преди 3 години
добре, нямам големи надежди за себе си
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
1
добре, нямам големи надежди за себе си
ok i don't have high hopes for myself
ok ich habe keine großen Hoffnungen bei mir
кога мога да отворя позициите? Подадох документи миналия петък, за да проверя, но докато четох това, така или иначе нищо, ако се бях информирал предварително, не разбирам как такава страница може да има оценка 7.8
when can I open the positions? I submitted documents last Friday to verify but as I read this, nothing anyway, if I had informed myself beforehand, I don't understand how such a page can have a 7.8 rating
ab wann kann man die Stellen? habe letzte woche Freitag Dokumente eingereicht zum verifizieren aber so wie ich das hier lese wird dass sowieso nix, hätte ich mich mal vorher Informiert Verstehe nicht wie so eine Seite 7,8 Bewertung haben kann
Както вече казах, той е маркиран като „свежо казино". Това означава - това е ново казино, нямаме много информация за тях. Те знаят, че са свързани с други казино марки, които имат лоша репутация, няма оправдани оплаквания от играчи срещу тях, защото за пореден път те са нови 😕
Доколкото виждам, ние дори не сме регистрирани в тяхната партньорска система. Това означава, че ако някой се регистрира в казиното чрез нашия уебсайт, ние нямаме печалба от това.
As I already said, it's marked as "a fresh casino". That means - it's a new casino, we don't have much info about them. They're know connected to other casino brands that have a bad reputation, there are no justified complaints from players against them, because once again, they're new 😕
As far as I can see, we're not even registered in their affiliate system. That means if someone registers into the casino through our website, we have no profit from it.
Здравейте, колко дни след като сте получили пощата с потвърждение за теглене, получихте парите си? Моята поща за потвърждение беше получена на 17 септември, но все още няма пари за банковата ми сметка за момента. Утре точно преди 4 седмици получих aproovelmail.
hi, how many days after you received the mail with confirmation of the withdrawal did you receive your money? My confirmation mail was received on september 17th but still no money on my banc for the moment. Tomorrow it will be exactly 4 weeks ago that i received the aproovelmail.
просто е толкова горчиво, когато стигнете до такъв сайт, акаунтът ми дори вече не е проверен!
можете само да предупредите всички останали за това гадно измамно казино! колко време отне проверката за вас? Преди 4 седмици след имейла за потвърждение ... уау! Нямам повече надежди за себе си
it's just so bitter when you get to such a site, my account is not even verified anymore!
you can only warn everyone else about this shitty scam casino! how long did the verification take for you? 4 weeks ago after the confirmation email ... wow! I have no more hopes on myself
es ist einfach so bitter wenn man an so eine Seite gerät, mein Konto wird nicht einmal mehr verifiziert!
man kann nur alle anderen warnen vor diesem scheiß Scam Casino! wie lange hat die verifizierung bei Ihnen gedauert? 4 Wochen her nach der Bestätigungsmail ... wow ! ich hab keine Hoffnungen mehr bei mir
Проверката на документите ми отне само няколко дни и пощата, която беше одобрена за изтеглянето ми, също беше бърза, но след това вече нищо. Тегленето ми е утре 4 седмици одобрено, но все още чакам парите
The verification of my documents took only a few days and the mail that my withdraw was aprooved was also quick but after that nothing anymore. My withdraw is tomorrow 4 weeks aprooved but i am still waiting for the money
Вече не се проверява? Означава ли това, че са ви потвърдили в началото, но след това състоянието на профила ви се е променило?
Not verified anymore? Does it mean that they verified you at the beginning, but then the status of your account has changed?
Здравейте, свързах се с казиното преди 2 дни и те отговориха:
Здравей Даниел,
Съжалявам за този проблем, поради някои технически причини има няколко закъснения, но той ще бъде решен възможно най -скоро.
за разбирането
Боренго
Това е всичко, което знам досега 😕
Hi, I contacted the casino 2 days ago and they replied:
Hi Daniel,
Sorry for this issue , due to some technical reasons there are several delays but it be solved asap.
Regards
Borengo
That's all I know so far 😕
Днес получих потвърждението, че парите ще бъдат изплатени. развълнуван съм
Today I got the confirmation that the money will be paid out. I am excited
Ich habe heute die Bestätigung bekommen das das Geld ausgezahlt wird . Ich bin gespannt
Здравей,
стискам палци! Моля, уведомете ни всички как става ...
Благодаря 🙂
Hi,
fingers crossed! Please let us all know how it goes...
Thank you 🙂
Здравейте,
Искрено се надявам на най -доброто! Моля, дръжте ни в течение.
Благодаря 🙂
Hello,
I realy hope for the best! Please keep us updated.
Thank you 🙂
здравей,
Без пари 7 дни след потвърждение за теглене 😒😳
Hi,
No money 7 days efter withdrawel confirmation 😒😳
здравей,
Получихте ли печалбите си?
Тук няма нищо от потвърждението ми за оттегляне преди една седмица. 😒
Hi,
Have you recieved your winnings?
Nothing here since my withdrawel confirmation one week ago. 😒
здравей . Не за съжаление все още нищо не е получено 😔
Hi . No unfortunately nothing has been received yet 😔
hi . Nein leider noch nichts erhalten 😔
Изглежда, че Borengo е супер бавен. Имаме и оплаквания относно същия тип проблем, изпратен на нашия уебсайт...
Seems like Borengo is super slow. We also have complaints regarding the same type of issue submitted on our website...
Хей, днес ми изплатиха печалбите! Чудо 🎉
Hey, I got my winnings paid out today! A miracle 🎉
Hey ich habe heute mein Gewinn ausgezahlt bekommen ! Ein Wunder 🎉
Поздравления! И много благодаря, че ни уведомихте. Други играчи имат поне някаква надежда. Наистина изглеждаше както казаха - имаха технически проблеми с плащанията.
Congrats! And thanks a lot for letting us know. Other players have some hope at least. It really looked like what they said - they had some technical issues with payments.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.