ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от C078
|
26158 преглеждания 212 отговора |
|
1...5 6 7...11
Добавете пост
преди 10 месеца

Не знам дали имам пари в сметката си! Всичко, което знам е, че депозирах общо почти 5000 евро тази вечер и продължих да губя и дори нямах нищо против и че имаше съобщение за грешка и след това исках да вляза отново, получих съобщение, че аз съм блокиран и аз веднага се обърнах към отдела за обслужване на клиенти, но до днес никога не съм получил отговор. Никога не съм получавал имейл с това, което съм депозирал/сума или имейл с това, което съм изплатил, само банковата ми сметка е единственото ми доказателство за съжаление. Мисълта ми е: въпреки че загубих и те ме блокират без причина и ме игнорират! Смятам, че имам право да си върна парите, защото и те ме изоставят без причина и без шанс да си върна парите. Просто съм ядосан и не мога да го приема.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

filefilefilefile

Така става и изобщо не отговарят на имейли

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 10 месеца

Какво стана! Точно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Продължавам да губя внезапно, играех и сайтът замръзва, опреснявам страницата, след което ме блокираха

След това бях още по-ядосан, тъй като и аз съм регистриран в Cruks, това не трябваше да се случва, но тъй като това е унгарска компания, която пренебрегва всички европейски правила, мисля, че ще е разумно да посетим с около 50 души. подозрителни адреси, един в Италия, един в Унгария

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече не мога да влизам, игнорирам чата на живо, точно както при вас, игнорирам VIP пощата, игнорирам пощата за поддръжка и в Trustpilot все още казват същите груби приказки, че просто се свържете с поддръжката, но да, те не отговарят

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можете да им изпратите съобщение чрез друг имейл. Веднага след като им дадете правилния имейл, който искат, те отново ще ви игнорират

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега тормозя техния афилиейт партньор с надеждата, че ще ме разболеят и ще уредят обезщетение за мен

Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 10 месеца

Значи това означава, че не сте загубили, но казиното е взело парите ви? Играхте ли с бонус?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не знам дали имам пари в сметката си! Всичко, което знам е, че депозирах общо почти 5000 евро тази вечер и продължих да губя и дори нямах нищо против и че имаше съобщение за грешка и след това исках да вляза отново, получих съобщение, че аз съм блокиран и аз веднага се обърнах към отдела за обслужване на клиенти, но до днес никога не съм получил отговор. Никога не съм получавал имейл с това, което съм депозирал/сума или имейл с това, което съм изплатил, само банковата ми сметка е единственото ми доказателство за съжаление. Мисълта ми е: въпреки че загубих и те ме блокират без причина и ме игнорират! Смятам, че имам право да си върна парите, защото и те ме изоставят без причина и без шанс да си върна парите. Просто съм ядосан и не мога да го приема.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това означава, че не сте загубили всички пари, които сте депозирали и все още сте имали някои в акаунта си на играч, но сте получили съобщение за грешка по време на играта, нали? Тогава казиното блокира акаунта ви?

Както и да е, би било хубаво да знаем причината, поради която това се е случило, и тъй като имате оплакване, нека видим докъде ще ни стигне екипът.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега тормозя техния афилиейт партньор с надеждата, че ще ме разболеят и ще уредят обезщетение за мен

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не мисля, че това е най-добрият начин за комуникация с казиното. Ако току-що сте загубили всичките си пари и чакате обезщетение, вероятно ще ви разочаровам, но не става така. 🤔

Както и да е, ще видим докъде ще стигнете в процеса на оплакване и какво ще открие нашият екип.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Не го губя, защото играх без бонус

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Казиното ме игнорира, така че мисля, че няма друг начин имаше друго казино, случи се същото, открих профили във facebook и работи добре, върнаха ми парите

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не го губя, защото играх без бонус

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Когато казвате, че го няма, предполагате ли, че не сте този, който е играл със средствата?

Опитвам се да разбера какво те кара да чувстваш, че трябва да получиш компенсация.

Дори акаунтът ви по някакъв начин да е бил хакнат или просто злоупотребен, честно казано, все пак това няма да промени нищо.

Но, както казах, вероятно не го разбирам правилно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Те затвориха акаунта ми, когато имаше пари в него 8400 точно когато исках да играя, всичко изчезна и не можах да играя, защото блокираха акаунта ми, искам да си върна парите, като се опитвах почти 6 месеца да се свържа с почти всички възможни начинът, по който остават единствените начини, е да разберете кой работи там или да опитате с афилиейт партньора boomerang partners на сайта е написан адрес в Италия, аз се свързвам, но той каза, че не съм от fgs software solutions

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не съм човек, който хваща мухи

Автоматичен превод:
cj4q7bykbg
преди 10 месеца

ако обичате, намерете начин да получите пари и дано успеете! Бихте ли ни дръжте в течение, защото и на мен ми писна от това! Това се случва на все повече хора, но те могат да продължат с измамите си! Някой трябва да ги спре и да гарантира, че всички ще получат парите си обратно, точно както когато беше въведен лицензът на KSA, на хората беше позволено да искат парите си обратно, защото нямаше задължение да играят. Надявам се нещата да се оправят един ден, искам обратно всеки цент, който прехвърлих, тъй като те всъщност не предлагат своето казино в Холандия. Поздрав

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те затвориха акаунта ми, когато имаше пари в него 8400 точно когато исках да играя, всичко изчезна и не можах да играя, защото блокираха акаунта ми, искам да си върна парите, като се опитвах почти 6 месеца да се свържа с почти всички възможни начинът, по който остават единствените начини, е да разберете кой работи там или да опитате с афилиейт партньора boomerang partners на сайта е написан адрес в Италия, аз се свързвам, но той каза, че не съм от fgs software solutions

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, просто се чудя как някой ще докаже, че парите току-що са изчезнали. Предполагам ще видим. 🤞🤞

Между другото, във вашата жалба оспорваната сума беше определена на 8 600 евро. Можете ли да уведомите Petronela, че сумата не е правилна?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, правя грешка с изчислението на банковата си сметка

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е загубена кауза! Никога няма да си върнем парите! Тогава трябва да има чудо, защото те са щастливи в чужбина, но ми се иска да бъдат силно засегнати от хак или криза и този ден да страдат от начина, по който оставят хората да водят. Ходя на психолог, защото не мога да приема това. Мисля, че сега го приемам и продължавам напред.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Никога не се е налагало да се отказвам, имал съм нещо подобно преди и се получи, включваше още повече пари, тази компания не е в Малта, която има закони срещу подобни сцени, ако всичко върви добре, това е унгарска компания , просто продължавай. разбира се, надяваме се, че ще ги спрете да нарушават, когато става дума за предлагане на хазартни игри в Холандия, ksa не е разрешено, те могат да получат много голяма глоба за това

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини