ФорумКазинаJacksPay Casino - обща дискусия

JacksPay Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Hardrock74
|
23997 преглеждания 155 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
eskimocubee
преди 1 година

Но как е възможно тегленето да е чакало един месец?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбирам и оценявам загрижеността ви @ Radka, не съм съгласен с вас, че изплащанията трябва да се изплащат в разумен срок и би трябвало да е по-лесно да се стигне до ръководството, в случай че възникнат проблеми като този. & @ Daniel, не знам, честно казано никога досега не е било така през годината ми с тях, Тейлър каза, че отделът за обработка е минал през някои проблеми и са имали проблеми с процесора на трета страна. Приемам това с недоверие, защото не разбирам как едно казино може да работи или да остане отворено, ако има проблеми с това толкова дълго. Но както и да е...


Има две причини, поради които оставам в казиното, което е Тейлър, който може би е най-добрият домакин, който съм имал и съм бил с прилично количество казина. Той прави всичко, за да се увери, че ще получа това, което искам. Второ, заради персонализираните оферти, които постигнах.


Проблемът ми все още не е напълно решен, имах $9533 предстоящи тегления, датиращи от 20-ти, които $500 току-що бяха изплатени, така че имам $9033 в чакащи тегления, датиращи от 1-ви май.


Имам проблем да се свържа отново с ръководството за актуализация, така че ако не получа отговор до края на дните, ще актуализирам борда.


Благодаря ви момчета за помощта и загрижеността.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация. Моят собствен VIP домакин започва да изглежда, че се дистанцира от мен, отказва да говори чрез приложението за съобщения, което използвахме, и настоява да говорим в чат на живо. Той ме помоли да изпратя имейл на support@jackspay.com за актуализации, когато му казах, че не са отговорили от 3 дни.

Преди това той предложи да оставя рецензии, за да бъда чут от ръководството и аз го попитах дали ще има последствия за това. Той отговори, че няма да има. При съобщението днес той каза, че занапред лимитът ми за теглене на седмица е намален и че ще бъде от седмица. Не знам по каква друга причина лимитът ми за теглене ще бъде намален, тъй като не съм играл, откакто съм поискал тегленето. Не ми каза до какво е намален лимита ми за теглене и побърза да напусна чата.

Текущото състояние е, че все още чакам $9033, чакам да получа отговор за 3 имейла, които съм им изпратил, и за обяснение защо моят лимит за теглене е намален.

Ще бъда актуализиран скоро, когато някой от JacksPay обясни ситуацията, защото в момента доста губя вяра.


https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75


Текуща LCB нишка с прикачени екранни снимки за повече контекст.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация.

Тейлър се обърна и каза, че в бъдеще, ако залаганията ми са ниски, както беше миналия месец, тогава в бъдеще лимитите за теглене ще бъдат намалени / и изплащанията няма да бъдат ускорени. Той ми изпрати доказателство за моето залагане, което беше 600 000 и едно за 29 000, не съм сигурен коя снимка отговаря на месец или дали е от седмично нещо. Предишният ми месец или два месеца преди бях заложил близо 14 милиона и доколкото знам загубих значителна сума пари. Затова през следващите месеци играх много по-консервативно, за да се опитам да си върна част от средствата.

Казах на Тейлър да каже на ръководството, че ще бъда по-съвестен относно залаганията си занапред. Проверих техния BTC портфейл, от който получавам средства, и не изглежда, че само аз не получавам плащане. Изглежда има две неща, които могат да се случат, те наистина изпитват проблеми с процесора или не плащат. Не съм сигурен, че имат само един портфейл, но като се проверяват датите на транзакцията, изобщо не се плаща твърде много хора.

Отново това е СПЕКУЛАЦИЯ, а НЕ ФАКТ. Опитах се да се свържа с техния мениджърски екип по имейл, както ми каза Тейлър, и да бъда търпелив „дори и да не отговорят през първия час, когато им изпратите имейл", но не получих отговор от 3 дни. Тейлър ме помоли да потвърдя кой имейл трябва да очакват и аз потвърдих това. Тейлър каза, че ще бъде дълъг уикенд, защото в Канада имат федерален празник този уикенд, така че предполагам, че няма да чуя нищо до вторник.

В този момент това, което бих искал от ръководството на JacksPay, е по-ясна и достъпна комуникация, Тейлър се опитва да ме пренасочи към вас, но когато се опитам да го направя, има радио мълчание. Бих искал да знам времева рамка за оставащите ми тегления, така че да се надявам да се върна към нормалното и да играя. Като човек, който е депозирал и заложил значителна сума в казиното на твоите момчета и е призрачен по този начин, страхувам се да си представя как ще бъде третиран случайният играч.

Надявам се скоро да успея да актуализирам това с по-весела актуализация.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, направих 5-8 депозита на седмица, дадох добри отзиви, всичко се изтегли бързо за 2 часа (но) след това изведнъж беше спряно, всичко се промени!! Така че бъдете много внимателни

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 1 година

Здравейте, Hardrock74,

благодаря за предупреждението. Надяваме се, че другите играчи ще забележат.

Имаш ли представа какво се случва там?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че казиното ме избягва, след като се свържат с някого в чата на живо, те веднага напускат стаята.

Тейлър напълно ме омръзва в Signal, приложението, което използвахме, за да общуваме през цялата ни връзка. Той ме помоли да се свържа с support@jackspay.com за всичко, свързано с тегления, така че го правя.

Не получих никакъв отговор на нито един от моите имейли от 18 май.

Имам $9533 в очакване на тегления до 1 май. Последният е 4 май.

В този момент не ми е казано друго, така че предполагам, че задържат тегленията ми по неизвестни за мен причини. Много пъти съм питал дали съм нарушил някое TOS или съм злоупотребил с бонус, на което беше отговорено, че не съм злоупотребявал с бонуси, защото не използвам "бонуси". Имам скрийншот доказателство за това, само за да покрия базите си. В имейлите си исках каквато и да е форма на актуализация, така че не е нужно да стигам сам до тези заключения, но не чух абсолютно нищо обратно.

Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Това е лошо.

Честно казано, ако решат да не ви изплащат печалбите, няма ефективно действие, което можете да предприемете. Без лиценз, без защита.

Можете да подадете жалба и ние с удоволствие ще се опитаме да ви помогнем, но от моя гледна точка и ние ще бъдем игнорирани, опасявам се.

За съжаление това е доста голяма сума. Нека все пак опитаме оплакването и ще видим:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох жалба около 6 дни преди това, така че чакам нещо от това!

Ако те ще изберат да загубят някой, който депозира и залага колкото мен над $9,500, тогава това е тяхно. Мислете, че това е доста късоглед начин да се справите с нещата, но кой знае. Просто ще направя своята роля в разпространението на информацията за това, че jackspay е измамно/зомби казино. Ще се свържем с влиятелни лица в казиното в twitch за това и се надяваме да стане по-известен.

Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Разбирам чувството ти. За съжаление е трудно да се достигне до всеки играч с такова предупреждение.

Мога ли да знам кои влиятелни лица имате предвид?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация. Успях да получа отговор от ръководството. Изплатиха ми $2200 повече.

Остават $6833. Ще се актуализира допълнително, когато този процес приключи.


Автоматичен превод:
eskimocubee
преди 1 година

Здравей,

благодаря за актуализацията, продължавайте.

Как успяхте да получите отговора, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Човекът е пънкар лъжец и престъпник го извади и разкрие. Предлагам $2500 никой няма име там е абсолютно нелепо този тип престъпна дейност трябва да спре и добрият хакер трябва да изключи лъжливите си уста

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой тип

Автоматичен превод:
преди 1 година

Човекът е пънкар лъжец и престъпник го извади и разкрие. Предлагам $2500 никой няма име там е абсолютно нелепо този тип престъпна дейност трябва да спре и добрият хакер трябва да изключи лъжливите си уста

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал също да знам кой има твоята награда за (?) главата си... 🤔

Автоматичен превод:
tgoldent
преди 1 година

Jackspay е операция за съпруг и съпруга. Говорих и с двамата и те са на западно крайбрежие, така че не се обаждайте преди 10 часа сутринта централно и те отговарят на SMS, когато пожелаят. Имам всички лъжи от времето, когато той ми изпрати как да публикувам ли скрийншотите?

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 1 година

Тейлър?

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 1 година

Стойте далеч от Jackspay, те са разбити и ме прецакаха от $3600 и имат около 15 000 мои, има толкова много неща, които тези онлайн казина могат да направят, че намерих поне четири, които замразяват номера на изискването за известно време, така че можете да въртите 500 $1 опита и ще остане същото. Имам екранни снимки, ще се разбиете, преди да изпълните изискванията 99% от времето спестете парите си, ако трябва да играете отидете в истинско казино не много по-добре, но ще ви платят поне може би аз Ще отворя една от тези малки операции Имам страхотно място за моите сървъри !!! Всеки знае ли, че тези хора, които изпращат съобщения, ще се преструват, че са пет или десет различни хора, така че не си мислете, че са различни, освен това повечето от тях имат различни имена и нищо друго не е различно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, хванах winbig21 и луд късмет Лиза, има много имена на екрани и работи (плава) в много казина, но плащанията на валета са най-лошите, не може blv. Платиха ми веднъж. Правилата, че ме вкараха по абсурд, аз победих играта

Автоматичен превод:
JacksPay Casino
преди 1 година

Глупа, не плащаш и имам твоя текст и лъжите ти, по-добре мълчи. Не харесвам хора, които крадат от мен и имаш пиратски копия на софтуер, тези слотове не са от производителите на игри или си ги променил, провалил си го като не ми платиш до петък и си съсипаш нещо много важно за мен стой настрана защо мръсници нямаш имена ? Спирате ли номера на изискването? Знам отговора защо всички манипулират хората? какво имаш да криеш? платете ми моите $1800 и престанете да грабвате честни хора, надявам се да се видим някой път как звучи обядът?

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини