ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от C078
|
26133 преглеждания 212 отговора |
|
1 2 3...11
Добавете пост
преди 1 година

Момчета, казино гуруто свърши с тази къща...те изтриват публикациите ми...Съжалявам, че не мога да помогна повече и да държа хората далеч от тази къща...Още повече съжалявам, че казино гуруто е съучастник в тази къща измама.


Стой настрана!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 1 година

Е, смея да кажа, че вашите публикации са по-скоро за това, че сте отчаяни, което е нещо, с което поне можем да се опитаме да ви помогнем, ако първо се съсредоточите върху темата.

Съжалявам, че съм толкова прям, но всъщност изобщо не сте полезни за другите.

Моля, концентрирайте се върху проблема, пред който сте изправени в момента, и не правете прибързани заключения.

Вижте всички отговори, които сте получили от нас досега. Наистина ли сте убедени, че отговаряме, защото не ни интересува?

Фигури...



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това за мен ли се отнася или за другия човек, когото искам да познавам

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Беше за Джеймс, можете да го видите тук в началото на всеки пост:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много добре обмислено онлайн казино. Има всички топ игри, лесно търсене по доставчик, бързо теглене.

Автоматичен превод:
atkinsonamara4
преди 1 година

за какво говориш

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много добре обмислено онлайн казино. Има всички топ игри, лесно търсене по доставчик, бързо теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че е най-добре да не хвалите казина от същата група, защото не изглежда добре, особено ако е форсирано. Ще те помоля да спреш да правиш това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че повечето от мненията за доверителния пилот са фалшиви


Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още няма отговор на имейл от jacktop

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Поне можеш да отговориш на този въпрос, а?

„Искали ли сте да бъдете самоизключени от това конкретно казино поради проблеми с хазарта?"

Не е необходимо да го правите публично, разбира се, но е важно да споменете отговора си в жалбата.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, не го искам

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това се случва всеки път

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не го искам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, в този случай се страхувам, че казиното просто не е знаело за факта, че сте регистриран в регистъра на CRUCKS.

Сигурен съм, че знаете, че трябва да играете в казина само с валиден холандски лиценз, за да сте сигурни, че CRUKS ще изпълни целта си да ви държи изключени. Наясно ли сте с това?

Моля, имайте това предвид. Като избягвате официално лицензираните казина, вие се излагате на риск.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това се случва всеки път

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бихте ли най-накрая обяснили какъв изглежда проблемът?

Защо смятате, че имате право на възстановяване?

Тъй като вече споменахте, че: „Изпратих около 50 имейла за поддръжка на vip поща и vip мениджър също изпратих 50 съобщения в Whats App без отговор, когато отида с фалшив номер и поща, те ми отговарят след една минута"

Предполагам, че казиното просто е избрало да игнорира вашето искане, вероятно защото нямате право.

Моля, обяснете историята като цяло. Искам да разбера загрижеността ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Какъв е проблемът, няма комуникация и ми казват, че идват с решение, но когато отида в чат или поща, не отговарям защо ми казват, че идват с решение

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Предполагам, че чат оператор не може да става в случая. Това трябва да се поеме поне от мениджър.

Не мога да отговарям на въпроси от името на казиното, но ви съчувствам; ако ви е казано, че някой ще се свърже с вас, трябва да сте актуализирани.

Бихте ли изпратили на Вероника молбата, която направи по-рано, моля?

https://casino.guru/jacktop-casino-player-s-account-has-been-closed-with

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

блокираха акаунта ми

Автоматичен превод:
C078
преди 1 година

Здравейте.

Бих искал да кажа какво се случва, но съм сигурен, че знаете също, че това не е възможно в този момент.

Добре е, че информира Вероника, но бих го направил по-ясно, това не е особено ясно, бих казал.

" които казват, че искам да закрия акаунта си, те го затварят, когато пристигнат парите ми и ги правят всичко на 0 "

Надявам се, че този въпрос също ще получи отговор чрез жалбата, разбира се. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори ботът е лъжа хахаха file

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини