ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от vonHorst
|
19424 преглеждания 158 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
Singel24
преди 12 месеца

О, съжалявам - жалбата ви е пълна с публикации и, честно казано, вероятно съм го пропуснал.

Е, успех с жалбата. Няма много за казване на този етап.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

казиното има добра репутация тук. Оплакванията на потребителите за съжаление са много негативни. Това е причина да не депозирате тук!


По някакъв начин също е трудно да се намери добро казино.

8,5/10 Оценка, но лоша обратна връзка от потребителите.

За себе си съм решил, че ако някой от тях е лош, не правете депозит там.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Здравейте някой може ли да ми помогне да си завърша верификацията във iwildcasino

vakrilov92
преди 8 месеца

Хей, мисля, че най-разумното нещо, което можете да направите, е да попитате чат на живо или поддръжка какъв е проблемът с вашите документи. Пробвал ли си да питаш какъв е проблемът и какви са необходимите критерии по отношение на документите?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, може ли някой от Guru да обясни защо Iwild се рекламира прекомерно с толкова лоша история с клиенти. Те са първи в предложените казина, поради което се регистрирах при тях. Съжалявам безкрайно много.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вчера реших да се разделя с IWild. Изиграха баланса ми от $1500. Не можех да понеса басите и лъжите. Следователно вчера отворих акаунт в GetSlots. Изигран. Спечелени. Проверен и изплатен за по-малко от 24 часа. Браво на IWild.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 8 месеца

Защо мислите, че се рекламира прекомерно? То е сред препоръчаните казина, защото има висок индекс на безопасност и това са казината, които се показват първи. Опитахте ли да проверите потребителските отзиви или оплаквания ? Там понякога можете да намерите полезна информация, която може да ви помогне да решите дали да отидете в казино, за да играете.

Разбира се, съжалявам, че сте имали лош опит в това казино и че накрая сте загубили парите си. Какъв беше проблемът в това казино, ако мога да попитам?

Що се отнася до второто казино, радвам се да видя, че сте имали добро преживяване и не всичко се дължи на негативните. Така че се надявам, че в този случай ще се справите добре и няма да се налага да се справяте с подобни ситуации като с iWild.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Джаро,

Прочетох обстойно рецензиите и написах своите.

Прекомерната промоция се вижда от известността й за предложените казина. Високият индекс на безопасност е донякъде безполезен показател и много слаб според мен.

Има огромно негативно преживяване, показано чрез лоши отзиви за Guru и други. Повечето са политики за теглене и бонуси.

Основните ми проблеми бяха с оттеглянето. Имах напълно потвърдена сметка и те продължиха да анулират тегленията ми отново и отново. Дневните и месечните лимити за теглене са очевидно неверни, така че убива един от позитивите на Гуру за този сайт.

Когато тегленията бяха анулирани, с вас ще се свърже KYC@IWild, който се грижи за тегленията и ще ви бъде казано да създадете отново вашите тегления. Точната формулировка е „моля, създайте отново заявката си за теглене и те ще преминат успешно", което не е така.

Също така, както много други играчи, се справих с техните измамни бонус практики (Файлове за оплаквания тук и в AskGamblers). След като бонусът е изпълнен и може да се тегли, ако не теглите активно и не продължите да играете, всички натрупани печалби се анулират. Въпреки че играете със собствени пари, които можете да теглите, те ще анулират печалбите. Това противоречи на Кодекса за справедлив хазарт.

Като цяло, по мое мнение, IWild е завръщане на ранните онлайн казина, които по-скоро биха се опитали да ви измами за пари, които ги печелят чрез етични практики. Като цяло ужасно преживяване за мен.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че сте доста добре запознат с тази тема. Като начало мисля, че индексът на безопасност е доста важно нещо. Ето връзката, където можете да намерите важната информация, когато преглеждате казино, което оказва влияние върху неговия индекс: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що се отнася до проблема ви с тегленето, разбирам, че вероятно сте разстроен. И аз бих бил. Ако ситуацията ви продължи по-дълго, защо не опитахте да подадете жалба? Мисля, че нашият екип поне щеше да се опита да ви помогне във вашата ситуация. Казиното също така даде ли причина защо тегленията винаги са били одобрени, но в крайна сметка се е оказало, че не са?

По отношение на лимитите за теглене на нашия сайт, ако установите, че нещо не е актуално, можете да ни насочите към функцията в долната част на страницата - в прегледа на казиното - и ние ще се опитаме да го поправим.

Следвайки бонуса, който споменахте, винаги трябва да четете внимателно Правилата и условията, които се прилагат за него, за да избегнете подобни неудобства. Винаги изборът на играча е дали да вземе бонуса или не.

Но въпреки всички тези проблеми, надявам се, че ще имате по-добро изживяване в бъдеще и няма да попаднете на казино, което ще ви причини главоболие.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Предполагам, че Casino Guru все още не го разбира. Вие, момчета, проваляте хората, които ви се доверяват за честни отзиви. Има още една жалба за бонус: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by срещу IWild.

Всички оплаквания се основават на това, че играчите са успели да играят и имат средства, освободени към баланса за теглене, но се задържат за печалба от максимален лимит на бонуса, ако не теглят. Играчите виждат, че преобразуваната печалба е тяхна и играят само за да видят по-късно, че IWild ограничава печалбите им с правила за максимална печалба за втори път.

Това поведение е хищническо от страна на IWild. Те мамят своите клиенти.

Няма да спра да коментирам това, докато не разрешите този проблем с тази компания. Вече анулирах акаунта си поради този проблем и измамни практики за теглене.


Благодаря

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 7 месеца

Ходя само в казина с добри отзиви въз основа на потребители, vbet платформата тук е ужасна, но никога не ми е давала никакви измами, тези къщи от компанията Iwild поддържат само балансите на играчите и тя винаги има добра репутация тук, аз не разбирам, но вече не депозирам По репутация, сега гледам коментарите, загубих много пари, доверявайки се на тези репутации.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 7 месеца

За съжаление оценките на Gurus не са надеждни и се основават на неистини в случая на IWild.

Ще последвам съвета ви и ще се откажа от потребителските рецензии отсега нататък. Виждал съм други да пишат същите съвети в миналото, но реших, че Guru и AskGamblers се справят по-добре с това от случайните рецензенти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Предполагам, че Casino Guru все още не го разбира. Вие, момчета, проваляте хората, които ви се доверяват за честни отзиви. Има още една жалба за бонус: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by срещу IWild.

Всички оплаквания се основават на това, че играчите са успели да играят и имат средства, освободени към баланса за теглене, но се задържат за печалба от максимален лимит на бонуса, ако не теглят. Играчите виждат, че преобразуваната печалба е тяхна и играят само за да видят по-късно, че IWild ограничава печалбите им с правила за максимална печалба за втори път.

Това поведение е хищническо от страна на IWild. Те мамят своите клиенти.

Няма да спра да коментирам това, докато не разрешите този проблем с тази компания. Вече анулирах акаунта си поради този проблем и измамни практики за теглене.


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте!

Това наистина е неблагоприятна ситуация, но сте пропуснали да споменете, че оплакването току-що е започнало. Знаете, че е твърде рано за нас да санкционираме казиното по време на процеса на оплакване.

Първо, ние разследваме и ако е извършено нещо несправедливо, наказанието идва скоро, но не преди всяка жалба да бъде затворена.

Чувствайте се свободни да подадете собствената си жалба всеки път, когато изпитате нещо необичайно или несправедливо или дори нещо по средата.

Винаги сме тук.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За съжаление оценките на Gurus не са надеждни и се основават на неистини в случая на IWild.

Ще последвам съвета ви и ще се откажа от потребителските рецензии отсега нататък. Виждал съм други да пишат същите съвети в миналото, но реших, че Guru и AskGamblers се справят по-добре с това от случайните рецензенти.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Можете ли да посочите „лъжата" за предпочитане за жалба, моля?

Знаете ли, лесно е да се каже, че рейтингът не пасва, защото вие знаете повече от нас. Както продължаваме да повтаряме, липсата на подадена жалба означава липса на черни точки за казината.

Потребителската оценка не е част от оценката поради много специфични причини:

⚠️Фалшиви отзиви за казино: Някои казина прибягват до писане на фалшиви отзиви за себе си.⁠

⁠⚠️Манипулирани отзиви на играчи: Играчите понякога публикуват неверни отзиви, за да навредят на репутацията на казино. От друга страна, те също пишат положителни отзиви в замяна на стимули като безплатни завъртания.⁠

Помогнете ни да запазим справедлива оценка, като подадете жалби или се свържете с екипа за данни с валидна информация:

data@casino.guru

Излишно е да казвам, че опитът варира от играч на играч - не бихте ли казали? Дори малцина могат да бъдат много доволни в казина с по-нисък индекс на безопасност, същото важи и за по-големите групи казино. Като цяло са справедливи, въпреки че много играчи идват тук, за да се оплачат чрез потребителски отзиви, когато доволното мнозинство просто не идва тук изобщо.

Това е нещо, което се стремим да променим!

Не се притеснявайте, знаем, че тази огромна разлика между потребителския рейтинг от една страна и изчисления индекс на безопасност от другата страна не изглежда успокояващо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нека се съсредоточим върху това, което казах тогава Радка. Между другото, това е форум и ако не разбирате какво е форум, не трябва да отговаряте на плакати. Ще пиша за мръсното пране на казината Altacore NV винаги, когато мога, защото Guru популяризира тази неприятна група казина като надеждна.

По-загрижен съм за това какво виждат другите играчи тук, отколкото за вашето мнение "честно казано"

„Подайте жалба или информирайте нашия екип за данни."

Оплаквам се във форума в леи, че правя жалба, защото няма смисъл. Приключих с казината на Altacore NV и искам да уведомя другите играчи за техните хищнически правила и условия.

Процесът на оплакване е меко казано непродуктивен, когато искате да направите отзивите на Gurus честни.

Например, ако се оплача, че плащането е бавно и не е съгласно правилата и условията, единственото нещо, което се проследява, е евентуалното плащане към клиента. Casino Guru не променя какви са дневните лимити за плащания на страницата за преглед, когато е очевидно, че във всички казина Altacore NV тяхната политика е да забавят плащанията възможно най-дълго и да правят максимално изплащане от 400 € на ден, независимо от всяко отделно казина дневни лимити. Бедните подметки, които печелят голяма сума пари, са в шок, когато се опитат да изтеглят. хаха

Що се отнася до структурата на бонуса, във всички казина на Altacore NV трябва да има предупреждение, че ако не изтеглите пълния си баланс в момента на изпълнение на бонуса, ще имате изтрити допълнителни печалби. Има много оплаквания по отношение на това в казината на Altacore NV, но няма предупреждения, освен в Dozenspins.

Що се отнася до контакта с „екипа за данни", какво бих им изпратил? Guru разполага с цялата необходима информация в своята система за оплаквания, но не са направили полезни промени в страниците за преглед на Guru за казината Altacore.

Ако изпратя доказателство за забавени плащания, ще се промени ли дневният лимит за теглене на страницата за преглед?

Ако изпратя доказателство, че те връщат печалби втори път след изпълнение на бонуса, ще поставите ли предупреждение?

Наричам глупости, защото има активни и разрешени жалби по тези проблеми и няма промени.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 7 месеца

Имайте предвид отговора тук:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте, искам помощ за моето теглене в iwild казино.. като цяло изглежда хубаво място. Вече верифицирах акаунта си успешно и се опитвам да изтегля 250 евро.. Използвах банкова карта това лято за депозит и вчера направих депозит с новата си карта (предишната е неактивна, защото някой се опита да ме открадне soooo банката ми даде нова карта... изпратих им снимка, която доказва, че съм собственик на старата карта и на новата, но не обработи тегленето ми.. като цяло е законно казино с много добри игри.. но аз съжалявам за моя проблем също им изпращам електронно извлечение, но те ме помолиха да не е по-старо от 3 месеца.. попитах в моята банка за последното, но ми казаха, че последното е, че вече съм им изпратил

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
nikosvas1995
преди 3 месеца

Здравейте, правилно е да сте им изпратили документ за новата си карта, защото така или иначе ще трябва да я верифицирате.

Въпреки това, що се отнася до вашето оттегляне, колко време е минало, откакто не сте могли да се оттеглите?

Относно банковото извлечение, ако им изпратите последното, какъв е проблемът? Защото според това, което казваш не е по-стар от 3 месеца.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

изтеглих от моя e baking и е по-стар от 3 месеца.. за съжаление се обадих в моята банка и те ми казаха, че последното електронно извлечение все още не е налично в моето електронно банкиране за изтегляне. и трябва да отида до физически магазин, за да го взема. отново нямам никакъв проблем с това казино.. наистина ми харесва. те имат много игри и както виждам много играчи взеха своите оттегляния с успех. но съм много уморен от тази ситуация. Верифицирах профила си успешно и честно казано проверката беше много много бърза! Текущата ми карта е потвърдена, но искат да им изпратят доказателство, че старата ми карта е неактивна! хаха

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
nikosvas1995
преди 3 месеца

Ако се наложи да отидете до банката и да вземете необходимите документи от там, мисля че не би трябвало да е проблем.

Видях обаче, че сте подали и жалба , така че се надявам, че ще бъде решен възможно най-скоро и ще можете да получите парите си. Бихте ли могли да актуализирате, ако имате нова информация и дали успешно сте успели да потвърдите отново?

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини