ФорумКазинаKosmonaut Casino - обща дискусия

Kosmonaut Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от KosmonautCasino
|
6877 преглеждания 70 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравей CasinoStreamer88! 🙂

Как си днес? Бихте ли ми казали повече, моля? 🙂 Някакви печалби по-специално, които си струва да се споменат? Какво обичате да играете най-много в това казино? Разкажи ми всичко!😎

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Kosmonautcasino е точно такова страхотно казино! Ежедневни тегления, страхотна бонус програма, лесна навигация и бърза и учтива поддръжка в чат на живо! 10/10🙏🏽💪🏽

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Ellesoenese
преди 5 месеца

Хубаво е да чуеш, че.

какви игри играеш Някакви препоръки?


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не може да ви се има доверие, вие мамите на рулетка на живо и не поддържате темпото на играча. Към всички, които четат това, стойте далеч от казино Космонавт. Моля, не депозирайте пари там, те нарушават собствените си правила и условия и защитата на играчите. Загубих много пари заради това. Трябваше да бъда защитен. Моля, стойте далече от казино Космонавт.

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
phein67
преди 4 седмици

Наистина съжалявам за вашата ситуация в това казино. Прочетох вашата жалба и се надявам, че екипът ни скоро ще успее да я разреши. Дотогава трябва да изчакаме и да видим какво всъщност се е случило там и да оставим казиното да обясни цялата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Надявам се и там да ми помогнат. Имам и транзакции като доказателство от моя портфейл Jeton. Мениджърът Анди каза, че няма да получа останалите пари, мога да правя каквото си искам!

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Той ли каза това? Бих бил по-чувствителен към подобни изявления, но все пак окончателното изявление остава да се види, бих казал.

Въз основа на информацията, която видях във вашата жалба, вие сте информирали казиното за вашите проблеми с хазарта повече от веднъж. Е, това е сериозно и ви желая справедливо решение!


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, скъпи екип на Casinoguru, моля, помогнете ми. Мениджърът Анди спря да отговаря на имейли. Чатът в казино Космонавт също винаги е затворен. Имам екранни снимки. Ако имате нужда от нещо, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ето някои доказателства, моля, помогнете ми да си върна парите в пълен размер! Ако имате нужда от още документи, моля, кажете ми

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Здравейте, ако имате скрийншотове, запазете ги и ако Ник има нужда от тях в жалбата ви, изпратете му ги. Виждам от гледане, че те винаги прекъсват чата ви и никой не ви отговаря и предполагам, че не сте научили нищо ново.

Така че ще трябва да изчакаме и да видим какво ще разбере екипът и как ще се развие, защото все още нямаме много информация. Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Надявам се да получа парите, които заслужавам! Мениджърът Анди продължава да ми се подиграва и ми пише (приятен ден), което вече не ми е смешно!

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Разбирам това, така че нека изчакаме и да видим как ще се развие цялата работа. Това е може би единственото нещо, откакто мениджърът устоя на позицията си. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Любопитен съм, според мен трябва да се упражнява по-голям натиск, тъй като мениджърът се подиграва с това.

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Нашият екип ще се опита да направи всичко възможно за справедливо разрешаване на ситуацията. Така че, след като получат всичко, което трябва да знаят от вас, ние ще се свържем с казината и се надяваме, че ще се получи добре.

Не сте получили нова информация?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не, мениджърът не се е свързал с мен отново и все още не е изплатил парите.

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Хм, така че ще бъде важно да изчакаме сега нашия екип и как ще продължат. Както казах, надявам се, че ще бъде решен възможно най-скоро. 😕

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Свързали ли сте се вече с мениджъра на казиното?? Струва ми се, че нищо не се е случило. С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
phein67
преди 3 седмици

Все още не. Ник трябва да прегледа всичко правилно и да разбере от вас какво е необходимо. Тогава вашата жалба ще бъде ескалирана и нашият екип ще се свърже с казиното. Трябва да сте малко търпеливи.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини