НачалоФорумКазинаKosmonaut Casino - обща дискусия

Kosmonaut Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от KosmonautCasino
|
15 803 преглеждания 90 отговора |
|
1...4 5
phein67
преди 7 месеца

Ник ви беше помолил няколко пъти във вашата жалба да предоставите необходимите доказателства, но за съжаление не сте му изпратили нищо, така че вашата жалба беше отхвърлена. Ако имате някакви доказателства, моля, отворете отново случая си и ги предоставете. В противен случай не можем да ви помогнем повече. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден!

За мое дълбоко съжаление забелязах, че г-н phein67

продължава да обвинява и обижда казиното без доказателства.

Съгласен съм, всяка страна в спора има своя собствена истина, така че всеки може да даде своите аргументи и да докаже правотата си. Което казиното от своя страна направи.

Отбелязвам, нашият екип за поддръжка беше внимателен към ситуацията с г-н phein67, както се вижда от богатата кореспонденция. Докато по наш адрес от негова страна непрекъснато се получават обиди и заплахи, ние не си позволяваме такива и оперираме само с факти.

Съжалявам, че г-н phein67 не може да се успокои и продължава да ни обижда без доказателства. Не искаме това да продължава. Нашето казино е отговорно към процеса на игра като цяло и към играчите в частност, но не се поддава на заплахи и изнудване

Автоматичен превод:
Graf22
преди 7 месеца

Благодарни сме за страхотния преглед на нашето казино и ви уверяваме в нашия ангажимент да се развиваме и да вървим напред, за да правим добра игра!

Автоматичен превод:
oftedalw
преди 7 месеца

Благодарим ви за хубавия коментар за нашето казино. В нашата работа се стремим да създадем най-добрите условия за играчите да играят лесно и приятно

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тук не заплашвам никого, екранна снимка на мениджъра Анди от казино Космонавт, който не ми изплаща парите 958 евро file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Без обиди!! Уважаеми казино Космонавт, търсите причини да не ми платите парите! Все още липсват 958 евро. Мениджърът Анди ти се подиграва. Моля, премахнете това казино от списъка си и понижете класирането

Автоматичен превод:
phein67
преди 7 месеца

Уважаеми г-н Pfein67, вашите искания са неразумни, знаете това

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден!

За мое дълбоко съжаление забелязах, че г-н phein67

продължава да обвинява и обижда казиното без доказателства.

Съгласен съм, всяка страна в спора има своя собствена истина, така че всеки може да даде своите аргументи и да докаже правотата си. Което казиното от своя страна направи.

Отбелязвам, нашият екип за поддръжка беше внимателен към ситуацията с г-н phein67, както се вижда от богатата кореспонденция. Докато по наш адрес от негова страна непрекъснато се получават обиди и заплахи, ние не си позволяваме такива и оперираме само с факти.

Съжалявам, че г-н phein67 не може да се успокои и продължава да ни обижда без доказателства. Не искаме това да продължава. Нашето казино е отговорно към процеса на игра като цяло и към играчите в частност, но не се поддава на заплахи и изнудване

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден, Уважаеми Казино Космонавт.

Благодаря ви много за публикацията и че намирате време да отговорите. Със сигурност оценяваме вашите усилия.

Съжалявам за цялата тази ситуация и се надявам скоро да се разреши. Жалбата на потребителя phein67 беше отхвърлена, тъй като той не можа да предостави никакви доказателства, така че наистина нищо друго не можем да направим по въпроса.

Надявам се да имате приятен ден.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Без обиди!! Уважаеми казино Космонавт, търсите причини да не ми платите парите! Все още липсват 958 евро. Мениджърът Анди ти се подиграва. Моля, премахнете това казино от списъка си и понижете класирането

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, не използвайте този форум за кореспондиране с казиното; не е необходимо да пишете тук за вашите лични проблеми.

Не можем да намалим класацията, както казвате, само защото вие го желаете. Ако се интересувате и искате да знаете как преглеждаме всички онлайн казина, ето статия, която можете да прочетете за този процес. Надявам се, че ще ви помогне да го разберете по-добре.

Ако се сблъскате с други проблеми, ние сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих регистрация в казино и имах удоволствието да получа 3 приятни бонуса за добре дошли от това. Голямо удоволствие е да играя с бонуси, но имах проблем с методите за депозит, тъй като моята банка не разрешава платформи за хазарт, така че би било хубаво да добавите някои нови методи на плащане. Благодаря

Автоматичен превод:
Flybywire
преди 4 месеца

здравей

Забелязах, че сте се регистрирали с временен имейл адрес, но както се казва, "никога не казвай никога".

В малко вероятния случай, че сте в състояние да отговорите, кои методи на плащане според вас всъщност предпочитат немските играчи? Може би някой от казиното ще оцени усилията.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини