Като платят ще пиша тук.
ако това продължи, имам да ви кажа още неща за това КАЗИНО с pravas!
така или иначе . всички безполезни
When they pay I'll post here.
if this continues I have other things to tell you about this CASINO with pravas!
anyway . all useless
Quando pagarem venho postar aqui .
se isto continuar tenho outras coisas pra contar deste CASINO com pravas !
enfim . Tudo escusado
мисля?
сериозно
🧐
Сигурен съм ....
think?
seriously
🧐
I'm sure ....
Pensa ?
a sério
🧐
eu tenho certeza ....
Вече направих искането,
намекват за анулирането на заявени стойности и огромна липса на етика и противоречат на принципите на отговорната игра!
И все още правете реклама с
име на играч в сайта на печалба, която дори още не е изплатена!
наред с други заявени въпроси.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Направете го с вас, но те се бавят с глупави извинения. Не знам защо . Те се нараняват само защото не играя.
Make it with you but they delay with stupid excuses. I do not know why . They only get hurt because I don't play.
Conseguir consigo mas eles atrasam com desculpas idiotas . Não sei porque . Só se prejudicam porque não jogo .
Вече направих искането,
намекват за анулирането на заявени стойности и огромна липса на етика и противоречат на принципите на отговорната игра!
И все още правете реклама с
име на играч в сайта на печалба, която дори още не е изплатена!
наред с други заявени въпроси.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Здравейте,
ние приемаме въпросите на отговорния хазарт много сериозно, не съм сигурен точно какво се е объркало, но винаги можете да подадете жалба, ако се чувствате малтретирани – виждам, че вече сте го направили. 👍
Ще разгледам някои подробности, когато жалбата бъде възложена.
Hello,
we take the responsible gambling matters very seriously, I'm not exactly sure what went wrong, but you can always submit a complaint if you feel mistreated - I can see that you have already done so. 👍
I will go through some details when the complaint is assigned.
Да, казиното плати.
няма проблеми КАЗИНОТО е сериозно.
те просто опитват тактика понякога. Да видя дали хваща. Те те поздравяват, когато спечелиш,
но поздравления, елате да играете повече и да загубите равновесие.
прегръдка
Yes the casino paid.
no problems the CASINO is serious.
they just try tactics sometimes. To see if it catches. They congratulate you when you win,
but congratulations , come play more and lose your balance .
hug
Sim o casino pagou .
não tem problemas o CASINO e sério .
só que tentam as vezes táticas . Para ver se pega . Eles dão os parabéns quando ganhas ,
mas é um parabéns , vem jogar mais e perder o saldo .
abraço
Бих искал да споделя моя опит в казино Леон.
Първият ми опит с това казино мина добре. Проверката на акаунта беше бърза и тегленето премина гладко. Преводът към моята сметка беше извършен в рамките на уговорените от тях дни. Направих нов депозит и чакам тегленето, което направих. Надявам се всичко отново да мине добре. Имах много добри преживявания в Casino Live
I would like to share my experience at Leon Casino.
My 1st experience with this casino went well. Account verification was quick and withdrawal went smoothly. The transfer to my account was carried out within the days stipulated by them. I made a new deposit and am waiting for the withdrawal I made. I'm hoping that everything goes well again. I had very good experiences at Casino Live
Gostaria de partilhar a minha experiência no Leon Casino.
A minha 1ª experiência com este casino correu bem. A verificação de conta foi rápida e o saque foi feito sem problemas. A transferência para a minha conta foi realizada dentro dos dias por eles estipulada. Fiz novo depósito e estou à espera do saque que fiz. Estou na expetativa que tudo corra bem novamente. Tive experiencias muito boas no Casino Live
Казиното изглежда добро дори според оценката на нашия уебсайт, така че се радвам, че можете само да го потвърдите. Можете също така да напишете отзив за казиното, ако желаете.
The casino seems to be good even according to the rating on our website so I'm glad that you can only confirm it. You can also write a review on the casino if you wish.
Не мога да направя теглене. но е проверено. пращат ми съобщение на английски и ми казват, че системата на банката не приема транзакцията. Свързах се с банката и ми казаха, че изглежда няма опит за превод. Какво трябва да направя?
I can't make a withdrawal. but it has been verified. they send me a message in English and tell me that the bank's system does not accept the transaction. I contacted the bank and they tell me that there doesn't seem to be a transfer attempt. what should I do?
Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.ενω έχει γίνει επαλήθευση.μου στέλνουν Μήνυμα στα αγγλικά και μου λένε ότι το σύστημα της τράπεζας δεν δέχεται τη συναλλαγή.επικοινωνησα με τη τράπεζα και μου λένε ότι δε φαίνεται να γίνεται προσπάθεια μεταφοράς.τι να κάνω?
Здравейте,
Бих казал, че най-лесният начин би бил да опитате друга опция за плащане, но бих попитал казиното дали това е възможно.
Можеш ли да го направиш?
Ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни заявеното теглене, така че междувременно би било добре да се опитате да намерите алтернативно решение с казиното.
Hello,
I'd say the easiest way would be to try a different payment option, I would ask the casino whether this is possible, though.
Can you do that?
We allow the casino 14 full days to fulfill the requested withdrawal, so it would be good to try to find an alternative solution with the casino in the meantime.
Спечелих в казино leon bet. Направих малко теглене, това беше направено. След това спечелих отново и отидох да тегля и беше отменено. Те попитаха. Проверка и изпратих всички документи, но все още не ме проверяват
I have won at leon bet casino.I made a small withdrawal it was done.and then I won again and went to withdraw and it was cancelled.They asked. Verification and I have sent all the documents but still they are not verifying me
Έχω κερδίσει στο καζίνο leon bet.εκανα μια μικρή ανάληψη έγινε.και μετά κέρδισα ξανά και πήγα να κάνω ανάληψη και ακυρώθηκε.Ζητησανε. Επαλήθευση και έστειλα όλα τα έγγραφα αλλά ακόμα δεν μου κάνουν επαλήθευση
Здрасти,
понякога на казиното са нужни няколко дни, за да прегледа документите, понякога дори повече време. Съжалявам да го кажа, но Коледа е зад ъгъла и това обикновено причинява известно забавяне рано или късно.
За съжаление виждам, че сте загубили равновесие 🙁
Е, може би следващия път можете да помолите казиното да се потвърди веднага след регистрацията, така че тегленето трябва да бъде по-лесно.🤔
Hi there,
sometimes it takes a couple of days for the casino to get through the documents, sometimes it takes even more time. I'm sorry to say that but Christmas is around the corner, and this usually causes some delay sooner or later.
Sadly, I can see you lost your balance 🙁
Well, maybe next time you can ask the casino to get yourself verified immediately after the registration so the withdrawal should be easier.🤔
Благодаря за актуализацията. Вашата банка прие ли транзакцията или трябваше да изберете друг метод на плащане?
Thanks for the update. Did your bank accept the transaction or did you have to choose another payment method?
Той го прие, просто проверката на личните данни от казиното се забави.... логично, просто не разбрах, че това е проблема. Благодаря отново....
He accepted it, it was just that the verification of personal data by the casino was delayed.... logical, I just didn't understand that this was the problem. Thanks again....
Την αποδέχτηκε,απλά είχε καθυστερήσει η επαλήθευση των προσωπικών δεδομένων από το casino.... λογικό,απλά δεν είχα καταλάβει ότι αυτό ήταν το πρόβλημα.ευχαριστω και πάλι....
Най-лошото казино далеч далеч всички спечелих безплатно завъртане и те ме заблуждават много, те са измамници
Worst casino by far far far everyone i won free spin and they are fooling me far they are scammers
Το χειρότερο καζίνο μακράν μακράν μακριά όλοι κέρδισα free spin και με κοροϊδεύουν μακριά είναι απατεωνες
Здрасти.
Имаш ли намерение да обясниш въпроса? Какво ви кара да мислите, че сте заблуден?
Може да сме в състояние да помогнем, но това ще изисква допълнително обяснение.
Hi there.
Do you intend to explain the matter? What makes you think you are being fooled?
We may be able to help, but that would require further explanation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.