ФорумКазинаJackTop Casino - обща дискусия

JackTop Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от C078
|
10618 преглеждания 192 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
преди 8 месеца

Момчета, казино гуруто свърши с тази къща...те изтриват публикациите ми...Съжалявам, че не мога да помогна повече и да държа хората далеч от тази къща...Още повече съжалявам, че казино гуруто е съучастник в тази къща измама.


Стой настрана!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Jamesbizne18989999
преди 7 месеца

Е, смея да кажа, че вашите публикации са по-скоро за това, че сте отчаяни, което е нещо, с което поне можем да се опитаме да ви помогнем, ако първо се съсредоточите върху темата.

Съжалявам, че съм толкова прям, но всъщност изобщо не сте полезни за другите.

Моля, концентрирайте се върху проблема, пред който сте изправени в момента, и не правете прибързани заключения.

Вижте всички отговори, които сте получили от нас досега. Наистина ли сте убедени, че отговаряме, защото не ни интересува?

Фигури...



Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Това за мен ли се отнася или за другия човек, когото искам да познавам

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Беше за Джеймс, можете да го видите тук в началото на всеки пост:

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много добре обмислено онлайн казино. Има всички топ игри, лесно търсене по доставчик, бързо теглене.

Автоматичен превод:
atkinsonamara4
преди 7 месеца

за какво говориш

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много добре обмислено онлайн казино. Има всички топ игри, лесно търсене по доставчик, бързо теглене.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че е най-добре да не хвалите казина от същата група, защото не изглежда добре, особено ако е форсирано. Ще те помоля да спреш да правиш това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че повечето от мненията за доверителния пилот са фалшиви


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още няма отговор на имейл от jacktop

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Поне можеш да отговориш на този въпрос, а?

„Искали ли сте да бъдете самоизключени от това конкретно казино поради проблеми с хазарта?"

Не е необходимо да го правите публично, разбира се, но е важно да споменете отговора си в жалбата.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Не, не го искам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

filefile

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това се случва всеки път

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, не го искам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, в този случай се страхувам, че казиното просто не е знаело за факта, че сте регистриран в регистъра на CRUCKS.

Сигурен съм, че знаете, че трябва да играете в казина само с валиден холандски лиценз, за да сте сигурни, че CRUKS ще изпълни целта си да ви държи изключени. Наясно ли сте с това?

Моля, имайте това предвид. Като избягвате официално лицензираните казина, вие се излагате на риск.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това се случва всеки път

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,

Бихте ли най-накрая обяснили какъв изглежда проблемът?

Защо смятате, че имате право на възстановяване?

Тъй като вече споменахте, че: „Изпратих около 50 имейла за поддръжка на vip поща и vip мениджър също изпратих 50 съобщения в Whats App без отговор, когато отида с фалшив номер и поща, те ми отговарят след една минута"

Предполагам, че казиното просто е избрало да игнорира вашето искане, вероятно защото нямате право.

Моля, обяснете историята като цяло. Искам да разбера загрижеността ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Какъв е проблемът, няма комуникация и ми казват, че идват с решение, но когато отида в чат или поща, не отговарям защо ми казват, че идват с решение

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Предполагам, че чат оператор не може да става в случая. Това трябва да се поеме поне от мениджър.

Не мога да отговарям на въпроси от името на казиното, но ви съчувствам; ако ви е казано, че някой ще се свърже с вас, трябва да сте актуализирани.

Бихте ли изпратили на Вероника молбата, която направи по-рано, моля?

https://casino.guru/jacktop-casino-player-s-account-has-been-closed-with

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

блокираха акаунта ми

Автоматичен превод:
C078
преди 7 месеца

Здравейте.

Бих искал да кажа какво се случва, но съм сигурен, че знаете също, че това не е възможно в този момент.

Добре е, че информира Вероника, но бих го направил по-ясно, това не е особено ясно, бих казал.

" които казват, че искам да закрия акаунта си, те го затварят, когато пристигнат парите ми и ги правят всичко на 0 "

Надявам се, че този въпрос също ще получи отговор чрез жалбата, разбира се. 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Дори ботът е лъжа хахаха file

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини