НачалоФорумКазинаJackbit Casino - обща дискусия

Jackbit Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Cryptominers2017
|
10 070 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
mischal041
преди 2 месеца

Така че е чудесно, че ограниченията са премахнати и всичко отново е наред.

Колкото до тегленето, да, видяхте лимита като добър и когато се вместите в него със сумата, която споменавате, ще видим дали ще е наред и ще получите парите.

Разбира се, ще изчакам да видя дали ще получите остатъка, когато можете отново да изтеглите по-голяма сума, когато лимитът бъде нулиран.

Ако нещо се случи, ще бъда тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам оплакване в процес на това казино, - депозирах 7000 евро един ден и в същия ден исках да изплатя 20 000 евро, които спечелих - Отказано ми е плащане, защото размених техните vip точки на играч, които те рекламират като wagerfree - те обаче има правило, което сега означава, че мога да изплатя максимум 10 пъти повече от това, за което съм обменил точки, - казиното вече е взело 19 500 евро от сметката. - наистина капан, направен само за конфискуване на печалби.

Автоматичен превод:
Lassedkok
преди 1 месец

Хм, това ми се струва доста тъжна причина да анулирам победата. Имат ли нещо подобно на споменатото в Правилата и условията, че когато се обменят точки, такива условия важат за вашето теглене? Не мисля, че трябва да се отразява по някакъв начин.

Въпреки това е добра стъпка, че сте пуснали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Но имам един въпрос, размени ли тези точки, след като спечели, или ги използва, за да спечелиш 20k?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках от казиното списък с транзакции, за да мога да документирам, че точките са били осребрени по време на сесията на играта, но от „съображения за сигурност" те не могат да предоставят това.

Мога само да препоръчам да отидете далеч от това казино, ако това е начинът, по който работят. -

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lassedkok
преди 1 месец

Според това, което виждам в жалбата, вие вече сте получили парите, правилно ли разбирам? Сключихте ли сделка с казиното или ви казаха, че е просто грешка?

Както и да е, радвам се, че е минало добре и си получил парите. Надявам се да ви хареса, защото това е доста добра печалба.

честито 🎉😊☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей jaro - благодаря за последващите действия


Първо получих имейл, че парите са конфискувани


- тогава подадох жалба до казиното по техните канали - тук те твърдяха, че парите са били конфискувани, -


след като публикувах тук, сега получих извинение и парите бяха върнати в сметката - където успях да ги изплатя без никакви предизвикателства.


така че няма преговори - но се чудя дали са почувствали известен натиск, че сте участвали? 😉


Автоматичен превод:
Lassedkok
преди 1 месец

Това може или не може да е така, но само казиното ще знае със сигурност. Разбира се, може да е имало грешка, която те са коригирали и за която са се извинили, така че може да е било недоразумение, върху което ние може да не сме имали влияние.

Важното е резултатът и да си имаш парите. 🙂

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини