ФорумКазинаJackpot Frenzy Casino - обща дискусия

Jackpot Frenzy Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Radka
|
1498 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Frenzy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Jaro
преди 6 месеца

Направих заявка за теглене на сайта на jekpotfrenzy и те все още не са ми дали парите за депозит. Има ли надежда за получаване на пари? Това сайт за измама ли е и бил ли съм измамен?

Автоматичен превод:
tsperanza55
преди 6 месеца

Здравейте, направихте депозит в казиното и той не отиде в игралната ви сметка, нали? Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има някакви проблеми и дали парите са напуснали акаунта ви без проблеми? В такива случаи може да не е виновно казиното и те често имат вързани ръце, така че бих препоръчал първо да попитате там.

Чувствайте се свободни да им кажете какво са ви казали.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, спечелих и не са ми платили от седмица от миналия петък jekpotfrenzy Направих заявка за теглене на 26-ти днес и седмица.

Отговарят ми първо след два максимум 3 дни, сега минаха 3 до 5 дни Правих различни депозити и винаги губех сега, когато печелех, не искат да ми ги дадат как работи, почти съм изгубих търпение ще ги съдя изобщо не е възможно 'тази година всичките ми данни банковата ми сметка трябва да го считам просто за измама

Автоматичен превод:
tsperanza55
преди 6 месеца

Добре, благодаря за обяснението.

Мисля, че е най-добре да спомена, че сте добре дошли да подадете жалба срещу това казино доста лесно чрез Casino Guru Resolution Cente r, но имайте предвид, че нашият специален екип за оплаквания ще предостави на казиното 14 пълни дни за изплащане на вашите печалби. Ако казиното не успее да се справи с това, екипът ще се намеси.

Не съм сигурен за преброяването, така че позволете ми да ви попитам - бихте ли предпочели да изпратите съответствието сега?

Ако е така, моля, продължете, като използвате тази връзка 👈

Какво мислите, можете ли да го направите? Не се притеснявайте, това е напълно безплатно.

Автоматичен превод:
tsperanza55
преди 6 месеца

Свързвам се с тях на всеки 5 минути. Също така влязох в игра на живо и разговарях с асистента за това как е възможно да вляза в сайт на jekpotfrenzy, който не плаща на играчите. Отговориха ми, че сайтът е наред, моята гледна точка и че не са ми плащали от 26 април, когато кандидатствах, ще ви изпратя скрийншота file

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, говоря с тях, те винаги ми казват едно и също нещо да изчакам и също получих имейл, в който се казва, че са поискали от финансовия съветник да направи тегленето в моя полза, като го напише на ръка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Свързвам се с тях на всеки 5 минути. Също така влязох в игра на живо и разговарях с асистента за това как е възможно да вляза в сайт на jekpotfrenzy, който не плаща на играчите. Отговориха ми, че сайтът е наред, моята гледна точка и че не са ми плащали от 26 април, когато кандидатствах, ще ви изпратя скрийншота file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, и първото ми теглене, откакто започнах да играя на този сайт, други сайтове, на които съм играл, никога не съм имал проблеми, винаги ми се плаща максимум на следващия ден

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

file Това е сайтът, от който поисках теглене

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може ли някой да ми помогне да направя напомняне на това казино jekpotfrenzy Поисках теглене на 500 евро за печалба до момента Все още не съм кредитиран заявката, направена на 26 април миналия петък в 11 58 минути

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното относно вашето теглене, за да получите някакво обяснение, може би? Сметката ви верифицирана ли е там или това е първото ви теглене?

Автоматичен превод:
tsperanza55
преди 6 месеца

Здравейте,

и благодаря, че поддържате разговора на правилното място, така че всички да можем да проследим комуникацията без недоразумения.

Така че изглежда, че казиното има доста голямо забавяне с вашето теглене и е решило да покрие процеса ръчно. Мисля, че е добре да поддържате комуникационния канал отворен, но не е необходимо да ги напомняте на всеки пет минути, както споменахте някъде. Такава честота може да ви доведе до съвсем противоположния подход, ако схващате смисъла ми.

Както и да е, въз основа на другата информация, според която всички предишни тегления са обработени без никакви усложнения, съм склонен да вярвам, че това може да е само временен проблем. Въпреки че разбирам, доста е упорит.

Какво ще кажете да им дадете пълните 14 дни? Ако нищо не се случи в този период от време, подаването на безплатна жалба ще бъде друга стъпка.

Допълнителни подробности относно крайния срок, който споменах, както и обяснение на процеса, са обобщени в тази статия 👈, която ви препоръчвам да прочетете. За всеки случай.

Разбира се, надявам се, че няма да има нужда от оплакване!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те блокираха 200 евро от моята текуща транзакция, като казаха, че е системна грешка и че съм ги заложил!! никога повече!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Приложено е блокираното теглене!! file

Автоматичен превод:
goldmetal67
преди 1 месец

Съжалявам, но всъщност не разбирам проблема. Бихте ли го описали по-добре?

Може би вашият баланс по някакъв начин е изчезнал от сметката ви в казиното?

Моля, предоставете повече подробности, за да можем да ви помогнем в тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

От миналия четвъртък поисках 3 тегления и все още нищо, никой не отговаря, още по-малко онлайн чатът

Автоматичен превод:
sabrinahammami839
преди 3 седмици

Здравейте, веднага бих искал да кажа, че даваме на казината цели 14 дни, за да изплатят на играч. Не беше ли необходимо да се верифицирате в казиното? Играхте ли с бонуса или не?

Така или иначе, пак ще имам търпение и няма да се притеснявам, въпреки че е седмица, но определено ще съм малко нервен. Ако казиното не е изпратило нищо, не е отговорило и ви е игнорирало, тогава ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не ми платиха 200 евро блокирани. Казаха ми, че съм ги играл... все още са там. Загубиха клиент за 200 евро....какви крадци. Никога повече с тях!

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Прилагам изчакващо плащане от днес!!

Автоматичен превод:
goldmetal67
преди 3 седмици

здравей

Опитвах се да разбера въпроса, но честно казано, не мина добре. Имате ли нещо против да разгледате предишното ни съобщение относно взаимното разбирателство, моля?

Може би вашият баланс по някакъв начин е изчезнал от сметката ви в казиното?

Моля, предоставете повече подробности, за да можем да ви помогнем в тази ситуация.

Сега обаче само предполагам:

казиното казва - парите вече не съществуват, изиграхте това

Казвате - парите са запазени за незавършен опит за теглене.

Близо ли е, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

file Добро утро, направих тегления от лудостта на джакпота всеки ден, започвайки от 29.10.2024 г., а това от 29.10.2024 г. дори още не е потвърдено от букмейкъра, като чета всички тези ситуации, можете ли да ме посъветвате какви действия да започна да приемам?

пс. Въпреки че в секцията за проверка на самоличността пишеше, че акаунтът ми е потвърден, изпратих както личната карта, така и банковото извлечение на имейла за поддръжка за допълнителна проверка

Редактиран от автора преди 5 дни
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини