НачалоФорумКазинаИзтеглете пари от лед казино

Изтеглете пари от лед казино (страница 4)

 от ruisoares3
|
37 655 преглеждания 93 отговора |
|
1...3 4 5

Здравейте, имам проблеми с тегленето от icecasino. Винаги ме питате нещо, след като качих всичко, което поискаха, сега мога да кажа, че всичко изглежда като измама, някой може ли да ми помогне?

Автоматичен превод:
mroze933

Здравейте,

Казиното не е измама, то изплаща парите. Но първо трябва да преминете проверката, следователно сътрудничеството е най-бързият начин.

Можете ли да поставите списък с документи, които вече сте предоставили?

Даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката, защото понякога това не е бърза или лесна процедура. 🙁

Казината нямат лукса да се срещнат лично с вас.

Автоматичен превод:

Не мога да не вляза в приложението, за да направя тегленето си, приложението не се отваря

Автоматичен превод:

Когато трябва да депозираме, вие сте бързи

Автоматичен превод:
a17536382

Здравей a17536382,

Мога ли да ви помоля за повече подробности, моля? Като влизате в приложението, имате предвид акаунта в IceCasina? Тогава не можете да поискате теглене към сметката си там? Моля, пишете ми повече подробности. 🙂

Автоматичен превод:
Honza

Да, не мога да вляза, защото приложението не се отваря, направих депозит и мога да играя и дори не мога да изтегля спечеленото, защото в HR на правене на депозита приложението се отвори и AGR не не отварям 😡😡😡

Автоматичен превод:

Нямам предвид акаунта, а приложението

Автоматичен превод:

Искам си парите

Автоматичен превод:

Да, не мога да вляза, защото приложението не се отваря, направих депозит и мога да играя и дори не мога да изтегля спечеленото, защото в HR на правене на депозита приложението се отвори и AGR не не отварям 😡😡😡

Автоматичен превод:

Здравейте

Нека засега се съсредоточим върху пречките. Можете ли вместо това да опитате да влезете чрез уебсайта? Няма приложение, само уебсайтът. Бих искал да разбера какво означава това HR и AGR. Можете ли да ми обясните, моля?

Уведомете ме скоро.


Автоматичен превод:

Добър ден, аз също имам проблеми в ice casino, направих теглене, документите бяха успешно проверени, сега парите са напуснали сметката и статусът е в ход, но парите не попадат в моята сметка.

Имам ли още надежда?

Автоматичен превод:
nadialeide

Вярвам, че е само въпрос на време - добре е, че KYC беше успешен, дайте му още няколко дни. Както и да е, бих считал вече изпратените пари за статус "завършен". Сигурен ли си, че парите са изпратени? 🤔

Автоматичен превод:
alexisolivari8 deleted the post

Здравейте!

KYC (познайте своя клиент) проверява вашата лична информация. Докато крипто е опция само за анонимно плащане. Чувствам, че си смесил две различни неща.

Просто казано, не всяко казино, което ви предлага опция за крипто плащане, е анонимно. От друга страна, всички анонимни КАЗИНА предлагат крипто като опция за плащане поради своята анонимност.

Сега по-добре ли е?

Автоматичен превод:

Не мога да тегля в ice casino какво да правя

Автоматичен превод:
clarahmarques6

Здравей.

Процесът на оттегляне е доста сложен въпрос. Бихте ли били по-конкретни, моля?

За първи път ли изпращате заявка за теглене? Ако е така, акаунтът ви е потвърден и проверена ли е историята ви на игри?

В този случай оттеглянето е в края на пътя.

Споделете допълнително описание и аз ще се опитам да намеря следа.

Автоматичен превод:

Добро утро, направих тегленето в ice casino и процесът на проверка беше успешен, сега тегленето е в ход, но все още не е пристигнало в сметката ми, минаха около 10 дни, казват, че е късно, но че те ще платя, чакам да видя.

Плащат ли изобщо?

Автоматичен превод:

копие


Автоматичен превод:

как се играе във филипините

Автоматичен превод:

Здравей.

Процесът на оттегляне е доста сложен въпрос. Бихте ли били по-конкретни, моля?

За първи път ли изпращате заявка за теглене? Ако е така, акаунтът ви е потвърден и проверена ли е историята ви на игри?

В този случай оттеглянето е в края на пътя.

Споделете допълнително описание и аз ще се опитам да намеря следа.

Автоматичен превод:

Копие благодаря

Автоматичен превод:

Добро утро, направих тегленето в ice casino и процесът на проверка беше успешен, сега тегленето е в ход, но все още не е пристигнало в сметката ми, минаха около 10 дни, казват, че е късно, но че те ще платя, чакам да видя.

Плащат ли изобщо?

Автоматичен превод:

Изглежда, че казиното отново се забавя, но най-общо казано, това е утвърдено голямо казино. Вярвам, че тези проблеми са само временни.

Бихте ли ни информирали в понеделник, моля?

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини