НачалоФорумКазинаLibrabet Casino - обща дискусия

Librabet Casino - обща дискусия (страница 4)

36 863 преглеждания 201 отговора |
преди 3 години
|
1...3 4 5...11
Добавете пост
JAIME8315
преди 11 месеца

Същото се случва и с мен. Но в крайна сметка получавам печалбите си. пожелавам ви успех при оттеглянето.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Добро утро, тегленията се обработват, има забавяне поради големия обем тегления.

Автоматичен превод:
blankaloviscek
преди 11 месеца

Благодаря ви, чувствам се по-спокойна, най-добри пожелания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, тегленията се обработват, има забавяне поради големия обем тегления.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хубав ден и на теб!

Поне такова обяснение има смисъл, въпреки че единственото решение е чакането. Радвам се, че има още една добра душа, която в крайна сметка получава пари.

Какво правиш в свободното си време? Имате ли хобита, които биха могли да ви помогнат да се съсредоточите върху нещо друго? Питам само в случай, че станеш неспокоен, разбира се. Някои от нас не са много търпеливи. Като мен, например.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравейте, но винаги ми казват едно и също нещо от първия ден и те също са теглене на 500 евро, не знам защо струва толкова. Или са много стиснати с парите или не знам, но не са професионалисти. Днес минаха 8 дни, откакто поисках тегленето и все още нищо.

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Винаги така ми отговарят, но парите никога не идват. file

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Което очевидно показва, че все още се бавят. Очаквам друг имейл, след като са готови да пуснат парите вместо вас. Докато не наваксат отново, най-вероятно ще получите същия отговор на същия въпрос. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Надявам се този кошмар да свърши скоро, но мисля, че ще отнеме много време. Имам много пари за теглене и не виждам край. Едно нещо ми е много ясно, няма да играя повече, за да загубя парите си, ако това е, което искат.

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Опитайте се да сте спокойни и да се съсредоточите върху нещо друго, въпреки че знам, че не е лесно.

Радвам се, че решението ви да не играете с тези пари е толкова силно, така че, моля, дръжте го и се надяваме скоро те да могат да плащат.

Знайте, че ние сме тук за вас във всеки случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Добро утро, благодаря много. Днес добавям още един ден чакане и нищо. Разбира се, че няма да играя. Мисля, че им отнема толкова време, за да обработят тегленията, така че хората да играят и да губят пари и да отменят тегленията.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здравей Питах през чата и сега ми казват, че моите тегления не съществуват. Много съм разочарован. Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Казаха ми, че ще ми изпратят имейл, когато проучат случая, но тегленията ми не са

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Извинете за неудобството, говорих отново чрез чат и те ми казаха, че моите тегления са наред. Вече не знам какво да правя и на кого да вярвам, наистина съм отчаяна.

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Знам, че това трябва да е разочароващо за вас и се опитвате да направите всичко, за да получите парите си.

Просто знайте, моля, че агентите за чат на живо в повечето случаи не знаят нищо или може би знаят съвсем малко, когато става въпрос за тегления. Те не се информират за тях, тъй като принадлежи на друг отдел и наистина може да се случи, че ще дезинформират играчите. Най-добрият начин е винаги да общувате с поддръжката по имейл.

И така, колко време е минало досега, откакто поискахте тегленето?🤔

Дръж се.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Добро утро, заявих първото теглене на 7 януари, второто на 8 януари и третото на 11 януари.

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

окей Така че нека изчакаме и да видим как ще стане.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Здравейте, теглените средства все още не са пристигнали,

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

хей Благодаря ви за актуализацията.

Вярвам, че е време да подадете жалба. какво мислиш

Вече мина твърде много време. Нашият съвместим екип ще се намеси във вашия случай и се надяваме, че ще успее да се свърже с казиното и да разбере каква е причината за това забавяне.

Така че, ако искате да го опитате, просто следвайте тази връзка и опишете целия проблем, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 11 месеца

Добро утро, направих жалба, но в описанието на въпроса не ми позволи да напиша нищо, не знам защо.

Автоматичен превод:
JAIME8315
преди 11 месеца

Това може да се дължи на факта, че използвате автоматичен преводач в браузъра. Ако е така, моля, опитайте да го изключите, тъй като така или иначе имаме автоматичен преводач на нашия уебсайт и можете да пишете на собствения си език без никакви проблеми.

Също така опитайте да изчистите кеша и бисквитките на вашия компютър или дори използвайте инкогнито прозорец, за да изпратите жалбата.

Моля, уведомете ни дали проблемът е бил отстранен и сте успели да го подадете. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини