ФорумКазинаLeon Casino - обща дискусия

Leon Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от tiagomendes
|
16723 преглеждания 93 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Andreas001
преди 12 месеца

Здравей, няма за какво и се радвам, че проблемът ти най-накрая е разрешен. И така, какъв точно беше проблемът, когато ви показа проблема с идентификацията, когато искахте да изтеглите? Питам, защото може да е полезно за играчи, които могат да срещнат подобен проблем. Успяхте ли да изтеглите парите си без никакви проблеми в крайна сметка? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Честно казано, тегленето на пари с leon е много трудно. Имам предвид, че те правят 1-3 дни, но обикновено повече от 2 дни. Освен това, когато поискам теглене, те искат документ, докато вече съм дал всичко. Точно сега за например чакам 100 долара, но те правят разлика, за да го получат..не знам, ще видим след няколко дни

Автоматичен превод:
Andreas001
преди 12 месеца

Мисля, че щом им отнема само няколко дни, определено е добре. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето.

Не съм сигурен обаче защо трябва да предоставяте документ всеки път, когато правите ново теглене, когато акаунтът ви вече е потвърден. Опитахте ли да попитате казиното?

Въпреки това виждам, че имате повече пари, които казиното трябва да ви даде, така че не забравяйте да ни информирате как е минало и в този случай.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добър вечер. Те наистина ме помолиха за друг документ точно сега и след като им дадох един, те поискаха отново в същото време друг. На този етап изглежда малко несправедливо и ви плаши да депозирате, защото може да си помислите, че те ще направят всичко възможно, за да забавят процеса на оттегляне

Автоматичен превод:
Andreas001
преди 11 месеца

разбирам го Значи парите ви все още не са пристигнали? Ако продължавате да имате проблеми, тогава препоръчвам да подадете жалба.

Какви документи обаче изисква казиното от вас този път? Имам чувството, че след известно време няма да има повече, които можете да добавите, защото те продължават да питат всеки път нещо друго.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добър вечер, господине. Все още не, бих се оплакал, ако не го изпратят, но в момента искат документ за моя адрес и аз им изпратих електронното си имущество от моята банка, но те все още се оплакват, че документът не е достатъчен. опитайте отново ... ако не приемат, ще се оплача.

Автоматичен превод:
Andreas001
преди 11 месеца

Разбирам, и казиното не ви е посъветвало друга алтернатива за доставяне на този документ? Какъв е проблемът с вашия адрес или документ, попитахте ли и това?

Разбира се, ако нищо не се разреши, уведомете ни, ако сте подали жалба. Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Направих депозит от 130 евро. Играя на залог (популярни покупки) и малко казино, парите ми достигнаха 600 евро. Поисках теглене преди около 2 месеца и през цялото това време ми искат различни документи, които изпращам, но те се оправдават, че не го правят. Веднага след като им казах, че ще предприема правни действия, те ми казаха да ги изчакам да прегледат документите. Минаха 20 дни и сега ми искат видео разговор.

Сигурен съм, че го правят нарочно, вярвам, че тази платформа е фалшива и те никога не дават печелившите пари на клиента, освен ако не са малки суми.

Стойте далеч от тях, ще ви откраднат парите. Има много оплаквания за тях, но нищо не се прави, те крадат света


Автоматичен превод:
antonisantonis230
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията и тегленето на пари. Какъв точно е проблемът на казиното с документите, след като не ги приема? Пишеше ли нещо конкретно?

Както и да е, в този случай определено бих ви препоръчал да подадете жалба, защото проверката на документите мина доста време.Просто щракнете тук и можете да подадете жалба .

Но що се отнася до видеообаждането, тепърва ще го имате или вече сте го имали?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Най-лошият букмейкър в Гърция досега. Повярвайте ми, отворил съм сметки в повечето компании за залагания и смятам, че това е може би най-лошото. Бавно и неясно обслужване в чата на живо за всеки проблем и на мен лично ми се дължат 3 тегления за месец и след това ми казват, че са изпратили проблема в специалния отдел и все още не съм получил никаква информация. Също така лоши коефициенти за залагане в сравнение с други сайтове за залагания.

Автоматичен превод:
antonisantonis230
преди 8 месеца

Да, приятелю, и на мен ми дължаха пари от 1 месец. далеч!! Те крадат хора

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Ти си най-лошият!!!!

Автоматичен превод:
alexandrianopoulos
преди 8 месеца

Скъпи играч,

Съчувствам на вашите чувства, но ние не сме Леон казино. Ние сме Казино Гуру.

Както и да е, благодаря ви за споделянето и също така за изпращането на рецензията. Наистина се надявам, че следващото ви казино ще ви накара да се почувствате по-удовлетворени. 🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на salomefernandes1984 е изтрит
преди 6 месеца

Здравейте, имате ли само отрицателни преживявания с това казино?

За съжаление трябва да кажа, че казината винаги имат предимство пред играча, който обикновено губи депозита си тук, така че въпреки че е трудно да се каже, не е необичайно това, което описвате.

Имате обаче опцията да не играете в такова казино, ако смятате, че всеки път, когато депозирате, то просто отива в канала.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За мен най-добрите игри са простите, върху които просто щраквам и веднага виждам резултата, не ме интересуват сложните игри с карти, където наистина трябва да знаете как да играете. Аз самият играя играта на Planezinho или Tigrinho в платформата на Leon Casino , която за мен беше най-добрата и най-лесната за използване досега. Тяхната поддръжка също е добра и бонусите също много помагат, когато нямам пари, така че всеки, който иска да тества нова платформа и да види дали може да спечели, препоръчвам това казино leon, което има много ексклузивни игри и плащат реално. Тествах много платформи за залагане на слотове и за мен тази беше добра.

Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Pupivupi5
преди 5 месеца

Втори пост, втори линк.

За съжаление дори такива връзки са забранени. 🙂 Бихте ли изпратили официален потребителски преглед, като посочите също своя идентификатор на казино или имейл?Чувствайте се свободни да го направите тук 👈


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Играя в казино Леон от известно време и направих многобройни тегления успешно, няма проблем с това е страхотно Сега поисках да изтегля $11700 и получих имейл, в който се казва, че моите тегления са спрени, докато проверката на сигурността тече проверка


В момента игралната активност във вашия акаунт е подложена на стандартна техническа проверка, предвидена от Общите условия на ЛЕОН за всички потребители


на някой случвало ли му се е това наистина се притеснявам да си получа парите сега

Автоматичен превод:
Markgun
преди 4 месеца

И да, аз съм напълно проверен

Автоматичен превод:
Markgun
преди 4 месеца

Здравейте, бих казал, че все още не е нужно да се притеснявате, ако кажете, че досега сте имали добър опит и парите винаги са идвали при вас.

Ако сте спечелили по-голяма сума, тогава е обичайно в казината да имат някакво разследване и няма да можете да играете за известно време. Дадоха ли ви и времева рамка или казаха, че ще се свържат с вас? Играхте ли с бонуса или не?

Както и да е, няма нужда да се стресирате засега и вижте какво ще измислят. Докато не сте направили нищо против правилата, няма за какво да се притеснявате.

Така че уведомете ме, когато научите повече. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тегленето на печалби не се кредитира

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини