НачалоФорумКазинаLeon Casino - обща дискусия

Leon Casino - обща дискусия (страница 6)

 от tiagomendes
|
23 061 преглеждания 108 отговора |
|
1...5 6
Romi

Опитвах се да попълня формуляра всеки до края, няма формуляр за писане на бутони само за оплакване, които ви прехвърлят към другата страница

Автоматичен превод:
Romi

Просто пиша оплакването. Моля, помогнете, 1000 не е малко. Когато го помолих да ми каже един разумен човек, който ще активира бонус като този, за да заложи 8000 евро, за да спечели 200, той беше грубо приложен, че това е бонус. И когато го помолих да ми покаже условията, той каза, че не може да ми покаже, защото това е специална оферта за конкретни гости

Автоматичен превод:
xristos25031984

разбирам Хубаво е, че успяхте да подадете жалбата накрая.

Сега трябва да видим какво постига нашият екип за оплаквания по отношение на проблема, който имате в това казино.

Първо, много е важно дали казиното ще комуникира с нас.

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че не е лесно.

Автоматичен превод:
Romi

Няма да го направят, защото вината е тяхна. Имам и още един човек, който има проблема със срама, но не видях дали калъфът му е продаден

Автоматичен превод:
xristos25031984

Моля, знайте, че всеки случай е различен, така че ще видим как ще се развие този.

Винаги, когато имате време, отговорете и на Томас във вашата жалба , моля, за да може той да продължи с нея.🙏

Автоматичен превод:
Публикация на nikolasek96 е изтрит
Romi

Безполезно е да настъпвате правила за бонус, които обхващат компанията, но когато ги помоля да покажат правилата, правилата и условията не бяха налични

Автоматичен превод:
xristos25031984

Според това, което видях, че Михал е написал, така че Условията бяха посочени за бонуса. Видяхте ли английската версия на Условията?

Все още съжалявам за случилото се, но все пак си получил наградата според това, което прочетох.

Автоматичен превод:
Jaro

Питам нещо, което е просто и те не ми отговориха защо не дадоха политиката и условията на бонуса в момента, в който го попитах и ​​след 3 месеца ми казаха, че това е наградата!!!Защо не дадоха веднага бонуса, който активирам, а след 2 месеца казаха, че съм играл този бонус

Автоматичен превод:
xristos25031984

Не знам как да ви обясня това, но винаги препоръчвам в бъдеще, ако получите бонус или решите да вземете такъв, независимо дали чрез имейл, социална мрежа и т.н., винаги трябва да проверявате общите условия за бонуси. Понякога се случва самата оферта да не казва всичко или само малко и следователно играчите могат да разчитат на нея и след това да изпаднат в затруднение. Това би било от мен, защото вероятно бонусите създават най-много проблеми. 🙁

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини