ФорумКазинаИзплащане на казино Borengo

Изплащане на казино Borengo

преди 3 години от Bca2011
|
14311 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
преди 3 години

Някой има ли опит с казиното или някой друг не е получил плащането си?

Автоматичен превод:
Bca2011
преди 3 години

Казиното все още е много ново. В момента имаме 3 открити жалби срещу тях. Можете да разгледате тук:

https://casino.guru/borengo-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 3 години

Също така не получих моите печалби от 100 евро на моята банка. Това беше 10 евро безплатен бонус без необходим депозит, само залагам няколко пъти мисля 100 пъти Така 1000 евро за игра и бонусът трябва да стане след това теглене на максимум 100 евро. Изиграх безплатните си 10 евро много повече от 100 пъти наоколо, така че чатът на живо ми каза да, сега можете да изтеглите 100 евро, но първо трябва да изпратите необходимите документи. Така и направих, получих поща, че тегленето е прието и след 2 или 3 дни ще бъде на моята банка, но сега вече 8 дни по -късно и все още нищо не е получено. Чат на живо вече не мога да се свържа или когато са налични, не знаят нищо за целия случай. Трябва да изпращате поща, която казват в казиното за такива въпроси, затова изпратих поща, но през всичките дни не веднъж никакъв отговор по пощата. И пощата, която имам, за да потвърдя оттеглянето си, не мога да намеря повече в пощенската си кутия и знам, че със сигурност не съм я изтрил. Но сега не мога да намеря пощата никъде. За какво става въпрос? Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Bca2011
преди 3 години

Все още не е получено. Можете да видите, че написах отговор.

Автоматичен превод:
Tinadewil72
преди 3 години

Досега също не е получено нищо, чатът на живо се отървава от вас.

Имейл написан и без отговор.


За щастие направих екранна снимка на имейла

Автоматичен превод:
преди 3 години

Абсолютно същото за мен!

На 15.09. Получих потвърждение за плащането по банковата си сметка, но до днес нищо не е получено!

А гуруто на казиното Никлас също не е от голяма полза! Той не отговаря, не отговаря на въпросите ми и дори не се опитва да се свърже с казиното!

Единственото нещо, което се случи оттогава, че казиногуруто добави този магазин за мръсотия от боренго като ново казино!

И едва чрез нашите оплаквания разбрахме за това казино!


Наистина съм повече от разочарован!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е наистина досадно, най -големият фалшификат, едва ли някой вярва, че някой ще получи парите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Как ще бъде решен проблемът да не се плаща от казино borengo? Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Tinadewil72
преди 3 години

Засега мога само да ви предложа да подадете жалба срещу казиното. Те са ново казино, така че е трудно да се каже дали правят това нарочно или просто са заети в този момент. Трябва да започнем с разследването и тогава ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Същото тук, без отговор на имейлите ми Все още предстои изтегляне от повече от една седмица. Чатът не може да направи нищо.

Много лошо казино.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Аз имам същия проблем, чаках 10 дни за изплащането си! И не получавайте никакви отговори на въпросите ми. Написах 3 имейла и питах отново и отново в чата. Вече подадох жалба! Но вероятно никога повече няма да видя парите си!

Автоматичен превод:
mummht1
преди 3 години

Същият собственик на Jokerino.com с много лоша репутация

Автоматичен превод:
преди 3 години

Все още има чудеса.

Плащането беше получено днес.

Автоматичен превод:
Bca2011
преди 3 години

Еха! Gives Това дава известна надежда и на другите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте хора,

За съжаление едва сега открих този рейтинг на казиното, сега отново съм напълно различен и също обяснявам много. За мен това е около 4000 €! Без отговор на имейла ми, без проверка на потвърждението, чатът също ми изглежда много съмнителен и всъщност не отговаря!

има ли още надежда? има ли хора, които вече са получили парите си? това може би е само обичайната тактика на забавяне? Ще се радвам на отговорите

Автоматичен превод:
Klares488
преди 3 години

къде мога да подам жалба?

Автоматичен превод:
Bca2011
преди 3 години

Каква е сумата, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 3 години

къде мога да подам жалба?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Точно тук: https://casino.guru/complaints

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
magic33
преди 3 години

Беше 150 €

Автоматичен превод:
magic33
преди 3 години

Можете да изпратите тук! Колкото повече хора се оплакват, толкова по -добре! Това казино е бъркотия!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини