ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
9114 преглеждания 220 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
преди 3 седмици

Днес 2 плащания бяха анулирани без посочване на причина. Така че трябва да ги нулирам отново. Свърза се с чата. Чатът приключи, защото очевидно се случваше твърде много. Те напълно ви изтръгват.

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 3 седмици

Също така забелязано...лошото са сайтове като този, които търсят само пари!!

Автоматичен превод:
sebbok
преди 3 седмици

Сега пуснах жалба тук. Според указанията на Guru, той ще бъде обработен само след 14 дни или те ще направят нещо тогава, но аз ще имам 14 дни през уикенда. Така или иначе нищо няма да се случи от страна на Kingmaker дотогава.

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 3 седмици

Късмет

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Добър вечер, за моя голяма изненада днес получих съобщение, че плащанията ми са одобрени и съм получил парите си. Така че всичко е наред

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 3 седмици

Моля, свържете се с този имейл адрес. Всичко беше обработено веднага след това.

complaints@kingmaker.com

Автоматичен превод:
sebbok
преди 3 седмици

О Боже. Съжалявам, ако трябва да се смея сега. Имейлът е изпратен от 5 април с всички прикачени документи за проверка. НИЩО. Онлайн идентификацията все още не е възможна плюс 2 тегления, отхвърлени без причина. Съгласно правилата и условията трябва да бъде изпратен имейл, ако плащането бъде отхвърлено. Няма получени. И глупостите продължават. Чатът току-що приключи поради твърде много заявки. Трябваше да ми се обади след час. Свършен. След това смяна на служител, защото човекът беше отговорил на италиански. Имаше смяна на смяна. Следващият служител отново прекрати чата. След това чатът започна отново. Сега тя явно иска да го препрати на специализирания отдел. Когато попитах кой е отделът и колко време ще отнеме и дали е жалба, нищо повече не дойде, тъй като все още нямаше отговор. Друг стандартен текст. Забавлявайте се на нашия сайт.

Автоматичен превод:
koudou
преди 3 седмици

тогава поздравления. Плащанията ми се анулират, вместо да бъдат обработени и изплатени.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Аз също чакам изплащането си повече от 7 дни. Само на 100 евро. Редактиране: изплащането току-що приключи

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес 2 плащания бяха анулирани без посочване на причина. Така че трябва да ги нулирам отново. Свърза се с чата. Чатът приключи, защото очевидно се случваше твърде много. Те напълно ви изтръгват.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Видях, че вече сте подали жалбата си. Нека да видим дали нашият екип може да ви помогне и аз твърдо вярвам, че ще го направят. Щях да ви попитам защо казиното ви каза, че тегленията са отхвърлени, но вие казахте без причина.

Виждам обаче също, че някои играчи са получили парите си, така че искам да вярвам, че е само въпрос на време това да се случи и с вас.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер, за моя голяма изненада днес получих съобщение, че плащанията ми са одобрени и съм получил парите си. Така че всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Отлично. Радвам се, че най-накрая получи парите. Колко време ви отне да получите всичко? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Аз също чакам изплащането си повече от 7 дни. Само на 100 евро. Редактиране: изплащането току-що приключи

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей, виждам, че и ти си получил парите. Доволен съм и искам да попитам кой метод на плащане използвахте? 7 дни очевидно не са толкова лоши, когато играчите тук чакат много повече. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Здравей Джаро.


Снежана

Уважаеми клиенти,


Бихме искали да ви информираме, че в момента обработваме по-голям обем заявки, което доведе до забавяне на времето ни за отговор.


Бъдете сигурни, че работим активно по всички заявки, като започнем с тези, направени преди да се свържете с нас. Бихте ли могли да се свържете с нас отново след около 60 минути за помощ?


Благодарим ви за търпението през това време.


Това винаги се случва, когато се свържете с чата. И не, все още не ми е дадена причина защо моите тегления се анулират. Все още не мога да се проверя. В акаунта пише, че в момента не ми трябва! Все още няма отговор на имейли за жалби. Днес беше отменено и 3-то теглене от 2 април! Сега, когато се регистрирате, трябва да се съгласите с новите общи условия, преди да можете да влезете. Вие дори не знаете какво е актуализирано. Казиното е невероятно. Никога не съм изпитвал нещо подобно!

Това идва по време на проверка!

file

Така че все още не знам какъв е проблемът. Начин на плащане...проверка, която не работи онлайн? Никаква идея. Надявам се, че можете да включите това в жалбата ми.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
djchirurg
преди 3 седмици

Здравейте, що се отнася до оплакването , трябва да го споменете там. Не се занимавам с оплаквания, затова.

Виждам обаче, че няколко играчи имат същия проблем като вас, така че очевидно ще трябва да имате търпение. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Повечето от тях ги получават около 2 седмици след изпращането им.

Що се отнася до проверката, стига казиното да не се нуждае от нея, няма да се налага да я правите. Ако обаче това продължава и не получавате тегленията си или причина, поради която това се случва, не забравяйте да го споменете. Нашият екип ще се опита да помогне.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ти много Jaso. Сега ще сложа картите си на масата, включително жалбата си.

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 3 седмици

Разбира се, можете да актуализирате отговорите във форума, но най-важното е да се уверите, че нашият екип разполага с точна информация. Междувременно промени ли се нещо? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Здравей Джаро.

И не, все още чакам изплащане. Едното е окончателно отменено. Това се посочва и в жалбата. 🙁

Автоматичен превод:
djchirurg
преди 2 седмици

Да, току-що забелязах това, съжалявам, че не стигнахте до никъде, но Ник ще се свърже с вас скоро и ще видим как ще продължат нещата. Не се отказвайте, защото въпреки че не е приятно времето е това, което ще покаже.

Относно отказа на тегленето ви видях, че са се обосновали с това, че имат проблем с доставчика. Така че ще видим как ще потръгне от тук нататък.

Надявам се да можем да кажем, че накрая всичко ще бъде наред и ще си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей Джаро.


Вече нямам достъп до акаунта си тук с имейла си в gmail. Деактивирано ли е нещо от ваша страна? Регистрацията вече не е възможна през google. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Старият ми акаунт работи отново с нулиране на паролата. съжалявам

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини