преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackbit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Започнах да играя на този сайт в петък, депозирах с крипто, за да бъда точен bnb, платих около стойност от 500 € и сега имам около 1400 € баланс, от 2 дни се опитвах да тегля, но съобщението за неподдържана валута е непрекъснато се показва , съдействието казва, че това е общ проблем, който ще бъде решен възможно най-скоро, ще получа информация по пощата ... 48 часа и никой не е чул, започвам да мириша ... случвало ли се е на някой иначе?
I started playing on this site on Friday, I deposited with crypto to be precise bnb, I paid about a value of 500 € and I am now about 1400 € Balance, for 2 days I have been trying to withdraw but the unsupported currency message is perpetually displayed , the assistance says that it is a general problem that will be solved as soon as possible, I will receive info by mail ... 48 hours and no one has heard, I start to smell ... has it happened to someone else?
Ho iniziato a giocare su questo sito venerdì, ho depositato con crypto per la precisione bnb, ho versato circa un valore pari a 500€ e sono ora a circa 1400€ Di saldo, da 2 giorni provo a prelevare ma esce perennemente la scritta unsupported currency, l’assistenza dice che si tratta di un problema generale che sarà risolto quanto prima, riceverò info via mail… 48 ore e non si è sentito nessuno, mi inizia a puzzare… a qualcun altro è successo?
Здравейте,
Съжалявам, това наистина ми изглежда като общ проблем. Трудно е да се предположи колко време ще отнеме решението. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
Тъй като все още няма подадени оплаквания срещу това казино, не мога да дам съвет.
Кажете ни, когато нещо се промени. 🙏
Hello,
I'm sorry, this truly seems like a general problem to me. Hard to guess how long the solution will take. Try to be patient, please.
Since there are no complaints submitted against this casino yet, I can't advise.
Let us know when something changes. 🙏
Успях да изтегля тази сутрин от компютъра ... честно казано не знам дали проблемът е само на мобилни устройства, можеха да ми кажат, в процес на обработка е. Актуализирам ви, ако ми платят ...
I managed to withdraw this morning from the pc ... honestly I don't know if the problem was only on mobile devices, they could have told me, it's in processing status I update you if they pay me ...
Sono riuscito a prelevare questa mattina dal pc… sinceramente non so se il problema fosse solo sui dispositivi mobili, avrebbero potuto comunicarmelo, è in stato processing vi aggiorno se mi pagano…
Здравейте,
това е доста интересно, благодарим ви, че ни уведомихте. Сега се чудя дали казиното изобщо знае за възможността за изпращане на теглене чрез компютърната версия.
Както и да е, надявайки се, че това е последното издание и скоро ще получите печалбата си. 🤞
Hello,
that is pretty interesting, thank you for letting us know. Now I'm wondering whether the casino even knows about the possibility of submitting the withdrawal using the PC version.
Anyway, hoping that this was the last issue and you'll get your winnings soon. 🤞
Потвърждавам, че съм получил печалбите
I confirm that I have received the winnings
Confermo di aver ricevuto le vincite
Страхотно! Благодаря ви за такива положителни новини 🙂.
Какво ще правите сега, когато знаете, че тегленето работи поне на компютър...?
Awesome! Thank you for such positive news 🙂.
What are you going to do now that you know that the withdrawal works at least on PC...?
Ще продължа да играя на сайта, защото могат да се използват криптовалути и има добра оферта за спортни графици и пазари ... времето за отчитане на залози и теглене на печалби със сигурност може да се подобри ...
I will continue to play on the site because cryptocurrencies can be used and it has a good offer of sports schedules and markets ... the timing of reporting bets and withdrawal of winnings can certainly be improved ...
Continuerò a giocare sul sito perché si possono usare le criptovalute e ha una buona offerta di palinsesto sportivo e mercati… sicuramente migliorabile la tempistica di refertazione delle scommesse e prelievo delle vincite…
Звучи доста добре 🙂 В този случай ви желая само късмет.
Елате да ни проверявате понякога, бих искал да чуя дали междувременно забелязвате някои подобрения в казиното.🤔
Sounds quite good 🙂 In this case, I wish you only the best of luck.
Come check on us sometimes, I'd like to hear if you notice some improvements in the meantime in the casino.🤔
Здравейте Cryptominers2017 ,
Радваме се, че сте получили средствата си успешно. Имахме проблем с валутата на БНБ и сега всичко е оправено. Пожелавам ви най-доброто изживяване в нашето казино
За разбирането,
Hello Cryptominers2017,
We are glad that you have received your funds successfully. We had an issue regarding BNB currency and now it is all fixed. Wish you the best experience at our casino
Regards,
Да, но само от настолната версия на сайта, не от мобилния телефон (iPhone 13, Safari)
Yes, but only from the desktop version of the site, no from the mobile phone (iPhone 13, Safari)
Si, ma solo dalla versione desktop del sito, no dal cellulare (iPhone 13, Safari)
Депозит без бонус, печалба 7000 евро теглене. Бърз .
Препоръчвам ви да вървите в правилната посока.
Deposit without bonus , earnings 7000 euros withdrawal . Fast .
I recommend you are going in the right direction.
Depósito sem bónus , ganhos 7000 euros retirada . Rápida .
recomendo está a ir no bom caminho .
Здравей,
така че KYC също е плавен, нали?
Както и да е, вярвам, че никога преди не съм те питал, така че обикновено играеш ли без бонус?
Hello there,
so the KYC is smooth either, right?
Anyway, I believe I have never asked you before, so do you usually play without any bonus?
Здравей Радка,
да, Kyc е бърз, въпреки че имам един съвет.
Във всички казина без изключение,
Изпращам документи за проверка, не играйте до проверка.
Уведомете казиното за това и те ще бъдат много по-бързи.
Работи с всички.
Hi Radka,
yes the Kyc is fast although I have a piece of advice.
In all casinos without exception,
I send documents for verification , do not play until verified .
Let the casino know this, and they'll be a lot quicker.
It works with everyone.
Olá Radka ,
sim o Kyc é rápido embora eu tenha um conselho .
Em todos os casinos sem excepção ,
envio os documentos para verificação , não jogue enquanto não estiver verificado .
Faça saber isso ao casino , e eles vão ser muito mais rápidos .
Funciona com todos .
Здравей Валтер,
това е малко отличен съвет, бих казал. 👍
За съжаление си спомням малко играчи, които казват, че не всяко казино приема това, но винаги е добре да попитате!🙂
Hi Valter,
this is a bit of excellent advice I'd say. 👍
Sadly I can recall few players saying that not every casino accepts that, but it's always good to ask!🙂
Здравей Радка,
Разбирам, че казино, което не приеме това, няма да бъде добросъвестно.
Ако днес отидем в казино, преди да влезем, трябва да представим документ за самоличност, моделът трябва да е такъв, за да избегнем много оплаквания за KYC.
Правя това от доста време.
Понякога дори отварям сметка и дори не изпращам нищо, а казиното постоянно изпраща имейли, които ви молят да завършите регистрацията, като изпратите документите.
Hi Radka,
I understand that a casino that does not accept this will not be in good faith.
If today we go to a casino before entering we have to present identification, the model should be like this to avoid many KYC complaints.
I've been doing this for a long time.
Sometimes I even open an account and I don't even send anything and it's the casino that constantly sends emails, asking you to complete the registration by sending the documents.
Olá Radka ,
Entendo que um casino que não aceite isso não estará de boa fé .
Pois se hoje vamos a um casino antes de entrar temos que apresentar a identificação , o modelo deveria ser assim evitaria muitas reclamações de KYC .
Eu há muito tempo que faço assim .
As vezes até abro a conta e nem envio nada e é o casino que envia constantemente emails , a pedir que conclua o registo enviando os documentos .
Предполагам, че много играчи, които искат да играят веднага след първия депозит, не биха се съгласили. аз? Идеята ми харесва.
Казината ви напомнят за регистрацията, така че да се върнете и да играете 🙂, вярвам, че регистрацията и проверката не са едно и също нещо.
I guess that tons of players who wish to play immediately after the first deposit would disagree. Me? I like the idea.
Casinos remind you of the registration so you come back and play 🙂, I believe that registration and verification are not the same things.
Здравей Радка,
вярвам, че всички добросъвестни казина проверяват без депозит.
Защото едно нещо няма пряко влияние върху друго.
Веднага щом влезете в акаунта след регистрацията, те могат да проследят мобилния ви телефон.
Истината е, че много казина и не малко, много играчи откриват акаунт със своята съпруга, брат, приятел и т.н., защото не четат T&Cs.
И те често го правят без никаква злоба, в тези случаи можете да депозирате каквото искате, казиното никога няма да декларира, че имате няколко акаунта. може да харчи
50 хиляди евро. Казиното и всеки,
не казват нищо.
По-лошо е, ако депозирате и спечелите, тогава се използват всички аргументи.
Така че поздравления от казиното за вашата победа!
Искрени ли са, вярвам не 👎! 🇧🇷
Hi Radka,
believe that all bona fide casinos verify without any deposit.
For one thing has no direct influence on another.
As soon as you enter the account after registration they can track your cell phone.
The truth is that many casinos and not a few, many players open an account with their wife, brother, friend etc, because they don't read the T&Cs.
And they often do it without any malice, in these cases you can deposit whatever you want, the casino will never declare that you have multiple accounts. can spend
50 thousand euros . The casino and anyone,
they say nothing.
Worse is if you deposit and win, then all arguments are used.
So congratulations from the casino on your victory!
Are they sincere, I believe not 👎! 🇧🇷
Olá Radka ,
acredite que todos os casinos de boa fé verificam sem depósito algum .
Pois uma coisa não tem influência directa com outra .
Logo que entra na conta após o registro eles conseguem rastrear , seu telemóvel .
A verdade é que muitas casinos e não são poucos , muitos jogadores abrem conta da mulher , Irmao , amigo etc , porque não leem os T&Cs.
E fazem muitas vezes sem maldade nenhuma , nestes casos pode depositar o que quiser , o casino nunca vai declarar que você tem várias contas . Pode gastar
50 mil euros . O casino e qualquer um ,
não dizem nada .
Pior é se você deposita e ganha , aí , todos os argumentos são utilizados .
Por isso os Parabéns do casino por sua vitória !
Será que são sinceros , acredito que não 👎! 😀😀😀
Здравей Валтер.
Е, чета оплаквания всеки ден от седмицата, така че не мога да се съглася с вас в крайна сметка.
Общият ми опит е различен, когато става въпрос за регистрация, проверка и дори за нарушаване на правилото за множество акаунти.
Казината не искат да забавят играчите да играят или депозират, така че дори позволяват на хората да играят, дори ако депозитът все още е „в ход", защото всяка транзакция отнема няколко часа или няколко дни в случай на банков превод, друг забавянето ще бъде пълният KYC от самото начало - не е много популярно за казината, тъй като те обикновено проверяват само играчи, които действително са спечелили и са изпратили тегленето.
Регистрацията също е настроена да бъде възможно най-бърза, защото играчът може да загуби интерес да играе в казиното, ако първоначалната регистрация изглежда "сложна". Някои казина награждават играчите за потвърждение по имейл и телефон, за да са сигурни, че играчите ще преминат през това. От друга страна, някои казина искат потвърждение по телефона само в случай на теглене.
Проверката може да бъде доста различна в казина, лицензирани от MGA, и в казина, лицензирани другаде, това е друг фактор, който трябва да се има предвид, следващият трябва да бъде държавата на пребиваване на играча, което също може да повлияе на проверката.
Би било хубаво, ако всички играчи трябва първо да преминат през проверката, да, но дори сега, когато това не е стандарт, много играчи все още предпочитат крипто казина и анонимни казина, за да избегнат проверката изобщо.
Останалото ще го оставя за следващия път. 🙂
Остани добре.
Hi Valter.
Well, I read complaints every single day of the week, hence I can't agree with you ultimately.
My general experience is different when it comes to registration, verification, and even for breaching the multiple accounts rule.
The casinos don't want to delay players from playing or depositing so they even allow people to play even if the deposit is still "in progress" because every transaction takes a couple of hours, or a few days in case of bank transfer, another delay would be the full KYC right from the beginning - not very popular for the casinos, since they normally verify only players that had actually won and submitted the withdrawal.
The registration is set to be as quick as possible too, because the player may lose interest to play in the casino if the initial registration seems to be "complicated". Some casinos award players for email and phone verification to make sure that players will go through it. On the other hand, some casinos only ask for phone verification only in case of withdrawal.
The verification can be quite different in casinos licensed by MGA and in casinos licensed elsewhere, this is another factor to be considered, the next one should be the country of residence of the player, which can affect the verification too.
Would be nice if all players must go through the verification first yes, but even now, when this is not a standard, lots of players still prefer crypto casinos and anonymous casinos to avoid verification at all.
I'll leave the rest for next time. 🙂
Stay well.
Направих депозит чрез BTC в събота. След като беше потвърдено в блокчейна, но все още не беше публикувано в моя акаунт, се свързах с поддръжката. Накараха ме да изпратя подробностите за сделката, които предоставих. Изпратено доказателство откъде съм купил/изпратих го на адреса, който ми предоставиха. Чувствам, че всичко това е лесно и бързо проверимо, но ме поправете, ако греша.
След няколко минути ми беше казано, че моята заявка за поддръжка е била прехвърлена към друг екип и че този друг екип скоро ще се свърже с мен и ще разреши проблема с липсващия ми депозит. Очевидно, след като съм тук и се оплаквам, това не беше така. Влязох в казиното им веднъж на ден, повторих жалбата си за поддръжка и получавам същия отговор... Ескалаторите ще се погрижат за Ескалираното и всичко, което мога да направя, е да чакам Ескалацията да Ескалира.
Шест дни по-късно Ескалатарианците все още не са се свързали с мен и депозитът ми все още не е отразен в салдото по сметката ми.
Изглежда, че имат добър представител... казах на хората от поддръжката, които желаят да говорят с мен (някои просто ми натискат „Казах добър ден, сър!"), че знам, че вината не е тяхна или каквото и да е... но все пак ще ги питам за моя депозит веднъж на ден, за да им напомня, че все още съм тук и все още искам да бъда компенсиран по някакъв начин. Може би с лъскав нов Escalade?
Казах им, че с това, което им предоставих, лесно се доказва, че наистина съм направил депозита, и ги попитах дали могат просто да ми дадат безплатни завъртания на игра за приблизително сумата на моя депозит. Без зарове...което е странно за казино...изглежда, че биха имали зарове.
Както и да е, общото ми усещане по този въпрос е, че липсващият ми депозит просто не е важен за тях. Както казах, не беше голям депозит, така че вероятно си мислят, че ако изчакат достатъчно дълго, ще си тръгна...и когато си тръгна, няма да е голяма загуба.
Искрено не смятам, че изчезването на депозита ми е нещо целенасочено или направено от алчност или злоба, но смятам, че броят на дните и пълната липса на комуникация по въпроса са признаци на (1) липса на f&#% или (2) липса на компетентност...въпреки че предполагам, че може да е комбинация от двете.
I made a deposit via BTC on Saturday. After it was confirmed on the blockchain but still wasn't posted to my account, I contacted support. They had me send the details of the transaction, which I provided. Sent proof of where I bought/sent it to the address they provided me. I feel like that is all easily and quickly verifiable, though correct me if I am wrong.
After a few minutes, I was told that my support request had been Escalated to another team, and that this other team would soon contact me and resolve the issue of my missing deposit. Obviously, since I'm here complaining, that was not the case. I've logged in on their casino once per day, rehashed my support appeal, and I receive the same response...the Escalators will take care of the Escalated and all I can do is wait for the Escalation to Escalate.
Six days later, the Escalatarians have yet to contact me and my deposit is still not reflected in my account balance.
Seems like they have a good rep...ive told the support people who are willing to speak to me (some just straight up pull the 'i said good day sir!' bit on me) that I know it wasn't their fault or whatever...but that I am still going to ask them about my deposit once per day to remind them that I am still here and still want to be compensated in some manner. Perhaps with a shiny new Escalade?
I told them that it is easily proven with what I have provided them that I did indeed make the deposit, and asked if they could just give me free spins on a game for roughly the amount of my deposit. No dice...which is odd for a casino....seems like they'd have dice.
Anyways, my general feeling about this issue is that my missing deposit simply is not important to them. As I stated, it was not a large deposit, so they probably think that, if they wait long enough, I'll go away...and when I go away, it will be no big loss.
I sincerely don't think my deposit going missing was anything purposeful or done out of greed or malice, but I do feel that the number of days and complete lack of communication on the matter are signs of either (1) a lack of give a f&#% or (2) a lack of competence...although I suppose it could be a combination of the two.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.