Не, не създадох 2 акаунта, когато създадох един, това, което казах е, че направих депозита, за да играя в казиното на акаунт чрез виртуална кредитна карта от жанра paysafecard, но след това, когато получих печалбите, акаунт Дадох данните, всички също са мои Изпратих всички документи, доказващи всичко, разбирате ли? Леденото казино е това, което затруднява живота ми, не знам защо! Сметката, в която искам да бъдат преведени печалбите, е моя. Мога да ви изпратя и всичко за проверка, методът на плащане е съвместна сметка на мен и на приятелката ми, но какво трябва да прави това, просто заредих акаунта по-късно, за да изтегля печалби Показах цялата документация за iban bic и др., която се отнася до моя акаунт
No, I didn't create 2 accounts when I created one, what I was saying is that I made the deposit to play at the casino of an account through a virtual credit card of the paysafecard genre, but then when I got the winnings the account I gave the data all is also mine I sent the documents all proving everything, do you understand? Ice casino is what makes life difficult for me, I don't know why! The account that I want the winnings to be transferred is mine I can send you everything to check as well, the payment method is a joint account of me and my girlfriend's but what does this have to do I just loaded the account later to withdraw the winnings I showed the whole documentation about iban bic etc. that refer to my account
Съжалявам, не съм сигурен, че те следвам правилно. Прочетох отново жалбата ви, явно казиното изглежда има някакви нередности при проверката, но нямам шанс да разбера какво точно е причинило да ви искат допълнителни документи.
Сигурен съм, че трябва да се свържем с казиното и да уредим нещата. За съжаление това не е моя част, така че ще изчакам екипът по оплаквания да излезе с нещо.
Sorry, I'm not sure I follow you correctly. I read your complaint again, obviously the casino seems there are some irregularities in verification, but I have no chance to find out what exactly caused that you are being ask for additional documents.
I'm sure we need to get in touch with the casino and sort things out. Sadly it's not my part, so I will wait for the complaint team to come up with something.
Изобщо няма нередности, това означава казиното, защото качих на уебсайта на казиното чрез приложението mbaway, което е виртуална кредитна карта от типа paysafecard, но тази виртуална карта с единична покупка беше през моя акаунт, който те провериха, Вече изпратих извлечение, подписано от банката Вече изпратих извлечението от качването, което направих на сайта Вече изпратих всичко и те винаги отлагат и т.н. и т.н. и т.н. Не разбирам защо, бих искал да имам помощта на поддръжката на казино гуру
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Изобщо няма нередности, това означава казиното, защото качих на уебсайта на казиното чрез приложението mbaway, което е виртуална кредитна карта от типа paysafecard, но тази виртуална карта с единична покупка беше през моя акаунт, който те провериха, Вече изпратих извлечение, подписано от банката Вече изпратих извлечението от качването, което направих на сайта Вече изпратих всичко и те винаги отлагат и т.н. и т.н. и т.н. Не разбирам защо, бих искал да имам помощта на поддръжката на казино гуру
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Здравейте,
честно казано, трябва да сме сигурни, че всичко е наред, за това може да се наложи да си сътрудничим с казиното. Но това определено зависи от екипа по жалбите. Разбирам, че виждате цялата тази ситуация кристално ясно, но първо трябва да проучим.
Страхотно е, че си сътрудничите с казиното по начина, по който го правите, вероятно бих бил по-малко разбиращ, ако съм на ваше място.
Честно казано, позволете ми да кажа, че целият екип е изключително зает. Постоянно получаваме огромна част от нови оплаквания. Затова ви моля за търпение. Благодаря ти.
Hello,
honestly, we have to be sure that everything is in order, for that we may need to cooperate with the casino. But this is definitely up to the Complaint Team to decide. I understand that you see this whole situation crystal clear, but we need to investigate first.
It's great that you cooperate with the casino the way you do, I would be probably less understanding being in your shoes.
Frankly, allow me to say that the whole team is extremely occupied. We're constantly experiencing a massive portion of new complaints. Hence I ask you kindly to be patient. Thank you.
Единственото нещо, което ме възмущава е, че се хванах на измамата и ми трябват пари, някой да го спре, защото носят парите на хората и не плащат
The only thing that revolts me is that I fell for the scam and I need money, someone should stop it because they take the money to people and don't pay
so me revolta é que eu caí na burla e o dinheiro faz me falta, alguém devia acabar com isso pois eles levam o dinheiro às pessoas e não pagam
Както казах, разбирам вашата гледна точка, но ни позволете да проучим, моля.
Измамите означават, че казината приемат само депозити, но играчите нямат шанс за теглене, защото тези казина не възнамеряват да плащат.
Това е сериозен въпрос и трябва да разгледаме проблема по-задълбочено. Може би казиното няма достатъчно персонал или персоналът не е добре обучен. Знам, че не се притеснявате за това като цяло, но тези предложения едва ли могат да се разглеждат като измама, моля, вземете го като пример.
As I said, I understand your point of view but allow us to investigate, please.
Scams mean that casinos only accept deposits but players have no chance for withdrawal because those casinos don't intend to pay.
This is a serious matter and we need to look into the problem more deeply. Maybe the casino is short on staff, or the staff is not well trained. I know you are not concerned about it in general but those suggestions can be hardly seen as a scam, please take it as an example.
Ще взема това за пример, но не ми отключват сметката, не ми дават да взема парите и все отлагат, не е нормално! Освен това тук в Португалия видях много новини, които смятат, че леденото казино е съмнително и не плащат на хората, не разбирам защо изпратих всичко правилно, направих всичко и те ме мамят, искат всичко и всичко и аз им го изпращам, бях честен, заредих акаунта с надеждата да направя пари, спечелих и те не ми плащат
I'll take this as an example, but they don't unlock my account, they don't let me take the money and they keep putting it off, it's not normal! Besides, here in Portugal I've seen a lot of news that think the ice casino is dubious and they don't pay people, I don't understand why I sent everything correctly I did everything and they are deceiving me they ask for everything and anything and I send it to them , I was honest I loaded the account in the hope of making money I won and they don't pay me
Eu vou tomar isso como um exemplo, mas eles não me desbloqueiam a conta não me deixam tirar o dinheiro e andam sempre a adiar, não é normal! Além do mais cá em Portugal tenho visto muitas notícias que acham o ice casino duvidoso e não pagam às pessoas, não entendo o porque disto tudo mandei tudo corretamente fiz tudo e eles andam a me enganar pedem tudo e mais alguma coisa e eu envio para eles, fui honesto carreguei a conta na esperança de ganhar dinheiro ganhei e não me pagam
Здравейте,
както споменах по-рано, казиното беше убедено, че сте използвали опция за плащане от трета страна (което е забранено от Правилата и условията). Този факт причини всички проблеми.
Както Томас пише във вашата жалба, в момента, в който казиното потвърди, че това вече не е проблемът, вашето теглене трябва да бъде обработено по съответния начин.
Hello,
as I mentioned earlier the casino was convinced that you used a 3rd party payment option (which is prohibited by the Terms and Conditions). This fact caused all trouble.
As Tomas wrote in your complaint, the moment the casino confirms that this is no longer the issue, your withdrawal should be processed accordingly.
Здравейте, но вече обясних всичко това на казиното, вече изпратих всички документи и те изглежда го правят нарочно, за да не ни плащат, вече изпратих всичко правилно, снимките, всичко, което обясних, мисля, че е лесно за разбиране, те правят живота възможно най-труден, защото ако не плащат на никого, какво друго мога да направя, затруднявам живота, виждал съм много хора да се оплакват от казиното и все повече вярвам, че съм бил измамен, те трябва да направят това на много хора , можеш ли да ми помогнеш!?
Hi, but I already explained all this to the casino I already sent all the documents, and they seem to do it on purpose so they don't pay us I already sent everything correctly the photos all I explained I think it's easy to understand, they make life as difficult as possible for if they don't pay anyone what else can i do make life difficult, I have seen many people complaining about the casino and I increasingly believe that I have been scammed, they must do this to many people, can you help me!?
Ola más eu já expliquei isso tudo ao casino já mandei os documentos todos, e eles parece que fazem de propósito para não nos pagarem eu já enviei tudo corretamente as fotos todas já expliquei acho que é fácil de perceber , eles dificultam a vida ao máximo para não pagarem a ninguém o que posso fazer mais?se não cometi nenhuma ilegalidade a única coisa que não devia ter feito era ter metido la dinheiro no casino e isso me está a tirar muitos dias de sono e preocupações uma coisa que devia ser tão simples eles dificultam a vida, tenho visto muitas pessoas a queixarem se do casino e cada vez acredito mais que andei a ser burlado, eles devem fazer isso com muitas pessoas, podem me ajudar!?
те не осъзнават или не искат да разберат, че акаунтът, завършващ на 6107, е номерът, който виртуалната кредитна карта автоматично създава, но че този акаунт е свързан с друг акаунт, завършващ на 512. Изпратих всички документи и ако искат, мога да разбера това и да дойда какво липсва, но утре ще получа последен документ, ако не работи, защото е измама, отивам до банката да взема документ, дори подписан от тях, в който пише, че номерът на сметката завършващ на 512 е мой! Ако не, тогава не знам какво да правя, освен да ми помогнете
they didn't realize or don't want to understand that the account ending in 6107 is the number that the virtual credit card automatically creates but that this account is associated with another account ending in 512 I sent all the documents and if they want they can understand this and come what's missing, but tomorrow I'll get a last paper if it doesn't work, it's because it's a scam, I'm going to the bank to get a paper even signed by them saying that the account number ending in 512 is mine! If not then I don't know what to do but help me
eles não perceberam ou não querem perceber que a conta acabada em 6107 é o número que o cartão de crédito virtual cria automaticamente mas que essa conta é associada à outra conta acabada em 512 eu mandei os documentos todos e eles se quiserem conseguem perceber isso e vem o que falta mas eu amanhã vou buscar um último papel se não der assim é porque é burla, vou ao banco buscar um papel mesmo assinado por eles a dizer que o número da conta acabada em 512 é minha! Se não der assim então não sei o que fazer mais ainda ajudem me
Добро утро,
Не искам да се повтарям и вие също не сте длъжни.
Въпросът е, че трябва да изясним с казиното и да обсъдим какво смята казиното за неправилно, за да постигнем напредък.
Моля, изчакайте следващата актуализация на жалбата. Не мога да помогна с това, но се надявам персоналът на казиното да разбере.
Good morning,
I do not want to repeat myself and you do not have to either.
The point is that we have to clarify with the casino, and discuss what the casino thinks is incorrect to make a progress.
Please wait for the next complaint update. I can't help with that, but I hope the casino's staff will understand.
Да, докато нашият екип за оплаквания не направи необходимото, за да ви помогне.
Честно казано, едва ли има нещо друго, което можете да направите в момента.
Последната мярка би била да се свържете с лицензиращия орган, но ще дам шанс на жалбата ви.
Yes, till our Complaint Team does what is necessary to help you out.
Honestly, there is hardly anything else you can do right now.
The last resort would be to contact the licensing authority, but I would give your complaint a chance.
Тогава ще изчакам още 2 или 3 дни… ако не отида при лицензиращия орган на портала за оплаквания в Португалия, стотици хора се оплакват от това казино
I'll wait another 2 or 3 days then….if I don't go to the licensing authority on the complaint portal in Portugal hundreds of people complain with this casino
Eu vou esperar mais 2 ou 3 dias então….se não vou à autoridade de licenciamento no portal da queixa em Portugal centenas de pessoas se queixam com esse casino
Е, имах предвид настоящата ви жалба , любезно спазвайте таймера, моля:
Well, I was referring to your current complaint, kindly respect the timer please:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.