ФорумКазинаКасиния възможна измама?

Касиния възможна измама?

преди 3 месеца от javierlaura1977
|
1519 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Някой може ли да ми каже дали е успял да върне сумата в Casinia? Чаках седмица за възстановяване на 190 и винаги един и същ отговор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Познавате ли някой, който ще получи възстановяване от Casinia?

Автоматичен превод:
JorgeVicente7
преди 3 месеца

Не знам, но аз чакам една седмица за 190 евро и не разбирам дали е измама, как може тази стая да стои от години? Ако някой може да ми помогне какво да направя, ще съм благодарен.

Автоматичен превод:
javierlaura1977
преди 3 месеца

Проверих и казиното принадлежи на Rabidi, група, за която напоследък виждам оплаквания за бавни верификации и бавни изплащания, но във всичките им казина те имат доста добър рейтинг и повечето оплаквания обикновено се разрешават в полза на казино. потребител. Вашият акаунт потвърден ли е? Правили ли сте вече тегления преди?

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 3 месеца

Това е първото ми оттегляне

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 3 месеца

Стори ми се странно, че не искат Iban на банката, а само с картата, която мога да играя

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Познавате ли някой, който ще получи възстановяване от Casinia?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

Първото нещо, което искам да спомена е, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат, особено при първо теглене. Във връзка с това смятам, че има достатъчно време да се справя с възстановяването. Вместо това бих казал, че е по-добре да се съсредоточите върху пълното преминаване на KYC.

Може би знаете какво в момента причинява проблема?

Все още не съм много сигурен дали търсите теглене или възстановяване на сумата, бихте ли ме уведомили, моля?


Както и да е, прегледах най-новите потребителски отзиви за Casinia Casino, не се колебайте да направите същото тук 👈, може да намерите нещо, което си струва да проверите.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, това, което искам, е да изтегля и те винаги ми казват едно и също нещо, че съм на опашка за плащане, че може да имат технически проблем, но бъдете сигурни, че това е безопасна стая, но разбира се, след това виждам коментарите на хората и не повече знам какво да мисля, засега ще изчакам 14 дни и вече ще ми дадете идеи какво да правя

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Искам да си изтегля тегленето, затова правя още една проверка повече от седмица, да видим дали управлението ще мръдне след 14 дни и пак ми казват, че отнема 3-5 работни дни.

Автоматичен превод:
javierlaura1977
преди 3 месеца

За да депозирате се нуждаете само от картата и винаги съм казвал, че депозирането с карти в казината е лесно, това, което е сложно и бавно, е тегленето към банката от казино, затова винаги препоръчвам използването на електронен портфейл или криптовалути, много по-лесно и по-малко сложно за казината да плащат чрез тези методи. Както каза Радка, съсредоточете се върху преминаването на проверката и сътрудничеството с всички документи, от които се нуждае казиното, тъй като това е първото ви теглене, те трябва да верифицират акаунта ви, може да е много бавно, но ако няма аномалия с акаунта ви, те в крайна сметка ще ви плаща, след като ви потвърди

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 3 месеца

Благодаря за информацията, но вече ми платиха под формата на незабавно плащане към картата, с която направих депозита

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Виждам, че разговорът се развива в тази официална тема на казиното , така че нека продължим там. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, няма проблем

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, добро утро на всички, имам две тегления по 500 с превод и 400 с карта и винаги ми казват едно и също, почти, 3 до 5 дни мирише на кражба и измама. Имам повече от 150 екранни снимки на чатовете. Страхувам се, че ще трябва да докладвам. това е срамота

Автоматичен превод:
jomaries77
преди 3 месеца

Здравейте,

Какво все ти говорят? От наша гледна точка това е най-важната част.

Честно казано, бих се опитал да се успокоя малко. Няколко дни са съвсем нормални. За мен изглежда като леко забавяне. Няма нужда да хвърляме "кражби" и "измами" все още. Споделете обяснението, което сте получили.

можеш ли да го направиш

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file Днес е 2 август. Както можете да видите на екранната снимка, поисках възстановяване на 500 евро на 22 юли, понеделник на обяд. Първоначално казаха 3-5 работни дни. Когато мина 5-тия ден ми казаха да не се притеснявам, че е нормално. Когато изтече 10-тия ден казаха, че е краят на месеца и бързат с многото плащания, сега 12-ти ден без да са ми платили или одобрили плащането, казват, че ще бъде обработено спешно... Извинение всеки път, когато им задавам въпроси, да плащам толкова малка сума пари... Попаднах на този сайт. Депозирах няколко пъти за обща сума, много по-голяма от тази сума. Това е кошмар. Най-лошото преживяване с плащане в целия ми живот, дори по-лошо от Bwin.

Автоматичен превод:
jcamscams
преди 2 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и всичко свързано с него. Така че, ако не получите парите си и казиното продължава да ви преследва, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Но не ви ли казаха и конкретната причина, поради която чакате, освен ако не трябва да сте търпеливи? И аз бих загубил търпение, ако трябва да кажа истината в такъв случай.

Така че, ако времето, което споменах, изтече, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да помогне.

Можете да намерите връзката тук.⬅️

Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Преди няколко дни публикувах публикация. 12 дни ми се оправдаваха да забавя плащането на 500 евро. Публикувах екранна снимка. Днес минаха 14 дни. Влязох в Casinia и не само че не ми одобриха плащането, но ми го върнаха по сметката без да ми пратят известие или имейл с обяснение. Свързах се с обслужването на клиенти. Човекът, който ми помогна беше много любезен. Остави ме да чакам, докато разследваше повече от 10 минути, но в крайна сметка се върна. Не можех да си обясня какво се случи. И аз също не можах да обясня защо не са обяснили нищо по имейл. Парите са обратно в сметката и единственото, което ми казват, е да поискам тегленето отново и ще бъде обработено след 3-5 дни... Отговорих, че не съм съгласен и ми казаха да се свържа с тях утре, понеделник И то само за 500 евро. filefile

Автоматичен превод:
jcamscams
преди 1 месец

Тогава наистина бих се замислил за създаване на жалба. Пуснах линка в предишния си отговор. Мисля, че това е доста малко време, което казиното трябваше да тегли и ако не погледнахте сметката в казиното, нямаше да разберете, че тегленето е отхвърлено. Особено ако няма причина за това, тогава това не е най-професионалното поведение от тяхна страна.

Как мислите, ще подадете ли жалба? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, след днес нямам надежда да получа парите. Обслужването на клиенти сега казва, че тегленията могат да бъдат отменени без обяснение. Казват, че трябва да поискам ново теглене, 15 дни след предишното, и да изчакам още 3-5 работни дни. Започнете отново. Всичко това, за да таксувате толкова малка сума пари

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини