крайна сметка получава пари.
Какво правиш в свободното си време? Имате ли хобита, които биха могли да ви помогнат да се съсредоточите върху нещо друго? Питам само в случай, че станеш неспокоен, разбира се. Някои от нас не са много търпеливи. Като мен, например.
Good day to you!
At least such an explanation makes sense, even though the only solution is waiting. I'm glad there is another kind soul that actually gets paid eventually.
What do you do in your spare time? Do you have any hobbies that could help you focus on something else? Asking just in case you'd become restless, of course. Some of us are not very patient. Like me, for instance.
Здравейте, но винаги ми казват едно и също нещо от първия ден и те също са теглене на 500 евро, не знам защо струва толкова. Или са много стиснати с парите или не знам, но не са професионалисти. Днес минаха 8 дни, откакто поисках тегленето и все още нищо.
Hello, but they always tell me the same thing from the first day, and they are also 500 euro withdrawals, I don't know why it costs so much. Either they are very tight on money or I don't know, but they are not professionals. Today it's been 8 days since I requested the withdrawal and still nothing.
Hola , pero siempre me dicen lo mismo desde el primer día ademas son retiros de 500 euros no se que le cuesta tanto . O estan muy justos de dinero o no se pero profesionales no lo son . Hoy hace 8 dias que solicite el retiro y nada aun
Винаги така ми отговарят, но парите никога не идват.
This is what they always answer me but the money never arrives.
Esto es lo que siempre me responden pero el dinero no termina de llegar
Което очевидно показва, че все още се бавят. Очаквам друг имейл, след като са готови да пуснат парите вместо вас. Докато не наваксат отново, най-вероятно ще получите същия отговор на същия въпрос. 🙁
Which apparently indicated they are still in delay. I expect another email once they are ready to release the money for you. Until they catch up again, you will most likely get the same response to the same question. 🙁
Надявам се този кошмар да свърши скоро, но мисля, че ще отнеме много време. Имам много пари за теглене и не виждам край. Едно нещо ми е много ясно, няма да играя повече, за да загубя парите си, ако това е, което искат.
I hope this nightmare is over soon, but I think it will take a long time. I have a lot of money to withdraw and I don't see an end. One thing is very clear to me, I'm not going to play anymore to lose my money if that's what they want.
Espero que se termine esta pesadilla ya , pero creo que va para largo ,. tengo bastante dinero para retirar y no veo el fin . Una cosa tengo muy clara , no voy a jugar mas para perder mi dinero si es lo que pretenden ellos.
Опитайте се да сте спокойни и да се съсредоточите върху нещо друго, въпреки че знам, че не е лесно.
Радвам се, че решението ви да не играете с тези пари е толкова силно, така че, моля, дръжте го и се надяваме скоро те да могат да плащат.
Знайте, че ние сме тук за вас във всеки случай.
Try to be calm and focus on something else, even though I know it is not easy.
I am glad that your decision not to play with that money is this strong, so please hold on to it, and hopefully soon they'll be able to pay.
Know that we are here for you in any case.
Добро утро, благодаря много. Днес добавям още един ден чакане и нищо. Разбира се, че няма да играя. Мисля, че им отнема толкова време, за да обработят тегленията, така че хората да играят и да губят пари и да отменят тегленията.
Good morning, thank you very much. Today I add another day of waiting and nothing. Of course I'm not going to play. I think they take so long to process withdrawals so that people play and lose money and cancel the withdrawals.
Buenos días muchas gracias . Hoy sumo un día mas esperando y nada . Claro que no voy a jugar pienso que tardan tanto en procesar los retiros con el fin de que juegen y pierdan el dinero y cancelen las retiradas
здравей Питах през чата и сега ми казват, че моите тегления не съществуват. Много съм разочарован. Може ли някой да ми помогне, моля?
Hello. I have asked through the chat and now they tell me that my withdrawals do not exist. I am very disappointed. Can someone help me please?
Buenas . He preguntado por el chat y ahora me comentan que no existen mis retiros . Estoy muy decepcionado que alguien me ayude por favor
Казаха ми, че ще ми изпратят имейл, когато проучат случая, но тегленията ми не са
They have told me that they will send me an email when they have studied the case but that my withdrawals are not
Me han comentado que me enviarán un correo cuando hayan estudiado el caso pero que mis retiros no estan
Извинете за неудобството, говорих отново чрез чат и те ми казаха, че моите тегления са наред. Вече не знам какво да правя и на кого да вярвам, наистина съм отчаяна.
Sorry for the inconvenience, I've spoken via chat again and they tell me that my withdrawals are fine. I don't know what to do or who to believe anymore, I'm really desperate.
Disculpa mis molestias , he vuelto hablar por chat y me comentan que mis retiros estan bien . Ya no se que hacer ni a quien creer estoy desesperado de verdad
Знам, че това трябва да е разочароващо за вас и се опитвате да направите всичко, за да получите парите си.
Просто знайте, моля, че агентите за чат на живо в повечето случаи не знаят нищо или може би знаят съвсем малко, когато става въпрос за тегления. Те не се информират за тях, тъй като принадлежи на друг отдел и наистина може да се случи, че ще дезинформират играчите. Най-добрият начин е винаги да общувате с поддръжката по имейл.
И така, колко време е минало досега, откакто поискахте тегленето?🤔
Дръж се.
I know that it must be frustrating for you, and you try to do everything to get your money.
Just know, please, that live chat agents on most occasions don't know anything, or maybe know just a little, when it comes to withdrawals. They don't get informed about these as it belongs to another department, and it really can happen that they will misinform players. The best way is always communicating with the support by email.
So, how long has it been going on for now since you requested the withdrawal?🤔
Hang in there.
Добро утро, заявих първото теглене на 7 януари, второто на 8 януари и третото на 11 януари.
Good morning, I requested the first withdrawal on January 7, the second on January 8, and the third on January 11.
buenos dias el primer retiro lo solicite el 7 de enero , el segundo el 8 enero y el tercero el dia 11 de enero
окей Така че нека изчакаме и да видим как ще стане.
Okay. So let's wait and see how it'll go.
Здравейте, теглените средства все още не са пристигнали,
Hello, the withdrawals still haven't arrived,
Buenas , los retiros siguen sin llegar ,
хей Благодаря ви за актуализацията.
Вярвам, че е време да подадете жалба. какво мислиш
Вече мина твърде много време. Нашият съвместим екип ще се намеси във вашия случай и се надяваме, че ще успее да се свърже с казиното и да разбере каква е причината за това забавяне.
Така че, ако искате да го опитате, просто следвайте тази връзка и опишете целия проблем, моля.
Hey. Thank you for the update.
I believe it is time to file a complaint. What do you reckon?
It's been too long now. Our compliant team will intervene in your case and hopefully will be able to contact the casino and find out what the reason is for this delay.
So, if you wish to try it, just follow this link and describe the whole issue, please.
Добро утро, направих жалба, но в описанието на въпроса не ми позволи да напиша нищо, не знам защо.
Good morning, I have made the complaint but in the description of the matter it did not let me write anything, I don't know why.
Buenos días he realizado la denuncia pero en la descripción del asunto no me a dejado escribir nada no se porque
Това може да се дължи на факта, че използвате автоматичен преводач в браузъра. Ако е така, моля, опитайте да го изключите, тъй като така или иначе имаме автоматичен преводач на нашия уебсайт и можете да пишете на собствения си език без никакви проблеми.
Също така опитайте да изчистите кеша и бисквитките на вашия компютър или дори използвайте инкогнито прозорец, за да изпратите жалбата.
Моля, уведомете ни дали проблемът е бил отстранен и сте успели да го подадете. Ще чакаме вашия отговор.
This may be caused by the fact that you use an automated translator in the browser. If it is so, please try to turn it off, as we have an autotranslator on our website anyway and you can write in your own language without any problems.
Also try to clear the cache and cookies on your computer, or even use an incognito window to submit the complaint.
Please let us know if the issue was fixed and you were able to file it. We'll wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.