НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от vonHorst
|
44 474 преглеждания 298 отговора |
|
1...14 15
Romi
преди 1 седмица

Според страницата с индекс на безопасността на казино гуру, следните фактори се вземат предвид в процеса на преглед

  1. Размер на казиното
  2. Оплаквания на играчи
  3. Удръжки за ограничителни или нелоялни практики

Така че нека да разгледаме..

Размер на казиното

Според TOS на казино iwild (раздел 9) тук са максималните лимити за теглене:

  • на транзакция: €400 или ₽33 000
  • за 24 часа: €1200 или ₽100 000

Това е смешно .

Не знаех, че е толкова лошо, когато се регистрирах. Това все още е моя отговорност, но честно казано, това е причината да проверявам рейтингите на Casino Guru или AskGamblers.

Очаквам казино с рейтинг 9,2 и "много висок" индекс на безопасност да има много по-високи стандарти.

Това очевидно е много малка операция и те просто нямат ресурсите да обработват тегления навреме.


Оплаквания на играчи

Това казино има много сериозни оплаквания. Знам, че са истински, защото съм имал същите проблеми.

Ужасен KYC процес.

Те ще ви предизвикат да предоставите „допълнителна документация" 8-12 часа след първото ви теглене. Успех да разберете защо документът ви е бил отхвърлен. Никога не получавате имейли от истински човек с име и информация за контакт.

Бавни тегления и произволни анулации без никакви обяснения или известия.

Също така имах проблем със системата за теглене, която просто се проваляше при опит за подаване на заявка. Никога не съм виждал такива грешки в други казина. Отговор от поддръжката: „опитайте отново утре".

TOS казват : „Всички заявки за теглене се обработват от финансовия отдел в рамките на 24 часа след успешната проверка на самоличността и сметката".

Просто не е вярно. Минаха 10 дни и бях напълно проверен.

Инструменти за отговорен хазарт не съществуват. Трябва да изпращате имейли до поддръжката и да се надявате на най-доброто. Поисках акаунтът ми да бъде закрит и те ми отговориха с бонус оферта, за да продължа да залагам. Такова поведение е хищническо.


Може да мислите, че получаването на плащане след 10 или 30 дни не е голяма работа, но е изключително стресиращо, когато имате работа с чатбот за поддръжка.

Попитах iwild много учтиво дали могат да се ангажират да ми изпратят моето оттегляне в рамките на 2 седмици и те не ми дадоха отговор.

Ужасно е да си в тази ситуация. Нямате представа дали сте измамен.

Огромни казина като Stake имат бързи изплащания и въпреки това имат рейтинг 7,9. Не ме разбирайте погрешно, имам своите проблеми със Stake, но когато направя теглене от Stake, знам, че моята криптовалута ще бъде изпратена бързо в портфейла ми. Не се изпотявам.


Моля, обмислете преглед на рейтинга на iWild, така че другите играчи да не бъдат третирани като лайно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Роми, всъщност да защитиш това казино е много лоша оптика. Знаеш ли това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Вероятно не сте разбрали мисълта ми тук.

Аз не защитавам казиното; Просто казвам, че за съжаление, ако няма неразрешена жалба, не можем да понижим индекса за безопасност на това казино.

Със сигурност е много разбираемо, че вие ​​и много други сте разочаровани от това, но няма много какво да се направи. Надявам се, че поне можем да помогнем на играчите да получат парите си.

Надявам се, че можете да разберете.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Според страницата с индекс на безопасността на казино гуру, следните фактори се вземат предвид в процеса на преглед

  1. Размер на казиното
  2. Оплаквания на играчи
  3. Удръжки за ограничителни или нелоялни практики

Така че нека да разгледаме..

Размер на казиното

Според TOS на казино iwild (раздел 9) тук са максималните лимити за теглене:

  • на транзакция: €400 или ₽33 000
  • за 24 часа: €1200 или ₽100 000

Това е смешно .

Не знаех, че е толкова лошо, когато се регистрирах. Това все още е моя отговорност, но честно казано, това е причината да проверявам рейтингите на Casino Guru или AskGamblers.

Очаквам казино с рейтинг 9,2 и "много висок" индекс на безопасност да има много по-високи стандарти.

Това очевидно е много малка операция и те просто нямат ресурсите да обработват тегления навреме.


Оплаквания на играчи

Това казино има много сериозни оплаквания. Знам, че са истински, защото съм имал същите проблеми.

Ужасен KYC процес.

Те ще ви предизвикат да предоставите „допълнителна документация" 8-12 часа след първото ви теглене. Успех да разберете защо документът ви е бил отхвърлен. Никога не получавате имейли от истински човек с име и информация за контакт.

Бавни тегления и произволни анулации без никакви обяснения или известия.

Също така имах проблем със системата за теглене, която просто се проваляше при опит за подаване на заявка. Никога не съм виждал такива грешки в други казина. Отговор от поддръжката: „опитайте отново утре".

TOS казват : „Всички заявки за теглене се обработват от финансовия отдел в рамките на 24 часа след успешната проверка на самоличността и сметката".

Просто не е вярно. Минаха 10 дни и бях напълно проверен.

Инструменти за отговорен хазарт не съществуват. Трябва да изпращате имейли до поддръжката и да се надявате на най-доброто. Поисках акаунтът ми да бъде закрит и те ми отговориха с бонус оферта, за да продължа да залагам. Такова поведение е хищническо.


Може да мислите, че получаването на плащане след 10 или 30 дни не е голяма работа, но е изключително стресиращо, когато имате работа с чатбот за поддръжка.

Попитах iwild много учтиво дали могат да се ангажират да ми изпратят моето оттегляне в рамките на 2 седмици и те не ми дадоха отговор.

Ужасно е да си в тази ситуация. Нямате представа дали сте измамен.

Огромни казина като Stake имат бързи изплащания и въпреки това имат рейтинг 7,9. Не ме разбирайте погрешно, имам своите проблеми със Stake, но когато направя теглене от Stake, знам, че моята криптовалута ще бъде изпратена бързо в портфейла ми. Не се изпотявам.


Моля, обмислете преглед на рейтинга на iWild, така че другите играчи да не бъдат третирани като лайно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бих искал да ви благодаря за тази дълга публикация, която наистина може да бъде полезна на други да съберат повече информация.

Моля, прочетете нашата статия за това как преглеждаме онлайн казина и може би това ще ви помогне да разберете по-добре нашата работа и целия процес зад индекса за безопасност на всяко казино.

Всяко казино е различно и има различни плюсове и минуси и затова е наистина трудно да ги сравняваме, вярвам. Ето защо ние вземаме всяко от тях поотделно и нашият екип за данни подготвя прегледа за тези казина точно и събира всички наличната информация, за да можем да информираме нашите потребители за това как работят. Разбира се, всички наши потребители помагат на нас и на другите да съберем още повече информация, като пишат за своя опит от всяко казино, в което са играли.

Знам колко разочароващо трябва да е да чакате изплащането си дълго време и със сигурност разбирам разочарованието ви. Ето защо ние винаги се опитваме да помогнем на играчите с техните оплаквания, които между другото са напълно безплатни, за да разследваме и да се намесваме по всички въпроси и да получаваме възможно най-добрия резултат от всяка жалба.

Когато става въпрос за закриване на акаунт във всяко онлайн казино, наистина е важно да посочите причината. Ако причината е справедлива, да кажем: „Игрите не ми харесаха. Затворете акаунта си." Разбираемо е, че всяко казино ще се опита да ви задържи там.

Ако причината за затваряне на сметката е проблем с хазарта, тя трябва да бъде ясно заявена и казиното трябва да действа незабавно, разбира се, тъй като това е наистина сериозен проблем.

Надявам се, че отговорът ми ще бъде някак полезен, а ако имате въпроси, ние сме тук, за да им отговорим.


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Здравей Роми,

Всичко, което мога да разбера от вашите отговори, е, че ще продължите да:

ИНФОРМИРАЙ (промотирай, що се отнася до мен) играчите колко страхотен е IWild.

ОБРАЗОВАТЕ играчите за тънкостите на вашата рейтингова система и как просто не разбираме колко страхотно казино е IWild.

ОТКЛЮЧВАЙТЕ оплаквания и играчите на газлайт, като ги убеждавате, че всъщност са третирани много добре от IWild, тъй като те не крадат директно парите ви, но ефективно блокират тегленията ви, стига да искат.

Ето как виждам действията на CasinoGuru:

Те са като корумпирани органи на реда, които се преструват, че са на ваша страна и след това помагат на престъпниците да крадат от джоба ви. Просто мое мнение.



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Съгласен съм и от двете страни....Чакам теглене на 40 от 1 ноември..хаха..за всеки имейл чакаш седмица...

Хубави игри и всичко беше дори в моите топ 5.. ....но когато тегленето надвишава 24 часа е немислимо...най-лошата бъркотия...да стоиш настрана..

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 6 дни

Да, доста е зле. Много лоша оптика за казино гуру да държи това толкова високо. Хората губят тениските си, играейки в казина, когато следват съвети за рейтинги от това, което смятат за сайт, който им казва правилните стоки. Това е почти най-високо оцененото казино в книгите на казино гурута. хммм Много странно.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 6 дни

Смешното за мен е, че когато гледам страницата на друго казино, виждам предупреждения като това:

Важно: Лимит за печалба от €100 000 на ден. Това казино има правило за ограничение на печалбата. Няма да можете да спечелите повече от €100 000 на ден.

Рейтингът на това казино? 6.2

iWild няма да ми позволи да тегля повече от 500 CAD!

100k лимит на печалба? Вероятно не е проблем за 99% от играчите.

500 CAD лимит за теглене? ГОЛЯМО червено знаме.


Автоматичен превод:
phonymcring
преди 6 дни

И все пак казино гуру ги насърчава. Странно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Роми,

Всичко, което мога да разбера от вашите отговори, е, че ще продължите да:

ИНФОРМИРАЙ (промотирай, що се отнася до мен) играчите колко страхотен е IWild.

ОБРАЗОВАТЕ играчите за тънкостите на вашата рейтингова система и как просто не разбираме колко страхотно казино е IWild.

ОТКЛЮЧВАЙТЕ оплаквания и играчите на газлайт, като ги убеждавате, че всъщност са третирани много добре от IWild, тъй като те не крадат директно парите ви, но ефективно блокират тегленията ви, стига да искат.

Ето как виждам действията на CasinoGuru:

Те са като корумпирани органи на реда, които се преструват, че са на ваша страна и след това помагат на престъпниците да крадат от джоба ви. Просто мое мнение.



Автоматичен превод:
преди 6 дни

здрасти

„ИНФОРМИРАЙ (промотирай, що се отнася до мен) играчите колко страхотен е IWild." - Да, ние информираме играчите за всички онлайн казина в нашата база данни, добри и лоши. Ние обаче не ги рекламираме и със сигурност никога не съм казвал, че iWild е страхотно казино. имам ли 🤔

„ОБРАЗОВАТЕ играчите за тънкостите на вашата рейтингова система и как просто не разбираме колко страхотно казино е IWild." - Със сигурност бихме искали да "образоваме" нашите потребители, ако имат нужда да бъдат "образовани", както казахте, като съберем цялата възможна информация и покажем всичко ясно на нашия уебсайт. И отново, никога не сме казвали, че iWild е страхотен.🤷‍♀️

„ОТКЛЮЧВАЙТЕ оплаквания и играчите на газова светлина, като ги убеждавате, че всъщност са третирани много добре от IWild, тъй като те не крадат директно парите ви, но ефективно блокират тегленията ви, стига да желаят." - Мога ли да ви попитам дали някога сте подали жалба до нашия екип и те са ви казали, че iWild се отнася добре с вас? 🤔 Наистина не мисля, че някога сме казвали това на някой играч, но моля, докажете ми, че греша, ако желаете.

„Те са като корумпирани органи на реда, които се преструват, че са на ваша страна и след това помагат на престъпниците да крадат от джоба ви. Просто моето мнение." - Винаги се стремим към честна игра. Ако казиното е правилно, ние заставаме зад тях. Ако играчът е прав, ние сме на негова страна, разбира се. Набираме информация, излагаме факти, търсим доказателства и след това стигаме до заключението. Целият ни център за разрешаване на жалби прави всичко възможно, за да помогне на играчите, ако не са третирани добре, и ние никога не таксуваме нищо за оплаквания.

Така че, надявам се, че това ще ви помогне да разберете по някакъв начин нашата ситуация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 дни

Да, не... това е пълен сайт за измама и вие сте изцапали ръцете си. Засрамете се. Наистина не трябва да рекламирате сайт, който очевидно мами хората. Особено в днешно време, когато парите на клиентите не трябва да се пренебрегват по този начин. Вие, момчета, наистина трябва да преоцените морала си в това. Хората виждат супер висок рейтинг, куп фалшиви отзиви от ботове за това колко страхотен е този сайт и колко бързи са тегленията и т.н., и се подвеждат. И вие участвате в това.

просто го носете. Това е част от теб.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Защо вашият сайт популяризира такъв измамнически сайт? Всеки иска да знае???

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Тези шибани измамници ми дължат 1300 долара и неочаквано отново ме познават KYC. Толкова разочарован. Casino Miester може да е отговорът

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 3 дни

Няма да навлизам във всичко това отново, съжалявам. Вече обясних нашата позиция.

Моля, изчакайте жалбата ви да се разгръща и вижте какво може да се направи във вашия случай. Надявам се нашият екип да може да помогне.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 2 дни

👀

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 часове

ужасно. Казиното просто отказва да изплаща печалби на играчите. Отнема седмици. Това е измама.

Автоматичен превод:
phonymcring
преди 10 часове

Знам, и те им дадоха почти най-високата оценка. Никога не съм виждал нещо подобно и играя на много сайтове. Fairspin изплаща в рамките на 20 минути. И това е електронен трансфер! Спечелих 3 хиляди за 30 минути и имах парите в сметката си в рамките на един час във FS.

Спечелих няколко хиляди тук в това „iWild Casino" и отне 30 дни, за да си върна половината от тях.

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Чакам почти два месеца...сега ми блокираха акаунта...

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 8 часове

да, нещо наистина не е наред.

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 42 минути

те са измамници

Автоматичен превод:
1...14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини