ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от vonHorst
|
37330 преглеждания 254 отговора |
|
1...3 4 5...13
Nvm1991
преди 2 години

Колко документи предоставихте общо?

Предполагам, че записът е 14 документа, а играчът все още чака KYC да бъде напълно обработен.

Всъщност обаче се случва в друго казино.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

8

Автоматичен превод:
Nvm1991
преди 2 години

Е, трудно е да се каже каква е причината и дали 8-те документа са малко преувеличени или не.

Бих искал да мисля, че честните казина знаят какво правят и ако са необходими повече документи, това е просто защото нещо не е ясно или липсва. Може би съм твърде оптимист 😀

Както и да е, ние все още чакаме вашето оттегляне и това е най-важната част сега.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, лошото е, че кандидатствах за изплащане на 3 ноември и нормалният kyc, който можете да направите на уебсайта, беше извършен веднага...но след като бях държан kyc в банката толкова дълго, изплащането беше отлага се много дълго....

Автоматичен превод:
Nvm1991
преди 2 години

Така че, доколкото мога да предположа, проблемът трябва да идва от метода на плащане, а не от частта KYC. Играчи от Германия, Австрия и други страни страдат от огромни закъснения в наши дни поради ограничения и ограничения на местното законодателство. Да кажем, че местните банки не обичат много подобни транзакции. 🙁 Дори KYC може да бъде по-сложен за играчи от тези страни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е за вярване, че хората дори играят в това казино. Нисък лимит за теглене от 400 евро на всеки 3 дни е наистина лош.

Иска ми се да бях прочел техния преглед тук, преди да отворя акаунт.

Автоматичен превод:
rifat62
преди 2 години

Здравейте,

това е странно, виждам, че информираме за тези ограничения :

file

Можете ли да поставите няколко екранни снимки, показващи различни ограничения, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Как това казино има толкова висок рейтинг, ако максималното теглене е само x5 сума на бонуса. не го разбирам

Автоматичен превод:
ujmen92
преди 1 година

Здравей ujmen92, нашият процес на преглед на казино е много сложен и взема предвид огромно количество информация за всяко казино. Основните фактори, които се вземат предвид в нашите прегледи, са размерът на казиното, оплакванията на играчите, удръжките за ограничителни или нечестни практики, добавените точки за положителни качества и свързаните с тях казина.

Можете да научите повече за това как оценяваме казината тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

В „обяснение на репутацията" вие дадохте максимална оценка за правила и условия, като ги нарекохте „справедливи".

Значи намирате ли напълно справедлива и неограничителна ситуация, когато играч, депозирал 20 евро, трябва да направи оборот от 1400 евро и след това всеки баланс над 100 евро се анулира?

Освен това информацията, публикувана на вашия сайт, че тегленето от бонуса за добре дошли е неограничен, е напълно невярна, познавам много казина, където бонусът без депозит има по-високи лимити за теглене

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ujmen92
преди 1 година

Здравей,

благодаря за тези подробности.

Позволете ми да коментирам залаганията и бонусите:

ако проверите наличните бонуси на нашия сайт , ще намерите само залагане 35x, така че ако казиното предлага по-малко интересни бонуси, добре, аз не бих взел такъв бонус, никой не ви кара да го вземете, нали?

Не бих казал, че е несправедливо да го предлагаш, скриването на важно правило, свързано с бонуса, би било несправедливо.

Бонусите са нещо, което казиното използва, за да мотивира играчите, така че те могат да се променят доста често. Ние разглеждаме основно общите правила и условия, но за съжаление не е по силите ни постоянно да проверяваме всеки бонус и неговите специфични условия.

Доколкото мога да видя, в момента има само един бонус за играчи от Полша с неограничено теглене и това НЕ е бонус за добре дошли. Имайте предвид, че не говоря за другите бонуси, които казиното предлага, а само за изброените. Ако информацията не е вярна, любезно ни уведомете, за предпочитане чрез PrintScreen, показващ правилните условия, за да можем да актуализираме бонуса.

Ще се радваме да актуализираме всички бонуси.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Забавно, благодарение на вас разбрах за още един неправилно описан бонус. НИТО един от iWild казино бонусите няма неограничено изплащане.

filefile

На уебсайта си давате пример за „очевидно несправедливо и хищническо правило":

file

Кажете ми, ако греша, случаят, когато играч депозира 20 евро и може да изтегли не повече от 200 евро, играейки без никакви допълнителни ограничения, е „очевидно нечестен и хищнически", докато когато друг играч депозира 20 евро и получава в допълнение към скапаните 20e бонус цял списък от ограничения (като изисквания за оборот, лимити на залози, списък с ограничени игри) може да изплати макс. 100 евро е напълно справедливо и готино.


Ако все още вярвате, че тук няма противоречие в логиката, тогава casino.guru не се интересува от благополучието на играчите и насърчава други казина да прилагат такива ограничителни правила за бонуси, а вашият списък с препоръчани казина зависи само от количеството печалба, която казиното ще сподели с вас.


В допълнение, максималната печалба се основава, поне частично, на депозираната сума, тъй като условията на оборота се основават на ДЕПОЗИТ + сума на бонуса.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ujmen92
преди 1 година

здравей

би било наистина чудесно, ако можете да ни помогнете и изпратите няколко екранни снимки на „правилните" правила, свързани с бонусите, които сме изброили на нашия уебсайт.

Можете ли да го направите, моля?

Междувременно ще уведомя екипа за данни за вашето безпокойство.

Хищническо е да се ограничават печалбите от парите на играчите. Не е хищническо да се предлагат глупави бонуси, ако правилата са ясно посочени, така че играчите да могат да вземат собствено решение дали бонусът си струва да опитате. Не е нужно да взимате никакви бонуси.

Сега по-ясно ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога да кажа същото за казината, които ограничават печалбите от парите на играчите. Те имат ясно посочени условия и не трябва да играя там, никой не ме принуждава да депозирам. Но защо тогава ги нарекохте "несправедливи".

Автоматичен превод:
ujmen92
преди 1 година

Предполагам, че трябва да се вземе предвид дори още един аспект, както обяснява разделът за репутация.

Можете ли да предоставите печатните екрани, за които ви помолих? Иначе целият разговор е чисто теоретичен, не мислите ли? Наистина бих искал да знам дали има нещо нередно с бонусите, които можете да видите на нашия уебсайт.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното веднага попада в черния списък без „ако" и „но".


Никакви печалби

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 1 година

Здравей Wibrak и добре дошъл отново!

Предполагам, че можете да запомните, че ние няма да поставим в черен списък нито едно казино, защото губите там. За съжаление, загубата е част от хазарта.

Случвало ли се е нещо друго, докато играехте там?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече изпратих документите си на kic имейл и винаги нещо липсва и те винаги ми изпращат същия имейл обратно с искане за същите документи, работя с Casino от 5 години и никога не съм имал толкова много главоболия за да можете да направите теглене. Изглежда, че правят това, така че човекът да се откаже от тегленето и да играе, докато не загуби всичко, което е спечелил.

Автоматичен превод:
JEANLUCAS22
преди 1 година

Здравейте и благодаря за споделеното преживяване. Това е доста често преживяване, което играчите споделят по отношение на различните казина. Но имайте предвид, че процесът KYC понякога може да бъде много дълъг и досаден, но е необходим. Бих ви посъветвал да завършите проверката, дори и да е трудно. Трудно е да се каже дали това казино го прави нарочно или не. В крайна сметка, както виждате сами тук, казиното има съмнителна репутация. 😕 В случай, че ще се борите повече от две седмици, свържете се с нас отново и нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте ,

бонусът за добре дошли с първия депозит има максимално теглене от 5x сума на бонуса, но няма maxcashout при guru, моля, коригирайте! благодаря и заповядай

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини