ФорумКазинаLibrabet Casino - обща дискусия

Librabet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от bmeleady17
|
4447 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
tsakomatias
преди 5 месеца

Здравейте, не мисля, че е най-добрата идея да съдите другите по техния опит. Какво ще кажете да опишете вашия? Какво се случи и защо не можете да извадите парите си?

Също така бих ви помолил да не атакувате други играчи, защото няма да го толерирам. Трябва да прочетете всичко, което играчът е написал, защото той също имаше някои проблеми, които успя да реши.

Така че чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Направих заявка за теглене на сума 500 евро в понеделник. Днес е петък и ситуацията на заявката остава същата. Изпращат ми едни и същи съобщения отново и отново.

Автоматичен превод:
tsakomatias
преди 5 месеца

Така че имате абсолютно същия проблем, който имах и аз. Отне им повече от седмица, за да обработят моето изтегляне на необработен залог. Аз получих парите си, може би и ти ще получиш своите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Направих заявка за теглене на сума 500 евро в понеделник. Днес е петък и ситуацията на заявката остава същата. Изпращат ми едни и същи съобщения отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Изглежда, че казиното трябва малко да поработи върху своите процеси. И все пак, тъй като не знаем какво стои зад него, можете да ни помогнете, като споделите съдържанието на имейла.

Според другия играч, бих казал, че не трябва да отнеме много време.

Да се споразумеем ли за допълнителна актуализация в понеделник, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой играе ли на librabet? Страницата не се отваря, временно ли е?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте! Знаете ли защо страницата на librabet не се отваря? Цял ден пробвам от различни устройства и няма как. Ако някой знае нещо по проблема....

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой знае ли какъв е проблема с librabet Испания? Нямам достъп!!

Автоматичен превод:
ikerramirezg
преди 3 месеца

Здравей. Благодаря ви за публикацията. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го провери възможно най-скоро. Ще ви информирам веднага щом имам информация какво може да се е случило 😉.

Имате ли истински пари в сметката си в казиното? Можете да опитате да се свържете и с тяхната поддръжка, имате ли имейл адреса на поддръжката на казината може би? За да ви помогна, ето го support@librabet.com 👈.

Моля, уведомете ни как е минало, ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден:

Имам 400 евро в сметката си.

Вече изпратих три съобщения на посочения от вас имейл и не получих отговор.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
ikerramirezg
преди 3 месеца

Здравейте. Прочетох в отворената ви жалба, че проблемът е решен. Това вярно ли е? Вече имате достъп до страницата и акаунта си? Това е страхотна новина 👌.

Ако се интересувате, можете да напишете отзив за това казино и да опишете опита си😉. Може да помогнете на други играчи, като направите това. Просто щракнете/докоснететази връзка , ако ви харесва идеята 😊.

И така, какъв е следващият ви ход? Ще продължите ли да играете/залагате там?

Автоматичен превод:
tsakomatias
преди 3 месеца

Добър вечер. Най-накрая получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини