НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от vonHorst
|
45 169 преглеждания 300 отговора |
|
1...4 5 6...16
Anonymized518
преди 1 година

Здравейте,

Доколкото виждам, има 4 налични бонуса за депозит и само първият е маркиран като неограничен теглене, така че предполагате ли, че дори първият е ограничен?

Ако е така, ще помоля колегите да го проверят с казиното.

Редактиране: чакам колегите да ме актуализират.


Благодарим ви, че ни забелязахте! 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте ,

бонусът за добре дошли с първия депозит има максимално теглене от 5x сума на бонуса, но няма maxcashout при guru, моля, коригирайте! благодаря и заповядай

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново,

максималното теглене е проверено и ние ви го дължим - това беше грешка от наша страна . Бонусът вече е правилен.

Бих искал отново да ви благодаря за тази информация и да ви пожелая страхотен и успешен ден!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

с радост няма проблем аз помагам и ти помагаш, помагаме си взаимно.



Автоматичен превод:
Anonymized518
преди 1 година

Това е честно, радвам се, че открихте нашия форум! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казах ви за това преди месец, дори направих екранни снимки xD

Автоматичен превод:
ujmen92
преди 1 година

Здрасти,

наред с други неща, които обсъждахме тогава, но екранни снимки? Не, не си, от моя гледна точка, помолих те да предоставиш екранни снимки, направени от уебсайта на казиното, показващи правилата за тези бонуси, изброени на нашия сайт, разбираш ли? Така че можем да видим разликата. След това водихме доста дълъг разговор, така че вероятно съм загубил следите.

Бях предупреден, когато втори играч спомена същото, би било съвсем случайно.

Предполагам, че е било просто недоразумение от моя страна, ако искате. 🙂

И аз мога да ти благодаря - благодаря ти.🙏

Ако се сблъскате отново с подобен проблем, моля, изпратете и екранна снимка с правилата, показани на сайта на казиното, най-често играчите съобщават за грешки, но се позовават на различни бонуси - тези, които не са изброени на нашия сайт, но изглеждат познати. Така че екранните снимки са добре дошли.

Благодаря за разбирането.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е лошо и фалшиво, как мога да ти покажа на ppl какво правят с теб, когато спечелиш!

Автоматичен превод:
greed1990greed
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че вече сте го направили, подавайки жалбата .

Чувствам, че е справедливо да спомена, че:

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Затова ви моля за търпение засега.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Даниел, един въпрос. Днес играх в казино IWILD, като спечелих 2200,00 NZD, а те ми взеха 1900,00 NZD и можеха да изтеглят само 341,00 NZD. Изненадан съм как това нечестно правило (точка 1.3 от техните T&C) не се съобщава на вашия сайт! Депозирал съм 15 пъти, никога не печеля нищо със съмнение, че тези слотове са редовни, единственият път, когато спечеля, те ограничават печалбите ми. Това не изглежда ли като правило, което противоречи на честната игра? Нямам думи!

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Бих искал да ви кажа мнението си за това, проверих правилата и условията и точка 1.3 гласи:

1.3. Преди да започнете да играете, трябва да регистрирате акаунт на играч на www.iWildCasino.com.

Не виждам никакви проблеми в тази точка, тъй като очевидно трябва да сте регистриран в казиното, преди да започнете да играете там, но имам чувството, че може да говорите за нещо друго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето какво се случи:


Написах рецензия за iwildcasino и тя беше одобрена. след това казиното написа отговор и ми остави имейл адрес.

След това редактирах публикацията си, за да кажа, че писах на казиното и чакам отговор. Постът е одобрен.

След като не получих отговор, редактирах публикацията отново и добавих, че не съм получил отговор.

Тази публикация беше ОТХВЪРЛЕНА от Radika. И сега целият пост и моята критика изчезнаха. Цялата публикация вече не се чете.

Мисля, че е манипулация, ако просто изтриете лоши отзиви и настоявам публикацията да бъде върната онлайн. Как играчите трябва да ви се доверят, ако очевидно манипулирате публикации за казината?



Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Здравейте,

Всъщност аз съм Радка. Сигурен съм, че сте получили и обяснение, всяка отхвърлена чакаща редакция или преглед е напълно обяснена. В този случай бих предположил, че вероятно е, защото прегледът на потребителя не е създаден за чат с казиното. Казиното не може да актуализира отговора. Просто не е проектирано по този начин.

Все пак само предполагам, тъй като не мога да проверя обяснението със задна дата. Бихте ли били така любезен да споделите даденото обяснение, моля?

Нямам намерение да крия нищо, ако съм направил грешка, можем да я поправим, просто имам нужда от малко помощ в момента.

Ние не манипулираме нищо, въпреки че имаме работа с прекомерно количество потребителски отзиви, така че пространството за допускане на неволна грешка е просто там.

Но като гледам отхвърлената ви жалба , предполагам, че причината е точно следната:

„Здравейте, благодарим ви, че изпратихте отзива си. За съжаление решихме да отхвърлим отзива ви, тъй като се основава на оплакване, свързано с вашия отзив, който беше отхвърлен от CasinoGuru. Благодарим ви за разбирането."


В жалбата се казва: „... терминът ясно казва, че трябва да изпратите имейл, ако искате да закриете завинаги акаунта си поради пристрастяване към хазарта, което не сте направили . Ако сте го направили, лесно бихте могли да имате доказателство за това действие и нашият подход към този случай би бил напълно различен.Трябва да разберете, че ако казиното споделя прости и ясни инструкции как да поискате самоизключване и вие не сте ги следвали и на всичкото отгоре нямате никакви доказателство, че казиното е било информирано за вашия проблем с хазарта, нашите възможности са много ограничени. Уверявам ви, че всеки път, когато играч предостави валидно доказателство, потвърждаващо, че е поискал самоизключване поради пристрастяване към хазарта, ние направихме всичко възможно, за да помогнем."


Следователно не би било честно да оставите прегледа си видим. Споделете доказателството за това, което описахте в прегледа и ние ще го преразгледаме.

Ние се стремим само да бъдем честни и честни.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте

1 - Имах предвид, че изтриха коментара ми в рейтинга на играчите, за да мога поне да уведомя другите играчи какво се е случило.


2 - Не е ли вярно. Информирах казиното за това чрез чат на живо. Как трябва да докажа това, моля? Ето защо се обърнах към Casino Guru. Те лесно биха могли да поискат от казиното да се откаже от всичките ми чатове и тогава много бързо ще стане очевидно, че казиното просто е отхвърлило забраната ми.

Но ти дори не попита, просто затвори случая отново. Казиното лъже и вие помагате на казиното да го покрие.


3 – Значи не само че отхвърлихте жалбата ми без причина, вие също така изтрихте коментара ми, така че другите играчи вече не могат да четат мнението ми за него.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Е, от моя гледна точка,

1 - да, вашето потребителско мнение е изтрито - както е обяснено.

2 - в такива ситуации създайте екранни снимки, така че разговорът да е видим и доказуем. Не можем просто да вярваме на думата ви за това. Ако се оплачете, бъдете готови да предоставите доказателства. Представете си, че казиното ще каже (не казаха), че няма лог, какво трябва да направим тогава? Искат да се закълнете, че сте им казали, все пак нямате доказателства?

3 - вие обвинявахте казиното в нещо, което не успяхте да докажете. Това едва ли е честно.

Приемете го като урок. Ние спазваме бизнес стандартите, за да гарантираме, че играчите разбират своите „права", както и своите отговорности. Индустрията далеч не е съвършена.

Освен това, за да си спестите евентуални проблеми, имайте предвид следното:

"...всички ваши акаунти в други казина на същия собственик ще бъдат автоматично блокирани или самоизключени. Моля, разберете, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени във всички останали свързани уебсайтове."

Възнамерявате ли да се свържете с органа, както е предложено? Сигурен съм, че ще имате нужда и от доказателства. 🙁


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Абсолютно съгласен, моите отзиви също бяха отхвърлени! ако по мое мнение едно от казината е измамно казино, защо хората не могат да четат мненията на други хора! Въпреки че тази услуга е направена за хора, а не за репутация на казино!

Автоматичен превод:
Singel24
преди 1 година

Здравей.

Може би ще е най-добре да споделите своя „отзив" с останалата част от общността, за да можем всички да изразим собственото си мнение.

Вие написахте (това е автоматичен превод на английски):

Scamm казино! никога няма да сте тук!

Никога повече тук! "

Не беше добавена друга информация, затова ви отговорихме, обяснявайки:

„Здравейте, благодаря ви за прегледа. Виждам, че сте оценили казиното доста ниско. Бихте ли споделили повече подробности за това какво конкретно не харесвате в казиното, така че да бъде полезно и за други играчи?"

С цялото си уважение, получихте обяснение на проблема относно вашия така наречен преглед, плюс също така ви беше представено решение.

От моя гледна точка измамите обикновено нямат ясно обяснение и шанс за втори опит.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мога ли да ви попитам! защо давате най-висока оценка за казината на Altacore NV??? Играх в 3 различни казина на тази компания и винаги имах проблем с изплащанията! Освен това знаете, че едно от техните казина е в черния списък от друга информация за ресурс? също и други ресурсите дават по-малка оценка на това казино, мисля, че трябва да помагате на хората!

Автоматичен превод:
Singel24
преди 1 година

Здравейте,

Нямам информация относно вашите лични проблеми с трите казина, позволете ми да кажа, че рейтингът отразява няколко аспекта - както е обяснено по-подробно в раздела, наречен "обяснена репутация":

https://casino.guru/iwildcasino-review#tab=js-tab-reputation

Освен това рейтингът може да бъде намален и поради неразрешени оплаквания на играчи - добре, нито една неразрешена. Проверете сами:

https://casino.guru/complaints

Съжалявам, че опитът ви не отговаря на оценката, но всъщност никога не е бил цел - ние се стремим към честност. Чувствайте се свободни да научите как се прави прегледът тук:

Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното "

Според вашата открита жалба, вие преминавате проверка на KYC, това е неизбежна част от първото теглене. Бих казал, че проблемът, който описахте, не е точно за изплащането, а за първата проверка на акаунта. По принцип първото теглене обикновено е най-сложно, защото казиното трябва да провери вашите залагания, история на игрите и други неща, за да ви позволи да изтеглите за първи път. Разбирам, че това не е удобно.

Надявам се скоро да преминете проверката. 🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Напълно съм проверен, file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако сте прочели оплакването ми за това казино, значи знаете, че съм проверен! и те ми изплащаха преди 3 суми, но сега спряха, без причина и обяснения!

Автоматичен превод:
1...4 5 6...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини