ФорумКазинаKosmonaut Casino - обща дискусия

Kosmonaut Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от KosmonautCasino
|
14600 преглеждания 90 отговора |
|
1...3 4 5
преди 7 месеца

Казино Космонавт не може да се размине така. Чатът постоянно се изключва и не се получава отговор. И управителят ти се подиграва. Класирането трябва да бъде понижено или казиното трябва да бъде премахнато от вашия списък, ако мениджърът Анди не върне парите! И продължава да ти се подиграва.

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Ако казиното не успее да разреши оплакването ви, техният индекс на безопасност ще бъде намален. Така че ще видим как ще се развие и бих искал да отговорят отново, когато е необходимо. Но най-важното е това да бъде разрешено. Но ще трябва да изчакаме резултата и да бъдем малко търпеливи, както каза Роми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ами любопитен съм, ще се опитам да се свържа с казиното

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Няма шанс от управителя! Друг отговор: Приятен ден! Невероятно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми екип на Casinoguru, защо не получавам отговор от Ник? Казино Космонавт все още не изплаща!

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Напомних на Ник да стигне до жалбата ти. Той е доста зает в момента, но определено ще се свърже с вас скоро. Съжалявам за закъснението.

Надявам се тази сага да бъде разрешена междувременно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ти много Джаро, както казах, все още няма плащане и мениджърът Анди също няма да плати. Развълнуван съм. Ако не, класирането на казино Космонавт ще трябва да падне!

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Няма нищо, ще се радвам да получиш парите и да няма повече неприятности. Проследете жалбата си, за да можете да отговорите на Ник или да му изпратите това, от което се нуждае, ако го поиска.

Засега не ни остава нищо друго освен да чакаме отново.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изпратих на Ник всичко от последния път. Ако имате нужда от повече информация и имейли от мениджъра, моля, уведомете ме. Отново се свързах с мениджъра и отново отговорът беше (Приятен ден)

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Виждам, че вероятно няма път през мениджъра, тъй като той ви игнорира.

Ник ми каза, че ще се свърже с теб и че се извинява, така че очаквам това да се случи скоро и ще видим дали има нужда от нещо от теб или не.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Kosmonaut Casino предлага завладяващо игрово изживяване на живо с разнообразна селекция от игри и професионални дилъри. Интерактивните функции и безпроблемният геймплей създават автентична казино атмосфера. С надеждна поддръжка на клиенти, това е най-добрият избор за играчи на живо, които търсят вълнуващо забавление и честна игра.

Автоматичен превод:
oftedalw
преди 6 месеца

О, уау. Това ми изглежда като страхотна реклама. Какво ще кажете да напишете нещо от собствения си опит, играейки в това казино? Бихте ли споделили нещо с нас?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Харесва ми да въртя ротативките в това казино всяка вечер, правя редовно тегления и това отнема не повече от 10 минути, редовно получавам бонуси и е страхотно. Оценявам това казино с 9 от 10.

Автоматичен превод:
Graf22
преди 6 месеца

Още една много интересна положителна публикация. Мога ли да знам кой ви е насочил към тази конкретна тема?

Имайки предвид другите, това е доста съвпадение, не бихте ли се съгласили? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Често играя в много казина и рядко оставям отзиви, но когато харесвам услугата и качеството на дадено казино, защо да не оставя отзив?)

Автоматичен превод:
Graf22
преди 6 месеца

Със сигурност е добре, просто понякога, ако получите само положителна обратна връзка за казиното, тя може да се основава на някакъв вид награда.

Въпреки това, ако тегленията не продължават дълго, какъв метод на плащане използвате? Имало ли е нещо негативно, с което трябваше да се справите, например с поддръжка? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Kosmonaut Casino ще помоли хората да напишат положителен отзив и мисля, че ще им дадем безплатен бонус. Те са измамници, няма да ми изплатят парите. За съжаление вече нямам всички истории на чатове, въпреки че съм прав!!

Автоматичен превод:
phein67
преди 6 месеца

Мога ли да помоля за една услуга, моля? Бихте ли ни казали защо спряхте да отговаряте на нашия екип за оплаквания, ако сте прави, както казвате? Все още можете да отворите отново жалбата си, ако желаете.

Също така със сигурност бихме искали да видим някакво доказателство за това, което казвате тук; това ще ни помогне да разберем по-добре, когато разглеждаме всички отзиви за това казино.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратих ви много доказателства, включително и тук публично. За съжаление вече нямам всички истории на чатове, сортирани по дата. Изпразвате имейл папката си от време на време, което е много досадно за мен, а казиното се радва, че не ми плаща 958 EUR!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Питай си никнейма, има документи от мен. Точно както винаги отговаряше мениджърът Анди от казино Космонавт. Приятен ден.... Само това показва колко нелепо се отнасят към клиентите. Това е позор!

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини