Здравейте,
както можете да видите във вашата жалба , сега чакаме казиното да потвърди новите документи, които любезно предоставихте:
Ще ви актуализираме. Благодаря ти.
Hello,
as you can see in your complaint, we are now waiting for the casino to confirm the new documents you kindly provided:
We will update you. Thank you.
Бих казал, че казиното просто се нуждае от солиден документ, за да докаже, че картата принадлежи на вас.
За мен изглежда, че казиното иска банково потвърждение, подписано в този случай, публикували сте потвърждение на транзакцията, но номерът на картата не се вижда там. Това ме кара да мисля, че казиното просто се нуждае от банково извлечение, където е показан номерът на картата, така че документът декларира, че картата е свързана с вашата банкова сметка.
Вярвам, че това е смисълът поради следното:
..." може ли банката да ви предостави подписания документ, че картата наистина е ваша?
Тъй като не успяхме да идентифицираме номера на картата в предоставените сканирания."
I'd say that the casino just needs a solid document to prove that the card belongs to you.
To me, it seems, that the casino is asking for a bank confirmation, signed in this case, you posted transaction confirmation, but the card's number is not visible there. It makes me think that the casino simply needs a bank statement where the card number is shown, so the document declares that the card is associated with your bank account.
I believe that this is the point because of this:
..." bank could provide you with the signed document, that the card indeed belongs to you?
Since we were unable to identify the card number within the provided scans."
С изображенията, които изпратих на извлеченията, ако искате да проверите данните, е лесно да видите, че картата е моя, но както казах чрез виртуалната кредитна карта, която заредих през моя акаунт, не мога
покажи сметката си пробвах всичко, което бях в банката и ми дадоха само тези документи
With the images I sent of the statements, if you want to cross-check the data, it's easy to see that the card is mine but as I said through the virtual credit card that I loaded through my account, I can't
show my account I've tried everything I've been to the bank and they only gave me these documents
Com as imagens que enviei dos extratos se quiserem cruzar os dados é fácil perceberem que o cartão é meu mas como já disse através do cartão de crédito virtual a qual carreguei através da minha conta não dá pra
mostrar a minha conta já tentei de tudo já fui ao banco e só me deram esses documentos
Разбирам, току-що коментирах последната заявка, направена от казиното.
Да изчакаме резултата. От казиното зависи да разгледа всички документи, сигурен съм, че ще се опитаме да дадем съвет.
I understand, I just commented on the last request made by the casino.
Let's wait for the result. It's up to the casino to consider all documents, I'm sure we'll try to advise.
Организирайте партито! 🎉🎉🎊🙂
Доколкото си спомням, това означава, че ще продължите да играете там.
Throw the party! 🎉🎉🎊🙂
As far as I remember, this means that you'll keep playing there.
Здравей Радка да.
Засега избрах почивка от всички казина.
Но да, ще се върна да играя.
Благодарен
Hi Radka yes.
For now I opted for a break from all casinos.
But yes I will go back to play.
Grateful
Olá Radka sim .
Por agora optei por uma pausa em todos os casinos .
Mas sim vou lá voltar a jogar .
Grato
В този случай ви желая приятна почивка и щастливо завръщане, когато се върнете. 🙂
In this case, I wish you a pleasant break and a lucky return when you're back. 🙂
Сервиране! 🇧🇷
просто, аз разграбих 83K.
Serving! 🇧🇷
simple i looted 83K .
Sacando ! 😀
simples eu saquei 83 K .
Здравейте,
въпросът ти отнася ли се за теглене? Е, първо трябва да преминете проверката и след това, ако сте спазвали правилата по време на игра, тегленето трябва да бъде прието и извършено.
Има ли някакъв проблем с вашето теглене - или депозит (не съм много сигурен по темата)?
Hello,
does your question go for withdrawal? Well, you have to pass the verification first and then, if you complied with the rules while playing, the withdrawal should be accepted and carried out.
Is there any issue with your withdrawal - or deposit (I'm not pretty sure about the subject)?
Опитвам се да изтегля сумата си от дни и тя просто продължава да проверява, изпратих всичките си документи до KYC за оценка и нищо не решава, изпращам съобщение до поддръжката и всички оператори идват с един и същ отговор, който ви трябва да чакам, че ще пратят имейл и до днес нищо не е решено и изпратено имейл. Сложно е, в момента на депозита са бързи, но когато трябва да изплатя това, което ми се полага, има това забавяне.
I've been trying to withdraw my amount for days and it just keeps checking, I sent all my documents to KYC for evaluation and nothing solves it, I send a message to support and all the operators come with the same answer, that you need to wait, that they will send an email and until today nothing has been resolved and sent an email. It's complicated, at the time of the deposit they are fast, but when it comes to paying what I am entitled to, there is this delay.
Estou há dias tentando realizar o saque do meu montante e só fica em verificação,mandei todos meus documentos pra avaliação do KYC e nada resolvem,mando mensagem no suporte e todos os operadores vem com a mesma resposta,que precisa aguardar,que vão mandar um email e até hoje nada de resolverem e de mandar e-mail.Está complicado,na hora do depósito são rápidos,mas já na hora de pagarem o que meu de direito está essa demora.
Съжалявам, но изглежда, че ситуацията със закъсненията остава същата.
Прочетохте ли общата дискусия на IceCasino ? Ще разберете, че не сте сами в това 🙁.
Мога ли да знам кога точно започна проверката или кога подадохте тегленето, моля? Даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят напълно акаунтите и да извършат плащането, едва след това се намесваме чрез жалба.
Моля, уведомете ме.
I'm sorry to say that but it seems that the situation with delays stays the same.
Did you read the IceCasino general discussion? You would find out that you are not in this alone 🙁.
May I know, when exactly the verification started, or when did you submit the withdrawal, please? We allow casinos 14 full days to fully verify accounts and fulfill the payment, only after that we step in via complaint.
Kindly let me know.
Здравейте,
Считам, че основният въпрос е дали тези документи вече са били одобрени и дали вашият акаунт е напълно проверен. Боя се, че докато това не стане, оттеглянето няма да бъде одобрено.
Възможно ли е това да е причината, как мислите?
Hello,
I believe that the main question is whether those documents were already approved, and your account fully verified. Until this is done, the withdrawal will not be approved, I'm afraid.
Could this be the reason, what do you think?
Лека нощ, не мога да изтегля парите си, пише, че са непълни и точно над надписа се отказва.. Трябва да изтегля печалбите си
Good night, I can't withdraw my money, it says that it is incomplete and right above the writing gives up.. I need to withdraw my winnings
Boa noite nao consigo sacar meu dinheiro diz q esta incompleto e logo acima escrito desiste..preciso retirar meu ganho
Здравейте,
Бих искал да помогна, но това ще изисква повече подробности от вас. По същество акаунтът ви напълно ли е потвърден?
Какво е отбелязано като незавършено?
Ако се затруднявате, препоръчвам да попитате чата на живо за съвет.
Кажете ми повече подробности, моля.
Hello,
I'd like to help, but that would require more details from you. Essentially, has your account been fully verified?
What is marked as incomplete?
If you struggle, I recommend asking the live chat for advice.
Let me know further details, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.