ФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от vonHorst
|
42284 преглеждания 266 отговора |
|
1...13 14
преди 1 седмица

Това трябва да е най-лошото казино с нулев рейтинг за безопасност.

Още не са ми отговорили...

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 седмица

Стискам палци вашият случай да се разреши скоро, наистина. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Опитвам се да изтегля 500CAD вече седмица.

Заявката се анулира на всеки 48 часа и те ми изпращат имейл с молба да изпратя отново.

Правил съм това поне 4 пъти досега. Никога не съм имал този проблем с други казина.

Чатът за поддръжка е безполезен и просто ме моли да опитам отново.

Трябва да се съглася с другите потребители на този форум: тяхната оценка 9,2 е шега

file

file

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 4 дни

Канадец тук.

Имах същите проблеми. Продължават да отменят тегленето ми на всеки 48 часа.

Поддръжката е безполезна.

Chat вероятно използва бот докато изпраща ми общи имейли с празни обещания.

KYC е ужасно. Колкото по-лошо съм виждал.

Чувството ми е, че това е много малка операция и те нямат ресурсите да плащат/поддържат своите играчи според техните TOS.

Съгласен съм на 100% с твърдението ти. Безотговорно е да се рекламират тези глупости.



Автоматичен превод:
phonymcring
преди 2 дни

Здравейте, казиното вероятно трябва да предприеме по-проактивен подход към тази ситуация. Колко време отнема да извадите парите си?

Освен, че трябва да подадете отново, нищо друго не са ви казали? Може би сте попитали дали промяна в начина на плащане ще помогне?

Що се отнася до KYC, преминахте ли го успешно?

Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

Аз съм 100% проверен. Всичко е актуално.

Миналата събота получих този отговор от поддръжката:

Нашите специалисти по плащания се сблъскват с голям брой заявки тази седмица, така че обработката отнема повече време от очакваното. Като се има предвид обемът на заявките и скоростта на обработка, вашата заявка трябва да бъде изплатена в понеделник . Съжаляваме за това неудобство и ви благодарим за търпението.


... и не, днес не си получих парите. Тегленето отново беше отменено.

Опитах да тегля с биткойн. Това също беше отменено.

Изглежда, че всеки път, когато теглене бъде отменено и изпратено отново, то отива в края на опашката... когато трябва да се обработи с приоритет.

Точно сега... както е сега... те просто не могат да обработват плащания на Interac за канадски играчи.

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
phonymcring
вчера

Виждам, и от колко време сте в тази ситуация, от 22.11 ли е, както виждам на скрийншота? Даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако не го направят, можетеда подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем и да се свържем с казиното.

Така че потвърдете ми, че е от сега нататък, защото ако продължават да анулират и нищо не работи за вас, това не е достатъчно, според мен. Фактът, че те имат много тегления и вие сте в някакъв ред, е добре, може да бъде. Но ако трябва да продължите да подавате отново тегленето и въпреки това го отменят, не виждам смисъл.

Така че, уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
1...13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини