Уважаеми Jaro и Jackbit Casino,
Днес получих имейл от поддръжката на Jackbit Casino, който ме информира, че разследването на акаунта ми е приключило и че вече мога да използвам акаунта си. Ето съобщението, което получих:
„Уважаеми потребител,
Надявам се, че този имейл ще ви намери добре.
Бихме искали да ви информираме, че разследването приключи и можете да използвате акаунта си.
Ако имате допълнителни въпроси или запитвания, моля не се колебайте да се свържете с нас. Ще се радваме да ви помогнем по всяко време.
приятен ден!
най-добри пожелания,
Девън / агент по поддръжката."
След това се опитах да изтегля 12,163 USDT, но получих следния отговор:
„Скъпи играч,
Свързваме се с вас, за да ви информираме, че заявената транзакция не е успешна. Достигнахте седмичния си лимит за теглене. За да изтеглите средства, моля, опитайте отново след определеното време.
с уважение,
Джакбит екип."
Въз основа на това съобщение разбирам, че лимитите за теглене са 25 000 USD за 7 дни, съгласно правилата и условията на казиното. Преди малко се опитах да изтегля 3300 USDT, което, комбинирано с предишното ми теглене, остава в рамките на лимита от 25 000 USD за 7-дневния период.
В момента чакам това теглене да бъде кредитирано в сметката ми. Ще ви информирам тук, след като средствата бъдат получени. След 7 дни ще се опитам да изтегля оставащия баланс и тогава ще предоставя актуализация.
Призовавам Jackbit Casino да одобри тегленето на 3300 USDT, което е в рамките на допустимия лимит за този период.
благодаря
Dear Jaro and Jackbit Casino,
Today, I received an email from Jackbit Casino support informing me that the investigation of my account has been completed and that I am now able to use my account. Here’s the message I received:
"Dear User,
I hope this email finds you well.
We would like to inform you that the investigation has been completed, and you are able to use your account.
If you have any further questions or inquiries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to assist you anytime.
Have a nice day!
Best regards,
Devon / Support Agent."
Following this, I attempted to withdraw 12.163 USDT, but I received the following response:
"Dear player,
We are contacting you to inform you that the requested transaction was not successful. You have reached your weekly withdrawal limit. To withdraw funds, please try again after the specified time.
Kind regards,
Jackbit Team."
Based on this message, I understand that the withdrawal limits are 25.000 USD per 7 days, according to the casino's terms and conditions. A short while ago, I attempted to withdraw 3.300 USDT, which, combined with my previous withdrawal, remains within the 25.000 USD limit over the 7-day period.
I am currently waiting for this withdrawal to be credited to my account. I will inform you here once the funds are received. After 7 days, I will attempt to withdraw the remaining balance and provide an update at that time.
I urge Jackbit Casino to approve the withdrawal of 3.300 USDT, which is within the allowable limit for this period.
Thank you.
Автоматичен превод: