ФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 8 месеца от Zabolota92
|
27170 преглеждания 244 отговора |
|
1...10 11 1213
Добавете пост
преди 6 месеца

добър вечер, това е измама, не кредитират парите, все ти казват да имаш търпение утре ще бъдат кредитирани и не го кредитират, измина 1 седмица и все още пише редакция, пазете се

Автоматичен превод:
PANAGIOTIDIS1991
преди 6 месеца

Хей, съжалявам, че все още не си получил парите. Бих искал да проследя факта, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ще започне да ме притеснява, ако е минала седмица и продължавате да получавате същия отговор.

Що се отнася до това дали поддържаме връзка с казиното, трябва да подадете жалба, защото едва след като казиното не разреши нищо в посочения срок, ние ще се намесим. Бих препоръчал да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, тогава бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислите ли, че можете да се справите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ще изчакам още една седмица, благодаря

Автоматичен превод:
PANAGIOTIDIS1991
преди 6 месеца

Страхотно, благодаря ти. Не забравяйте да продължите да бъдете информирани и ако откриете нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Виждал съм, че някои играчи са получили парите си след седмица, някои след две, така че казиното изглежда изплаща пари, но не е от най-бързите.

Ще видим какво ще стане по-нататък. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След дълго време в Kingmaker и чакане няколко дни за 3 заявки за теглене (19/4/24) намирам за погрешно да ми бъде казано да бъда търпелив, без да направя нищо по моята заявка.

За съжаление, докато искам да съм в букмейкъра, те не помагат с услугата, която имат.

Автоматичен превод:
Nik.kt
преди 6 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където можете да прочетете, че определено не сте сами. Знам обаче, че на казината им отнема малко повече време, за да изплащат играчи и понякога им отнема до 2 седмици от това, което съм виждал. Даваме на казината 14 дни, за да се справят, така че ако нищо не се е променило дотогава, уведомете ни със сигурност.

Както и да е, имате ли верифициран акаунт в това казино? Казиното каза ли ви също причината за чакането на вашите тегления или просто споменаха, че трябва да сте търпеливи?

Мисля, че това със сигурност би било подходящо и ако имате някакви актуализации, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Лично говоря от мое име, не съм получавал парите си от 8 дни и им седя на главата всеки ден 🙂 така че ще ви кажа честно, че не е казино, добре, не играйте на него, когато се опитате да свържете се с екипа за поддръжка, те копират същото съобщение и вие. Изпращам го, не помага и честно казано дори не мисля, че получавам повече пари🙂 Ще се опитам да се свържа с адвоката си и да видя какво ще мога да направя досега, ще ви кажа, че това казино е измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих депозит на 27-ми за 20 евро и той беше отхвърлен, докато парите липсват от моята банка и банката казва, че транзакцията е завършена! също така чаках 6 дни за тегленето на 450 евро! те ми казват, че моите тегленето се забави?защо?казиното казва в рамките на 3 работни дни и вече е 5.моля, помогнете по този въпрос!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам същия проблем!! 3 чакащи тегления на 26, 28 и 30/04. Дискредитация и подигравка .. Съжалявам, защото депозирах много пари в това казино и те не заслужават доверие.

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Не ме щадят, брат! Имам теглени 450 евро! Не са 20 хиляди, но е проклетото! Ако не ги сложат до 2 седмици ще изглеждат добре!

Автоматичен превод:
stevechai
преди 6 месеца

Но от това, което виждам, няма да им остане клиент с това и това.. който чете коментарите дори няма да влезе. Виждам, че ги търсим..

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

Ако погледнете предишните коментари, те вземат парите, просто отнема много време! Ще си проличи, дано не им омръзнат сега оръжията!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Лично говоря от мое име, не съм получавал парите си от 8 дни и им седя на главата всеки ден 🙂 така че ще ви кажа честно, че не е казино, добре, не играйте на него, когато се опитате да свържете се с екипа за поддръжка, те копират същото съобщение и вие. Изпращам го, не помага и честно казано дори не мисля, че получавам повече пари🙂 Ще се опитам да се свържа с адвоката си и да видя какво ще мога да направя досега, ще ви кажа, че това казино е измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че сте в подобна ситуация като много други играчи, но видях, че обикновено отнема около 2 седмици на казиното да изплати парите. Точно толкова време даваме на казината да направят всичко необходимо, за да изпратят средствата на играча.

Ако това не се случи, тогава има възможност да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Но все още нямате нищо ново и казиното просто повтаря едно и също нещо? Трябваше ли да верифицирате акаунта си тук или не?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих депозит на 27-ми за 20 евро и той беше отхвърлен, докато парите липсват от моята банка и банката казва, че транзакцията е завършена! също така чаках 6 дни за тегленето на 450 евро! те ми казват, че моите тегленето се забави?защо?казиното казва в рамките на 3 работни дни и вече е 5.моля, помогнете по този въпрос!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, важи същият отговор като в случая преди вас.

Въпреки това бих помислил за оплакване малко по-рано, тъй като казвате, че парите са напуснали сметката ви, но не са дошли в казиното. Все още ли не се върна в банковата ви сметка? Казиното не ви каза защо тегленето ви се забави? Виждам, че вероятно много играчи чакат парите си и това може да е причината, но винаги е най-добре да получите конкретен отговор от тях.

Така или иначе, ние ще бъдем тук, за да помогнем, когато е необходимо, и ще се опитаме да направим всичко възможно.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам същия проблем!! 3 чакащи тегления на 26, 28 и 30/04. Дискредитация и подигравка .. Съжалявам, защото депозирах много пари в това казино и те не заслужават доверие.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че в този случай ще трябва да изчакате 14 дни, както споменах в предишния си пост. Нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и ако нищо не се промени, ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, имате ли вече потвърден акаунт? Правили ли сте някога теглене или това са първите ви тегления? Играхте ли с бонуса или не?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че вече сте успели да подадете жалба , така че в този случай ще трябва да изчакате 14 дни, както споменах в предишния си пост. Нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и ако нищо не се промени, ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, имате ли вече потвърден акаунт? Правили ли сте някога теглене или това са първите ви тегления? Играхте ли с бонуса или не?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Парите бяха мои депозити, а не бонуси. Поисках първия депозит на 26.04 и следващите на 28.04 и 30.04. Моят акаунт в секцията за потвърждение казва, че не се изисква за моя акаунт. При всяка комуникация с тях пишат да бъдат търпеливи.. Проблемът не е в дните на чакане, а в тяхната неблагонадеждност.

Автоматичен превод:
NIK_1973
преди 6 месеца

И аз бях така, пише, че не е необходима проверка!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, ще изчакам 14 дни и ще подам жалба! Възможно ли е да загубим парите си?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че днес влязох и забелязах, че имам обратно пари в сметката си, след като направих теглене на Solana, което не направих, това е много лошо от тяхна страна, защото ги попитах, те казаха, че всичко е наред и че парите ще стигнат до сигурна карта сега какво се случи? Няма да ви кажа нищо, те не искат да ни дават пари, така че, моля, блокирайте това жалко казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че днес влязох и забелязах, че имам обратно пари в сметката си, след като направих теглене на Solana, което не направих, това е много лошо от тяхна страна, защото ги попитах, те казаха, че всичко е наред и че парите ще стигнат до сигурна карта сега какво се случи? Няма да ви кажа нищо, те не искат да ни дават пари, така че, моля, блокирайте това жалко казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още обаче не можем да блокираме. Ако блокирате, губите всичко, което имате в него плюс тегления. Това го казват в серума.

Автоматичен превод:
1...10 11 1213
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини