НачалоФорумКазинаJackbit Casino - обща дискусия

Jackbit Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Cryptominers2017
|
13 407 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
mischal041

Така че е чудесно, че ограниченията са премахнати и всичко отново е наред.

Колкото до тегленето, да, видяхте лимита като добър и когато се вместите в него със сумата, която споменавате, ще видим дали ще е наред и ще получите парите.

Разбира се, ще изчакам да видя дали ще получите остатъка, когато можете отново да изтеглите по-голяма сума, когато лимитът бъде нулиран.

Ако нещо се случи, ще бъда тук. 🙂

Автоматичен превод:

Имам оплакване в процес на това казино, - депозирах 7000 евро един ден и в същия ден исках да изплатя 20 000 евро, които спечелих - Отказано ми е плащане, защото размених техните vip точки на играч, които те рекламират като wagerfree - те обаче има правило, което сега означава, че мога да изплатя максимум 10 пъти повече от това, за което съм обменил точки, - казиното вече е взело 19 500 евро от сметката. - наистина капан, направен само за конфискуване на печалби.

Автоматичен превод:
Lassedkok

Хм, това ми се струва доста тъжна причина да анулирам победата. Имат ли нещо подобно на споменатото в Правилата и условията, че когато се обменят точки, такива условия важат за вашето теглене? Не мисля, че трябва да се отразява по някакъв начин.

Въпреки това е добра стъпка, че сте пуснали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Но имам един въпрос, размени ли тези точки, след като спечели, или ги използва, за да спечелиш 20k?

Автоматичен превод:

Поисках от казиното списък с транзакции, за да мога да документирам, че точките са били осребрени по време на сесията на играта, но от „съображения за сигурност" те не могат да предоставят това.

Мога само да препоръчам да отидете далеч от това казино, ако това е начинът, по който работят. -

Edited
Автоматичен превод:
Lassedkok

Според това, което виждам в жалбата, вие вече сте получили парите, правилно ли разбирам? Сключихте ли сделка с казиното или ви казаха, че е просто грешка?

Както и да е, радвам се, че е минало добре и си получил парите. Надявам се да ви хареса, защото това е доста добра печалба.

честито 🎉😊☘️

Автоматичен превод:

Здравей jaro - благодаря за последващите действия


Първо получих имейл, че парите са конфискувани


- тогава подадох жалба до казиното по техните канали - тук те твърдяха, че парите са били конфискувани, -


след като публикувах тук, сега получих извинение и парите бяха върнати в сметката - където успях да ги изплатя без никакви предизвикателства.


така че няма преговори - но се чудя дали са почувствали известен натиск, че сте участвали? 😉


Автоматичен превод:
Lassedkok

Това може или не може да е така, но само казиното ще знае със сигурност. Разбира се, може да е имало грешка, която те са коригирали и за която са се извинили, така че може да е било недоразумение, върху което ние може да не сме имали влияние.

Важното е резултатът и да си имаш парите. 🙂

Автоматичен превод:

име: icelion05

Казиното "разследва" акаунта ми, след като се опитах да тегля. Не съм направил нищо нередно, не съм в зона с ограничен достъп и съм играл само слотове, мини игри и рулетка на живо и акаунтът ми премина KYC. Когато депозирате всичко е перфектно, сега, когато се опитате да изтеглите, започват проблемите. Както поддръжката на живо, така и поддръжката по имейл казват точно същото, те ми казват да изчакам, когато чакам отговор повече от три дни. Те, разбира се, не предоставят никаква информация защо акаунтът ми се разследва или кога ще приключи разследването. Очевидно това е често срещан проблем в това казино.

Автоматичен превод:
icelioN

Скъпи icelioN,

Както току-що проверихме, разследването на вашия акаунт вече е приключило и трябва да можете да продължите със своите заявки за теглене без допълнителни забавяния.


Моля, проверете акаунта си и ако срещнете още проблеми, не се колебайте да се свържете с нас тук или чрез нашия екип за поддръжка на клиенти.


С най-добри пожелания,

Джакбит казино

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини