Парите бяха мои депозити, а не бонуси. Поисках първия депозит на 26.04 и следващите на 28.04 и 30.04. Моят акаунт в секцията за потвърждение казва, че не се изисква за моя акаунт. При всяка комуникация с тях пишат да бъдат търпеливи.. Проблемът не е в дните на чакане, а в тяхната неблагонадеждност.
The money was my deposits and not bonuses. I requested the first deposit on 04/26 and the following 04/28 and 04/30. My account in the verification section says that it is not required on my account. In every communication with them they write to be patient.. The problem is not the days of waiting, so their unreliability.
Τα λεφτα ηταν δικες μου καταθεσεις και οχι μπονους. Ζητησα πρωτη καταθεση 26/04 και τις επομενες 28/04 και 30/04.Ο λογαριασμος μου στον τομεα της επαληθευσης γραφει οτι δεν απαιτειται στον λογαριασμο μου. Σε καθε εποικοινωνια μαζι τους γραφουν να κανω υπομονη..Το προβλημα δεν ειναι οι μερες αναμονης αρα η αναξιοπιστια τους.
Да, знам, че ако трябва да изчакате, просто не е приемливо, ако нямате допълнителна информация. Но имам чувството, че засега не можем да направим нищо повече и така, според написаното от Petronela във вашата жалба, ще трябва да изчакаме още няколко дни и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.
Твърдо вярвам, че всичко ще се разреши.
Yes, I know that if you have to hold on, it's just not acceptable if you don't have further information. But I have a feeling that there is nothing more we can do for now and so, according to what Petronela wrote in your complaint, we will have to wait a few more days and if nothing changes, we will contact the casino.
I firmly believe that everything will be resolved.
Е, не мога да гарантирам, че играчите ще получат парите на 100%. Всичко зависи от самото казино как ще се справят и вярвам, че ще постъпят правилно, защото ако не плащат на играчи, ще загубят потенциални в бъдеще.
Така че се надявам, че всички ще получат средствата, но както казах, не мога да го гарантирам. 😕
Well, I can't guarantee that the players will get the money for 100%. It's all up to the casino itself how they handle it and I believe they will do the right thing, because if they don't pay out players, then they will lose potential ones in the future.
So I hope that everybody will get the funds, but as I said, I can't guarantee it. 😕
добър вечер, какво имаш предвид под възстановяване? И аз чакам парите 10 дни! получиха ли го най-накрая?
good evening, what do you mean by reclaim? I'm also waiting 10 days for the money! did they finally get it?
καλησπερα τι εννοεις με το reclaim?περιμενω και εγω 10 μερες για τα λεφτα!τελικα στα βαλανε;
Колко дни направиха? Чакам 11
How many days did they do? I'm waiting for 11
Ποσες μερες εκαναν? Εγω περιμενω 11
Най-накрая ти платиха, приятелю
They finally paid you, my friend
Εσενα φιλε σε πληρωσαν τελικα
Страхотно, както казах, много играчи получават парите си със закъснение и почти винаги това е близо 2 седмици.
Все пак, останахте ли да играете тук или този факт ви обезсърчи? 🤔
Great, like I said, a lot of players get their money late and it's almost always close to 2 weeks.
Anyway, did you stay to play here or did this fact discourage you ? 🤔
12-ти ден все още няма пари! толкова тъжно наистина! как искат да запазят играчите да играят в тяхното казино. Те ми казаха преди 2 дни, че тегленето е на финален етап! Наистина се шегувам..
12th day still no money!so sad really!how they want to keep players playing in their casino.they told me 2 days ago the withdraw is on final stage!joke really..
Току-що ми дадоха парите, момчета! Благодарение на казино гуру и kingmaker. Не знам дали ще продължа да играя там, защото 11 дни са много време за оттегляне. Въпреки това, благодаря отново. Всичко е наред! Всичко е наред!
They just gave me the money, guys! Thanks to casino guru and kingmaker. I don't know if I'll continue playing there because 11 days is a long time to withdraw. Despite that, thanks again. All good! All good!
Μολις μου βαλανε τα λεφτα παιδια!ευχαριστω το casino guru και την kingmaker.δεν ξερω αν συνεχισω να παιζω εκει γιατι 11 μερες ειναι πολλες για αναληψη.παρολο αυτα παλι ευχαριστω.τελος καλα ολα καλα!
И току-що получих 2 от 3 тегления. Поне притеснението, че парите ще бъдат загубени, го няма
And I just received 2 out of 3 withdrawals. At least the anxiety that the money will be lost is gone
Και εγω μολις ελαβα τις 2 απο τις 3 αναληψεις. Τοτλαχιστον εφυγε το αγχος οτι θα χαθουν τα χρηματα
Радвам се, че проблемът е решен. Трябва да се чувства добре. 🙂
Въпреки това, което хората обикновено чувстват, бих казал, че думата „измама" понякога се надценява. 😀
Glad to see the issue has been resolved. It must feel good. 🙂
Despite what people usually feel, I would say that the word "scam" is sometimes overrated. 😀
Наистина добри новини!
Какво ще кажете за финалната част? Ще бъдем тук за последните фойерверки! 🐱🏍
Както и да е, някакви новини за причината за забавянето?
Good news indeed!
What about the final part? We'll be here for the final fireworks! 🐱🏍
Anyway, any news on what's caused the delay?
Това е първият път, когато срещам забавяне в казино. Разумно е да се страхуваш.. Бях играл много пари там..
За щастие всичко е наред, само който играе там да знае, че ще има закъснения..
This is the first time I have encountered a delay in a casino. It's reasonable to be afraid.. I had played a lot of money there..
Fortunately, everything is fine, just whoever plays there should know that there will be delays..
Ειναι η πρωτη φορα που εχω συναντησει καθυστερηση σε καζινο. Λογικο ειναι να φοβασαι .. Ειχα παιξει αρκετα λεφτα εκει..
Ευτυχως ολα καλα απλα οποιος παιζει εκει να ξερει οτι θα εχει καθυστερησεις..
Без обяснение. Само имейл, че тегленията са обработени и изпратени директно към картата.
No explanation. Just an email that the withdrawals were processed and sent directly to the card.
Οχι καμια εξηγηση.Απλα ενα μειλ οτι επεξεργαστηκαν οι αναληψεις και σταλθηκαν αμεσα σε καρτα.
Да, когато става въпрос за пари, ние се страхуваме много, нали? За щастие не отне много време и казиното обработи плащанията ви. Ще бъде много по-добре, ако могат да обяснят причината или да дадат някакво предупреждение, разбира се, за да можете да се подготвите. Надяваме се, че скоро ще получите всичките си пари. Със сигурност ни уведомете, моля, когато ги получите.
Yeah, when it comes to money, we get scared a lot, right? Luckily, it didn't take that long, and the casino processed your payments. It'll be much better if they could explain the reason or give some kind of warning, of course, so you could prepare yourself. Now, hopefully, you will get to all of your money soon. Surely let us know, please, whenever you receive them.
Вчера платих третото теглене. Всички в един и същи ден. Всичко е наред. Вчера поисках още едно теглене от сметката. Ще ви кажа колко дни ще бъде. Така че нека знаем, че това е тяхната тактика
I paid the third withdrawal yesterday. All on the same day. All OK. Yesterday I requested another withdrawal from the account. I will let you know how many days it will be. So let's know it's their tactic
Πληρωθηκα και την τριτη αναληψη χτες. Ολες την ιδια μερα. Ολα ενταξει. Εχτες ζητησα ακομα μια αναληψη απο τον λογαριασμο. Θα σας ενημερωσω ποσες μερες θα κανει και αυτη. Οποτε να ξερουμε οτι ειναι τακτικη τους
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.