ФорумКазинаИзтеглете пари от лед казино

Изтеглете пари от лед казино (страница 3)

преди 1 година от ruisoares3
|
26405 преглеждания 94 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 1 година

Добър ден, бих искал някой да ми даде отговор относно моята ситуация

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Здравейте,

както можете да видите във вашата жалба , сега чакаме казиното да потвърди новите документи, които любезно предоставихте:

file

Ще ви актуализираме. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих всичко, което казиното прави живота ми възможно най-труден, не знам защо,

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Бих казал, че казиното просто се нуждае от солиден документ, за да докаже, че картата принадлежи на вас.

За мен изглежда, че казиното иска банково потвърждение, подписано в този случай, публикували сте потвърждение на транзакцията, но номерът на картата не се вижда там. Това ме кара да мисля, че казиното просто се нуждае от банково извлечение, където е показан номерът на картата, така че документът декларира, че картата е свързана с вашата банкова сметка.

Вярвам, че това е смисълът поради следното:

..." може ли банката да ви предостави подписания документ, че картата наистина е ваша?

Тъй като не успяхме да идентифицираме номера на картата в предоставените сканирания."


Автоматичен превод:
преди 1 година

С изображенията, които изпратих на извлеченията, ако искате да проверите данните, е лесно да видите, че картата е моя, но както казах чрез виртуалната кредитна карта, която заредих през моя акаунт, не мога

покажи сметката си пробвах всичко, което бях в банката и ми дадоха само тези документи


Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Разбирам, току-що коментирах последната заявка, направена от казиното.

Да изчакаме резултата. От казиното зависи да разгледа всички документи, сигурен съм, че ще се опитаме да дадем съвет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино плаща 5*

Току що получих цялата сума

83 035 евро.

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 1 година

Организирайте партито! 🎉🎉🎊🙂

Доколкото си спомням, това означава, че ще продължите да играете там.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка да.

Засега избрах почивка от всички казина.

Но да, ще се върна да играя.

Благодарен

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 1 година

В този случай ви желая приятна почивка и щастливо завръщане, когато се върнете. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви 🙏 ☺️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да изтеглите пари в ледено казино

Автоматичен превод:
edisonalejo125
преди 1 година

Сервиране! 🇧🇷

просто, аз разграбих 83K.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
edisonalejo125
преди 1 година

Здравейте,

въпросът ти отнася ли се за теглене? Е, първо трябва да преминете проверката и след това, ако сте спазвали правилата по време на игра, тегленето трябва да бъде прието и извършено.

Има ли някакъв проблем с вашето теглене - или депозит (не съм много сигурен по темата)?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да изтегля сумата си от дни и тя просто продължава да проверява, изпратих всичките си документи до KYC за оценка и нищо не решава, изпращам съобщение до поддръжката и всички оператори идват с един и същ отговор, който ви трябва да чакам, че ще пратят имейл и до днес нищо не е решено и изпратено имейл. Сложно е, в момента на депозита са бързи, но когато трябва да изплатя това, което ми се полага, има това забавяне.

Автоматичен превод:
taylainefernanda97
преди 1 година

Съжалявам, но изглежда, че ситуацията със закъсненията остава същата.

Прочетохте ли общата дискусия на IceCasino ? Ще разберете, че не сте сами в това 🙁.

Разгледайте жалбите тук .

Мога ли да знам кога точно започна проверката или кога подадохте тегленето, моля? Даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят напълно акаунтите и да извършат плащането, едва след това се намесваме чрез жалба.

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година
  1. огромни затруднения при теглене на баланс от casino ice Вече изпратих документите и тегленето просто е отхвърлено
Автоматичен превод:
crevelari
преди 1 година

Здравейте,

Считам, че основният въпрос е дали тези документи вече са били одобрени и дали вашият акаунт е напълно проверен. Боя се, че докато това не стане, оттеглянето няма да бъде одобрено.

Възможно ли е това да е причината, как мислите?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Лека нощ, не мога да изтегля парите си, пише, че са непълни и точно над надписа се отказва.. Трябва да изтегля печалбите си

Автоматичен превод:
smony176
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да помогна, но това ще изисква повече подробности от вас. По същество акаунтът ви напълно ли е потвърден?

Какво е отбелязано като незавършено?

Ако се затруднявате, препоръчвам да попитате чата на живо за съвет.

Кажете ми повече подробности, моля.


Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини