ФорумКазинаLibrabet Casino - обща дискусия

Librabet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от bmeleady17
|
7741 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
tsakomatias
преди 1 година

Здравейте, не мисля, че е най-добрата идея да съдите другите по техния опит. Какво ще кажете да опишете вашия? Какво се случи и защо не можете да извадите парите си?

Също така бих ви помолил да не атакувате други играчи, защото няма да го толерирам. Трябва да прочетете всичко, което играчът е написал, защото той също имаше някои проблеми, които успя да реши.

Така че чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Направих заявка за теглене на сума 500 евро в понеделник. Днес е петък и ситуацията на заявката остава същата. Изпращат ми едни и същи съобщения отново и отново.

Автоматичен превод:
tsakomatias
преди 1 година

Така че имате абсолютно същия проблем, който имах и аз. Отне им повече от седмица, за да обработят моето изтегляне на необработен залог. Аз получих парите си, може би и ти ще получиш своите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих заявка за теглене на сума 500 евро в понеделник. Днес е петък и ситуацията на заявката остава същата. Изпращат ми едни и същи съобщения отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Изглежда, че казиното трябва малко да поработи върху своите процеси. И все пак, тъй като не знаем какво стои зад него, можете да ни помогнете, като споделите съдържанието на имейла.

Според другия играч, бих казал, че не трябва да отнеме много време.

Да се споразумеем ли за допълнителна актуализация в понеделник, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой играе ли на librabet? Страницата не се отваря, временно ли е?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте! Знаете ли защо страницата на librabet не се отваря? Цял ден пробвам от различни устройства и няма как. Ако някой знае нещо по проблема....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой знае ли какъв е проблема с librabet Испания? Нямам достъп!!

Автоматичен превод:
ikerramirezg
преди 10 месеца

Здравей. Благодаря ви за публикацията. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го провери възможно най-скоро. Ще ви информирам веднага щом имам информация какво може да се е случило 😉.

Имате ли истински пари в сметката си в казиното? Можете да опитате да се свържете и с тяхната поддръжка, имате ли имейл адреса на поддръжката на казината може би? За да ви помогна, ето го support@librabet.com 👈.

Моля, уведомете ни как е минало, ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден:

Имам 400 евро в сметката си.

Вече изпратих три съобщения на посочения от вас имейл и не получих отговор.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
ikerramirezg
преди 10 месеца

Здравейте. Прочетох в отворената ви жалба, че проблемът е решен. Това вярно ли е? Вече имате достъп до страницата и акаунта си? Това е страхотна новина 👌.

Ако се интересувате, можете да напишете отзив за това казино и да опишете опита си😉. Може да помогнете на други играчи, като направите това. Просто щракнете/докоснететази връзка , ако ви харесва идеята 😊.

И така, какъв е следващият ви ход? Ще продължите ли да играете/залагате там?

Автоматичен превод:
tsakomatias
преди 10 месеца

Добър вечер. Най-накрая получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер Бих искал вашето мнение относно проблем, който имам с тази конкретна фирма.

Всичко започна, когато поисках теглене. Поискаха ми документи за идентифициране на акаунта ми и ги предоставих веднага. След като всичко беше прието, предположих, че моето оттегляне също ще бъде одобрено. Но вместо да бъда одобрен, те затвориха акаунта ми и блокираха парите ми (€528). След няколко дни те депозираха 50 евро в банковата ми сметка (последният ми депозит). След като подадох жалба тук на страницата и проверихме жалбата ми, заключихме, че жалбата срещу мен е приключена. Мотивите на Librabet бяха, че в доказателството за депозит, което им изпратих, за да идентифицират моите депозити, изглеждаше като предишно движение от депозитите към компанията, депозит към мен от мой роднина. Поради тази причина те сметнаха, че парите, депозирани в моята сметка, принадлежат на третото лице и са депозирани в librabet от негово име. Това разсъждение изглеждаше нормално за casinoguru и той затвори жалбата ми, оправдавайки казиното. След това поисках жалбата да бъде подновена и да помолим казиното да ни цитира точно термина, който гласи, че на клиентите е забранено да извършват такива транзакции по банковите си сметки. Казиното незабавно отхвърли молбата ми и не отвори отново жалбата.

Какво е вашето мнение за резултата от моя случай??

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 2 месеца

Наистина съжалявам за цялата ситуация.

Видях оплакването ви, че казиното е предоставило достатъчно доказателства, когато сте депозирали пари, които не ви принадлежат. Това е забранено в повечето онлайн казина и винаги трябва да бъде посочено в условията. Много е важно да ги четете всеки път, преди да депозирате в казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Мога ли да получа и тези подробности относно моя акаунт?

Как да докажат, че тези пари не са отворени за мен? Защото предишната транзакция в моята сметка се оказа депозит от някого? Това няма никакъв смисъл.

Ако бяхте на мое място, бихте ли приели да ви ограбят около 500 евро по такава причина?

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 2 месеца

Позволете ми да се намеся, ако нямате нищо против.

Честно казано, смятам, че ще ви разочаровам. Подобно на полицията, казината също не обясняват процеса, водещ до разкриване на измамата, на главния заподозрян; не е въпрос на тайна; това е по-скоро окончателен логичен избор, така че не, не можем да споделим доказателствата с вас, съжалявам.

Предполагам, че трябва да е разочароващо да научите това, но се надявам, че ще разберете.

Както беше казано, въз основа на подробностите, които екипът по жалбите получи от казиното, най-вероятно сте били финансирани от някой друг, за да играете с предоставени средства, вместо с вашите собствени. Така че аз вярвам, че не са ви откраднали никакви пари. Ти просто наруши правилата на първо място.

Моля, опитайте се да не правите това в други казина, за да избегнете ново разочарование.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Тъй като всички депозити са направени с пари, които не ми принадлежат, защо той не върне остатъка, а само един? Принадлежаха ли ми тези пари? Поне предлогът на казиното е смешен. Ако сметката ми беше загубена, не мисля, че биха я затворили, защото смятат, че съм използвал парите на други хора. Вместо това щяха да чакат и чакат до известно време, когато стана победител и поискат теглене. Моля казиното да ни отговори, защото общите ми депозити от €160 не ми бяха върнати !!!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 2 месеца

Съжаляваме, но ние тук във форума не можем да ви предоставим такъв тип въпроси.

Чувствайте се свободни да се свържете с казиното или с вашия отдел за разрешаване на жалби, за да получите някои отговори.

Моля, винаги четете условията, преди дори да депозирате в което и да е онлайн казино в бъдеще.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радвам се, че направих акаунт с новия метод на плащане fun Id, той казваше, че ме рекламират 200% бонус за първи депозит Депозирах пари и платих с fun Id в librabet казино Влязох с fun Id Отидох в раздела за бонуси и имаше без бонус Говорих с чата на казиното и те ми казаха, че няма такъв бонус и им изпратих офертата и отново не ми дадоха бонуса Говорих с чата на живо на fun Id и не получих никакъв съвети или след като взех решението, че няма да имам никакъв бонус, отидох да играя парите от депозита си и отново не можах да играя, даде ми съобщение, че акаунтът ми е деактивиран отново Говорих с чат на живо и те казаха, че съм дублиращ се потребител междувременно не съм направил втори акаунт, но познайте какво забавление id ми направи акаунт и не ми позволи да се свържа със собствения си акаунт накратко затвориха акаунта ми никой не ми помогна от чата на живо, който не работи през цялото време, те ми изпратиха имейл, за да изпратят някаква информация, за да ми върнат парите, но не съм получил пари от 20 дни

Автоматичен превод:
aerossalami71
преди 1 месец

Правилно ли разбирам, че доставчикът на плащания е направил за вас сметка в това казино? Как изобщо е възможно това?🤔🤷‍♀️

Никога досега не съм чувал нещо подобно да се случва, честно казано.

Във всеки случай бих ви предложил да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат да го проучат допълнително и да ви помогнат да получите парите си.

Просто следвайте тази връзка , за да го направите, моля, и ни уведомете как върви.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини