Харесвам това казино, има бързо теглене, добри бонуси за първи депозит и аз ги използвах успешно. Изненадващо, чатът за поддръжка отговаря на всички въпроси в рамките на 1 минута. Давам му оценка 4,5 от 5.
I like this casino, it has fast withdrawals, good first deposit bonuses and I have used them successfully. Surprisingly, the support chat responds to all questions within 1 minute. I give it a rating of 4.5 out of 5.
Ich mag dieses Casino, es hat schnelle Auszahlungen, gute Ersteinzahlungsboni und ich habe sie erfolgreich genutzt. Überraschenderweise antwortet der Support-Chat innerhalb von 1 Minute auf alle Fragen. Ich gebe ihm eine Bewertung von 4,5 von 5.
Хм, съжалявам, че го казвам, но има някои улики в нашата вътрешна система, които предполагат, че може да сте създали повече акаунти, за да „прегледате" това казино.
Само за да ви измъкна от подозрителния диапазон, можете ли да споделите екранна снимка, показваща историята ви на теглене, моля?
Не се притеснявайте, това е стандартна процедура за поддържане на прозрачността и определено е доброволна. Въпреки че трябва да призная, това конкретно казино изглежда е много добра цел за фалшиви отзиви.
Съжалявам да виждам такива неща. 🙁
Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.
Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?
Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.
I'm sorry to see things like this. 🙁
Мога да ви изпратя депозитите, които Kosmonaut Casino трябва да ми възстанови. Не мога да ви изпратя тегления от казино Kosmonaut, защото нямам достъп до сметката. След като получих 294 евро, той беше бързо затворен, така че да не мога да видя другите транзакции. Имам всички депозити от Космонавт в портфейла си с jeton и мога да ги поискам от портфейла с jeton.
I can send you the deposits that Kosmonaut Casino has to refund to me. I cannot send you withdrawals from Kosmonaut Casino because I do not have access to the account. After I received the 294 euros, it was quickly closed so that I could not see the other transactions. I have all the deposits from Kosmonaut in my jeton wallet and can request them from jeton wallet.
Ich kann Ihnen die Einzahlungen schicken die das Kosmonaut Casino mir erstatten muss. Auszahlungen vom Kosmonaut Casino kann ich Ihnen nicht schicken weil ich kein Zugang zum Account habe. Nachdem ich die 294 Euro erstmal bekommen habe wurde es schnell geschlossen damit ich die anderen Transaktionen nicht sehe. Ich habe von mein jeton wallet die Einzahlungen alle vom Kosmonaut bzw kann diese von jeton wallet anfordern.
Е, радвам се, че получихте възстановяването.
Видях обаче, че Ник ти е написал жалба и иска да му изпратиш нещо. Моля, погледнете го и направете необходимото, моля.
Well I'm glad you got your refunds.
However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please.
You can find the link to the complaint here. 🙂
Не съм получил пълно възстановяване. 294 евро са възстановени, но 958 евро все още липсват! Това, което забелязах едва по-късно, в моите транзакции
I have not received a full refund. 294 euros have been refunded but 958 euros are still missing! What I only noticed later, in my transactions
Ich habe keine Vollständige Rückerstattung erhalten. 294 Euro sind erstattet worden es fehlen aber noch 958 Euro! Was mir erst später aufgefallen ist, in meinen Transaktionen
Ето защо писах да изпратя на Ник другите важни неща, които поиска. Той ще разгледа всичко и ще се опита да помогне.
Но каза ли ви казиното защо са възстановили само определена сума? 🤔
That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.
But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔
Сумата е от тази година, забелязах, че има повече пари, точно 958 евро! Можех да видя това по-късно в транзакциите на моя Jeton портфейл. Сметката беше закрита веднага след плащането на 294 евро, за да не ми хрумне да правя скрийншоти. Но все още мога да ги докажа с портфейл Jeton с името на казиното, дата и час. Ник вече има документите
The amount is from this year, I noticed that there is more money involved, exactly 958 euros! I could see this later on my Jeton wallet transactions. The account was closed immediately after the 294 euro payment so that I didn't come up with the idea of taking screenshots. But I can still prove them with Jeton wallet with the name of the casino, date and time. Nick already has the documents
Der Betrag schließt sich aus diesem Jahr zusammen, mir ist aufgefallen das es um mehr Geld geht um genau 958 Euro noch! Ich könnte das an Hand meiner Jeton wallet Transaktionen noch später sehen. Das Konto wurde sofort geschlossen nach der 294 Euro Zahlung damit ich nicht noch auf die Idee komme und Screenshots mache. Die ich aber trotzdem mit Jeton wallet mit Name des Casinos Datum und Uhrzeit belegen kann. Nick hat bereits die Unterlagen
Благодаря Ви за актуализацията. Ако сте изпратили съответните документи до нашия екип за оплаквания, те със сигурност ще ги разгледат и се надяваме, че ще могат да ги използват, за да ви помогнат. Просто трябва да изчакаме, докато нашият екип успее да ги провери. Надяваме се, че скоро ще можем да видим решение на вашия случай.
Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.
Нека оставим нашия екип да работи и да видим как ще се развие всичко. Стискам ти палци, но няма да изпреварвам.
Пожелавам ви успех и ако научите нещо ново, не забравяйте да ме уведомите. 🙂
Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself.
I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂
Някакви новини? Все още не съм получил останалата сума от Kosmonaut Casino и продължавам да получавам усмихнат отговор от мениджъра Анди. (Приятен ден) отговаря той. Не може да остане така!
Any news? I still haven't received the remaining amount from Kosmonaut Casino, and I keep getting a smiling reply from the manager Andy. (Have a nice day) he replies. It can't stay like this!
Gibt es Neuigkeiten? Ich habe den Restbetrag vom Kosmonaut Casino noch immer nicht erhalten, und bekomme immer eine be lächelnde Antwort vom Manager Andy. (Have a nice Day) Antwortet er. Das darf so nicht stehen bleiben!
Според това, което виждам в жалбата, все още няма новини. Ник проучва всичко необходимо и вече трябва да стигне до вас, така че ще видим. Вие също не сте получили нищо подходящо от това, което мога да наблюдавам. Искам да вярвам, че това ще се реши възможно най-скоро. 😕
According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕
Просто трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи нашият екип за оплаквания сега. За съжаление в момента няма какво много да правите, просто се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че не е много лесно.
We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.