НачалоФорумКазинаLegiano Casino - обща дискусия

Legiano Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Romi
|
8 718 преглеждания 197 отговора |
|
1...7 8 9...11

Същото нещо тук, моите 3 чакащи тегления остават необработени от 6 март и те просто ми казват, че ще бъдат обработени „скоро".

Автоматичен превод:
weakz30

Както казах, нищо в тези закъснения не е нормално... Изчакайте, моля.

Автоматичен превод:

Същото нещо тук, моите 3 чакащи тегления остават необработени от 6 март и те просто ми казват, че ще бъдат обработени „скоро".

Автоматичен превод:

Със съжаление ви съобщавам, че това е играта, която се играе в казиното в момента. Моля, не губете парите. Не позволявайте на казиното да спечели това.

Автоматичен превод:

Радка, какво мислиш за включването на изключително лошите отзиви в изчисляването на оценката ти? Намирам поведението на казиното за почти злонамерено, тъй като правилата и условията говорят на различен език и не отразяват реалността.

тогава всички можехме да играем в забавен режим, защото и там няма нищо🤷🏿‍♂️

Автоматичен превод:

Здравейте, подадох жалба срещу legiano. Изтеглих парите си преди повече от седмица. Попитаха ме KYC вчера. Заредих документите си. Ограничиха акаунта ми и анулираха тегленията ми. Чатът на живо просто прекъсва и казва да изпратя имейл за поддръжка, което направих, но те вече не ми отговарят. И чат ботовете просто прекъсват напускането на чат. Имаше 3 тегления 2 x 800 евро и 1 500 евро. file

Автоматичен превод:
Joanadarm

Добре дошли в клуба... Аз не съм по-различен... копирайте всичко, за да имате доказателство... Копирах всичко и всеки път ми изпращаха историята на чатовете... Мисля, че компанията е фалирала, никога не съм изпитвал нещо подобно за 10 години онлайн игри... дори не дават никакви отговори...

Автоматичен превод:
Joanadarm

Тук просто ще ви кажат да бъдете търпеливи... докато имат парите ви, а те го правят от месеци и месеци. И същата невероятна история продължава!

Автоматичен превод:
weakz30 deleted the post

Имам сериозни проблеми с тегленията в Легиано. Чаках три тегления по €500 всяко в продължение на 17 дни и всичко, което получавам, са общи отговори от поддръжката, без реално решение. Те винаги казват, че го „обработват", но никога не дават конкретна дата.

Предвид създалата се ситуация искам да организирам група от засегнати, които да подадат обща жалба и да окажат натиск. Ако сте в същата ситуация, коментирайте тук или ми пишете на лично съобщение. Колкото повече от нас има, толкова повече власт ще имаме, за да си върнем парите.

Автоматичен превод:
AMGE55

Те затвориха акаунта ми и анулираха vinings, защото имах доказателство за адрес в Обединеното кралство (аз съм собственик на жилище), което е страна с ограничения, но живея и работя в Германия.

Автоматичен превод:
Joanadarm

Вашият акаунт изисква потвърждение, когато го създавате? О, поискаха ти го само когато отиде да теглиш.

Автоматичен превод:
AMGE55 deleted the post

Всичко беше въведено правилно и получих 500€ на 13.3.2025 г

file

Това, което ме дразни най-много е, че изобщо не е възможен диалог... когато казват, че не можем да изплатим никакви средства в момента и трябва да рефинансираме, за да сме отново ликвидни... след това те определят период от време и след това се придържат към него... но това граничи с измамна измама, да не говорим за умишлена измама, защото знаят, че не могат да изплатят такива средства... ако греша, ще изтрия всички публикации по тази тема... най-лошото е, че дори не получавам сумата, която първоначално съм платил предварително...

Edited
Автоматичен превод:
AMGE55

Кога изтеглихте първите €500?

Автоматичен превод:
weakz30

Акаунтът е създаден преди половин година. Никога не ме молят за KYC, докато не поискам теглене.

Автоматичен превод:
Joanadarm

Това ми се струва безотговорно и измама, имам само думи да ви го кажа, ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
weakz30

Но ме обвиняват в измама. Предоставих банково извлечение с адрес в Германия, но вече не ми отговарят. file

Автоматичен превод:
Joanadarm

Какви измамници са!

Автоматичен превод:
weakz30

На 12.3 броенето беше чрез Inpay на 13.3

Автоматичен превод:
AMGE55

Тук съм от 4-ти и все още не съм получил нито цент.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини