НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от vonHorst
|
45 463 преглеждания 300 отговора |
|
1...12 13 14...16
Nihu888
преди 1 месец

И така, какво ще кажете за казаното от Радка, че може би е добре да подадете жалба, ако казиното не реагира и чакате парите толкова дълго?

Ще ви пусна връзката за всеки случай тук .

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре..но не мога да пусна жалба

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 месец

Какъв е проблемът ви, ако не можете да отворите жалба, можете ли да обясните?

Може би някои неща за начинаещи, като изчистване на бисквитки, промяна на устройство или браузър, могат да помогнат. Но ако е по-сложно от това и дори след тези препоръки нищо не се променя и все още не можете да отворите жалбата, уведомете ме и не се колебайте да направите екранна снимка на това, което ви показва, ще се опитаме да разберем какво може да бъде зад него. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино гуру. ОПРЕДЕЛЕНО ЩЕ намаля оценката за iWild, на тези мошеници им трябваше месец, за да ми платят 1000 cad. Каква шега. И да ви видя, че ги оценявате толкова високо, е много подозрително. Съжалявам, само посочвам очевидни факти. наздраве!

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 1 месец

И може ли да разберем каква беше причината за забавянето на оттеглянето ви, моля?

За съжаление, не е възможно да се намалят оценките по този начин; дори ако опитът ви не е бил най-добрият, казиното е платило накрая и това е важно. Разбираш ли мисълта ми?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, не наистина. Продължиха да отменят тегленето ми обратно към баланса ми в казиното след 2 дни, това се случи около 10 - 15 пъти отново и отново. Така че, когато заблуждавате хората, като казвате, че е страхотно казино, аз чета безброй публикации за същия проблем. Има проблем. Не бива да подвеждате абонатите си по този начин. Имате това казино като 2-ро до най-добрите казино на вашия сайт. Задна оптика. Малко без връзка.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 1 месец

Съгласен съм...iwild е бъркотия, несериозна и не много надеждна...по-зле от спинанга..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

лололол. Casino Guru не се интересува от вашите проблеми с плащанията с IWild. Те ще продължат да събират своите партньорски плащания и ще дадат висока оценка на IWild, независимо от това колко пъти играчите са изиграли балансите си, докато чакат плащане.

Само си помислете как бихте се почувствали, ако направите незабавно плащане (в брой) в наземно казино, спечелите прилична сума пари, отидете в клетката за плащане и те продължават да ви казват да се върнете утре!!!

Още по-добре те са ви поискали вашата лична карта и вие сте я предоставили, те ви казват да се върнете утре и след това да поискате вашата лична карта отново и след това ви казват, че ще ви платят утре за 14 дни подред.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 месец

Напълно съгласен...хаха..стралол..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, не наистина. Продължиха да отменят тегленето ми обратно към баланса ми в казиното след 2 дни, това се случи около 10 - 15 пъти отново и отново. Така че, когато заблуждавате хората, като казвате, че е страхотно казино, аз чета безброй публикации за същия проблем. Има проблем. Не бива да подвеждате абонатите си по този начин. Имате това казино като 2-ро до най-добрите казино на вашия сайт. Задна оптика. Малко без връзка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки че наистина мога да разбера разочарованието ви, това е малко по-сложно.

Със сигурност не казвам, че е било мило от тяхна страна да отменят тегленето ви толкова много пъти.

Мога ли да ви попитам пак каква беше причината да го направя?

Моля , прочетете нашата статия за това как преглеждаме всички онлайн казина и може би това ще ви помогне да разберете колко сложен е процесът.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съгласен съм...iwild е бъркотия, несериозна и не много надеждна...по-зле от спинанга..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, че срещате проблеми и там и виждам, че вече сте изпратили и жалбата си, но екипът ни се нуждае от още информация от вас, така че, моля, следвайте тази връзка, за да получите отговорите на тях веднага възможно.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

лололол. Casino Guru не се интересува от вашите проблеми с плащанията с IWild. Те ще продължат да събират своите партньорски плащания и ще дадат висока оценка на IWild, независимо от това колко пъти играчите са изиграли балансите си, докато чакат плащане.

Само си помислете как бихте се почувствали, ако направите незабавно плащане (в брой) в наземно казино, спечелите прилична сума пари, отидете в клетката за плащане и те продължават да ви казват да се върнете утре!!!

Още по-добре те са ви поискали вашата лична карта и вие сте я предоставили, те ви казват да се върнете утре и след това да поискате вашата лична карта отново и след това ви казват, че ще ви платят утре за 14 дни подред.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вярвам, че в онлайн казината е съвсем различно, защото те нямат възможност да видят играчите си лице в лице, за да могат да ги проверят.

разбираш ли какво имам предвид

Ето защо KYC е много важен във всички онлайн казина.

Ние, разбира се, се опитваме да помогнем на всички наши потребители, когато изпитват проблеми във всяко онлайн казино, и правим всичко възможно. Също така, затова нашите оплаквания са безплатни за нашите потребители и винаги ще бъдат. Ние се стремим към честна игра всеки път.

Така че, вместо да ни обвинявате в различни неща тук в нашия форум, има ли нещо, с което можем да ви помогнем по отношение на проблеми в това казино, или просто идвате тук, защото ви харесва да бъдете и ще го нарека засега неприятно за нас?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Роми,

Да ви обвинявам (Казино Гуру) в различни неща?

Ами нека да разгледаме това.

Casino Guru не генерира ли доход чрез популяризиране на IWild на своя сайт? Разбира се, че е така.

Дали Casino Guru си е затворил очите за граничното престъпно поведение на IWild по отношение на анулиране на плащания/неплащане на печалба в разумен период от време? Разбира се, че има.

Casino Guru знае ли, че не е в най-добрия интерес на играчите да играят с IWild, тъй като техните условия за бонуси и изплащане на печалба са неразумни? Разбира се, че е така.

Най-добрите интереси на играчите ли са най-важният приоритет за комарджиите, използващи техния сайт, или това е доходът от препоръчани/партньорски партньори? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не толкова добър в случаите не направи много за мен открадна 460 евро и каза, защото използвах 40-те, които ми останаха Съгласих се с решението. Което не направих, просто заложих 40-те, тъй като не можете да теглите 40, така че каквото и да направих, не можах да спечеля, защото минималното теглене на сайта е 50 и ограничението два пъти до четиридесет означава невъзможно теглене, така че общо капачки загубих около 600 всеки Ty for you help casino guru not

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И нищо, че съм дребен комарджия в контрола, който го прави за тази суматоха, печелейки, да те прецакат и да не предлагаш помощ, толкова разочароващо от теб, казино гуру. Чух толкова много добри неща, но имам чувството, че няма помощ. повечето хора щяха да се изпарят и направи същото .не означава, че сме съгласни да бъдем прецакани .така че не предлагайте помощ, ако изглежда, че не можете да бъдете задържани, оценявайки ви щедро 1 от 10

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Роми,

Да ви обвинявам (Казино Гуру) в различни неща?

Ами нека да разгледаме това.

Casino Guru не генерира ли доход чрез популяризиране на IWild на своя сайт? Разбира се, че е така.

Дали Casino Guru си е затворил очите за граничното престъпно поведение на IWild по отношение на анулиране на плащания/неплащане на печалба в разумен период от време? Разбира се, че има.

Casino Guru знае ли, че не е в най-добрия интерес на играчите да играят с IWild, тъй като техните условия за бонуси и изплащане на печалба са неразумни? Разбира се, че е така.

Най-добрите интереси на играчите ли са най-важният приоритет за комарджиите, използващи техния сайт, или това е доходът от препоръчани/партньорски партньори? 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

„Казино Гуру не генерира ли доход чрез популяризиране на IWild на своя сайт? Разбира се, че го прави." -

Ние не рекламираме никакви казина; вместо това информираме за тях.


„Дали Casino Guru си е затворил очите за граничното престъпно поведение на IWild по отношение на анулиране на плащания/неплащане на печалба в разумен период от време? Разбира се, че е така." -

Тъй като ние не сме нито полицаи, нито адвокати, не можем да направим нищо по отношение на каквито и да било правни неща, разбира се. Когато е възможно и в рамките на нашия опит, ние винаги се опитваме да помогнем с тегления. Даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим, но за съжаление никъде не е написано какво е „разумен период от време", въпреки че със сигурност разбираме играчите, че трябва да е наистина разочароващо, когато стане дълго.


„Знае ли Casino Guru, че не е в най-добрия интерес на играчите да играят с IWild, тъй като техните бонусни условия и изплащане на печалбата са неразумни? Разбира се, че е така." -

Всички наши потребители могат да намерят съответната информация на нашия уебсайт. Ето защо включваме преглед на казиното и потребителски отзиви, като всеки може да събере още повече информация и от оплакванията.


„Най-добрите интереси на играчите ли са най-важният приоритет за комарджиите, използващи техния сайт, или това е доход от препоръка/партньор?" -

Е, вече казах, че когато е възможно и в нашите ръце, за да помогнем на играчите да бъдат третирани справедливо, ние го правим и всички оплаквания са безплатни. Опитваме се да застанем зад всеки случай и да спечелим честната игра и от двете страни.


Така че, ако не сте доволни от това, което правим, може би помислете да ни посетите и особено ако не правите нищо друго, освен да ни обвинявате.

Приемете го като предложение.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не толкова добър в случаите не направи много за мен открадна 460 евро и каза, защото използвах 40-те, които ми останаха Съгласих се с решението. Което не направих, просто заложих 40-те, тъй като не можете да теглите 40, така че каквото и да направих, не можах да спечеля, защото минималното теглене на сайта е 50 и ограничението два пъти до четиридесет означава невъзможно теглене, така че общо капачки загубих около 600 всеки Ty for you help casino guru not

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Съжалявам за цялата ситуация, която изпитахте в това казино, но за съжаление, както виждам в жалбата ви, нашият екип не разполагаше с достатъчно време да проучи въпроса и затова не можахме да участваме повече помощ.

Вероника го обясни и в темата за оплаквания:

„Много съжалявам да чуя това. Ако парите все още бяха във вашата сметка, щяхме да можем да продължим с разследването и да поискаме решение от казиното. Въпреки това, тъй като продължихте да играете с баланса, след като беше ограничен за втори път вие по същество приехте решението на казиното да ограничи печалбите ви.

От решаващо значение е да спрете да играете незабавно, когато срещнете проблем като този, и да се свържете или с отдела за поддръжка на клиенти, или с посредници на трети страни като нас за помощ. Двойното ограничаване на печалбите, идващи от бонус, е нещо, което срещаме в различни казина и успешно помогнахме на няколко играчи да получат полагащите им се печалби. За съжаление във вашия случай, тъй като парите вече са изгубени, не можем да продължим с разследването.

Поради горепосочените причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането. Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще."

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И нищо, че съм дребен комарджия в контрола, който го прави за тази суматоха, печелейки, да те прецакат и да не предлагаш помощ, толкова разочароващо от теб, казино гуру. Чух толкова много добри неща, но имам чувството, че няма помощ. повечето хора щяха да се изпарят и направи същото .не означава, че сме съгласни да бъдем прецакани .така че не предлагайте помощ, ако изглежда, че не можете да бъдете задържани, оценявайки ви щедро 1 от 10

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Тъжно е, че се чувстваш така, но за съжаление не е лесно да помогнеш на някого, ако той/тя не ти даде място или време за това, нали знаеш.

Така че, моля, какви са думите ви тук. Няма причина да злоупотребявате и не бихме искали акаунтът ви да бъде забранен.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не е добър отговор, вие виждате въпроса еднопосочно дали в сметката няма останали пари, целият смисъл е, че те мамят клиенти и е време да спрат да ги игнорират и да не ги разследват, просто им позволите да продължат, така че да, мисля, че сте лошо обслужване

Автоматичен превод:
kerry2020
преди 4 седмици

За съжаление не успяхме да разберем как ще действат и разрешат ситуацията и затова не можахме да направим нищо повече.

Всеки път, когато жалба е неразрешена или казиното не действа справедливо, ние даваме на това казино черни точки и това се показва в техния индекс за безопасност, който се влияе отрицателно.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини