ФорумКазинаИзтеглете пари от лед казино

Изтеглете пари от лед казино

преди 2 години от ruisoares3
|
33301 преглеждания 94 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години

Лека нощ, имам проблеми с тегленето на пари от моята ice casino сметка, вече направих цялата проверка, изпратих всички данни и те сега, защото направих депозита в казиното чрез една единствена покупка на виртуална кредитна карта mbaway, която искат аз да представя името на картата (тези карти нямат притежател, тоест виртуално) и искат да представите извлечение от тази сметка, както споменах за картите с единична покупка

mbaway няма екстракт. Уморих се да говоря с оператори и те винаги отлагат проблема ми. Искам да знам какво друго мога да направя?! Трябва да се отбележи, че този, който направи картата mbaway, беше прегръдките на моята приятелка

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

Тъжно е, че имате такъв проблем.

Честно казано, в момента казиното Ice е изправено пред много подадени оплаквания, повечето от които са за забавени плащания и проблеми с проверката. Чувствайте се свободни да разгледате нашия раздел за оплаквания:

https://casino.guru/complaints

Моля, имайте предвид, че не можете да използвате този тип карта като опция за теглене. Най-вероятно е само за депозити.

Трябва да опитате да изберете различен метод на плащане, когато става въпрос за теглене.

Опитайте се да попитате оператора на чата за това и се уверете, че той/тя разбира, че сте използвали 1time card и за депозита.

Чувствайте се свободни да проверите тази информация от колега от Португалия по тази тема:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Както и да е, (и не искам прегръдката, която така щедро предложихте 🙂) каква предплатена карта използвахте?

Бих се опитал да изпратя на екрана за печат на казиното на страницата с подробности за вашата карта в секцията за акаунта ви в правилния "портфейл" или приложение.

Какво мислиш?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това направих направих депозита с този тип карта, за тегленето сложих данните си, всички точни и правилната сметка със снимка на всички касови бележки... Свързвам се с тях, но не е лесно те са правят живота много труден

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

Чудя се какъв тип опция за плащане сте избрали вместо тази предплатена карта?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опцията за плащане да ми изпратят парите по банков път

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой, който може да ми помогне сега, казва, че съм блокиран Опитах се да вляза и не мога!

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

Моля ви да изчакате екипа за жалби.

Мога да си представя, че се чувствате стресирани, но се опитайте да останете спокойни. Понякога акаунтът се блокира по време на процеса на проверка. Доколкото разбрах, вашата проверка все още тече.

Получихте ли имейл от казиното относно блокирането на акаунта, моля?

Ако е така, моля, споделете - за предпочитане на английски.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не получих имейл, че съм блокиран, просто се опитах да вляза в уебсайта на ice casino и те казват, че акаунтът е блокиран без видима причина, опитвам се да разреша проблема от 3 седмици и те не го правят Не ми помогнете, съжалявам, че получих парите и опитах късмета си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що говорих с друг казино оператор, който каза, че мога да имам сметка отново само когато се откажа от парите, които имам там Lolol мисля, че е нормално, някой може да ми помогне, бях измамен, нали? Къде мога да се оплача от тях? Искам си парите

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

Здравейте,

Ще изчакам отговора на казиното, изглежда, че ще разследват. Мога само да предполагам какво се обърка в този момент. Но трябва да се съглася, че всичко това е доста странно. За момент си помислих, че просто се опитахте да влезете в грешен или втори акаунт, плюс сте използвали метод на плащане, свързан с различен акаунт, но нямам представа какво наистина се е случило.

Чудя се само, че сте писали, че акаунтът ви е блокиран, така че как общувате с чата на живо?

Както и да е, да изчакаме казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро, благодаря, че ми помогнахте, не, не се опитах да вляза в акаунта на никого, просто се опитах да вляза в акаунта си точно това и в този момент, когато се опитам да вляза, ми пише, че акаунтът е блокиран, но аз самият без да влизам мога да отида в чата на живо и да говоря с оператора, а те просто ми казват, че съм нарушил правилата на казиното Колко мислиш, че трябва да чакам? Поздрави Руи Соареш

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

добре, сега стигаме до някъде, бих казал.

В какво правило сте обвинени, моля? Това е много важна информация и според мен причината за сделката за изтегляне.

Те няма да одобрят никакво изтегляне, ако смятат, че сте нарушили някакво правило. Но казиното трябва да покаже някои доказателства в подкрепа на твърдението си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те просто казват, че се опитвам да вдигна сметката на трети страни, не знам защо, вече съм изпратил всичко правилно, за да докажа, че съм аз и т.н., те намекват, че сметката, която съм направил депозита за игра, е била през виртуална кредитна карта за покупка на един ден дрямка беше същата такса, с която искам да получа парите, защото тази сметка е моята разплащателна сметка и сметката, която направих депозита, за да играя в казиното, беше от карта на mbaway APP, защото се страхувах да съм измамен и така те махнаха само 40-те евро, които носех ease card точно това и всичко беше наред, ако дори не можех да играя или нещо подобно, те сега в чата на живо само казват, че акаунтът е блокиран, че те не мога да направя нищо, но тогава друг оператор ми каза pars изпрати имейл, че съм направил всичко добре и вече съм изпратил 3 имейла, според мен улеснява казината Живейте с пари от хора

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратиха този имейл. Вече обясних, че този акаунт, който казват, е акаунтът, който качих, това е виртуална кредитна карта чрез приложението mbaway, това е акаунт за единична покупка. Правя го на толкова много сайтове, за да не въвеждам данните си, беше просто това тъй като те затрудняват живота ми, качих сметката с тази карта, която играх без проблеми, защото в парите бяха налични, спечелих парите и след това поставих данните на моята дебитна сметка всички верни, сега те предполагат, за да мога не правете нищо друго някой, който може да ми помогне rui soares

Автоматичен превод:
преди 2 години

Картата, която качих в ice casino за игра е от жанра paysafecard, не разбирам защо усложняват живота

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 2 години

За съжаление, както го виждам, вие сте създали 2 акаунта и сте депозирали и в двете, с различни методи за депозиране. Правилно ли е? Ако е така, рискувахте да нарушите много често срещано правило, според което можете да създадете само един акаунт. Ако случаят е такъв, съм много впечатлен, че никога преди не сте имали проблем.

Освен това, ако сте използвали метод на плащане, свързан с някой друг, това е друг проблем, който може да причини нарушаване на правилата.

Въпросът е, че трябва да можете да докажете, че опцията за плащане, която използвате за теглене, е наистина обвързана с вас, вашата банкова сметка - с вас.

Това, което ме обърква най-много, е отговорът ви на Petronela, когато тя ви попита за собственика на метода на плащане, който е изпратен за изтегляне на вашите печалби.

Освен всичко друго, вие също отговорихте:

„Имате предвид метода на плащане, който избирам, за да получа правилните печалби ? Каква е правилната сметка за моята сметка? Или собственика на сметката за виртуална кредитна карта, която зареди сметката в казиното, за да играя?"

Има ли правилни печалби и някои други печалби, които все още не сте поискали да изтеглите?

Съжалявам, но не разбирам. Можеш ли да обясниш?

Благодаря ти.





Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, не създадох 2 акаунта, когато създадох един, това, което казах е, че направих депозита, за да играя в казиното на акаунт чрез виртуална кредитна карта от жанра paysafecard, но след това, когато получих печалбите, акаунт Дадох данните, всички също са мои Изпратих всички документи, доказващи всичко, разбирате ли? Леденото казино е това, което затруднява живота ми, не знам защо! Сметката, в която искам да бъдат преведени печалбите, е моя. Мога да ви изпратя и всичко за проверка, методът на плащане е съвместна сметка на мен и на приятелката ми, но какво трябва да прави това, просто заредих акаунта по-късно, за да изтегля печалби Показах цялата документация за iban bic и др., която се отнася до моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не съм извършил никаква незаконосъобразност, създадох акаунт в ice casino за игра, заредих акаунта, спечелих, след което завърших процеса на проверка, изпратих всички данни и това е всичко

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих отново извлечението от сметката, че съм извършил плащането с всичко подробно

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини