ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 9 месеца от Zabolota92
|
29610 преглеждания 254 отговора |
|
1...11 12 13
преди 6 месеца

може ли да е измама и да загубим парите си момчета? Пуснах 500 евро на тях!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Парите бяха мои депозити, а не бонуси. Поисках първия депозит на 26.04 и следващите на 28.04 и 30.04. Моят акаунт в секцията за потвърждение казва, че не се изисква за моя акаунт. При всяка комуникация с тях пишат да бъдат търпеливи.. Проблемът не е в дните на чакане, а в тяхната неблагонадеждност.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, знам, че ако трябва да изчакате, просто не е приемливо, ако нямате допълнителна информация. Но имам чувството, че засега не можем да направим нищо повече и така, според написаното от Petronela във вашата жалба, ще трябва да изчакаме още няколко дни и ако нищо не се промени, ще се свържем с казиното.

Твърдо вярвам, че всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, ще изчакам 14 дни и ще подам жалба! Възможно ли е да загубим парите си?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, не мога да гарантирам, че играчите ще получат парите на 100%. Всичко зависи от самото казино как ще се справят и вярвам, че ще постъпят правилно, защото ако не плащат на играчи, ще загубят потенциални в бъдеще.

Така че се надявам, че всички ще получат средствата, но както казах, не мога да го гарантирам. 😕

Автоматичен превод:
Lordakos
преди 6 месеца

добър вечер, какво имаш предвид под възстановяване? И аз чакам парите 10 дни! получиха ли го най-накрая?

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Получихте ли изобщо нещо?

Автоматичен превод:
stevechai
преди 6 месеца

Все още нищо. На изчакване..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

добре, след една седмица ги кредитираха, проблемът беше решен

Автоматичен превод:
PANAGIOTIDIS1991
преди 6 месеца

Колко дни направиха? Чакам 11

Автоматичен превод:
Nik.kt
преди 6 месеца

Най-накрая ти платиха, приятелю

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

добре, след една седмица ги кредитираха, проблемът беше решен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотно, както казах, много играчи получават парите си със закъснение и почти винаги това е близо 2 седмици.

Все пак, останахте ли да играете тук или този факт ви обезсърчи? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

12-ти ден все още няма пари! толкова тъжно наистина! как искат да запазят играчите да играят в тяхното казино. Те ми казаха преди 2 дни, че тегленето е на финален етап! Наистина се шегувам..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що ми дадоха парите, момчета! Благодарение на казино гуру и kingmaker. Не знам дали ще продължа да играя там, защото 11 дни са много време за оттегляне. Въпреки това, благодаря отново. Всичко е наред! Всичко е наред!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И току-що получих 2 от 3 тегления. Поне притеснението, че парите ще бъдат загубени, го няма

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, не е измама, получихме си парите, просто мина много време!

Автоматичен превод:
stevechai
преди 6 месеца

Радвам се, че проблемът е решен. Трябва да се чувства добре. 🙂

Въпреки това, което хората обикновено чувстват, бих казал, че думата „измама" понякога се надценява. 😀

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Наистина добри новини!

Какво ще кажете за финалната част? Ще бъдем тук за последните фойерверки! 🐱‍🏍

Както и да е, някакви новини за причината за забавянето?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Това е първият път, когато срещам забавяне в казино. Разумно е да се страхуваш.. Бях играл много пари там..

За щастие всичко е наред, само който играе там да знае, че ще има закъснения..

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Без обяснение. Само имейл, че тегленията са обработени и изпратени директно към картата.

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Да, когато става въпрос за пари, ние се страхуваме много, нали? За щастие не отне много време и казиното обработи плащанията ви. Ще бъде много по-добре, ако могат да обяснят причината или да дадат някакво предупреждение, разбира се, за да можете да се подготвите. Надяваме се, че скоро ще получите всичките си пари. Със сигурност ни уведомете, моля, когато ги получите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Вчера платих третото теглене. Всички в един и същи ден. Всичко е наред. Вчера поисках още едно теглене от сметката. Ще ви кажа колко дни ще бъде. Така че нека знаем, че това е тяхната тактика

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини