ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от C078
|
26310 преглеждания 212 отговора |
|
1...4 5 6...11
Добавете пост
helbo87
преди 10 месеца

Така че все още не знаете причината, поради която казиното блокира акаунта ви според това, което прочетох. Това вярно ли е ?

Колкото до това да не депозирате пари, ако сте знаели, че казиното ще блокира сметката ви, това е съвсем логично. Но със сигурност би било полезно да разберем защо се е случило.

Казиното изобщо не комуникира с вас?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

какво се случва всеки път, когато влизам в чат на живо, те ме игнорират, четат, но не отговарят

имейл Изпращам почти 500 имейла без отговор Изпращам съобщения от Whats App без отговор Изпращам преглед на trustpilot Получавам отговор там винаги едни и същи отговори, които трябва да се свържа с поддръжката, но без отговор

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, наистина, все още не знам причината! И никой не ми отговаря. Опитах с различен имейл адрес и те ми отговориха и когато кажа, че съм аз, ме игнорират, както и в чата на живо, за съжаление, това ме кара да се чувствам ограбен. Надявам се, че сега разбирате защо искам парите си обратно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защото, ако знаех, че това ще се случи, никога нямаше да играя! Играя и на друг уебсайт, също съм загубил хиляди евро там и нямах нищо против, защото обслужването на клиенти е достъпно и получавам отговори, ако имам въпроси, така че се чувствам в безопасност. Този ми взема парите и ме блокира без милост и затова се надявам, че ще си върна парите и искам това казино просто да изчезне от интернет, той продължава да мами жертвите и мисля, че това е тъжно. Можете да печелите честно от хазарт

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всеки ден изпращам имейл с молба да обяснят защо съм бил блокиран и за колко време! Имах така наречен ВИП мениджър и той не е отговорил на нищо досега. Винаги съм играл в безопасно казино и мислех, че има и лиценз на KSA, защото беше на casinojager.nl. Изпратих също имейл до Casinojager.nl, че jacktop е измама и те също не отговориха

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

какво се случва всеки път, когато влизам в чат на живо, те ме игнорират, четат, но не отговарят

имейл Изпращам почти 500 имейла без отговор Изпращам съобщения от Whats App без отговор Изпращам преглед на trustpilot Получавам отговор там винаги едни и същи отговори, които трябва да се свържа с поддръжката, но без отговор

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не мисля, че е правилно казино да ви каже да се свържете с поддръжката и след това да игнорира цялата комуникация. Както и да е, бих искал да знам защо казиното затвори акаунта ви?

Що се отнася до жалбата, тя все още е отворена и ще видим дали нашият екип може да ви помогне. Искрено се надявам.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, наистина, все още не знам причината! И никой не ми отговаря. Опитах с различен имейл адрес и те ми отговориха и когато кажа, че съм аз, ме игнорират, както и в чата на живо, за съжаление, това ме кара да се чувствам ограбен. Надявам се, че сега разбирате защо искам парите си обратно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вярвам, че би била подходяща основателна причина, поради която казиното е затворило акаунта ви. Ако казиното не ви е предоставило такова и вие не знаете защо и все още няма комуникация между вас и казиното, защото не ви отговарят, бих препоръчал да подадете жалба.

Просто използвайте тази връзка и нашият екип ще се опита да проучи вашата ситуация и да ви помогне.

Ако продължите, уведомете ме, любопитен съм да видя как ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

20

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ви, че разбирате моята ситуация! Веднага пуснах жалба през линка, дано има смисъл. Стана ми лошо, когато вече съм болен!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Иначе акаунтът ми е в ред, защото преди това заложих 1000 евро и ги спечелих обратно и ми беше платено след изпращане на 100 имейла. Дори тогава беше трудно да получа парите си. Но след това играя отново и блокирам всички видове комуникация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моят акаунт беше закрит без причина

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Никаква форма на комуникация не е възможна

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Иначе акаунтът ми е в ред, защото преди това заложих 1000 евро и ги спечелих обратно и ми беше платено след изпращане на 100 имейла. Дори тогава беше трудно да получа парите си. Но след това играя отново и блокирам всички видове комуникация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, гледал съм го и се чудя как ще стане всичко накрая. Бих казал, че поне може да има някакъв шанс, дори ако вече сте взели пари от казиното.

Ще видим дали този път е така и мисля, че след този опит вероятно би било разумно да намерим друг.

Когато обаче казиното не комуникира и вие не знаете какво се случва с тегленето и дори ви блокират без да посочвате причина, не мисля, че това е правилно. В крайна сметка ще видим какво ще направи нашият отбор.

Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моят акаунт беше закрит без причина

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Закриха ли и твоя акаунт сега? Предполагам, че ако не можете да комуникирате с казиното, както казвате, вие също не знаете причината. Съжалявам, когато играчите изпаднат в тази ситуация, но видях, че вече сте подали жалба , така че нека видим дали можем да ви помогнем. Надявам се, защото 8 хиляди евро не са най-малкото, за да се откажеш.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, така е, не се предавам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега също е затворен

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря!


Щастлива съм от чувството, че някой прави нещо за мен! Надявам се да се реши! Това казино просто трябва да бъде затворено! И всеки блокиран без причина клиент и блокиран за минути поради загуба на сума си връща парите, защото наистина не е честно!

Автоматичен превод:
helbo87
преди 10 месеца

Е, да видим докъде ще ви отведе оплакването. 🤞

Само за да бъде 100%, имаше ли пари в балансовата ви сметка, когато акаунтът ви беше закрит?

Чувствам, че това е решаващ момент в такива случаи.

Благодаря ти!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега също е затворен

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Доста тъжно, бих казал. И все пак мога ли да ви задам същия въпрос?

Моля, колко пари останаха в сметката ви в казиното в момента, в който тя беше затворена?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

парите просто изчезнаха

Автоматичен превод:
1...4 5 6...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини