ФорумКазинаLibrabet Casino - обща дискусия

Librabet Casino - обща дискусия

преди 2 години от bmeleady17
|
4272 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Librabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам сериозни проблеми с изтеглянето на спечелени средства от този уебсайт. Те продължават да казват, че всичко е наред.. Изключително съм загрижен, че този уебсайт е измама. Моля за съвет по въпроса?

Брендън.

Автоматичен превод:
bmeleady17
преди 2 години

Бих им дал общо 2 седмици. Ако всичко е наред, както твърдят, те трябва да ви изпратят печалбите в рамките на 2 седмици. Това е достатъчно време.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел

Благодаря за отговора.

Така че ако след 2 седмици не получа нищо.

Какво ще правя?

Ще изпратя ли жалба до комисията по хазарт? Или какви опции имам... Смешно е. Вторият или дори ако получа средствата закривам този съгл

Автоматичен превод:
bmeleady17
преди 2 години

Тук виждам, че Librabet има много разрешени оплаквания на нашия уебсайт, така че смятам, че беше добра идея да започнем с подаването на жалбата тук. Да видим как се развива.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сериозно как това казино получава тази оценка игрите продължават да се сриват, тогава игрите, които току-що сте играли, вече не работят Играя от 4 часа се сринаха около 50 пъти от поддръжката, чувате, че имаме поддръжка, но 5. 7. 9 пъти на ден Играл съм в лоши казина, но това е твърдостта, така че не е забавно да играеш 9 звезди от 10 е просто голяма шега, сайтът просто не работи.

Автоматичен превод:
Opop00
преди 1 година

Здравейте,

Опитах казиното и всичко беше гладко и приятно. Мога обаче да си представя, че не е добре да оставяте играчи да играят, когато сайтът е в процес на поддръжка. От друга страна, мисля, че е добре, ако сайтът работи гладко след актуализацията.

За да научите повече за репутацията на казиното, моля, проверете правилния раздел:

https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, регистриран съм в това казино от две седмици. Миналия понеделник поисках теглене на €170 с карта. След като се свързах с тях чрез чат вчера, те ми казаха, че обикновено отнема 3 работни дни. Каква е изненадата ми, че днес отменят тегленето и връщат салдото по сметката ми.

Не са ме уведомили по никакъв начин за причината.. ако нещо трябва да се провери.. те отменят, без да дават повече обяснения.. поддръжката в чата не знае как да ми го обясни.. те просто ми казват, че те оставете бележка, за да може финансовият отдел да се свърже с мен. В момента този букмейкър не е много сериозен. Моля за вашето посредничество, за да мога да изтегля приходите си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, регистриран съм в това казино от две седмици. Миналия понеделник поисках теглене на €170 с карта. След като се свързах с тях чрез чат вчера, те ми казаха, че обикновено отнема 3 работни дни. Каква е изненадата ми, че днес отменят тегленето и връщат салдото по сметката ми.

Не са ме уведомили по никакъв начин за причината.. ако нещо трябва да се провери.. те отменят, без да дават повече обяснения.. поддръжката в чата не знае как да ми го обясни.. те просто ми казват, че те оставете бележка, за да може финансовият отдел да се свърже с мен. В момента този букмейкър не е много сериозен. Моля за вашето посредничество, за да мога да изтегля приходите си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Juan1988,

както вече каза моята колежка Кристина във вашата жалба . Това може да бъде причинено от няколко неща. Това може да се дължи на непълен процес на проверка на KYC или на много заявки за теглене от играчи или може да се дължи на някакво нарушение на правилата. Моля, опитайте да изчакате още малко. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Librabet затвори акаунта ми без причина и открадна почти всички пари. Сметката е затворена без причина и не ме интересува защо, но парите трябва да бъдат върнати на клиента, а не откраднати. Те не искат повече да играя с тях.. добре, но парите се плащат, а не се крадат. Вероятно сметката е затворена, защото съм играч, който им носи загуби, а не печалби. Имах почти 1000 PLN в сметката си и след месец, в който ги мъчих с имейли, те изтеглиха само... 60 PLN (!!!). Всички букмейкъри, лицензирани от Rabidi NV, са измама. Стойте далеч от тях.

Автоматичен превод:
kickoff
преди 11 месеца

Съжалявам, че казиното не желае да се вслуша в нашата препоръка. 🙁

Позволете ми да цитирам жалбата , ако нямате нищо против:

„Категорично не сме съгласни с решението на казиното да конфискува печалбите ви поради правило, което считаме за хищническо и против нашия Кодекс за честни хазартни игри . Принудени сме да затворим жалбата като „неразрешена", което ще повлияе отрицателно на рейтинга на казиното начин."

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Харесва ми да играя в това казино и казина под същата марка.

Единственото оплакване срещу librabet е, че изглежда, че времето за теглене отнема много време. Чаках повече от седмица за теглене под 100 €, което получих като играех като суров депозит, тъй като бонусът беше анулиран поради решение на ръководството, въпреки че имах имейл, който ми предлагаше 100% бонус.

Автоматичен превод:
Sorbus
преди 10 месеца

Това е добре да се знае и аз ви благодаря, че също изпратихте потребителския преглед!

Една седмица за теглене звучи твърде много, но понякога - зависи. Възможно ли е включена KYC проверка?

Освен това, все още имате ли право да вземете други бонуси? Познавам това "решение на ръководството" като крайно състояние на прекратяване на бонусите. 🙂 И така, любопитен съм.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е включен KYC и ми казаха, че всичко е наред и по този въпрос. Изглежда, че се дължи само на техническа грешка, което е малко странно, защото много пъти са ми казвали, че просто е в процес на обработка, всичко е наред и т.н.

Не съм сигурен дали ми е позволено да вземам повече бонуси. Мисля, че трябва да попитам, но се съмнявам, тъй като имаше наличен бонус, но когато депозирах, ми казаха в чата на живо, че не ми е позволено да получавам бонус по решение на ръководството.

Автоматичен превод:
Sorbus
преди 10 месеца

Добре, това не е толкова ясно, колкото се надявах. Такова несъответствие може да предизвика известни подозрения, нали?

Ако все още се борите с тегленето, може би е време да подадете жалба тук на нашия уебсайт:

https://casino.guru/complaints/create

Само имайте предвид, че има стотици наскоро отворени жалби, но екипът прави всичко възможно, за да бъде в крак с новите.

Как ви звучи?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече всичко е наред, направих нова заявка за теглене и тя беше обработена по-бързо и парите пристигнаха в рамките на 2 дни

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Sorbus
преди 10 месеца

Готино! Надявах се жалбата да не е необходима 😀.

Бихте ли споделили какво все пак ви накара да изберете това конкретно казино? Искам да кажа, че просто съм любопитен как играчите избират къде да играят. Няма нужда от отговор, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мошеници. Те никога не плащат тегления на играчи. Не вярвайте на нищо, което пишат по-горе. Тези крадци не струват вашето 1 евро.

Автоматичен превод:
Sorbus
преди 5 месеца

Изпратете ни разписката, която лъжете.

Автоматичен превод:
tsakomatias
преди 5 месеца

Разбира се, Тирокафтери. къде искаш да го пратя? Можете ли да прочетете какво написах? Отне ми повече от седмица, за да направя това теглене, което получих, и те отказаха моя бонус, който бяха популяризирали? Не го казах по положителен начин. file

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини