преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Leon Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Лека нощ,
Току-що спечелих €14864,40 на Tombstone RIP слот и поисках да тегля и просто ми поискаха допълнителни чекове, както обикновено.
Виждал съм някои оплаквания и изглежда е често срещан проблем с това казино и се страхувам, че няма да получа тегленето си.
Можете ли да ми кажете вашето мнение? Казаха ми, че ще ми дадат обратна връзка след няколко часа.
Благодаря .
Good night,
I just won €14864.40 on Tombstone RIP slot and asked to withdraw and I was just asked for additional checks as usual.
I've seen some complaints and it seems to be a frequent issue with this Casino and I'm afraid I won't receive my withdrawal.
Can you give me your opinion? They told me they would give me feedback in a few hours.
Thanks .
Boa noite,
Eu acabei de ganhar um valor de 14864.40€ na slot Tombstone R.I.P e pedi para fazer o levantamento e acabaram-me de pedir-me verificaçoes adicionais como é normal.
Eu vi algumas reclamaçoes e parece ser um problema frequente com este Casino e estou com medo de nao receber o meu levantamento.
Pode-me dar a sua opiniao ? Eles disseram-me que me davam um Feedback daqui umas horas.
Obrigado .
там,
Надяваме се, че ще се почувствате добре.
Предоставените от вас документи бяха изпратени до отдела за сигурност на Leonbets за проверка. Средно този преглед отнема 3 работни дни. В някои случаи тази процедура може да отнеме до 30 дни.
Ще изпратим резултатите от проверката на вашия имейл
Благодарим ви за търпението и разбирането.
there,
We hope you find yourself well.
The documents you provided were dispatched to Leonbets security department for verification. On average, this review takes 3 business days. In some cases, this procedure can take up to 30 days.
We will send the verification results to your email
Thank you for your patience and understanding.
lá,
Esperamos que se encontre bem.
Os documentos que forneceu foram despachados para o departamento de segurança da Leonbets para verificação. Em média, esta revisão demora 3 dias úteis. Em alguns casos, este procedimento pode demorar até 30 dias.
Enviaremos os resultados da verificação para o seu e-mail
Obrigado pela sua paciência e compreensão.
Здравейте и поздравления за вас!
това е доста нормално в случай, че е спечелена по-голяма сума. Казиното ви информира за всяка стъпка предварително, което е добре, защото не е нужно да гадаете какво се случва.
Моля, съдействайте на казиното, в случай че бъдете помолени да го направите. Това е прилично казино, трябва да е наред.
Дръжте ни в течение за напредъка си и попитайте дали имате нужда от помощ. 🙂
Hello and congratulations to you!
this is pretty normal in case a higher amount has been won. Casino informs you about every step in advance which is good because you don't have to guess about what's happening.
Please cooperate with the casino in case you're asked to do so. This is a decent casino, it should be ok.
Keep us updated about your progress and ask if you need help. 🙂
Благодаря ви много за съчувствието, давам обратна връзка. Но не разбирам как този процес може да отнеме между 3 и 30 дни.
За мен ли е да хвърля всички пари, докато чакам? Хахаха
Thank you very much for your sympathy, I give feedback. But I don't understand how this process can take between 3 to 30 days.
Is it for me to throw all the money while I'm waiting? Haha ha
Muito obrigado pela sua simpatia, eu dou um feedback. Mas nao percebo como é que este processo pode demorar entre 3 a 30 dias.
Será que é para eu jogar o dinheiro todo enquanto estou à espera ? Hahaha
Здравейте,
Да, на пръв поглед изглежда като лоша шега, но очевидно е максимален период от време, защото никой няма да губи време, опитвайки се да отгатне колко време ще отнеме във вашия конкретен случай. Приемете го като автоматичен отговор, бих казал.
Освен това има някои казина с прогнозна времева рамка от до 3 месеца за допълнителна проверка за сигурност. 😀
Не мисля, че това е каишка, но не си играйте с парите! 😉
Hello,
Yes, for the first look it seems like a bad joke but it's obviously a maximal time frame because nobody would waste time trying to guess how long will it take in your particular case. Take it as an automatic reply, I'd say.
Furthermore, there are some casinos with an estimated time frame of up to 3 months for the further security check. 😀
I do not think this is strap but do not play with the money! 😉
Хей,
Хахаха, да беше лоша шега, извинявай за това, ще изчакам да получа обратна връзка, благодаря ти за отговора Радка, прекрасен ден!
Hey,
Hahaha, yes it was a bad joke, sorry about that, well I will wait until have a feedback, thank you for your reply Radka, have a lovely day !
Здравей, tiagomendes,
Това не означава непременно, че ще трябва да чакате цял месец - или поне се надявам.
Така че очаквам да се чуете скоро 🙂.
Желая ви и страхотен ден!
Hello, tiagomendes,
It does not necessarily mean that you'll have to wait a whole month - or at least I hope.
So I'm looking hearing from you soon 🙂.
Have an awesome day as well!
Добро утро. Бих искал да опиша първия си контакт с Leon Bets. Е, направих депозит в долари чрез NETELLER и отидох да направя залог, след което бях изненадан, че беше ограничен, не разбрах нищо, отидох в чата да попитам защо ми казаха, че акаунтът ми е ограничен, като си спомних, че току-що направих депозита. Оттогава не мога да тегля или залагам. Благодаря предварително, ако някой може да ми помогне.
Good Morning. I would like to describe my first contact with Leon bets. Well I made a dollar deposit via NETELLER and went to place a bet, then I was surprised it was limited, I didn't understand anything I went to the chat to ask why they told me that my account was limited, remembering I just made the deposit. Since then I have not been able to withdraw or bet. Thanks in advance if anyone can help me.
Bom dia. Gostaria de descrever meu primeiro contato com a Leon bets. Bom fiz um depósito em dólar via NETELLER e fui fazer uma apostar, daí tive uma surpresa estava limitado, não entendi nada fui no chat perguntar o por que é me falaram que minha conta foi limitada, lembrando eu apenas fiz o depósito. Desde de então não consigo sacar nem apostar. Agradeço desde de já caso alguém consiga me ajudar.
Изглежда, че казиното приема играчи от Бразилия, така че нямам представа какъв може да е проблемът. Както и да е, вероятно трябва да се свържете с казиното по имейл и да получите правилен отговор от тях.
Те също така трябва да обяснят защо акаунтът е ограничен. Възможно е да премахнете ограниченията, когато потвърдите акаунта си в казиното.
It seems that the casino accepts players from Brazil so I have no idea what might be the issue. Anyway, you should probably contact the casino via email and get some proper response from them.
They should also explain why the account is limited. It might be possible to remove the limits when you verify your account in the casino.
Имам връзка от няколко седмици и отговорът, който получавам, е, че секторът за проверка на сигурността преглежда акаунта ми. Ами там е така или иначе отивам трети месец досега нищо. Ако имате по-радикално решение, бих искал да опитам. Мислех да общувам с оператора на сърдечната платформа.
I've been in touch for a few weeks and the answer I get is that the security verification sector is reviewing my account. Well it's there anyway I'm going to the third month so far nothing. If you have a more radical solution I would like to try. I was thinking of communicating the operator of the heart platform.
Estou a umas semanas entrando em contato e a resposta que tenho é que o setor de verificação de segurança está analisando minha conta. Bom está lá do mesmo jeito estou indo para o terceiro mês até agora nada. Caso tenha alguma solução mais radical gostaria de tentar. Estava pensando em comunicar a operadora da plataforma de coracao.
Здравейте,
Би било хубаво, ако бъдете по-добре информирани от казиното. Това напрежение винаги е неприятно, освен това в някои случаи такава проверка може да продължи до 3 месеца. След като бъде направено, трябва да бъдете уведомени и да получите подходящо обяснение. В случай на някакви нередности, не се колебайте да подадете жалбата си чрез Центъра за разрешаване на Casino Guru . Можете да се свържете и с лицензиращия орган 👍.
Аз лично бих изчакал резултата от проверката за сигурност.
Hello,
It would be nice if you were better informed by the casino. This tension is always unpleasant, furthermore, in some cases, such a security check may last for 3 months. After it's done you should be notified and given a proper explanation. In case of any irregularities, feel free to submit your complaint through the Casino Guru Resolution Center. You can reach out to the licensing authority as well 👍.
I'd personally wait for the security check result.
Отидох на сайта,
проверете лицензиращите органи (има 2) и посетете техните уебсайтове:
за Antilephone можете да използвате complanits@gaminglicences.com
Късмет с това.
I'd go the site,
check licensing authorities (there are 2) and visit their websites:
for Antillephone you can use complanits@gaminglicences.com
Good luck with that.
КАЗИНО ГУРУ ТРЯБВА ДА АКТУАЛИЗИРА ИНФОРМАЦИЯТА, ТЕ НЕ ПЛАЩАТ НЕОГРАНИЧЕНО
ПЪРВИЯТ ПЪТ ПЛАТИ 15 066 НА SKRILL.
СЕГА БЛОКИРАН НА 10 000 и след малко блокира на 0 .
струва ми се .
всички казина трябва да имат опция за блокиране на заявки за теглене!
не изяснявайки, че всичко, което казват за отговорната игра, е глупост.
какво искат и че вие отменяте и играете,
може да промените решението си, но можете да видите, че те се влошават от ден на ден.
има много по-добри варианти.
CASINO GURU MUST UPDATE INFORMATION, THEY DON'T PAY UNLIMITED
THE FIRST TIME PAID 15,066 PER SKRILL.
NOW BLOCKED AT 10,000 , and in a bit , blocks at 0 .
it seems to me .
all casinos should have the option to block withdrawal requests!
not making it clear that everything they say about responsible gaming is bullshit.
what they want and that you cancel and play,
you may change your mind but you can see that they are getting worse day by day.
there are much better options.
CASINO GURU TEM QUE ACTUALIZAR INFORMAÇÃO , ELES NÃO PAGAM ILIMITADO
PAGARAM A PRIMEIRA VEZ 15.066 POR SKRILL .
AGORA BLOQUEARAM A 10.000 , e daqui bocado , bloqueia a 0 .
parece me .
todos casinos deveriam ter opção de bloquear os pedidos de saque !
nao o fazendo claramente que tudo que dizem do jogo responsável e uma treta .
o que querem e que você cancele e jogue ,
pode ser que mude de ideias mas nota se que estão a piorar de dia pra dia .
ha opções muito melhores .
Понякога може да е мрежова грешка, понякога смятам, че е стратегия да накарате играчите да играят на своите депозити.
Sometimes it could be a network error, sometimes I feel it's a strategy to make players play off thier deposits.
Това КАЗИНО е шега.
акаунтът е потвърден, всичко е правилно.
първи сервис - 15,066 - 10
Работно време на Skrill
2 - теглене - 3750 евро 10 часа Skrill
3 тегления - 3500 евро - 10 часа skrill
4 плячка започват оправданията
технически проблеми 15 000
да тегля случайно познавам поне 3 човека със сметки в Леон.
Не им стои много, защото другите ги получиха всичките, нормално.
Играя много силно, но не обичам да играя с пари в играта, винаги обичам да депозирам отново (получавам и депозирам)
това щеше да бъде моето КАЗИНО по избор, но сега вече е подминато от друго.
за съжаление те ни мислят за глупави, но аз съм на 50 години и 30 години играя в казина.
Похарчих достатъчно пари, за да купя половин дузина казина. Щастлив съм, че имам една от най-големите и най-добри компании за гуми в Португалия!
но те са малки птици, не знам как Гуруто ги поставя на върха!
This CASINO is a joke.
account verified all correct.
first serve - 15,066 - 10
Skrill hours
2 - withdrawal - 3750 euros 10 hours Skrill
3 withdrawals - 3500 euros - 10 hours skrill
4 loot begin the excuses
technical problems 15,000
to withdraw by chance I know at least 3 people with accounts in Leon.
It does not suit them well because the others received them all , normal .
I play very strong but I don't like to play with in-game money I always like to deposit again (receive and deposit)
it was going to be my CASINO of choice, but now it has already been passed by another one.
unfortunately they think we are stupid but I am 50 years old and 30 years of playing in casinos.
I've spent enough money to buy half a dozen casinos. I am lucky to have one of the biggest and best tire companies in Portugal!
but they are little birds I don't know how the Guru puts these individuals at the top!
Este CASINO está de brincadeira .
conta verificada tudo correcto .
primeiro saque - 15.066 - 10
horas Skrill
2 - saque - 3750 euros 10 horas Skrill
3 saque - 3500 euros - 10 horas skrill
4 saque começam as desculpas
problemas técnicos 15. 000
para sacar por azar deles conheço pelo menos 3 pessoas com contas no Leon .
Não lhes fica bem porque os outros receberam todos , normal .
jogo muito forte mas não gosto de jogar com dinheiro do jogo gosto depositar sempre de novo ( receber e depositar )
ia ser o meu CASINO de eleição , mas agora neste momento já foi passado por outro .
infelizmente pensam que somos burros mas tenho 50 anos e 30 de jogar em casinos .
já gastei dinheiro que dava pra comprar meia dúzia de casinos . A minha sorte é ter uma das maiores e melhores empresas de pneus de Portugal !
mas são uns passarinhos não sei como o Guru mete estes indivíduos no topo !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.