„Казино Гуру не генерира ли доход чрез популяризиране на IWild на своя сайт? Разбира се, че го прави." -
Ние не рекламираме никакви казина; вместо това информираме за тях.
„Дали Casino Guru си е затворил очите за граничното престъпно поведение на IWild по отношение на анулиране на плащания/неплащане на печалба в разумен период от време? Разбира се, че е така." -
Тъй като ние не сме нито полицаи, нито адвокати, не можем да направим нищо по отношение на каквито и да било правни неща, разбира се. Когато е възможно и в рамките на нашия опит, ние винаги се опитваме да помогнем с тегления. Даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим, но за съжаление никъде не е написано какво е „разумен период от време", въпреки че със сигурност разбираме играчите, че трябва да е наистина разочароващо, когато стане дълго.
„Знае ли Casino Guru, че не е в най-добрия интерес на играчите да играят с IWild, тъй като техните бонусни условия и изплащане на печалбата са неразумни? Разбира се, че е така." -
Всички наши потребители могат да намерят съответната информация на нашия уебсайт. Ето защо включваме преглед на казиното и потребителски отзиви, като всеки може да събере още повече информация и от оплакванията.
„Най-добрите интереси на играчите ли са най-важният приоритет за комарджиите, използващи техния сайт, или това е доход от препоръка/партньор?" -
Е, вече казах, че когато е възможно и в нашите ръце, за да помогнем на играчите да бъдат третирани справедливо, ние го правим и всички оплаквания са безплатни. Опитваме се да застанем зад всеки случай и да спечелим честната игра и от двете страни.
Така че, ако не сте доволни от това, което правим, може би помислете да ни посетите и особено ако не правите нищо друго, освен да ни обвинявате.
Приемете го като предложение.
"Does Casino Guru not generate income by promotion of IWild on its site? Of course it does." -
We don't promote any casinos; we inform about them instead.
"Has Casino Guru turned a blind eye to the borderline criminal behavior of IWild regarding cancelation of payments /nonpayment of winning in a reasonable amount of time? Of course it has." -
As we are neither police nor lawyers, we are not able to do anything regarding any legal things, of course. Whenever it is possible and within our expertise, we always try to help with withdrawals. We give casinos 14 full days before we intervene, but unfortunately there is nowhere written what "a reasonable amount of time" is, even though we surely understand the players that it must be really frustarting when it gets long.
"Does Casino Guru know it’s not in players best interest play with IWild as their bonus terms and payment of winning are unreasonable? Of course it does." -
All our users can find the relevant information on our website. That is why we include the review of the casino and user reviews, and everyone can gather even more information from the complaits as well.
"Are players best interests the top priority for gamblers using their site or is it referral/affiliate income?" -
Well, I have already said that whenever it is possible, and within our hands, to help players be treated fairly, we do it, and all the complaints are free of charge. We try to get behind every case and gain the fair play on both sides.
So, if you are not happy with what we do, maybe consider visiting us, and especially if you do nothing else than accuse us.
Take it as a suggestion.
Автоматичен превод: