преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Frenzy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих заявка за теглене на сайта на jekpotfrenzy и те все още не са ми дали парите за депозит. Има ли надежда за получаване на пари? Това сайт за измама ли е и бил ли съм измамен?
I made a withdrawal request on the jekpotfrenzy site and they still haven't given me the deposit money. Is there any hope of receiving money? Is it a scam site and have I been scammed?
Ho fatto richiesta di prelievo al sito jekpotfrenzy ancora non mi anno dato i soldi del deposito c'è speranza di ricevere soldi ho e un sito truffa e sono stato fregato?
Здравейте, направихте депозит в казиното и той не отиде в игралната ви сметка, нали? Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има някакви проблеми и дали парите са напуснали акаунта ви без проблеми? В такива случаи може да не е виновно казиното и те често имат вързани ръце, така че бих препоръчал първо да попитате там.
Чувствайте се свободни да им кажете какво са ви казали.
Hello, you made a deposit to the casino and it didn't go to your gaming account, did it ? Have you tried contacting the payment provider to see if they have any problems and if the money left your account without any trouble ? In such cases it may not be the casino's fault and they often have their hands tied, so I would recommend asking there first.
Feel free to let them know what they told you.
Не, спечелих и не са ми платили от седмица от миналия петък jekpotfrenzy Направих заявка за теглене на 26-ти днес и седмица.
Отговарят ми първо след два максимум 3 дни, сега минаха 3 до 5 дни Правих различни депозити и винаги губех сега, когато печелех, не искат да ми ги дадат как работи, почти съм изгубих търпение ще ги съдя изобщо не е възможно 'тази година всичките ми данни банковата ми сметка трябва да го считам просто за измама
No I made a win and they haven't paid me for a week since last Friday jekpotfrenzy I made a withdrawal request on the 26th today and a week.
They answer me first in two maximum 3 days now it's been 3 to 5 days I've made various deposits and I've always lost now that I've won they won't give them to me how does it work I've almost lost patience I'll sue them it's not possible at all 'this year all my data my bank account I have to consider it just a scam
No ho fatto una vincita e non mi pagano da una settimana da venerdì scorso jekpotfrenzy ho fatto richiesta di prelievo il 26 scorso oggi e una settimana.
Mi rispondono prima tra due massimo 3 giorni mo sono passati da 3 a 5 giorni ho fatto vari versamenti e ho sempre perso ora che ho fatto la vincita non me li danno come funziona io ho quasi perso la pazienza gli faccio la querela non e possibile tutt' questo anno tutti i miei dati il mio conto bancario la devo reputare solo una truffa
Добре, благодаря за обяснението.
Мисля, че е най-добре да спомена, че сте добре дошли да подадете жалба срещу това казино доста лесно чрез Casino Guru Resolution Cente r, но имайте предвид, че нашият специален екип за оплаквания ще предостави на казиното 14 пълни дни за изплащане на вашите печалби. Ако казиното не успее да се справи с това, екипът ще се намеси.
Не съм сигурен за преброяването, така че позволете ми да ви попитам - бихте ли предпочели да изпратите съответствието сега?
Ако е така, моля, продължете, като използвате тази връзка 👈
Какво мислите, можете ли да го направите? Не се притеснявайте, това е напълно безплатно.
Ok, thanks for the explanation.
I think its best to mention that you are welcome to submit a complaint against this casino quite easily through Casino Guru Resolution Center, but be aware that our dedicated Complait Team will provide casino 14 full days to pay out your winnings. If the casino won't manage that, the Team will step in.
Not sure about the counting, so allow me to ask you - would you prefer submitting the compliant now?
If so, please proceed by using this link 👈
What do you think, are you up to it? Don't worry, it's completely free of charge.
Свързвам се с тях на всеки 5 минути. Също така влязох в игра на живо и разговарях с асистента за това как е възможно да вляза в сайт на jekpotfrenzy, който не плаща на играчите. Отговориха ми, че сайтът е наред, моята гледна точка и че не са ми плащали от 26 април, когато кандидатствах, ще ви изпратя скрийншота
I contact them every 5 minutes. I also entered a live game and chatted with the assistant about how it is possible to enter a jekpotfrenzy site that does not pay the players. They replied that the site is in order, my point of view and that They haven't paid me since April 26th when I applied, I'll send you the screenshot
Li contatto ogni 5 minuti sono entrato anche in un gioco live e ciattatto con l'assistente di come sia possibile inserire un sito jekpotfrenzy che non paga i giocatori mi anno risposto che il sito e tutt' in regola il mio punto di vista e che a me non pagano dal 26 aprile che ho fatto richiesta ti mando lo screenshot
Да, говоря с тях, те винаги ми казват едно и също нещо да изчакам и също получих имейл, в който се казва, че са поискали от финансовия съветник да направи тегленето в моя полза, като го напише на ръка
Yes I talk to them they always tell me the same thing to wait and I also received an email saying that they had requested the financial advisor to make the withdrawal in my favor by typing it in by hand
Si ci parlo con loro mi dicono sempre la stessa cosa di aspettare mi e arrivata anche un imeil dicendo che avevano fatto richiesta al consulente finanziario di fare il prelievo a mio favore digitandolo a mano
Свързвам се с тях на всеки 5 минути. Също така влязох в игра на живо и разговарях с асистента за това как е възможно да вляза в сайт на jekpotfrenzy, който не плаща на играчите. Отговориха ми, че сайтът е наред, моята гледна точка и че не са ми плащали от 26 април, когато кандидатствах, ще ви изпратя скрийншота
I contact them every 5 minutes. I also entered a live game and chatted with the assistant about how it is possible to enter a jekpotfrenzy site that does not pay the players. They replied that the site is in order, my point of view and that They haven't paid me since April 26th when I applied, I'll send you the screenshot
Li contatto ogni 5 minuti sono entrato anche in un gioco live e ciattatto con l'assistente di come sia possibile inserire un sito jekpotfrenzy che non paga i giocatori mi anno risposto che il sito e tutt' in regola il mio punto di vista e che a me non pagano dal 26 aprile che ho fatto richiesta ti mando lo screenshot
Да, и първото ми теглене, откакто започнах да играя на този сайт, други сайтове, на които съм играл, никога не съм имал проблеми, винаги ми се плаща максимум на следващия ден
Yes and my first withdrawal since I started playing on this site other sites I have played I have never had any problems I always get paid maximum the next day
Si e il mio primo prelievo che faccio da quando gioco a questo sito altri siti di cui ho giocato non ho mai avuto problemi mi anno sempre pagato massimo il giorno dopo
Това е сайтът, от който поисках теглене
This is the site I requested a withdrawal from
questo e il sito di cui ho fatto richiesta di prelievo
Може ли някой да ми помогне да направя напомняне на това казино jekpotfrenzy Поисках теглене на 500 евро за печалба до момента Все още не съм кредитиран заявката, направена на 26 април миналия петък в 11 58 минути
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното относно вашето теглене, за да получите някакво обяснение, може би? Сметката ви верифицирана ли е там или това е първото ви теглене?
Were you able to get in touch with the support of the casino regarding your withdrawal to get some explanation, perhaps? Is your account verified there, or is this your first withdrawal?
Здравейте,
и благодаря, че поддържате разговора на правилното място, така че всички да можем да проследим комуникацията без недоразумения.
Така че изглежда, че казиното има доста голямо забавяне с вашето теглене и е решило да покрие процеса ръчно. Мисля, че е добре да поддържате комуникационния канал отворен, но не е необходимо да ги напомняте на всеки пет минути, както споменахте някъде. Такава честота може да ви доведе до съвсем противоположния подход, ако схващате смисъла ми.
Както и да е, въз основа на другата информация, според която всички предишни тегления са обработени без никакви усложнения, съм склонен да вярвам, че това може да е само временен проблем. Въпреки че разбирам, доста е упорит.
Какво ще кажете да им дадете пълните 14 дни? Ако нищо не се случи в този период от време, подаването на безплатна жалба ще бъде друга стъпка.
Допълнителни подробности относно крайния срок, който споменах, както и обяснение на процеса, са обобщени в тази статия 👈, която ви препоръчвам да прочетете. За всеки случай.
Разбира се, надявам се, че няма да има нужда от оплакване!
Hello,
and thanks for keeping the conversation in the proper place, so we can all follow the communication without misunderstandings.
So it seems the casino is having quite a delay with your withdrawal, and has decided to cover the process manually. I think it's good you keep the communication channel open, but it is not necessary to remid them every five minutes like you mentioned somewhere. Such frequency may lead you to quite the opossite approach, if you catch my meaning.
Anyway, based on the other information saying all previous withdrawals were processed without any complications, I tend to believe this might be just a temporary problem. Though I understand, its quite persistent.
How about giving them the full 14 days? If nothing happens in that time frame, submitting a free-of-charge complaint will be another step.
Further details concerning the deadline I mentioned, as well as a process explanation, are summarized in this article 👈 which I recommend you to read. Just in case.
Of course, I hope no complaint will be necessary!
Те блокираха 200 евро от моята текуща транзакция, като казаха, че е системна грешка и че съм ги заложил!! никога повече!!
They blocked 200 euros of my transaction in progress saying it was a system error and that I gambled it away!! Never again!!
Mi hanno bloccato 200 euro con transazione in corso dicendo che e' un errore del sistema e che me li sono giocati!! Mai piu'!!
Съжалявам, но всъщност не разбирам проблема. Бихте ли го описали по-добре?
Може би вашият баланс по някакъв начин е изчезнал от сметката ви в казиното?
Моля, предоставете повече подробности, за да можем да ви помогнем в тази ситуация.
I'm sorry, but I don't actually understand the issue. Could you please describe it better?
Did your balance somehow disappear from your casino account, perhaps?
Please provide more details, so we can be able to help you out with this situation.
От миналия четвъртък поисках 3 тегления и все още нищо, никой не отговаря, още по-малко онлайн чатът
I have requested 3 withdrawals since last Thursday and still nothing, no one answers, much less the online chat
Ho richiesto 3 prelievi da giovedì scorso e ancora nulla nessuno risponde ne tanto meno là chat online
Здравейте, веднага бих искал да кажа, че даваме на казината цели 14 дни, за да изплатят на играч. Не беше ли необходимо да се верифицирате в казиното? Играхте ли с бонуса или не?
Така или иначе, пак ще имам търпение и няма да се притеснявам, въпреки че е седмица, но определено ще съм малко нервен. Ако казиното не е изпратило нищо, не е отговорило и ви е игнорирало, тогава ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да издържиш?
Hi, right off the bat I would like to say that we give casinos a full 14 days to pay out a player. Was it not necessary for you to verify with the casino? Did you play with the bonus or not?
Either way, I would still be patient and not worry about although it is a week, but I would definitely be a little nervous. If the casino didn't send anything and didn't reply and ignored you, then we'll try to help you.
So do you think you can hold out?
Не ми платиха 200 евро блокирани. Казаха ми, че съм ги играл... все още са там. Загубиха клиент за 200 евро....какви крадци. Никога повече с тях!
They didn't pay me 200 euros blocked. They told me I played them....they're still there. They lost a customer for 200 euros....what thieves. Never again with them!
Non mi hanno pagato 200 euro bloccati.Mi hanno detto che li ho giocati....ancora sono li.Hanno perso un cliente per 200 euro....che ladri.Mai piu' con loro!
здравей
Опитвах се да разбера въпроса, но честно казано, не мина добре. Имате ли нещо против да разгледате предишното ни съобщение относно взаимното разбирателство, моля?
Може би вашият баланс по някакъв начин е изчезнал от сметката ви в казиното?
Моля, предоставете повече подробности, за да можем да ви помогнем в тази ситуация.
Сега обаче само предполагам:
казиното казва - парите вече не съществуват, изиграхте това
Казвате - парите са запазени за незавършен опит за теглене.
Близо ли е, моля?
Hello.
I was trying to understand the matter, but honestly, it did not go well. Would you mind considering our previous message, regarding the mutual understanding, please?
Did your balance somehow disappear from your casino account, perhaps?
Please provide more details, so we can be able to help you out with this situation.
Just guessing now though:
the casino says - the money exists no more, you've played that out
You say - the money is reserved for an incomplete withdrawal attempt.
Is that close, please?
Добро утро, направих тегления от лудостта на джакпота всеки ден, започвайки от 29.10.2024 г., а това от 29.10.2024 г. дори още не е потвърдено от букмейкъра, като чета всички тези ситуации, можете ли да ме посъветвате какви действия да започна да приемам?
пс. Въпреки че в секцията за проверка на самоличността пишеше, че акаунтът ми е потвърден, изпратих както личната карта, така и банковото извлечение на имейла за поддръжка за допълнителна проверка
Good morning, I have made withdrawals from jakpot frenzy every day starting from 10/29/2024, and the one dated 10/29/2024 has not even been verified by the bookmaker yet, reading all these situations, can you advise me what actions to start taking?
ps. Even though in the identity verification section it said that my account was verified, I sent both the identity card and the bank statement to the support email for further verification
Buongiorno io ho effettuato da jakpot frenzy prelievi ogni giorno a partire dal 29/10/2024,e quello datato 29/10/2024 ancora non è stato nemmeno verificato dal book,leggendo tutte queste situazioni mi consigliate quale azioni iniziare ad intraprendere.
ps. Nonostante nella sezione verifica identità mi diceva che il mio conto era verificato,ho inviato sia la carta di identità che l’estratto conto alla mail di supporto per un ulteriore verifica
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.