преди 7 месеца
Виждам, че Ник вече ти е отговорил в оплакването ти. Моля те, провери го.
I can see that Nick already replied to you in your complaint. Please check it out.
Виждам, че Ник вече ти е отговорил в оплакването ти. Моля те, провери го.
I can see that Nick already replied to you in your complaint. Please check it out.
И за какво да отговарям? Чакай, чакай, чакай 14 дни преди 14 дни сега и тогава те отменят и тези тегления.... Казваш ми да опитам отново, да опитам отново и да чакам 14 дни, но винаги същата ситуация, винаги в началото.... Не знам, повярвай ми, всичко ми се струва като шега, чакаме, чакаме и мина точно месец и никой не решава ситуацията, омръзна ми да чакам без конкретен отговор
And what should I answer for? Wait wait wait 14 days before 14 days now and then they cancel these withdrawals too.... You tell me try again try again and wait 14 days but always the same situation always at the starting point.... I don't know believe me it all seems like a joke we wait wait and exactly a month has passed and no one resolves the situation I'm tired of waiting without any concrete response
E che devo rispondere a fare? Aspettare aspettare aspettare 14 giorni prima 14 giorni adesso e poi mi annulano anche questi prelievi.... Voi mi dite riprova riprova e aspettate 14 giorni ma sempre la stessa situazione sempre al punto di partenza.... Bho non so credetemi mi sembra tutto una presa in giro aspettiamo aspettiamo e passato un mese esatto e nessuno risolve la situazione sono stanco di aspettare senza alcuna risposta concreta
Вярвам, че Ник обясни това ясно:
„Скъпи pierodadamo97,"
Както е посочено по-горе, ако сте поискали ново теглене, трябва да изчакате отново 14 дни.
Ако тегленето ви бъде анулирано отново, бих ви посъветвал да опитате друг метод на плащане.
Поздрави,
Ник"
Това всъщност означава, че не можем да се намесим преди 14-дневния срок, ако отмените тегленето си и го поискате отново. 🤷♀️
I believe that Nick explained that clearly:
"Dear pierodadamo97,
As advised above, if you have requested a new withdrawal, you have to wait 14 days again.
If your withdrawal will get canceled again, I would advise to try a different payment method.
Regards,
Nick"
That actually means that we are not able to intervene before the 14-day time period if you cancel your withdrawal and request it again, you know. 🤷♀️
втори опит и втори имейл с отказ.... Какво още трябва да чакам? Минаха месец и един ден
second attempt and second email with rejection.... What more do I have to wait? A month and a day have passed
secondo tentativo e seconda email con rifiuto.... Che devo aspettare più? E passato un mese e un giorno
Това наистина е жалко. Дори когато променихте начина на плащане, те го анулираха. Нали?
Наистина се надявам, че нашият екип по жалбите ще може да разследва този въпрос скоро.
That really is unfortunate. Even when you changed the payment method, they cancelled it. Right?
I really hope that our complaint team will be able to investigate this matter soon.
С голям ентусиазъм бих искал да ви информирам, че първото теглене е завършено, благодаря много на всички 🙏
I would like to inform you with great enthusiasm that the first withdrawal has been completed, thank you very much to everyone 🙏
Vorrei informarvi con grande entusiasmo che il primo prelievo e stato completato grazie mille a tutti 🙏
Денят веднага се усеща много по-добре!
Е, благодаря, че ни уведоми. Набързо проверих предишните публикации и изглежда, че е отнело доста време, докато най-накрая получи парите, част от тях. Така че, за да сте сигурни, дръжте ни в течение за останалото, нали?
The day feels much better immediately!
Well, thank you for letting us know. I briefly checked the previous posts and it appears it took quite some time until you finally got the money, a portion. So, just to be certain, keep us informed about the rest, will you?
Разбира се, веднага щом нямам други тегления, ще ви уведомя, благодаря, нека бъдем в течение.
Sure as soon as I don't have any other withdrawals completed I'll let you know thanks let's stay updated
Certo appena non ho altri prelievi completati vi sarò sapere grazie rimaniamo aggiornati
Денят веднага се усеща много по-добре!
Е, благодаря, че ни уведоми. Набързо проверих предишните публикации и изглежда, че е отнело доста време, докато най-накрая получи парите, част от тях. Така че, за да сте сигурни, дръжте ни в течение за останалото, нали?
The day feels much better immediately!
Well, thank you for letting us know. I briefly checked the previous posts and it appears it took quite some time until you finally got the money, a portion. So, just to be certain, keep us informed about the rest, will you?
Все още достатъчно 🤣 днес пристигна първият кредит от първото теглене и всичко изглежда протича нормално
Still enough 🤣 today the first credit from the first withdrawal arrived and everything seems to be proceeding normally
Abbastanza ancora 🤣oggi e arrivato il primo accredito del primo prelievo sembra procedere tutto nella norma
Ще следим внимателно случая си, така че се надяваме, че всичко ще продължи да е наред.
We'll be watching our case closely, so hopefully it'll continue to be all good.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.