ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 месеца от Zabolota92
|
11013 преглеждания 240 отговора |
|
1...11 12 13
Добавете пост
преди 2 седмици

може ли да е измама и да загубим парите си момчета? Пуснах 500 евро на тях!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Парите бяха мои депозити, а не бонуси. Поисках първия депозит на 26.04 и следващите на 28.04 и 30.04. Моят акаунт в секцията за потвърждение казва, че не се изисква за моя акаунт. При всяка комуникация с тях пишат да бъдат търпеливи.. Проблемът не е в дните на чакане, а в тяхната неблагонадеждност.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, знам, че ако трябва да изчакате, просто не е приемливо, ако нямате допълнителна информация. Но имам чувството, че засега не можем да направим нищо повече и така, според написаното от Petronela във вашата жалба, ще трябва да изчакаме още няколко дни и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.

Твърдо вярвам, че всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, ще изчакам 14 дни и ще подам жалба! Възможно ли е да загубим парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Е, не мога да гарантирам, че играчите ще получат парите на 100%. Всичко зависи от самото казино как ще се справят и вярвам, че ще постъпят правилно, защото ако не плащат на играчи, ще загубят потенциални в бъдеще.

Така че се надявам, че всички ще получат средствата, но както казах, не мога да го гарантирам. 😕

Автоматичен превод:
Lordakos
преди 1 седмица

добър вечер, какво имаш предвид под възстановяване? И аз чакам парите 10 дни! получиха ли го най-накрая?

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 1 седмица

Получихте ли изобщо нещо?

Автоматичен превод:
stevechai
преди 1 седмица

Все още нищо. На изчакване..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

добре, след една седмица ги кредитираха, проблемът беше решен

Автоматичен превод:
PANAGIOTIDIS1991
преди 1 седмица

Колко дни направиха? Чакам 11

Автоматичен превод:
Nik.kt
преди 1 седмица

Най-накрая ти платиха, приятелю

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

добре, след една седмица ги кредитираха, проблемът беше решен

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Страхотно, както казах, много играчи получават парите си със закъснение и почти винаги това е близо 2 седмици.

Все пак, останахте ли да играете тук или този факт ви обезсърчи? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

12-ти ден все още няма пари! толкова тъжно наистина! как искат да запазят играчите да играят в тяхното казино. Те ми казаха преди 2 дни, че тегленето е на финален етап! Наистина се шегувам..

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Току-що ми дадоха парите, момчета! Благодарение на казино гуру и kingmaker. Не знам дали ще продължа да играя там, защото 11 дни са много време за оттегляне. Въпреки това, благодаря отново. Всичко е наред! Всичко е наред!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И току-що получих 2 от 3 тегления. Поне притеснението, че парите ще бъдат загубени, го няма

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Е, не е измама, получихме си парите, просто мина много време!

Автоматичен превод:
stevechai
преди 1 седмица

Радвам се, че проблемът е решен. Трябва да се чувства добре. 🙂

Въпреки това, което хората обикновено чувстват, бих казал, че думата „измама" понякога се надценява. 😀

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 1 седмица

Наистина добри новини!

Какво ще кажете за финалната част? Ще бъдем тук за последните фойерверки! 🐱‍🏍

Както и да е, някакви новини за причината за забавянето?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Това е първият път, когато срещам забавяне в казино. Разумно е да се страхуваш.. Бях играл много пари там..

За щастие всичко е наред, само който играе там да знае, че ще има закъснения..

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 1 седмица

Без обяснение. Само имейл, че тегленията са обработени и изпратени директно към картата.

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 1 седмица

Да, когато става въпрос за пари, ние се страхуваме много, нали? За щастие не отне много време и казиното обработи плащанията ви. Ще бъде много по-добре, ако могат да обяснят причината или да дадат някакво предупреждение, разбира се, за да можете да се подготвите. Надяваме се, че скоро ще получите всичките си пари. Със сигурност ни уведомете, моля, когато ги получите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Вчера платих третото теглене. Всички в един и същи ден. Всичко е наред. Вчера поисках още едно теглене от сметката. Ще ви кажа колко дни ще бъде. Така че нека знаем, че това е тяхната тактика

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини