преди 2 години
Но как е възможно тегленето да е чакало един месец?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Но как е възможно тегленето да е чакало един месец?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Разбирам и оценявам загрижеността ви @ Radka, не съм съгласен с вас, че изплащанията трябва да се изплащат в разумен срок и би трябвало да е по-лесно да се стигне до ръководството, в случай че възникнат проблеми като този. & @ Daniel, не знам, честно казано никога досега не е било така през годината ми с тях, Тейлър каза, че отделът за обработка е минал през някои проблеми и са имали проблеми с процесора на трета страна. Приемам това с недоверие, защото не разбирам как едно казино може да работи или да остане отворено, ако има проблеми с това толкова дълго. Но както и да е...
Има две причини, поради които оставам в казиното, което е Тейлър, който може би е най-добрият домакин, който съм имал и съм бил с прилично количество казина. Той прави всичко, за да се увери, че ще получа това, което искам. Второ, заради персонализираните оферти, които постигнах.
Проблемът ми все още не е напълно решен, имах $9533 предстоящи тегления, датиращи от 20-ти, които $500 току-що бяха изплатени, така че имам $9033 в чакащи тегления, датиращи от 1-ви май.
Имам проблем да се свържа отново с ръководството за актуализация, така че ако не получа отговор до края на дните, ще актуализирам борда.
Благодаря ви момчета за помощта и загрижеността.
I understand and appreciate your concern @ Radka, I do not disagree with you that payouts should be paid within a reasonable time and it should be easier to reach management in the case that issues like this do arise. & @ Daniel, I don't know, it has honestly never been like this before in my year with them, Taylor has said that processing department has been going through some troubles and they've had problems with their third party processor. I'm taking that with a grain of salt because I don't understand how a casino can operate or stay open if they have issues with that for this long. But anyways...
There are two reasons why I stay with the casino which is Taylor who is probably the best host I've had and I've been with a decent amount of casinos. He goes above and beyond to make sure I get what I want. Secondly, because of the custom offers that I have achieved.
My issue is not completely solved yet, I've had $9533 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9033 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.
I am having trouble reaching management again for an update so if I don't get a reply by days end, I will update the board.
Thank you guys for your help and concern.
Актуализация. Моят собствен VIP домакин започва да изглежда, че се дистанцира от мен, отказва да говори чрез приложението за съобщения, което използвахме, и настоява да говорим в чат на живо. Той ме помоли да изпратя имейл на support@jackspay.com за актуализации, когато му казах, че не са отговорили от 3 дни.
Преди това той предложи да оставя рецензии, за да бъда чут от ръководството и аз го попитах дали ще има последствия за това. Той отговори, че няма да има. При съобщението днес той каза, че занапред лимитът ми за теглене на седмица е намален и че ще бъде от седмица. Не знам по каква друга причина лимитът ми за теглене ще бъде намален, тъй като не съм играл, откакто съм поискал тегленето. Не ми каза до какво е намален лимита ми за теглене и побърза да напусна чата.
Текущото състояние е, че все още чакам $9033, чакам да получа отговор за 3 имейла, които съм им изпратил, и за обяснение защо моят лимит за теглене е намален.
Ще бъда актуализиран скоро, когато някой от JacksPay обясни ситуацията, защото в момента доста губя вяра.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Текуща LCB нишка с прикачени екранни снимки за повече контекст.
Update. My own VIP host is starting to make it seem like he is distancing himself from me, refusing to talk via messaging app that we were using and insisting on talking on live chat. He has asked me to email support@jackspay.com for updates when I have told him that they have not responded in 3 days.
He has priorly suggested leaving reviews to make myself heard by management and I asked him if there would be repercussions for doing so. He replied that there would not be. Upon messaging today, he has said that going forward my withdrawal limit per week was reduced and that it would be by week. Don't know for what other reason my withdrawal limit would be cut, as I haven't played since I've requested the withdrawals. Wouldn't tell me to what my withdrawal limit has been reduced and hurried to leave the chat.
Current status is that I'm still waiting on $9033, waiting to hear back for the 3 emails I have sent them, and for an explanation for why my withdrawal limit has been reduced.
Will keep updated soon as anyone from JacksPay explains the situation because at the moment, I'm quite losing faith.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Current LCB thread with screenshots attached for more context.
Актуализация.
Тейлър се обърна и каза, че в бъдеще, ако залаганията ми са ниски, както беше миналия месец, тогава в бъдеще лимитите за теглене ще бъдат намалени / и изплащанията няма да бъдат ускорени. Той ми изпрати доказателство за моето залагане, което беше 600 000 и едно за 29 000, не съм сигурен коя снимка отговаря на месец или дали е от седмично нещо. Предишният ми месец или два месеца преди бях заложил близо 14 милиона и доколкото знам загубих значителна сума пари. Затова през следващите месеци играх много по-консервативно, за да се опитам да си върна част от средствата.
Казах на Тейлър да каже на ръководството, че ще бъда по-съвестен относно залаганията си занапред. Проверих техния BTC портфейл, от който получавам средства, и не изглежда, че само аз не получавам плащане. Изглежда има две неща, които могат да се случат, те наистина изпитват проблеми с процесора или не плащат. Не съм сигурен, че имат само един портфейл, но като се проверяват датите на транзакцията, изобщо не се плаща твърде много хора.
Отново това е СПЕКУЛАЦИЯ, а НЕ ФАКТ. Опитах се да се свържа с техния мениджърски екип по имейл, както ми каза Тейлър, и да бъда търпелив „дори и да не отговорят през първия час, когато им изпратите имейл", но не получих отговор от 3 дни. Тейлър ме помоли да потвърдя кой имейл трябва да очакват и аз потвърдих това. Тейлър каза, че ще бъде дълъг уикенд, защото в Канада имат федерален празник този уикенд, така че предполагам, че няма да чуя нищо до вторник.
В този момент това, което бих искал от ръководството на JacksPay, е по-ясна и достъпна комуникация, Тейлър се опитва да ме пренасочи към вас, но когато се опитам да го направя, има радио мълчание. Бих искал да знам времева рамка за оставащите ми тегления, така че да се надявам да се върна към нормалното и да играя. Като човек, който е депозирал и заложил значителна сума в казиното на твоите момчета и е призрачен по този начин, страхувам се да си представя как ще бъде третиран случайният играч.
Надявам се скоро да успея да актуализирам това с по-весела актуализация.
Благодаря ти.
Update.
Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.
I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.
Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday.
At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated.
Hope I can update this soon with a more cheerful update.
Thank you.
Е, направих 5-8 депозита на седмица, дадох добри отзиви, всичко се изтегли бързо за 2 часа (но) след това изведнъж беше спряно, всичко се промени!! Така че бъдете много внимателни
Well I did 5-8 deposits a week gave good reviews everything withdrew fast in 2 hours(but) then out of blue was halted all changed!! So be very careful
Здравейте, Hardrock74,
благодаря за предупреждението. Надяваме се, че другите играчи ще забележат.
Имаш ли представа какво се случва там?
Hello Hardrock74,
thank you for your warning. Hopefully, other players will notice.
Do you have any idea what's happening there?
Изглежда, че казиното ме избягва, след като се свържат с някого в чата на живо, те веднага напускат стаята.
Тейлър напълно ме омръзва в Signal, приложението, което използвахме, за да общуваме през цялата ни връзка. Той ме помоли да се свържа с support@jackspay.com за всичко, свързано с тегления, така че го правя.
Не получих никакъв отговор на нито един от моите имейли от 18 май.
Имам $9533 в очакване на тегления до 1 май. Последният е 4 май.
В този момент не ми е казано друго, така че предполагам, че задържат тегленията ми по неизвестни за мен причини. Много пъти съм питал дали съм нарушил някое TOS или съм злоупотребил с бонус, на което беше отговорено, че не съм злоупотребявал с бонуси, защото не използвам "бонуси". Имам скрийншот доказателство за това, само за да покрия базите си. В имейлите си исках каквато и да е форма на актуализация, така че не е нужно да стигам сам до тези заключения, но не чух абсолютно нищо обратно.
Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room.
Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so.
I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May.
I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May.
At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back.
Това е лошо.
Честно казано, ако решат да не ви изплащат печалбите, няма ефективно действие, което можете да предприемете. Без лиценз, без защита.
Можете да подадете жалба и ние с удоволствие ще се опитаме да ви помогнем, но от моя гледна точка и ние ще бъдем игнорирани, опасявам се.
За съжаление това е доста голяма сума. Нека все пак опитаме оплакването и ще видим:
This is bad.
Honestly, if they decide not to pay you your winnings there is no effective action you can do. No license, no protection.
You can submit a complaint and we will gladly try to help you, but from my point of view, we will be ignored as well, I'm afraid.
Sadly it's quite a sum. Let's try the complaint anyway and we shall see:
Подадох жалба около 6 дни преди това, така че чакам нещо от това!
Ако те ще изберат да загубят някой, който депозира и залага колкото мен над $9,500, тогава това е тяхно. Мислете, че това е доста късоглед начин да се справите с нещата, но кой знае. Просто ще направя своята роля в разпространението на информацията за това, че jackspay е измамно/зомби казино. Ще се свържем с влиятелни лица в казиното в twitch за това и се надяваме да стане по-известен.
I've filed a complaint about 6 days prior so waiting on something from that!
If they're gonna choose to lose someone who deposits and wagers as much as me over $9,500 then that's on them. Think it's quite a short sighted way to go about things but who knows. I'll just do my part in spreading the word about jackspay being a fraudulent / zombie casino. Will be reaching out to casino influencers on twitch about this and hope to get it more known.
Разбирам чувството ти. За съжаление е трудно да се достигне до всеки играч с такова предупреждение.
Мога ли да знам кои влиятелни лица имате предвид?
I understand your feeling. Sadly, it's hard to reach every player with such a warning.
May I know which influencers you have in mind?
Актуализация. Успях да получа отговор от ръководството. Изплатиха ми $2200 повече.
Остават $6833. Ще се актуализира допълнително, когато този процес приключи.
Update. I have managed to get a response from management. I have been paid out $2200 more.
$6833 left to go. Will update further as this process finishes up.
Здравей,
благодаря за актуализацията, продължавайте.
Как успяхте да получите отговора, чудя се?
Hello there,
thanks for update, keep going.
How did you manage to get the response, I wonder?
Човекът е пънкар лъжец и престъпник го извади и разкрие. Предлагам $2500 никой няма име там е абсолютно нелепо този тип престъпна дейност трябва да спре и добрият хакер трябва да изключи лъжливите си уста
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Човекът е пънкар лъжец и престъпник го извади и разкрие. Предлагам $2500 никой няма име там е абсолютно нелепо този тип престъпна дейност трябва да спре и добрият хакер трябва да изключи лъжливите си уста
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Jackspay е операция за съпруг и съпруга. Говорих и с двамата и те са на западно крайбрежие, така че не се обаждайте преди 10 часа сутринта централно и те отговарят на SMS, когато пожелаят. Имам всички лъжи от времето, когато той ми изпрати как да публикувам ли скрийншотите?
Jackspay is a husband and wife operation I’ve talked to both of them and they are on west coast time so don’t call before 10am central and they answer text when they feel like it I have all the lies from when he texted me how do I post the screenshots ?
Стойте далеч от Jackspay, те са разбити и ме прецакаха от $3600 и имат около 15 000 мои, има толкова много неща, които тези онлайн казина могат да направят, че намерих поне четири, които замразяват номера на изискването за известно време, така че можете да въртите 500 $1 опита и ще остане същото. Имам екранни снимки, ще се разбиете, преди да изпълните изискванията 99% от времето спестете парите си, ако трябва да играете отидете в истинско казино не много по-добре, но ще ви платят поне може би аз Ще отворя една от тези малки операции Имам страхотно място за моите сървъри !!! Всеки знае ли, че тези хора, които изпращат съобщения, ще се преструват, че са пет или десет различни хора, така че не си мислете, че са различни, освен това повечето от тях имат различни имена и нищо друго не е различно
Stay away from Jackspay they are broke and they screwed me out of $3600 and they have about 15k of mine there are so many things these online casinos can do I found at least four that freeze the requirement number for quite awhile so you may spin 500 $1 tries and it will stay the same I have screenshots you will be broke before you meet the requirements 99% of the time save your money if you must play go to a real casino not much better but you’ll get paid at least maybe I’ll open one of these tiny operations I have a great place for my servers !!! Does everyone know that these people texting will pretend to be five or ten different people so don’t think they are different also most of them have different names and nothing else is different
Да, хванах winbig21 и луд късмет Лиза, има много имена на екрани и работи (плава) в много казина, но плащанията на валета са най-лошите, не може blv. Платиха ми веднъж. Правилата, че ме вкараха по абсурд, аз победих играта
Yes I have caught winbig21 and crazy luck Lisa there has many screen names and works( floats) at many casinos but jacks pay is worst can't blv I got paid once. The rules that they got me on a absurd I beat the playth
Глупа, не плащаш и имам твоя текст и лъжите ти, по-добре мълчи. Не харесвам хора, които крадат от мен и имаш пиратски копия на софтуер, тези слотове не са от производителите на игри или си ги променил, провалил си го като не ми платиш до петък и си съсипаш нещо много важно за мен стой настрана защо мръсници нямаш имена ? Спирате ли номера на изискването? Знам отговора защо всички манипулират хората? какво имаш да криеш? платете ми моите $1800 и престанете да грабвате честни хора, надявам се да се видим някой път как звучи обядът?
Baloney you don’t pay and I have your text and your lies you better be quiet I don’t like people who steal from me and you have pirate copies of software those slots aren’t from game makers or you altered them you blew it when you didn’t pay me by Friday and you ruined something that was very important to me stay away why don’t you scumbags have names ? Do you stop the requirement number ? I know the answer why is everyone jacks people? What do you have to hide? pay me my $1800 and quit ripping off honest people I hope to see you sometime how’s lunch sound ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.