ФорумКазинаИзтеглете пари от лед казино

Изтеглете пари от лед казино (страница 2)

преди 1 година от ruisoares3
|
26042 преглеждания 94 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не създадох 2 акаунта, когато създадох един, това, което казах е, че направих депозита, за да играя в казиното на акаунт чрез виртуална кредитна карта от жанра paysafecard, но след това, когато получих печалбите, акаунт Дадох данните, всички също са мои Изпратих всички документи, доказващи всичко, разбирате ли? Леденото казино е това, което затруднява живота ми, не знам защо! Сметката, в която искам да бъдат преведени печалбите, е моя. Мога да ви изпратя и всичко за проверка, методът на плащане е съвместна сметка на мен и на приятелката ми, но какво трябва да прави това, просто заредих акаунта по-късно, за да изтегля печалби Показах цялата документация за iban bic и др., която се отнася до моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, не съм сигурен, че те следвам правилно. Прочетох отново жалбата ви, явно казиното изглежда има някакви нередности при проверката, но нямам шанс да разбера какво точно е причинило да ви искат допълнителни документи.

Сигурен съм, че трябва да се свържем с казиното и да уредим нещата. За съжаление това не е моя част, така че ще изчакам екипът по оплаквания да излезе с нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изобщо няма нередности, това означава казиното, защото качих на уебсайта на казиното чрез приложението mbaway, което е виртуална кредитна карта от типа paysafecard, но тази виртуална карта с единична покупка беше през моя акаунт, който те провериха, Вече изпратих извлечение, подписано от банката Вече изпратих извлечението от качването, което направих на сайта Вече изпратих всичко и те винаги отлагат и т.н. и т.н. и т.н. Не разбирам защо, бих искал да имам помощта на поддръжката на казино гуру

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждал съм много хора да се оплакват, че казиното е измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изобщо няма нередности, това означава казиното, защото качих на уебсайта на казиното чрез приложението mbaway, което е виртуална кредитна карта от типа paysafecard, но тази виртуална карта с единична покупка беше през моя акаунт, който те провериха, Вече изпратих извлечение, подписано от банката Вече изпратих извлечението от качването, което направих на сайта Вече изпратих всичко и те винаги отлагат и т.н. и т.н. и т.н. Не разбирам защо, бих искал да имам помощта на поддръжката на казино гуру

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

честно казано, трябва да сме сигурни, че всичко е наред, за това може да се наложи да си сътрудничим с казиното. Но това определено зависи от екипа по жалбите. Разбирам, че виждате цялата тази ситуация кристално ясно, но първо трябва да проучим.

Страхотно е, че си сътрудничите с казиното по начина, по който го правите, вероятно бих бил по-малко разбиращ, ако съм на ваше място.

Честно казано, позволете ми да кажа, че целият екип е изключително зает. Постоянно получаваме огромна част от нови оплаквания. Затова ви моля за търпение. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Единственото нещо, което ме възмущава е, че се хванах на измамата и ми трябват пари, някой да го спре, защото носят парите на хората и не плащат

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Както казах, разбирам вашата гледна точка, но ни позволете да проучим, моля.

Измамите означават, че казината приемат само депозити, но играчите нямат шанс за теглене, защото тези казина не възнамеряват да плащат.

Това е сериозен въпрос и трябва да разгледаме проблема по-задълбочено. Може би казиното няма достатъчно персонал или персоналът не е добре обучен. Знам, че не се притеснявате за това като цяло, но тези предложения едва ли могат да се разглеждат като измама, моля, вземете го като пример.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще взема това за пример, но не ми отключват сметката, не ми дават да взема парите и все отлагат, не е нормално! Освен това тук в Португалия видях много новини, които смятат, че леденото казино е съмнително и не плащат на хората, не разбирам защо изпратих всичко правилно, направих всичко и те ме мамят, искат всичко и всичко и аз им го изпращам, бях честен, заредих акаунта с надеждата да направя пари, спечелих и те не ми плащат

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Здравейте,

както споменах по-рано, казиното беше убедено, че сте използвали опция за плащане от трета страна (което е забранено от Правилата и условията). Този факт причини всички проблеми.

Както Томас пише във вашата жалба, в момента, в който казиното потвърди, че това вече не е проблемът, вашето теглене трябва да бъде обработено по съответния начин.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, но вече обясних всичко това на казиното, вече изпратих всички документи и те изглежда го правят нарочно, за да не ни плащат, вече изпратих всичко правилно, снимките, всичко, което обясних, мисля, че е лесно за разбиране, те правят живота възможно най-труден, защото ако не плащат на никого, какво друго мога да направя, затруднявам живота, виждал съм много хора да се оплакват от казиното и все повече вярвам, че съм бил измамен, те трябва да направят това на много хора , можеш ли да ми помогнеш!?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто трябваше да говоря с оператор и те ми казаха това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

те не осъзнават или не искат да разберат, че акаунтът, завършващ на 6107, е номерът, който виртуалната кредитна карта автоматично създава, но че този акаунт е свързан с друг акаунт, завършващ на 512. Изпратих всички документи и ако искат, мога да разбера това и да дойда какво липсва, но утре ще получа последен документ, ако не работи, защото е измама, отивам до банката да взема документ, дори подписан от тях, в който пише, че номерът на сметката завършващ на 512 е мой! Ако не, тогава не знам какво да правя, освен да ми помогнете

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е целият разговор, надявам се, че разбирате

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Добро утро,

Не искам да се повтарям и вие също не сте длъжни.

Въпросът е, че трябва да изясним с казиното и да обсъдим какво смята казиното за неправилно, за да постигнем напредък.

Моля, изчакайте следващата актуализация на жалбата. Не мога да помогна с това, но се надявам персоналът на казиното да разбере.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Значи предлагаш да изчакаме?

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Да, докато нашият екип за оплаквания не направи необходимото, за да ви помогне.

Честно казано, едва ли има нещо друго, което можете да направите в момента.

Последната мярка би била да се свържете с лицензиращия орган, но ще дам шанс на жалбата ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава ще изчакам още 2 или 3 дни… ако не отида при лицензиращия орган на портала за оплаквания в Португалия, стотици хора се оплакват от това казино

Автоматичен превод:
ruisoares3
преди 1 година

Е, имах предвид настоящата ви жалба , любезно спазвайте таймера, моля:

file


Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини