ФорумКазинаJackpot Frenzy Casino - обща дискусия

Jackpot Frenzy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Radka
|
2081 преглеждания 59 отговора |
|
1 2 3
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Знаете, че потребителите обикновено не се връщат, след като проблемът е разрешен, следователно нямаме други улики - както в този случай.

Предлагам ви да поддържате връзка с поддръжката на казиното, за да сте сигурни, че нещата вървят както трябва. Както вероятно вече сте забелязали, това казино е малко бавно и може би също малко неорганизирано. Така че следенето на напредъка няма да навреди.

Начинът, по който го виждам от вашето описание, изглежда, че само едно теглене „липсва" от много; така ли е

Във всеки случай, попитайте поддръжката относно това и ни уведомете с какво идват, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Добър вечер, всички все още липсват, но първият, който вече беше направен на 29.10.2024 г., все още няма резултат и като чета различни ситуации, малко притеснение се надигна в мен.

Направих другите през следващите 2 дни, но те няма да се изпълняват поради празниците и уикенда, ще ви държа в течение следващата седмица за всяко развитие, за да мога да взема мерки, ако е отрицателно

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Моля, направете го; ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Понеделник, който е работен ден, ще видя дали ще обработят този на 29-ти, иначе вече ще се свържа с чат на живо и съдействие, за да видя състоянието на преводите и ще ви информирам, благодаря много и ви пожелавам хубав уикенд

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

хей Има ли новини, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Добро утро, свързах се с центъра за помощ с молба за информация и новини за тегления, прикачих екранни снимки на тегления с относителни числа и това, което прикачвам сега, е отговорът, мисля, че се генерира автоматично, така че мисля, че днес все още сме в началната точка без новини file

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Да, изглежда така, но не е необходимо да означава, че не обработват вашата заявка. нали

Опитайте се да бъдете търпеливи и ще изчакаме друга актуализация тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Добро утро, първо ви благодаря за интереса към моя въпрос, също така исках да ви кажа, че в момента все още нищо не е пристигнало, без новини. file

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Изглежда все още проверяват, нали? Мога ли да попитам дали ви молят да изпратите някакви документи за проверка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Добро утро, още преди тегленията им изпратих снимка на личната си карта и извлечението от картата, с която съм депозирал и теглил, за по-сигурно, след което само ме помолиха да посоча имейла, с който съм регистриран в техния сайт за залагания и веднага го предоставих, така че мисля, че не им трябва нищо друго.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Винаги в началната точка и когато поискате информация чрез помощта, ето едно и също съобщение, копирано и поставено, изпратено от автоматичен робот, без заявката да се поема от истински сътрудник file

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Вярвам, че ако смятате, че не води до никъде, трябва да подадете жалба тук, където нашият екип ще се опита да помогне. Това е напълно безплатно, така че няма причина да не го направите.

Просто следвайте тази връзка и обяснете всичко на нашия екип за оплаквания относно ситуацията в това казино.

Моля, прочетете за това как разрешаваме оплаквания тук, за да получите повече информация какво да очаквате, и ако имате въпроси, ние ще сме тук, за да им отговорим.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Благодаря ви, но за съжаление тези връзки не се зареждат за мен, следователно не ме отвеждат до никоя страница

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Виждам, че успяхте да подадете жалба, която сега чака да бъде прегледана от нашия екип. Радвам се, че го направи накрая.

Освен това опитайте да изчистите кеша и бисквитките на компютъра си и влезте отново в акаунта си, ако срещнете такъв проблем следващия път. Надяваме се, че ще помогне за разрешаването на ситуацията.

Моля, уведомете ни дали всичко е наред и ни дръжте в течение относно вашия случай в това казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Идеално, чакам да приемат жалбата ми, като започнат дебат, може би дори да маркират сайта и ще го актуализирам. Аз също ви благодаря за интереса към проблема ми.

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 2 седмици

Виждам, че нашият екип за жалби вече е публикувал отговора на вашата жалба и сега трябва да изчакаме да изтече 14-дневният срок, преди да можем да се намесим.

Това е стандартна процедура и междувременно, моля, информирайте ни за всички актуализации, които можете да получите от казиното.

Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Ще ви държа в течение и ви благодаря отново.

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 1 седмица

Разбира се! Ние сме тук за вас и аз лично се надявам, разбира се, проблемът да бъде изчистен много скоро.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Добър вечер, днес все още нищо

Автоматичен превод:
n7wm8bwr9w
преди 1 седмица

Да видим дали ще има някакво движение до утре, което е датата, посочена във вашата жалба, където нашият екип трябва да се включи, ако няма промяна. нали

Или има ли някаква промяна досега?

Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини