ФорумКазинаJet Casino - обща дискусия

Jet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от mrlazzaj
|
8292 преглеждания 77 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Radka
преди 11 месеца

точно ! когато всички условия бяха напълно изпълнени, балансът стана достъпен за теглене. заедно със сумата на депозита, но досега не успях да изтегля.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не е лошо, сигурно ще го ползвам и занапред

Автоматичен превод:
brunoduardo
преди 11 месеца

Благодаря ти!

Наистина се радвам, че подадохте жалбата, защото смятам, че скоро ще имаме нужда от казиното да ни обясни някои подробности относно тези допълнителни депозити, които сте били помолени да направите...

Просто не следвам намеренията на казиното, честно казано. 🤔


Автоматичен превод:
karolina12
преди 11 месеца

Тогава се надявам да останете доволни 🙂

Може би ще споделиш с нас своите преживявания?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

След времето, когато извадих печалбата си от казино Jet, когато спечелих от моите 320 евро около 3800 евро, разказах историята си с тези казина, които са посочени от казино гуру като „същото управление". Правех депозити с бонуси и това беше мой късмет и печелех навсякъде. В казино izzi все още искам да печеля повече, казват, че можете да правите депозити без бонус, а последният беше 30 bch. И да, спечелих повече от 30 000 евро в този момент. Така че от гледна точка ситуацията отново е същата, както беше преди... Но сега трябваше да направят видео разговор, а там не се получи. Много пъти предлагам да се обадя по whatsapp или по телефона. Е, нека направим това обаждане днес и какво мислите? Пак някакви проблеми. Вече ми дадоха ВИП статус, но тегленето на парите, които събираха за ВИП клиенти, не ми подейства, дори след това видеообаждане...

Автоматичен превод:
darusho2004
преди 10 месеца

Така че основно се затруднявате с проверката, така ли е?

Видеообаждането - означава ли, че не е минало добре или по-скоро е отменено?

Бих искал да изляза с някои брилянтни идеи, за да спася положението, но се страхувам, че следва да се разгледа друга жалба. 🙁

От колко време се занимавате с този проблем?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преминах това обаждане на videl.. много странна процедура.. След това изтеглиха 2000 + 1000. И аз съм VIP, можете да проверите правилата на това казино относно лимитите на VIP акаунти 🙂 много странно казино..

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Минаха два дни, откакто не мога да тегля пари във Vip сметката си, така че губя всичко.




Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преминах това обаждане на videl.. много странна процедура.. След това изтеглиха 2000 + 1000. И аз съм VIP, можете да проверите правилата на това казино относно лимитите на VIP акаунти 🙂 много странно казино..

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Искате ли да споделите какво изглежда толкова странно? Трябва да кажа, че видео разговорите са доста необичайни, така че всеки намек е високо оценен. Чудесно е, че го издържахте, разбира се!

Също така, може би някакви подробности за тези VIP лимити? 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Минаха два дни, откакто не мога да тегля пари във Vip сметката си, така че губя всичко.




Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Какво мога да кажа - губя всичко заради два дни чакане? Доста бързане 🙁 - съжалявам да го чуя.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казино измамници! Адът започна с нечестното прекратяване на спортен залог! И те намалиха всички залози на живо до максимум 49 рубли - започнаха да теглят пари, което е логично. Не искаха да дават 3000 рубли. поискаха допълнително селфи с хана, селфи със snls, селфи с акт за раждане и паспорт. сложи го на заключението - пак започна ада - изписаха проверка на сметката до 31 дни! НЕ играйте тук!!! Спестете си нервите и парите!

Автоматичен превод:
ivanweber
преди 9 месеца

Имам същия случай... Играх буквално няколко залога и веднага бях ограничен до минимума, казиното поиска видео селфи от мен, след като го достави, блокира тегленето ми за 31 дни...

Ето защо не препоръчвам много това казино, защото когато спечелите нещо, те ще ви третират като измамници и вие също ще имате проблеми ... Не разбирам защо казиното има толкова висок рейтинг, ако се отнасят така с клиентите си зле

Може ли някой представител на Jet Casino да коментира това?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте... Мнението ми е изтрито... Бих искал да знам мнението на Jet Casino по моя случай... Защо се отнасят така към клиентите си

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 9 месеца

Здравейте.

Изпратих ви и обяснението по имейл. Причината е все същата:

"Редакциите на потребителските рецензии не служат за комуникация с казино. Казината не получават известие, когато редактирате рецензията си. Както и да е, моля, свържете се с тяхната поддръжка на клиенти и им предоставете връзката към рецензията си и вашия имейл адрес. "

Освен това, това е само потребителски преглед, моля, не го бъркайте с редовно оплакване.

Ако желаете да проучим и проблемът не е свързан със спортни залагания, предлагам да подадете жалба, за да се включи казиното, ако е необходимо.

Има ли още нещо, което трябва да изясните? Просто попитайте, моля.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Засега тегленето ми е блокирано за 31 дни... Ще видим какво ще реши казиното... Любопитно ми е обаче защо казиното прави това... Може ли някой представител тук да коментира?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 8 месеца

Боя се, че само казиното може да обясни напълно. Както казах по-рано, официалните представители на казиното рядко се виждат да отговарят на играчи тук във форума, ако си спомням правилно, никога не се е случвало с Jet Casino.

От друга страна, достойните казина са склонни да си сътрудничат чрез оплаквания .

Само не бъркайте темите за оплаквания с форума, моля. Това е доста често срещана грешка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Мислите ли, че трябва да подам жалба при вас на уебсайта?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 8 месеца

Вярвам, че не е добре да блокирате нечие теглене за 31 дни. Това не е стандартен подход и никое разследване не трябва да отнема толкова време. На твое място щях да пусна жалбата, тъй като може би ще ти помогне да си изясниш какво се случва.

Уведомете ни как решихте.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 8 месеца

Още повече, че буквално изиграх няколко залога за малки залози и много популярни залози ... Освен това ме помолиха да направя видео селфи ... Това е много лошо нещо за казиното

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини