НачалоФорумКазинаLeon Casino - обща дискусия

Leon Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от tiagomendes
|
19 342 преглеждания 104 отговора |
|
12 3 4...6
преди 1 година

Голяма измама 4 месеца Опитвам се да си взема парите и не мога да намеря начин, но от картата ми Visa ги взеха за минута. Когато беше за теглене, ми дадоха само избор от други измамници

Автоматичен превод:
alexlegkou
преди 1 година

Уау, това звучи сериозно! Опитвали ли сте някога да изберете различен метод на плащане? Със сигурност бих опитал това.

Казиното предлага ли решение? Кажете ми, моля!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Събудете всички вие, играчи на казино....всички казина са създадени, за да ви накарат да загубите парите си, веднъж попаднах в хазартен капан, но го преодолях. те са създадени, за да ви накарат да загубите парите си....Дайте ми вашите пари на хора, които наистина се нуждаят от тях, а не на хора, които седят на стол и забогатяват

Автоматичен превод:
fakosanastasios6
преди 1 година

Вярно е. Казината ви карат да губите парите си. Винаги е било така, но някои хора все още обичат да си пробват късмета. Ето защо хазартната индустрия се е запазила през вековете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Акаунтът ми е напълно идентифициран, подадох заявка за теглене на €950 на 25.5.2023 г., която, както казиното ме увери, ще отнеме максимум 3 дни, за да завърши, но все още е в очакване.

Свързвах се с казино услугата няколко пъти и докато те първоначално ме информираха, че тегленето ще приключи на 29.5.2023 г., след това ми казаха, че ще бъде завършено на 30.5.2023 г., а сега ми казват, че не знаят кога ще бъде завършен, защото има технически проблем и те не знаят кога ще бъде отстранен, без да ми дадат друга информация и това ми се струва много подозрително.

Това случва ли се на някой друг и как се справихте с това?

Автоматичен превод:
Nikkibeach83
преди 1 година

Проверявам текущо отворените жалби за кратко и наистина има подобни случаи.

Съжалявам, че го казвам, но когато става въпрос за технически проблеми, никой освен казиното не може да ги разреши.

Изключително досадно е да чакате без допълнително известие, но разбирам, че за да ви дам добро предположение, човек трябва първо да бъде информиран - това важи и за казината.

Знаете, че всички плащания обикновено се обработват от компания трета страна - доставчикът на плащания, а не от самото казино. За съжаление, тъй като изплащанията са възложени на външни изпълнители, казиното е в същата позиция като вас. Вероятно чака актуализация. 🙁

Мислите ли обаче, че промяната на метода на плащане би била решение? Предполагам, че ще изчакам още няколко дни, след което ще попитам казиното.

Надяваме се, че няма да отнеме много време.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря ви за отговора, разбирам точките, които споменавате, но в моите очи е най-малкото непрофесионално, когато клиент ви пита подробности за неговото оттегляне, отговорът ви е не знам.

Трябва да дадете отговорен отговор, особено когато разполагате с вашите условия и в раздела за теглене информацията, че тегленето ще бъде завършено от 1-3 дни.

Доставчикът на плащанията е партньор на казиното, така че предполагам, че имат право да го попитат за причините за забавянето, а не да казват, че не е наш проблем, ние свършихме нашата част.

Ако смятате, че греша, моля, уведомете ме по всякакъв начин, за да можем да го обсъдим допълнително

Автоматичен превод:
Nikkibeach83
преди 1 година

Здравейте!

Съгласен съм с теб и също се радвам, че знаеш как работи.

Просто обяснявах процеса, защото от това, което научих тук във форума, много играчи никога не са чували за доставчици на плащания.

Не исках да извинявам казиното - няма начин!

За съжаление, това няма да промени факта, че казината разчитат на своите партньори и не могат да се справят с техните проблеми. 🙁


Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Това което казваш отчасти не е вярно....не е въпрос на късмет, а на кражба, защото някой регулира количеството, той ще изсмуче пари и сумата ще се разпредели, ядат всички заедно

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, и още нещо, има сайтове за казина, които ви показват сумата, която печели всеки играч, разбира се повече от 10 000 евро, очевидно фалшива новина, не трябва ли тези хора да бъдат наказани от закона?

Автоматичен превод:
fakosanastasios6
преди 1 година

Не бих казал, че е кражба. Вземете например ротативките: знаете, че RTP (възвръщаемостта към играча) е под 100%, което означава - ще загубите. Ако изберете игра с по-нисък RTP и висока волатилност и приложите не толкова добра стратегия, шансовете ви стават още по-ниски.

Това е често срещана ситуация.

Никога не съм чувал за казина, които манипулират игри, предоставени от лицензирани доставчици на дами, предавани от оригинални сървъри. Фалшивите игри, от друга страна, са предназначени да намалят шансовете чрез задаване на неофициален RTP. Бъдете наясно с подобни практики.

Автоматичен превод:
fakosanastasios6
преди 1 година

Мисля, че първо трябва да докажете, че има някакъв вид измама. Никой не бива наказан без добро разследване, ако питате мен.

Някои играчи бяха убедени, че резултатите са манипулирани по някакъв начин, но в няколко казина - не там. Сякаш победителят не беше истински играч. Но никога не съм получавал обратна връзка.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много, не казах, че са измамници.....но все пак проверете слотовете, благодаря, бъдете добре, не ме безпокойте повече, просто няма да играя отново, благодаря ви много

Автоматичен превод:
fakosanastasios6
преди 1 година

Никакъв проблем. Понякога това се случва, докато се използва автоматичният преводач, така че не го приемайте грубо, моля. 🙂

Честно казано, не искам да ви безпокоя повече, но само от време на време се появи друго оплакване и то за турнирни манипулации. Разгледайте го, ако се интересувате:

https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation

Това е темата на свързания форум, ако желаете .

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
преди 1 година

На 30.08.2023г.

Час: 20:22 Направих снимка на Casino Leon на стойност R$ 54,00 не беше кредитирана в сметката ми, направих няколко оплаквания в Casino Leon и нищо не беше разрешено, така че приятелите не депозират нищо там, това казино ще погълне вашите пари, са нечестни


Автоматичен превод:
преди 1 година

Casino Lion мами играчи

Автоматичен превод:
ivansilvestre1970
преди 1 година

Здравейте!

Разбирам, че си разстроен! За да ви помогнем при подадената жалба обаче, трябва да предоставите допълнителни отговори. Вижте го тук:

https://casino.guru/leon-casino-player-s-deposit-has-not-been-credited-1

Особено ме интересува това:

„Можете ли да ми кажете дали това е първият ви депозит в това казино? Свързахте ли се вече с вашата банка? В идеалния случай те трябва да участват в разследването."

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, нов съм в платформата leon и искам да попитам, опитах се да направя теглене с превод по банкова сметка и ми показа проблем с идентификацията на сметката. Избрах номерата на картата си, но бяха правилни. какво правя грешно

Автоматичен превод:
Andreas001
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино. Относно проблема, който имате, имате ли напълно верифициран акаунт в казиното? Опитахте ли да попитате поддръжката какъв може да е проблемът, когато ви даде грешка? Мисля, че ще е най-добре да попиташ там и ще могат да ти отговорят най-добре. Определено би било добре да го публикувате и тук, така че аз и другите играчи да имаме по-добра представа за ситуацията.

Би ли било възможно това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Всичко беше наред, проблемът ми беше разрешен, отговориха ми веднага. и те ми помогнаха, благодаря ви много за отделеното време!!

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини