ФорумКазинаLeon Casino - обща дискусия

Leon Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от tiagomendes
|
16707 преглеждания 93 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 3 месеца

Направих теглене от leon casino в събота и парите все още не са влезли в моята банка, услугата казва, че плащането се проверява.. Изпратих всички искани документи правилно и беше успешно, казаха ми.. какво трябва Правя го? Чакам; Никога няма да получа печалбата си

Автоматичен превод:
mixalishlias10
преди 3 месеца

Хей, не е нужно да сте скептични веднага. Въз основа на това, което описвате, преминавате през проверка на акаунта. Когато изпратихте документите, всичко беше наред и всички бяха одобрени? Само когато го преминете успешно, ще можете да получите парите. Така че опитайте се да ми кажете на какъв етап сте и не се стресирайте. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изпратих всички тегления, които поискаха, и получих съобщение за успешна проверка.. някои малки тегления, които бях направил 200 150 евро, те веднага ги сложиха сега, защото това е доста голяма сума, казват, че това не е проверка на сметка, а проверка на плащането

Автоматичен превод:
mixalishlias10
преди 3 месеца

О, значи сега преминавате през проверка на плащането. Значи казиното все още проверява, нали? Ако е така, ще трябва да изчакате да свърши и да видите как ще е. Надявам се добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Разликата е проверката на плащането.?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И какво точно контролира? Няма бонуси, не трябваше да тегля нищо, направих депозит, играх, спечелих, направих теглене и баланс, просто е

Автоматичен превод:
mixalishlias10
преди 3 месеца

Така че казиното очевидно прави проверките, които са необходими за тях и ги правят на всеки играч. Няма да можете да правите теглене, докато не приключат и са успешни, но вярвам, че скоро ще приключат и ще бъде възможно. Така че ще трябва да издържите и да видите в какво състояние е.

Уведомете ме, ако чуете нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

От твоя опит колко дни продължава? Днес е трети работен ден, има ли шанс да не ми дойдат парите? Тъй като данните са такива, каквито ви казвам?

Автоматичен превод:
mixalishlias10
преди 3 месеца

Не съм много сигурен, защото не играя в казина, но в различните казина е различно. На някои места те могат да направят проверката след няколко дни, а на други може да отнеме малко повече време. Но със сигурност казиното трябва да ви уведоми как е и да не се свързва с вас след дълго време. Така че не забравяйте да ни уведомите и ако ситуацията е лоша, ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря, ще почакам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Колко дни и след това ще трябва да се тревожа, че нещо ще се обърка и парите ми няма да дойдат?

Автоматичен превод:
mixalishlias10
преди 3 месеца

Предполагам, че е индивидуално, лично аз вероятно бих започнал да се притеснявам, ако е минала повече от седмица и казиното не ми е казало нищо, когато казвате, че трябва да проверят само едно нещо. Тогава започвах да мисля да ги попитам как се развива и какво се случва. Ако не ми отговориха, подозренията ми щяха да бъдат по-големи и щях да подам жалба.

Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC и следователно проверяваме документите и след това време нашият екип ще се намеси, така че опитайте да останете и вижте какво ще се случи след това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

измамници от най-високо ниво. Създадох акаунт и депозирах 40 PLN. Спечелих 4000 PLN на рулетка без никакви бонуси. по-късно в продължение на една седмица изпращах различни документи, които поради закона беше много трудно да се получат. Веднъж успях и ми приеха документите. Направих плащането си в неделя. До вторник нищо не се случи, писах им и получих съобщение, че правя мулти акаунти и ми блокират акаунта. Дори не използвах бонуса за добре дошли, защото играя рулетка. да не говорим за създаване на няколко акаунта. Но не се случи на горкия, просто се свързах с добър адвокат в Малта и му изпратих 1500 евро, за да реши случая. на такива хора им е мястото в затвора. това са измамници от най-лошия тип. не играйте тук, ще загубите всичките си пари.

Автоматичен превод:
fss213lbc2
преди 3 месеца

Съжалявам, че ви безпокоя с въпроси, но смятам, че бих се възползвал от вашата помощ с няколко неща тук.

Начинът, по който разбрах описанието ви, акаунтът ви беше закрит поради множество нарушения на акаунта. Някой от казиното предоставил ли е изобщо нещо, което да докаже това, в което ви е обвинил преди?

Лично аз нямам нищо против свестните адвокати, но от друга страна, Casino Guru разследва подобни ситуации безплатно – знаете ли? Не че можем да гарантираме успех, разбира се.

Мога ли да знам докъде сте стигнали с толкова скъпи услуги? На други може да им е интересно в даден момент.

Със сигурност го правя. 🤔

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини