ФорумКазинаLeon Casino - обща дискусия

Leon Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от tiagomendes
|
17739 преглеждания 101 отговора |
|
1 2 3...6
преди 2 години

А преди лягане приемайте с 1 звезда

да не лъжа

Автоматичен превод:
преди 2 години

Като платят ще пиша тук.

ако това продължи, имам да ви кажа още неща за това КАЗИНО с pravas!

така или иначе . всички безполезни

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

мисля?

сериозно

🧐

Сигурен съм ....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече направих искането,

намекват за анулирането на заявени стойности и огромна липса на етика и противоречат на принципите на отговорната игра!

И все още правете реклама с

име на играч в сайта на печалба, която дори още не е изплатена!

наред с други заявени въпроси.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

И така, можете ли да извадите парите си?

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Направете го с вас, но те се бавят с глупави извинения. Не знам защо . Те се нараняват само защото не играя.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

😆😆 да, това е добро!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече направих искането,

намекват за анулирането на заявени стойности и огромна липса на етика и противоречат на принципите на отговорната игра!

И все още правете реклама с

име на играч в сайта на печалба, която дори още не е изплатена!

наред с други заявени въпроси.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

ние приемаме въпросите на отговорния хазарт много сериозно, не съм сигурен точно какво се е объркало, но винаги можете да подадете жалба, ако се чувствате малтретирани – виждам, че вече сте го направили. 👍

Ще разгледам някои подробности, когато жалбата бъде възложена.


Редактиран от Magda преди 2 години
Причина: редактиране на връзката
Автоматичен превод:
reineirocarlos
преди 2 години

Да, казиното плати.

няма проблеми КАЗИНОТО е сериозно.

те просто опитват тактика понякога. Да видя дали хваща. Те те поздравяват, когато спечелиш,

но поздравления, елате да играете повече и да загубите равновесие.

прегръдка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих искал да споделя моя опит в казино Леон.

Първият ми опит с това казино мина добре. Проверката на акаунта беше бърза и тегленето премина гладко. Преводът към моята сметка беше извършен в рамките на уговорените от тях дни. Направих нов депозит и чакам тегленето, което направих. Надявам се всичко отново да мине добре. Имах много добри преживявания в Casino Live

Автоматичен превод:
pagcaeiro
преди 2 години

Казиното изглежда добро дори според оценката на нашия уебсайт, така че се радвам, че можете само да го потвърдите. Можете също така да напишете отзив за казиното, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да направя теглене. но е проверено. пращат ми съобщение на английски и ми казват, че системата на банката не приема транзакцията. Свързах се с банката и ми казаха, че изглежда няма опит за превод. Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
jfsjo
преди 1 година

Здравейте,


Бих казал, че най-лесният начин би бил да опитате друга опция за плащане, но бих попитал казиното дали това е възможно.


Можеш ли да го направиш?


Ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни заявеното теглене, така че междувременно би било добре да се опитате да намерите алтернативно решение с казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих в казино leon bet. Направих малко теглене, това беше направено. След това спечелих отново и отидох да тегля и беше отменено. Те попитаха. Проверка и изпратих всички документи, но все още не ме проверяват

Автоматичен превод:
dimitrissmirnaios
преди 1 година

Здрасти,

понякога на казиното са нужни няколко дни, за да прегледа документите, понякога дори повече време. Съжалявам да го кажа, но Коледа е зад ъгъла и това обикновено причинява известно забавяне рано или късно.

За съжаление виждам, че сте загубили равновесие 🙁

Е, може би следващия път можете да помолите казиното да се потвърди веднага след регистрацията, така че тегленето трябва да бъде по-лесно.🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът, който имах, е решен... благодаря много за помощта.

Автоматичен превод:
jfsjo
преди 1 година

Благодаря за актуализацията. Вашата банка прие ли транзакцията или трябваше да изберете друг метод на плащане?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Той го прие, просто проверката на личните данни от казиното се забави.... логично, просто не разбрах, че това е проблема. Благодаря отново....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошото казино далеч далеч всички спечелих безплатно завъртане и те ме заблуждават много, те са измамници

Автоматичен превод:
petrosaibazogloy
преди 1 година

Здрасти.

Имаш ли намерение да обясниш въпроса? Какво ви кара да мислите, че сте заблуден?

Може да сме в състояние да помогнем, но това ще изисква допълнително обяснение.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини