ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 8 месеца от C078
|
10630 преглеждания 192 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
C078
преди 7 месеца

Видях, че в крайна сметка оплакването ви се оказа неоснователно. Много съжалявам, но се надявам следващия път да изберете казино с холандски лиценз, за да избегнете подобни проблеми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Мислех, че работите с казина, които са законни и не лъжат своите клиенти

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Ние се фокусираме върху справедливостта, а не върху правните искове, защото не сме официален орган.

Съгласен съм, че би било много по-добре за всички нас, ако казината спазват местните закони. За съжаление, ние не сме в състояние да защитим тези закони; ние дори не сме адвокати.

Бъдете честни сега, знаете ли, че не трябва да рискувате да играете в казина без холандски лиценз?

Въпреки това продължавате да правите това, а след това идвате тук и се оплаквате.

Позволете ми да ви напомня любезно:

" Моля, разберете, че тъй като казиното няма валиден холандски лиценз, то няма достъп до регистъра на CRUCKS. "

Въпреки това, което може да си мислите, това е реалността. Имайте това предвид - моля, избягвайте бъдещи проблеми.🙏

Случаите ви бяха отхвърлени, защото мнението ви не е правилно от гледна точка на справедливостта.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изобщо не са справедливи, лъжат ме и също игнорират

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Е, съжалявам, че се чувстваш така. Може би трябва да спрете да играете за известно време.

За мен изглежда, че вече няма забавление в това. Притеснявам се за теб, откакто спомена CRUCKS.

Какво мислиш? Би ли било по-привлекателно вместо това да си намерите нови, по-безопасни хобита?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Има много забавления, но не и в казино, които работят незаконно в Холандия и блокират акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бонус

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бонус Sagensi aba kane

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Има много забавления, но не и в казино, които работят незаконно в Холандия и блокират акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбира се, има смисъл. Мисля, че целият въпрос за законността е наистина сложен. Разбирам, че играчите трябва да познават своите закони и да действат в съответствие с местните власти. От друга страна, когато става дума за справедливост, ситуацията е доста проста.

„Съжалявам, но тъй като казиното не работи с холандски лиценз и те нямат достъп до регистъра на CRUKS, те не са длъжни да ви възстановят загубените депозити."

Така че, ако някога се стремите да опитате възстановяване на сумата, предлагам ви да се придържате към местните лицензирани казина. Което не трябва да ви позволява да се регистрирате на първо място, ако вече сте в CRUCKS.

Затова смятам, че би имало смисъл изобщо да не играя. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Това казино е предназначено само за измама, а не за изплащане на пари. Опитах няколко пъти сега. Искам списък с презареждания за моя казино адвокат, в противен случай може да е полезно, ако не направят това по имейл, просто да отидат там

Автоматичен превод:
C078
преди 6 месеца

За съжаление, вероятно не разбирам смисъла. Имате нужда от доплащания за адвокат; какво е, моля?

Бих казал също, че казиното е плащало на някои играчи в миналото. Просто не сте получили депозитите си обратно поради гореспоменатите факти.

Позволете ми един въпрос: видях последната ви жалба; все още ли е за същата тема като предишната отхвърлена ?

Надявам се обаче да сте забелязали предложението ми:

„Така че, ако някога възнамерявате да опитате възстановяване на средства, предлагам ви да се придържате към местно лицензираните казина. Което не трябва да ви позволява да се регистрирате, ако вече сте в CRUCKS."



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

списък на транзакциите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Реклама за ден за легло

Автоматичен превод:
C078
преди 6 месеца

Аха! Допълванията означават списъка с транзакции, страхотно. Благодаря ти.

Ако нямате нищо против, имате предвид списъка, предоставен от казиното, или по-скоро от вашата банка или доставчик на плащания?

Както и да е, надявам се скоро да го получиш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

искам списък от казиното с транзакционните депозити

Автоматичен превод:
C078
преди 6 месеца

И каква изглежда е целта, моля?

Между другото, може би очаквате някакви усложнения по пътя? Искам да кажа, че ако не греша, въпросът е, че казиното ви игнорира, откакто поискахте този конкретен списък, вероятно защото сте склонни да ги съдите, че не са взели под внимание вашето изключване от CRUCKS, което от наша гледна точка не беше в рамките на техните възможности.

Просто си мислех на глас. Е, надявам се един ден да спреш да играеш. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Мога да го покажа и в моите банкови транзакции, но казиното може да отговори на trust pilot, но не и на имейли и чат за поддръжка, което не е сенчесто нещо, ако питате мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Надявам се някой ден да се отзоват, може би наистина има сервиз на адреса в сайта

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

И те ме игнорират, когато закриват акаунта ми, когато губя парите си без причина, моля за бонус за добра воля, ако имат такъв, тогава трябва да се свържа с поддръжката, което ми казват всеки път на доверен пилот, че ще дойдат с решение, но те ме игнорират с дни, седмици, месеци, сега са като престъпници, тъжни, че сайтът тук му дава добра репутация, но това е една голяма измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога да го покажа и в моите банкови транзакции, но казиното може да отговори на trust pilot, но не и на имейли и чат за поддръжка, което не е сенчесто нещо, ако питате мен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Точно това е моето мнение, мисля, че може да получите същия списък не само от казиното, но и от банката.

Не бях сигурен дали може да търсите определени разлики.

Честно казвам каквото знам. Когато служител на казино е "заплашен" от съда, адвокати и юридически персонал, управителят бива незабавно информиран. Сега имайте предвид, че всяка една дума може да бъде използвана в процеса, така че обикновено всяка комуникация с такъв играч е забранена.

Казината се опитват да предпазят своите служители от допускане на грешка, докато действат под натиск. Надявам се, че има някакъв смисъл за вас.

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини