Аз съм 100% проверен. Всичко е актуално.
Миналата събота получих този отговор от поддръжката:
Нашите специалисти по плащания се сблъскват с голям брой заявки тази седмица, така че обработката отнема повече време от очакваното. Като се има предвид обемът на заявките и скоростта на обработка, вашата заявка трябва да бъде изплатена в понеделник . Съжаляваме за това неудобство и ви благодарим за търпението.
... и не, днес не си получих парите. Тегленето отново беше отменено.
Опитах да тегля с биткойн. Това също беше отменено.
Изглежда, че всеки път, когато теглене бъде отменено и изпратено отново, то отива в края на опашката... когато трябва да се обработи с приоритет.
Точно сега... както е сега... те просто не могат да обработват плащания на Interac за канадски играчи.
I am 100% verified. Everything is up to date.
Last Saturday, I got this reply from support:
Our payment specialists are facing a large amount of requests this week, so the processing takes longer than expected. Considering the volume of requests, and the processing pace, your request should be paid-out on Monday. Sorry for this inconvenience, and thank you for your patience.
... and no I didn't get my money today. The withdrawal was canceled yet again.
I did try to withdraw with Bitcoin. That was canceled too.
It looks like every time a withdraw is canceled and re-submitted, it goes at the back of the queue... when it should be processed with priority.
Right now.. as it is.. they simply cannot process Interac payments for Canadian players.
Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод: