Проверявам текущо отворените жалби за кратко и наистина има подобни случаи.
Съжалявам, че го казвам, но когато става въпрос за технически проблеми, никой освен казиното не може да ги разреши.
Изключително досадно е да чакате без допълнително известие, но разбирам, че за да ви дам добро предположение, човек трябва първо да бъде информиран - това важи и за казината.
Знаете, че всички плащания обикновено се обработват от компания трета страна - доставчикът на плащания, а не от самото казино. За съжаление, тъй като изплащанията са възложени на външни изпълнители, казиното е в същата позиция като вас. Вероятно чака актуализация. 🙁
Мислите ли обаче, че промяната на метода на плащане би била решение? Предполагам, че ще изчакам още няколко дни, след което ще попитам казиното.
Надяваме се, че няма да отнеме много време.
I check currently opened complaints briefly, and there are indeed similar cases.
I'm sorry to say it, but when it comes to technical issues, no one aside from the casino can solve them.
It's extremely annoying to be waiting without further notice, still, I understand that to give you a decent guess, one must be informed first - this also applies to casinos.
You know, all payments are usually handled by a 3rd party company - the payment provider, not by the casino itself. Sadly, since the payouts are outsourced, the casino is in the same position as you. Probably waiting for an update. 🙁
Do you think changing the payment method would be a solution, though? I would wait a few more days then ask the casino, I guess.
Hopefully it won't take too long.
Автоматичен превод: