преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kosmonaut Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В общите условия на бонуса напразно се търси информация за бонуса за депозит за добре дошли. Тук се казва само нещо за безплатните завъртания.
НО!
Ако сега промените езика на уебсайта на английски, съдържанието в папката с указания за бонуси също ще се промени. Докато страницата е на немски, няма да намерите промоционалния код. Само когато превключите на английски.
In the general bonus conditions one searches in vain for information about the welcome deposit bonus. It only says something about the free spins here.
BUT!
If you now change the language of the website to English, the content in the bonus guidelines folder will also change. As long as the page is in German, you won't find the promo code. Only when you switch to English.
In den allgemeinen Bonusbedinungen sucht man vergeblich nach Infos über den Willkommens-Einzahlungsbonus. Hier steht nur etwas über die Freispiele.
ABER!
Wenn man jetzt die Sprache der Webseite auf Englisch umstellt dann ändert sich auch der Inhalt in dem Bonus-Richtlinien-Ordner. Solange die Seite auf Deutsch angezeigt wird, wirst du den Promocode nicht finden. Erst wenn du auf englisch umstellst.
Здравейте.
Само за да сте сигурни, имате ли предвид видимостта на бонуса на Casino Guru?
Не съм сигурен обаче дали става дума за Общите условия, представени от самото казино, защото също така написахте: „В общите условия за бонуси напразно се търси информация за бонуса за депозит за добре дошли". но след това споменахте промоционалния код.
Бихте ли изяснили, моля? 🙂
Hello.
Just to make sure, are you referring to Casino Guru bonus visibility?
I'm not sure whether it's about the Terms and Conditions presented by the casino itself though, because you also wrote: "In the general bonus conditions one searches in vain for information about the welcome deposit bonus". but after that, you mentioned the promo code.
Could you clarify, please? 🙂
Здравейте! 🙂
За немските играчи има доста различни бонус опции, за различните държави различни бонус оферти, за Германия е на разположение да изберете 3 опции за безплатни завъртания за 1-ви депозит БЕЗ ЗАЛОГИ :
1 - 55 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания без изисквания за залагане за депозит от 20 EUR или 0,0004 BTC
Код: COSMOSLOT1
2 - 155 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания без изисквания за залагане за депозит от 50 EUR или 0,001 BTC
Код: COSMOSLOT2
3 - 310 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания без изисквания за залагане за депозит от 100 EUR или 0,002 BTC
Код: COSMOSLOT3
и след това всяка сряда и петък презареждайте безплатни завъртания:
❗БЕЗ ЗАЛАГАНЕ В СРЯДА ДО 100 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания
Код: KOSMOWED
🔥 БЕЗ ЗАЛАГАНЕ ПЕТЪК ДО 200 БЕЗПЛАТНИ ЗАвъртания
Код: КОСМОФРИ
Ако имате допълнителни въпроси, можете да пишете на нашия 24/7 екип за поддръжка или тук! 🙂
Hello! 🙂
For German players are quite different bonus options, for different countries different bonus offers, for Germany is available to choose 3 options of Free Spins for 1st deposit NO WAGERING :
1 - 55 FREE SPINS with no wagering requirements for a deposit of 20 EUR or 0.0004 BTC
Code: COSMOSLOT1
2 - 155 FREE SPINS with no wagering requirements for a deposit of 50 EUR or 0.001 BTC
Code: COSMOSLOT2
3 - 310 FREE SPINS with no wagering requirements for a deposit of 100 EUR or 0.002 BTC
Code: COSMOSLOT3
and then every Wednesday and Friday Reload Free Spins:
❗NO WAGERING WEDNESDAY UP TO 100 FREE SPINS
Code: KOSMOWED
🔥 NO WAGERING FRIDAY UP TO 200 FREE SPINS
Code: KOSMOFRI
If you will have any additional questions you can write to our 24/7 support team or here! 🙂
Hello! 🙂
For German players are quite different bonus options, for different countries different bonus offers, for Germany is available to choose 3 options of Free Spins for 1st deposit NO WAGERING :
1 - 55 FREISPIELE ohne Umsatzbedingungen für eine Einzahlung von 20 EUR oder 0.0004 BTC
Code: KOSMOSLOT1
2 - 155 FREISPIELE ohne Umsatzbedingungen für eine Einzahlung von 50 EUR oder 0.001 BTC
Code: KOSMOSLOT2
3 - 310 FREISPIELE ohne Umsatzbedingungen für eine Einzahlung von 100 EUR oder 0.002 BTC
Code: KOSMOSLOT3
and then every Wednesday and Friday Reload Free Spins:
❗NO WAGERING WEDNESDAY BIS ZU 100 FREISPIELE
Code: KOSMOWED
🔥 NO WAGERING FRIDAY BIS ZU 200 FREISPIELE
Code: KOSMOFRI
If you will have any additional questions you can write to our 24/7 support team or here! 🙂
здравей
Космонавт казино не е достъпно от вчера. Сървърът вече не може да бъде намерен. Някой знае ли нещо за това?
Hi
Kosmonaut Casino has not been available since yesterday. The server can no longer be found. Anyone know anything about this?
Hallo
Kosmonaut Casino ist seit gestern nicht mehr erreichbar. Der Server wird nicht mehr gefunden. Weiß wer was darüber?
здравей,
Вече мога да вляза в сайта:
Можете ли да потвърдите, че можете да влезете, моля?
Hi,
I can enter the site now:
Can you confirm you can log in, please?
Наистина бих се радвал на FS за рождения ми ден, те отбелязаха чиста 0, благодаря ви от дъното на сърцето си, моля, не изпращайте повече FS
I would really appreciate the FS for my birthday, they scored a clean 0, thank you from the bottom of my heart, please don't send any more FS
Stvatno bi se zahvalujo na FS za moj rodžendan s u kojima sam pogodijo čistu 0, hvala vam iz srca, nemojte više slati FS
Е, мисля, че трябва да изпратите това на казиното, не на нас, но ви благодаря за вашата гледна точка.
Well, I think you should send this to the casino, not to us, but thank you for your point of view.
Депозиран чрез литкойни постоянно в продължение на няколко седмици. След като спечелих над 5 lit, дойде време да проверя. ID, адрес всичко е наред. само екранна снимка на моя портфейл, който използвах за депозиране със светеща. Направете всички екранни снимки и винаги ги отхвърляйте! имейл пише каквото искаш .... няма отговор. Казиното е бунище. Ако бях погледнал trustpilot предварително, щеше да е ясно
Deposited via litcoin constantly for a few weeks. After I won over 5 lit it was time to verify. ID, address everything ok. just a screenshot of my wallet which i used to deposit with lit. Have all screenshots made and always rejected! email written what you want .... no answer. The casino is a dump. If I had looked at trustpilot beforehand it would have been clear
Hab über ein paar wochen ständig via litcoin eingezahlt. Nachdem ich über 5 lit gewonnen habe ging es ans verifizieren. ausweis,adresse alles ok. nur noch ein screenshot von meiner wallet worüber ich mit lit eingezahlt habe. Habe sämtliche screenshots gemacht und immer abgelehnt! email geschrieben was sie noch wollen....keine antwort. Das casino ist ein drecksladen. hätte ich vorher auf trustpilot geschaut wäre es klar gewesen
Здравейте,
струва ми се, че вашата проверка още не е приключила. Моля, уверете се, че използвате правилен формат на документа, доколкото знам, изрязани или променени екранни снимки не се приемат често. Бих посъветвал да използвате .pdf
Моля да ме уведомите как работи.
Hello,
to me seems that your verification is not over yet. Please make sure that you're using a proper document format, from what I know, cropped or altered screenshots are not often accepted. I would advise using .pdf
Kindly let me know how it works.
Играя тук в това казино от доста време. Абсолютно брилянтно казино. Изобщо нищо негативно за Космонавт. Приятно оформление, игрите се играят перфектно, добри бонуси с разумни залагания. Обслужващият персонал е бърз, ефективен и приятелски настроен. ВИП програма брилянтна и огромни благодарности към Анди, моя ВИП мениджър. Всички готови да помогнат и подкрепят. Горещо бих препоръчал казино Космонавт на всички. Регистрирайте се и няма да останете разочаровани.10/10. 5 звезди ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
I have been playing here at this casino for quite a while now. Absolutely brilliant casino. Nothing negative about Kosmonaut at all. Nice layout, games play perfectly, good bonuses with reasonable wagering. Support staff fast, efficient and friendly. VIP program brilliant, and a huge shout out to Andy, my VIP Manager. All ready to help and support. I would highly recommend Kosmonaut casino to everyone. Sign up and you will not be disappointed.10/10. 5 Stars ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Здравей, ricky76, изглежда, че се забавляваш страхотно там, нали? Това изглежда като много положителна рецензия, но много по-добре е да я пуснете тук в секцията с потребителски рецензии, където принадлежи и където другите играчи имат по-голям шанс да я прочетат и да решат дали да играят там. Би било жалко да оставите прегледа само тук. 😉
Hello ricky76, it seems you are having a great fun there, aren't you? This looks like a very positive review but much better you drop it here to User reviews section where it belongs to and where the other players have higher chance to read it and decide about playing there. It would be a pity to leave the review only here. 😉
Направих няколко депозита и загубих всичко, след това го попълних, спечелих, поставих го на проверка и бях блокиран ($ 1400) поддръжката мълчи, информацията е нула, не съм нарушил нищо
I made several deposits and lost everything, then I filled it up, won, put it on verification and I was blocked ($ 1400) support is silent, information is zero, I did not violate anything
Това не е много удобно. Изпратихте ли вече документите за проверка или акаунтът ви е бил блокиран преди? Кога точно се случи това, моля?
Предполагам, че акаунтът може да е блокиран, защото току-що е в процес на проверка, но това не обяснява защо казиното ви игнорира. 🤔
Виждам, че вече сте попълнили жалбата, само имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни за проверка и изплащане, преди екипът за жалби да се намеси.
This is not very convenient. Have you already sent the documents for verification, or was your account blocked before? When exactly did this happen, please?
I guess that the account may be blocked because it's undergoing verification just now, but that does not explain why the casino ignores you. 🤔
I can see that you filled up the complaint already, just note that we allow casinos 14 full days for the verification and payout before the complaint team steps in.
Добър ден, регистрирах се на 26.12, започнах да минавам през касата и ме блокираха, написаха в чата, че съм нарушил параграф 3, но там няма нищо, няма и имейл, поддръжката не казва нищо.
Good afternoon, I registered on 12/26, started to pass the checkout, and they blocked me, they wrote in the chat that I violated paragraph 3, but there is nothing there, there is no email either, support does not say anything.
Здравейте,
Сега виждам. Това наистина е интересно, защото ти каза, че живееш в Русия, а според точка 3 (ограничени страни) Русия не е сред тях.
Сигурен съм, че ще имаме нужда от някакво обяснение от казиното, Томас ще работи върху това чрез жалбата .
Hello,
I see now. That's truly interesting, because you said you lived in Russia, and according to point no 3 (restricted countries) Russia is not among those.
I'm sure we would need some explanation from the casino, Tomas will work on that through the complaint.
Аз самият имам проблеми с това, че са изтеглили първите 200 евро и 400 евро и сега искат PDF файлове от моята банка, екранната снимка не е достатъчно време и когато са извършени транзакции и няма евро за игра в тяхната система, парите просто ги няма поне получих толкова много уважение към последното си теглене.
I have problems myself with they have withdrawn first 200 euros and 400 euros and now they want PDF files from my bank screenshot is not good enough of time and when transactions have taken place and no euro to play for in their system the money is just gone at least got my last withdrawal so much respect for it.
Har selv problemer med de har trukket først 200 euro og 400 euro og nu vil de have PDF filer fra min bank screenshot er ikke godt nok af tidspunkt og hvornår transaktioner er taget sted og ingen eur at spille for i deres system pengene er bare væk har i det mindste fået mine sidste withdrawal så stor respekt for det.
Здравейте
Правилно ли приемам, че текущото ви теглене е блокирано чрез нещо като допълнителна проверка?
Ще се радвам да помогна, ако е възможно - моля, обяснете какво не е наред.
Hey there.
Do I assume correctly your current withdrawal is blocked by sort of an additional check?
I'd love to help if possible - please explain what's wrong.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.