Според страницата с индекс на безопасността на казино гуру, следните фактори се вземат предвид в процеса на преглед
- Размер на казиното
- Оплаквания на играчи
- Удръжки за ограничителни или нелоялни практики
Така че нека да разгледаме..
Размер на казиното
Според TOS на казино iwild (раздел 9) тук са максималните лимити за теглене:
- на транзакция: €400 или ₽33 000
- за 24 часа: €1200 или ₽100 000
Това е смешно .
Не знаех, че е толкова лошо, когато се регистрирах. Това все още е моя отговорност, но честно казано, това е причината да проверявам рейтингите на Casino Guru или AskGamblers.
Очаквам казино с рейтинг 9,2 и "много висок" индекс на безопасност да има много по-високи стандарти.
Това очевидно е много малка операция и те просто нямат ресурсите да обработват тегления навреме.
Оплаквания на играчи
Това казино има много сериозни оплаквания. Знам, че са истински, защото съм имал същите проблеми.
Ужасен KYC процес.
Те ще ви предизвикат да предоставите „допълнителна документация" 8-12 часа след първото ви теглене. Успех да разберете защо документът ви е бил отхвърлен. Никога не получавате имейли от истински човек с име и информация за контакт.
Бавни тегления и произволни анулации без никакви обяснения или известия.
Също така имах проблем със системата за теглене, която просто се проваляше при опит за подаване на заявка. Никога не съм виждал такива грешки в други казина. Отговор от поддръжката: „опитайте отново утре".
TOS казват : „Всички заявки за теглене се обработват от финансовия отдел в рамките на 24 часа след успешната проверка на самоличността и сметката".
Просто не е вярно. Минаха 10 дни и бях напълно проверен.
Инструменти за отговорен хазарт не съществуват. Трябва да изпращате имейли до поддръжката и да се надявате на най-доброто. Поисках акаунтът ми да бъде закрит и те ми отговориха с бонус оферта, за да продължа да залагам. Такова поведение е хищническо.
Може да мислите, че получаването на плащане след 10 или 30 дни не е голяма работа, но е изключително стресиращо, когато имате работа с чатбот за поддръжка.
Попитах iwild много учтиво дали могат да се ангажират да ми изпратят моето оттегляне в рамките на 2 седмици и те не ми дадоха отговор.
Ужасно е да си в тази ситуация. Нямате представа дали сте измамен.
Огромни казина като Stake имат бързи изплащания и въпреки това имат рейтинг 7,9. Не ме разбирайте погрешно, имам своите проблеми със Stake, но когато направя теглене от Stake, знам, че моята криптовалута ще бъде изпратена бързо в портфейла ми. Не се изпотявам.
Моля, обмислете преглед на рейтинга на iWild, така че другите играчи да не бъдат третирани като лайно.
According to casino guru's safety index page, the following factors are considered in the review process
- Size of the casino
- Player complaints
- Deductions for restrictive or unfair practices
So let's take a look..
Size of the casino
According to the TOS of iwild casino (section 9) here are the maximum withdrawal limits:
- per transaction: €400 or ₽33 000
- in 24 hours: €1200 or ₽100 000
That's laughable.
I didn't know it was that bad when I signed up. It's still my responsibility but honestly this is why I check ratings on Casino Guru or AskGamblers.
I expect a casino with a 9.2 rating and a "very high" safety index to have much higher standards.
This is obviously a very small operation and they simply don't have the resources to process withdrawals in a timely manner.
Player complaints
This casino has plenty of serious complaints. I know they are real because i've had the same issues.
Awful KYC process.
They will challenge you to provide "extra documentation" 8-12 hours after your first withdrawal. Good luck figuring out why your document was rejected. You never get emails from a real person with a name and contact info.
Slow withdrawals and random cancelations without any explanations or notifications.
I've also had an issue with the withdrawal system simply failing when trying to submit a request. I've never seen bugs like that at other casinos. Response from support: "try again tomorrow".
TOS say "All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification".
Simply not true. It took 10 days and I was fully verified.
Responsible gambling tools don't exist. You have to send emails to support and hope for the best. I've asked for my account to be closed and they responded to me with a bonus offer to keep me gambling. That kind of behaviour is predatory.
You may think getting paid after 10 days or 30 days is no big deal but it's extremely stressful when you're dealing with a chatbot for support.
I asked iwild very politely if they could commit to send me my withdrawal within 2 weeks and they did not give me an answer.
It's awful being in that situation. You have no idea if you're being scammed.
Huge casinos like Stake have fast payouts and yet they have a rating of 7.9. Don't get me wrong, I have my issues with Stake but when I make a withdrawal on Stake I know my crypto will be sent to my wallet fast. I don't sweat it.
Please consider reviewing the rating of iWild so other players don't get treated like shit.