ФорумКазинаKosmonaut Casino - обща дискусия

Kosmonaut Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от KosmonautCasino
|
14579 преглеждания 90 отговора |
|
12 3 45
преди 7 месеца

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Харесвам това казино, има бързо теглене, добри бонуси за първи депозит и аз ги използвах успешно. Изненадващо, чатът за поддръжка отговаря на всички въпроси в рамките на 1 минута. Давам му оценка 4,5 от 5.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
kitbomb
преди 7 месеца

Хм, съжалявам, че го казвам, но има някои улики в нашата вътрешна система, които предполагат, че може да сте създали повече акаунти, за да „прегледате" това казино.

Само за да ви измъкна от подозрителния диапазон, можете ли да споделите екранна снимка, показваща историята ви на теглене, моля?

Не се притеснявайте, това е стандартна процедура за поддържане на прозрачността и определено е доброволна. Въпреки че трябва да призная, това конкретно казино изглежда е много добра цел за фалшиви отзиви.

Съжалявам да виждам такива неща. 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога да ви изпратя депозитите, които Kosmonaut Casino трябва да ми възстанови. Не мога да ви изпратя тегления от казино Kosmonaut, защото нямам достъп до сметката. След като получих 294 евро, той беше бързо затворен, така че да не мога да видя другите транзакции. Имам всички депозити от Космонавт в портфейла си с jeton и мога да ги поискам от портфейла с jeton.

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Е, радвам се, че получихте възстановяването.

Видях обаче, че Ник ти е написал жалба и иска да му изпратиш нещо. Моля, погледнете го и направете необходимото, моля.

Линк към жалбата можете да намерите тук . 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не съм получил пълно възстановяване. 294 евро са възстановени, но 958 евро все още липсват! Това, което забелязах едва по-късно, в моите транзакции

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Ето защо писах да изпратя на Ник другите важни неща, които поиска. Той ще разгледа всичко и ще се опита да помогне.

Но каза ли ви казиното защо са възстановили само определена сума? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сумата е от тази година, забелязах, че има повече пари, точно 958 евро! Можех да видя това по-късно в транзакциите на моя Jeton портфейл. Сметката беше закрита веднага след плащането на 294 евро, за да не ми хрумне да правя скрийншоти. Но все още мога да ги докажа с портфейл Jeton с името на казиното, дата и час. Ник вече има документите

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Ако сте изпратили съответните документи до нашия екип за оплаквания, те със сигурност ще ги разгледат и се надяваме, че ще могат да ги използват, за да ви помогнат. Просто трябва да изчакаме, докато нашият екип успее да ги провери. Надяваме се, че скоро ще можем да видим решение на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И аз се надявам да е така🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казино Космонавт не трябва просто да се измъкне с тази измама.

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Нека оставим нашия екип да работи и да видим как ще се развие всичко. Стискам ти палци, но няма да изпреварвам.

Пожелавам ви успех и ако научите нещо ново, не забравяйте да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Надявам се да има положителни отзиви.

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

И аз се надявам да е така.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някакви новини? Все още не съм получил останалата сума от Kosmonaut Casino и продължавам да получавам усмихнат отговор от мениджъра Анди. (Приятен ден) отговаря той. Не може да остане така!

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Според това, което виждам в жалбата, все още няма новини. Ник проучва всичко необходимо и вече трябва да стигне до вас, така че ще видим. Вие също не сте получили нищо подходящо от това, което мога да наблюдавам. Искам да вярвам, че това ще се реши възможно най-скоро. 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нищо не се е случило досега!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро, какво следва? До момента няма плащане, няма отговор..

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Просто трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи нашият екип за оплаквания сега. За съжаление в момента няма какво много да правите, просто се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че не е много лесно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

развълнуван съм

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини