преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Librabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам сериозни проблеми с изтеглянето на спечелени средства от този уебсайт. Те продължават да казват, че всичко е наред.. Изключително съм загрижен, че този уебсайт е измама. Моля за съвет по въпроса?
Брендън.
I'm having serious issues withdrawing winning funds from this website. They keep saying everything is OK.. I'm extremely concerned this website is a scam. Any advise on this please?
Brendan.
Бих им дал общо 2 седмици. Ако всичко е наред, както твърдят, те трябва да ви изпратят печалбите в рамките на 2 седмици. Това е достатъчно време.
I'd give them 2 weeks in total. If there's everything OK as they claim, they should send you the winnings within 2 weeks. That's enough time.
Здравей Даниел
Благодаря за отговора.
Така че ако след 2 седмици не получа нищо.
Какво ще правя?
Ще изпратя ли жалба до комисията по хазарт? Или какви опции имам... Смешно е. Вторият или дори ако получа средствата закривам този съгл
Hi Daniel
Thanks for the reply.
So if after 2 weeks I get nothing.
What will I do?
Will I send complaint to gambling commission? Or what options do I have... Its rediculous. The second or even if I get the funds I'm closing down that acc
Тук виждам, че Librabet има много разрешени оплаквания на нашия уебсайт, така че смятам, че беше добра идея да започнем с подаването на жалбата тук. Да видим как се развива.
I can see here that Librabet has many resolved complaints on our website so I believe it was a good idea to start with submitting the complaint here. Let's see how it develops.
Сериозно как това казино получава тази оценка игрите продължават да се сриват, тогава игрите, които току-що сте играли, вече не работят Играя от 4 часа се сринаха около 50 пъти от поддръжката, чувате, че имаме поддръжка, но 5. 7. 9 пъти на ден Играл съм в лоши казина, но това е твърдостта, така че не е забавно да играеш 9 звезди от 10 е просто голяма шега, сайтът просто не работи.
Seriously how does this casino get this rating games keep crashing then the games you just played don't work anymore I've been playing for 4 hours crashed about 50 times from the support you hear we have maintenance ok but 5. 7. 9 times on Day I've played in bad casinos but this is the hardness so it's not fun to play 9 stars out of 10 is just a big joke the site just doesn't work.
Ganz in Ernst wie kommt dieses casino an diese Bewertung spiele stürzen dauernd ab dann funktionieren Spiele nicht mehr die man gerade gespielt hat ich spiele seit 4 Std ist ungefähr 50 mal abgestürzt vom Support hört man wir haben wartung ok aber 5. 7 .9 mal am Tag ich habe in schlechten casinos gespielt aber das hier ist die Härte so macht das spielen doch kein spaß 9 Sterne von 10 ist einfach ein grosser Witz die seite läuft einfach nicht .
Здравейте,
Опитах казиното и всичко беше гладко и приятно. Мога обаче да си представя, че не е добре да оставяте играчи да играят, когато сайтът е в процес на поддръжка. От друга страна, мисля, че е добре, ако сайтът работи гладко след актуализацията.
За да научите повече за репутацията на казиното, моля, проверете правилния раздел:
https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello,
I gave the casino a try and everything was smooth and pleasant. However, I can imagine that it's not good to let players play when the site is under maintenance. On the other hand, I think that it's ok if the site runs smoothly after the update.
To learn more about the casino's reputation, kindly check the proper tab:
https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Добър ден, регистриран съм в това казино от две седмици. Миналия понеделник поисках теглене на €170 с карта. След като се свързах с тях чрез чат вчера, те ми казаха, че обикновено отнема 3 работни дни. Каква е изненадата ми, че днес отменят тегленето и връщат салдото по сметката ми.
Не са ме уведомили по никакъв начин за причината.. ако нещо трябва да се провери.. те отменят, без да дават повече обяснения.. поддръжката в чата не знае как да ми го обясни.. те просто ми казват, че те оставете бележка, за да може финансовият отдел да се свърже с мен. В момента този букмейкър не е много сериозен. Моля за вашето посредничество, за да мога да изтегля приходите си.
Good afternoon, I have been registered in this casino for two weeks. Last Monday I requested a withdrawal of €170 by card. After contacting them via chat yesterday they tell me that it usually takes 3 business days. What is my surprise that today they cancel the withdrawal and return the balance to my account.
They have not notified me by any means of the reason.. if anything needs to be verified.. they cancel without giving any further explanations.. the chat support does not know how to explain it to me.. they just tell me that they leave a note so that the financial department can contact me. At the moment this bookmaker is not very serious. I request your mediation to be able to withdraw my earnings.
Buenas tardes, llevo registrado en este casino dos semanas .. el pasado lunes solicité una retirada de 170€ mediante tarjeta. Después de contactar con ellos por chat ayer me dicen que suelen tardar 3 días hábiles. Cual es mi sorpresa que hoy cancelan la retirada y me devuelven el saldo a mi cuenta.
no me han notificado por ningún medio el motivo .. si hace falta verificar nada.. cancelan sin dar más explicaciones.. el soporte chat no saben explicarme .. solo me dicen que dejan nota para que el departamento financiero se ponga en contacto conmigo. De momento es muy poco seria esta casa de apuestas. Solicito vuestra intermediación para poder retirar mis ganancias .
Добър ден, регистриран съм в това казино от две седмици. Миналия понеделник поисках теглене на €170 с карта. След като се свързах с тях чрез чат вчера, те ми казаха, че обикновено отнема 3 работни дни. Каква е изненадата ми, че днес отменят тегленето и връщат салдото по сметката ми.
Не са ме уведомили по никакъв начин за причината.. ако нещо трябва да се провери.. те отменят, без да дават повече обяснения.. поддръжката в чата не знае как да ми го обясни.. те просто ми казват, че те оставете бележка, за да може финансовият отдел да се свърже с мен. В момента този букмейкър не е много сериозен. Моля за вашето посредничество, за да мога да изтегля приходите си.
Good afternoon, I have been registered in this casino for two weeks. Last Monday I requested a withdrawal of €170 by card. After contacting them via chat yesterday they tell me that it usually takes 3 business days. What is my surprise that today they cancel the withdrawal and return the balance to my account.
They have not notified me by any means of the reason.. if anything needs to be verified.. they cancel without giving any further explanations.. the chat support does not know how to explain it to me.. they just tell me that they leave a note so that the financial department can contact me. At the moment this bookmaker is not very serious. I request your mediation to be able to withdraw my earnings.
Buenas tardes, llevo registrado en este casino dos semanas .. el pasado lunes solicité una retirada de 170€ mediante tarjeta. Después de contactar con ellos por chat ayer me dicen que suelen tardar 3 días hábiles. Cual es mi sorpresa que hoy cancelan la retirada y me devuelven el saldo a mi cuenta.
no me han notificado por ningún medio el motivo .. si hace falta verificar nada.. cancelan sin dar más explicaciones.. el soporte chat no saben explicarme .. solo me dicen que dejan nota para que el departamento financiero se ponga en contacto conmigo. De momento es muy poco seria esta casa de apuestas. Solicito vuestra intermediación para poder retirar mis ganancias .
Здравей Juan1988,
както вече каза моята колежка Кристина във вашата жалба . Това може да бъде причинено от няколко неща. Това може да се дължи на непълен процес на проверка на KYC или на много заявки за теглене от играчи или може да се дължи на някакво нарушение на правилата. Моля, опитайте да изчакате още малко. 🙂
Hello Juan1988,
as my colleague Kristina already said in your complaint. This can be caused by several things. This may be due to an incomplete KYC verification process or due to many withdrawal requests from players or it could be because of some rule violation. Please try to wait a little bit longer. 🙂
Librabet затвори акаунта ми без причина и открадна почти всички пари. Сметката е затворена без причина и не ме интересува защо, но парите трябва да бъдат върнати на клиента, а не откраднати. Те не искат повече да играя с тях.. добре, но парите се плащат, а не се крадат. Вероятно сметката е затворена, защото съм играч, който им носи загуби, а не печалби. Имах почти 1000 PLN в сметката си и след месец, в който ги мъчих с имейли, те изтеглиха само... 60 PLN (!!!). Всички букмейкъри, лицензирани от Rabidi NV, са измама. Стойте далеч от тях.
Librabet closed my account for no reason and stole almost all the money. Account have been closed for no reason and I don't care why but the money must be returned to the customer not stolen. They don't want me to play with them anymore.. ok, but money is paid out, not stolen. Probably the account were closed because I am a player who brings them losses and not profits. I had almost PLN 1,000 in my account and after a month of tormenting them with e-mails, they only withdraw... PLN 60 (!!!). All bookmakers licensed by Rabidi N.V. it's a scam. Stay away from them.
Съжалявам, че казиното не желае да се вслуша в нашата препоръка. 🙁
Позволете ми да цитирам жалбата , ако нямате нищо против:
„Категорично не сме съгласни с решението на казиното да конфискува печалбите ви поради правило, което считаме за хищническо и против нашия Кодекс за честни хазартни игри . Принудени сме да затворим жалбата като „неразрешена", което ще повлияе отрицателно на рейтинга на казиното начин."
I'm sorry the casino isn't willing to listen to our recommendation. 🙁
Allow me to quote from the complaint, if you don't mind:
"We strongly disagree with the casino's decision to confiscate your winnings due to a rule that we consider to be predatory and against our Fair gambling codex. We are forced to close the complaint as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way."
Харесва ми да играя в това казино и казина под същата марка.
Единственото оплакване срещу librabet е, че изглежда, че времето за теглене отнема много време. Чаках повече от седмица за теглене под 100 €, което получих като играех като суров депозит, тъй като бонусът беше анулиран поради решение на ръководството, въпреки че имах имейл, който ми предлагаше 100% бонус.
I have enjoyed playing on this casino and casinos under same brand.
Only complain against librabet is that it seems that withdrawal time is taking very long. I have waited for over a week for withdrawal under 100€ which i got playing as raw deposit since bonus was cancelled cause of managments decision even tho i had email that was offering me 100% bonus.
Това е добре да се знае и аз ви благодаря, че също изпратихте потребителския преглед!
Една седмица за теглене звучи твърде много, но понякога - зависи. Възможно ли е включена KYC проверка?
Освен това, все още имате ли право да вземете други бонуси? Познавам това "решение на ръководството" като крайно състояние на прекратяване на бонусите. 🙂 И така, любопитен съм.
That's good to know, and I thank you for submitting the user review too!
One week for the withdrawal sounds far too much, but sometimes - it depends. Was KYC verification included, perhaps?
Furthermore, are you still allowed to take other bonuses? I know this "management's decision" as the final state of bonuses termination. 🙂 So, I'm curious.
Не е включен KYC и ми казаха, че всичко е наред и по този въпрос. Изглежда, че се дължи само на техническа грешка, което е малко странно, защото много пъти са ми казвали, че просто е в процес на обработка, всичко е наред и т.н.
Не съм сигурен дали ми е позволено да вземам повече бонуси. Мисля, че трябва да попитам, но се съмнявам, тъй като имаше наличен бонус, но когато депозирах, ми казаха в чата на живо, че не ми е позволено да получавам бонус по решение на ръководството.
No KYC included and i was told everything is fine in this matter also. It was just due to technical error it seems, which is a bit strange cause i was told many times its just in que for processing everything is fine etc.
I am not sure if im allowed to take more bonuses. I quess i have to ask but i doubt since there was bonus available but when i deposited i was told in live chat that im not allowed to get bonus by managements decision.
Добре, това не е толкова ясно, колкото се надявах. Такова несъответствие може да предизвика известни подозрения, нали?
Ако все още се борите с тегленето, може би е време да подадете жалба тук на нашия уебсайт:
https://casino.guru/complaints/create
Само имайте предвид, че има стотици наскоро отворени жалби, но екипът прави всичко възможно, за да бъде в крак с новите.
Как ви звучи?
Ok, that's not as clear as I was hoping for. Such inconsistency may raise some suspicion, right?
If you still struggle with the withdrawal, maybe it is time to submit a complaint here on our website:
https://casino.guru/complaints/create
Just be aware there are hundreds of recently opened complaints, but the team is doing all they can to keep up with new ones.
How does it sound to you?
Вече всичко е наред, направих нова заявка за теглене и тя беше обработена по-бързо и парите пристигнаха в рамките на 2 дни
Everything is fine now, i made new withdrawal request and it was processed faster and money arrived within 2 days
Готино! Надявах се жалбата да не е необходима 😀.
Бихте ли споделили какво все пак ви накара да изберете това конкретно казино? Искам да кажа, че просто съм любопитен как играчите избират къде да играят. Няма нужда от отговор, разбира се.
✨
Cool! I was hoping the complaint won't be necessary 😀.
Could you share what made you pick up this particular casino anyway? I mean, I'm just curious how players choose where to play. No need to answer, of course.
✨
Мошеници. Те никога не плащат тегления на играчи. Не вярвайте на нищо, което пишат по-горе. Тези крадци не струват вашето 1 евро.
Crooks. They never pay player withdrawals. Don't believe anything they write above. These thieves are not worth your 1 euro.
Απατεώνες. Δεν πληρώνουν ποτέ τις αναλήψεις των παικτών. Μην πιστεύετε τίποτα από ότι γράφουν παραπάνω. Δεν αξίζουν ούτε το 1 ευρώ σας αυτοί οι κλέφτες.
Разбира се, Тирокафтери. къде искаш да го пратя? Можете ли да прочетете какво написах? Отне ми повече от седмица, за да направя това теглене, което получих, и те отказаха моя бонус, който бяха популяризирали? Не го казах по положителен начин.
Sure Tirokafteri . where do you want me to send it? Can you read what i wrote? It took me over week to make this withdrawal what i got and they declined my bonus which they had promoted? I was not saying this in positive way.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.