ФорумКазинаJackbit Casino - обща дискусия

Jackbit Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Cryptominers2017
|
4525 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
1977punk
преди 9 месеца

Скъпи, пънк от 1977 г

Ако се свържете с екипа за поддръжка, вашият случай трябва вече да е препратен на съответния екип, следователно ще бъде решен вместо вас

Но междувременно, моля, изпратете ни вашето потребителско име, за да можем да дадем приоритет и да го коригираме възможно най-скоро

Jackbit Casino също ще ви даде някакъв бонус за неудобството, но това може да не е наша вина, а може да е друг проблем, свързан с блокчейн, плащане и т.н. Ние ще го открием и ще го разрешим, както споменахме, изпратете ни повече подробности относно Вашата сметка

Информация относно депозираната сума също ще ни помогне, ако все още не я изпратите до нашата поддръжка, моля, изпратете информацията там

Поздрави,


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jackbit Casino
преди 9 месеца

Потребителското име е 1977punk. Дадох цялата информация, от която ми казаха, че имат нужда на 08/04/23... миналия петък вечерта, няколко часа след като направих BTC депозита.


Казаха ми, че е препратено и че ще се свържа с някой относно липсващия ми депозит в рамките на 5 часа до няколко дни.


Досега, 08/10/23, никой не се е свързал с мен по този въпрос.


Определено оценявам вашата помощ. Обикновено се опитвам да добавя всички добри неща, които харесвам в казиното, към оплакванията си, за да бъда честен, но честно казано, все още не съм имал шанс да залагам в JackBit. Това беше първият ми депозит и не мога да си спомня как се озовах там, защото не бяха безплатни завъртания или нещо подобно. Вярвам, че беше добър преглед.


И така, първото ми взаимодействие с казиното беше, че депозитът ми изчезна и след това чаках поддръжката да се свърже с мен и след това публикувах тук, когато почувствах, че не ме чуват.


Освен това винаги се радвам да се върна и да кажа „казиното направи това правилно" или каквото и да е, когато това се случи в ситуации като тази, и ще се радвам да направя това с Jackbit, ако/когато това се разреши.


Благодаря ви отново за отделеното време и помощта по този въпрос.


*Редактиране* Имах датата на транзакцията като събота 8/5, но беше петък 8/4

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1977punk
преди 9 месеца

Скъпи, пънк от 1977 г

Проверихме вашия проблем със съответния екип

Информирахме се, че HASH е необходим, за да разрешим проблема ви и да потвърдим, че наистина сте направили транзакцията към портфейла на Jackbit Casino

Молим ви да предоставите горната информация и тя ще бъде решена възможно най-скоро, както споменахме в предишното съобщение

Най-добри,

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Само искам да повторя, че това е цялата информация, която първоначално дадох на поддръжката в чата в рамките на 2 часа след като направих депозита. Можете да използвате връзката по-долу, където знаете, че е законна, или да я копирате директно


Хеш:


bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Преглед на хеш в Block Explorer:


https://mempool.space/tx/bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Това е същата информация, която предоставих на поддръжката на Jackbit в петък, 8/4/23 в рамките на 2 часа след като депозитът ми не беше кредитиран в моя акаунт. Вашата публикация изглежда предполага, че всички сте чакали да предоставя подходящата информация и това не е точно.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още нищо. Няма пари по сметката ми, няма контакт от поддръжката.

Автоматичен превод:
1977punk
преди 8 месеца

Скъпи, пънк от 1977 г

Тъй като съответният екип провери информацията, Jackbit Casino така и не получи средствата, за които твърдите, че са били изпратени в портфейла на вашия акаунт на играч

Ще бъдете надарен с паричен бонус (Същата сума, която искате, е изпратена в BTC портфейла на играча) от Jackit Casino за отличния външен вид на казиното

Можем да видим, че играчът е направил грешката или това е направено по друга причина, но казиното все пак е дало бонуса на играча

Искаме да ви предупредим да внимавате при депозирането на средствата, разбира се, ако това е направено по погрешка

Най-добри,

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Достъпът до акаунта беше блокиран без обяснение. Акаунтът е потвърден. Техническата поддръжка не предоставя обратна връзка.

Автоматичен превод:
exaggerate2020
преди 6 месеца

Уважаеми exaggerate2020,

По отношение на Jackbit Casino T&C, Русия е ограничена, следователно не можете да играете, но можете да изтеглите средствата си от казиното

Най-добри,

Автоматичен превод:
Jackbit Casino
преди 6 месеца

Здравей Джакбит.

Казвате, че Русия има ограничения, но когато преминах проверка на вашия сайт, никой не ми каза за това, нито в чата на самия сайт, нито по пощата, никой не ме уведоми за това.

В същото време преминах проверката и продължих да използвам сайта и можех да тегля средства, но вчера сутринта просто не можах да вляза в акаунта си. В чата не можаха да ми помогнат.

В момента, когато се опитам да вляза, се появява съобщение, че потребителят е блокиран. Можете да видите на екранна снимка.


file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
exaggerate2020
преди 6 месеца

Уважаеми exaggerate2020,

Имате достъп до акаунта си, следователно можете да обработвате транзакциите си

Благодаря ви за търпението

Най-добри,

Автоматичен превод:
Jackbit Casino
преди 6 месеца

Това е добре да се чуе. Сега ще се опитам да вляза в акаунта си и да изтегля средства. Какво се случва с моя акаунт, след като изтегля средствата си?

Автоматичен превод:
exaggerate2020
преди 6 месеца

перфектно,

За съжаление вашият акаунт ще бъде закрит по решение на компанията

Желая ти много късмет!

Най-добри,

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Достъпът до акаунта беше блокиран без обяснение. Акаунтът е потвърден. Техническата поддръжка не предоставя обратна връзка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, радвам се да видя, че проблемът е решен и можете да теглите средствата си без никакви проблеми. Бихте ли ни уведомили, когато това се случи? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро.


Да, потвърждавам, че в момента съм изтеглил всичките си средства. Получих достъп до сметката и след успешно теглене тя отново беше блокирана.

Автоматичен превод:
Jackbit Casino
преди 6 месеца

Благодаря ти за помощта. Успях да изтегля средствата си.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро.


Да, потвърждавам, че в момента съм изтеглил всичките си средства. Получих достъп до сметката и след успешно теглене тя отново беше блокирана.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чудесно, само ако всяко казино се справяше с подобни ситуации своевременно. Надявам се, че ще се справите по-добре в бъдеще и ще бъдете по-внимателни и ще проверите ограничените държави в Правилата и условията, а също така ще попитате за това в чата на живо или в поддръжката. Не мисля, че може да се случи нещо подобно в този случай и ще сте сигурни къде можете и къде не можете да играете. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, не мога да тегля пари, достъпът до теглене е отказан. Проверката премина, искането за видео също премина. На съобщенията не се отговаря.

Вход: kristas441

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jackbit Casino
преди 3 месеца


Здравейте, моля, обърнете внимание на случая с https://casino.guru/profile/329795/kristas441. Изглежда, че има същия случай като мен.


Има го в тази дискусия, но ще го дублирам за всеки случай:

Здравейте, не мога да тегля пари, достъпът до теглене е отказан. Проверката премина, искането за видео също премина. На съобщенията не се отговаря.
Вход: kristas441




Автоматичен превод:
kristas441
преди 3 месеца

Отговорете на съобщението на Jackbit в тази тема




Автоматичен превод:
exaggerate2020
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини