ФорумКазинаИзтеглете пари от лед казино

Изтеглете пари от лед казино (страница 5)

преди 1 година от ruisoares3
|
26238 преглеждания 94 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 1 година

Добро утро, имам проблем с тегленето на пари от моята сметка в ice casino, вече направих цялата проверка, изпратих всички данни и те ми изпратиха съобщение, че документите са успешно проверени. И всеки път, когато се появи на тази страница file




Автоматичен превод:
dgsalles53
преди 1 година

Здравейте.

Бих казал, че е добре, че преминахте проверката, сега всичко трябва да е много по-лесно. Честно казано, не разбирам текста на printscreen. Може ли да го запишете, моля? Вграденият автоматичен преводач ще преведе текста.

Някаква грешка, предполагам? Попитахте ли поддръжката или чатите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Бих казал, че е добре, че преминахте проверката, сега всичко трябва да е много по-лесно. Честно казано, не разбирам текста на printscreen. Може ли да го запишете, моля? Вграденият автоматичен преводач ще преведе текста.

Някаква грешка, предполагам? Попитахте ли поддръжката или чатите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитах поддръжката, те казват, че чакат гърба на BI и доколкото знам, ако вече изпратих всичко, което ме попитаха, сега не иска нищо. И всеки път отива в частта за изпращане на документи, но не се появява нито един, защото вече съм ги изпратил всичките. Трябваше да има номер за обаждане.

Автоматичен превод:
dgsalles53
преди 12 месеца

Здравейте и благодаря за обяснението.

Въпреки че ситуацията все още не ми е съвсем ясна, бих казал, че след като казиното ви поиска допълнителни документи, е по-лесно да ги предоставите. Правилно ли приемам, че проблемът е по-скоро относно начина на качване на документите? Въпреки че аз самият не съм запознат с "BI", препоръчвам да помолите казино чата или поддръжката да ви помогне. Можете ли поне да изпратите това, което изглежда липсва, по имейл? Ако това е причината за вашия проблем, разбира се. 🤔

Така въпросът ми остава - можете ли да се свържете с казиното? В момента поддържате ли връзка с някого?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, Дулси, аз съм от Панама. Много обичам да играя в Ice Cacino, но опцията да тегля парите си с карта не ми позволява, тъй като Панама не излиза, как бихте могли да ми помогнете, моля? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 10 месеца

Здравейте. Хареса ми да говоря с теб. Как можем да го ускорим?

Благодаря

Елизабет

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Акаунтът е блокиран. Каква е причината? Не искате да давате пари? Тогава защо да изискваме всички документи...

Автоматичен превод:
madzharserhii
преди 9 месеца

Ние не сме казиното, така че:

Нека позная, задействахте проверка и скоро след това акаунтът ви беше блокиран, нали? Понякога се случва казината да се нуждаят от известно време, за да проверят вас, историята ви на игри и други подробности. Някои казина блокират сметки, а други не.

Както и да е, дайте му още няколко дни, проверявайте редовно имейла си и ни дръжте в течение!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

❤❤❤❤

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Много добре

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нуждаете се от po maka jion

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нуждаете се от po maka jion

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте Искате ли да опитате английски поне веднъж? Искам да кажа, имам за цел да помогна, но просто не разбирам посланието 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте,,,как мога да направя CI тук?


Автоматичен превод:
cv6424751
преди 3 месеца

Хей, мога ли да знам какво означава "CI", моля? Тази тема е за тегления в Ice Casino, имате ли проблем с това казино в този контекст?

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини