НачалоФорумКазинаiWild Casino - обща дискусия

iWild Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от vonHorst
|
45 326 преглеждания 300 отговора |
|
1...10 11 12...16
Filler81
преди 3 месеца

Ясно разбирам, че ако такива ниски лимити не ви устройват, няма какво да обвинявате. Бих се почувствал по същия начин за това, така че ако вземете всички пари, тогава можете да се огледате за прилично казино за себе си.

Надяваме се, че ще намерите този, който ви подхожда повече. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

От миналата сряда нищо не е прехвърлено.


Когато изпратите имейл, не получавате никакъв отговор. И в чата винаги получавате един и същ отговор: "в процес на обработка".


1600 € все още са неизплатени.

Автоматичен превод:
Filler81
преди 3 месеца

Щях да предложа жалба веднага, но виждам, че вече сте успели да я отворите .

Ник отговори и вие можете да отговорите отново на въпросите му.

Надявам се, че казиното ще наруши мълчанието и скоро ще научите повече за цялата ситуация.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще ви кажа какво се случва .. но сега уважавам всеки човек и се опитвам да разреша всеки проблем мирно. Така че сега началото 2 ми помогне да реша тегленето на 4000€. Получавам 400€ мигновено от потвърждение, сега ми остават 3600€

В казино 1200 € в очакване за 2 дни и 2400 € в баланса, не мога да поискам теглене, защото изключената система не ви позволява да добавяте почивка.. Според техните правила на сайта не можете да изтеглите 1200 € за ден или 20 000 € за професионални монтирания. Така че за няколко имейла получавам графика как казиното ще изплати останалите пари. Така че сега 400 € на 14.10, след това 400 €, 17.10 & 400 € 22.10, след което мога да добавя нови 1200 € за изчакване и все още ще има 1200 € баланс. Сега мисля, че единственото време печелите, така че да залагате останалото .. така че, моля, можете да говорите с тях да се придържат към тяхното правило за системата за изплащане. Най-добри пожелания

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
sujete
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че казиното ви даде тегления на стъпки, което не ме изненадва, но не бих се развълнувал, ако имат и някакъв дневен лимит, написан на страницата.

Все пак бих пробвал да изчакам първия да дойде при теб както са написали и всичко ще е наред. Докато казиното ви плаща, трябва да е наред, но както казах, разбирам, че това не е най-добрият начин, ако имат нещо написано в Правилата и условията. Попитахте ли ги защо не могат да ви дадат €1200 наведнъж, а си ги разделят?

Разбира се, когато получите парите, уведомете ме, дори ако казиното не изпълни това, което е обещало.

В такъв случай ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ратор


sujete

ПРЕДИ 1 СЕДМИЦА

Здравейте, виждам, че казиното ви даде тегления на стъпки, което не ме изненадва, но не бих се развълнувал, ако имат и някакъв дневен лимит, написан на страницата.

Все пак бих пробвал да изчакам първия да дойде при теб както са написали и всичко ще е наред. Докато казиното ви плаща, трябва да е наред, но както казах, разбирам, че това не е най-добрият начин, ако имат нещо написано в Правилата и условията. Попитахте ли ги защо не могат да ви дадат €1200 наведнъж, а си ги разделят?

Разбира се, когато получите парите, уведомете ме, дори ако казиното не изпълни това, което е обещало.

  1. В такъв случай ще се опитаме да помогнем.
Автоматичен превод:
martonlakatos555
преди 2 месеца

Какво трябва да означава вашият копиран пост от мен? Имате ли да кажете нещо и за казиното или друго подобно преживяване, с което се сблъсквате?

Бихте ли ме запознали по-близо с целта на цялото това нещо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Подхожда ли им повече? Искате да кажете като казино, което ще изплати печалба, вместо просто да спре и да отмени, докато печалбите не бъдат изиграни обратно в казиното??? Мисля, че оценката за това казино е грешна. Трябва да влезе в черния списък за този боклук.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 1 месец

Здравей, от написаното имам чувството, че и ти чакаш пари. Ако е така, каза ли ви казиното защо е така? Колко време чакаш?

Моля, уведомете ме за по-конкретни неща.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Повече от 2 седмици, без обяснение. Те просто имат общ отговор на чатбот. И съдейки по други отзиви и т.н., които съм чел за тях, не е нищо ново. Това е техният MO.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да се ​​позволи оценка от 9.2, което на свой ред ще накара хората да депозират в това казино, е много безотговорно. Това казино няма да изплаща печалби. Чел съм близо 100 души да казват точно това за това казино.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 1 месец

Видях, че казиното е отписало жалбата ви и следователно трябва да сте на линия. Не разбирам базираното на време анулиране на теглене и това, че трябва да направите още едно и същото нещо се случва отново, но се надявам, че това може да бъде разрешено, тъй като казиното все още няма нито една неразрешена жалба. Следвайте техните инструкции и ако отново се провали, нашият екип ще се опита да ви помогне както преди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дължат ми 1000 кад. Правя теглене и то отива на „чакащо". След 2 дни те анулират тегленето, защото очевидно „изтича времето"


така че продължавате да правите това отново и отново и това е. Просто се върти отново и отново. Минаха повече от 2 седмици и около 5 или 6 анулирания. УЖАСНИ офорти. И мога да видя, че има буквално повече от 100 от точните неща, които са се случили на други хора.


въпросът е ЗАЩО CG ГИ Е ОЦЕНИЛ ТОЛКОВА ВИСОКО?

малко подвеждащо за обществеността, нали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, те вече са отменили оттогава. Те просто смятат, че са отблъснали казино гуруто и могат да продължат по същия път. Сигурен съм, че са направили много пари от това, че хората са се разочаровали и са загубили всякаква надежда, така че просто им връщат всичко. Мисля, че това е доста груба бизнес практика.

реалистично погледнато, гуруто на казиното трябва да е „всички ръце на палубата", за да се увери, че тези видове измами са спрени.

Автоматичен превод:
Hawestyle
преди 1 месец

Не бих казал това, виждам играчите отново, независимо дали са с нас или в оплакванията, а казиното винаги се е опитвало да помогне. Определено винаги препоръчвам да не правите нищо с парите, особено ако имат подадена жалба някъде, защото по принцип се случва много пъти играчите да чакат два дни и да загубят парите си. Не мисля, че 2 дни чакане е бедствие, но това беше само пример. По жалбата дойде разяснение и когато отменят тегленето, нашият екип ще попита какво се случва и най-вече защо го правят. Вие, разбира се, се опитвате да сътрудничите и аз твърдо вярвам, че ще видите парите си.

Разбирам, че две седмици са много време и за мен също би било така, но понякога обстоятелствата са такива, че не можете да направите много по въпроса и просто трябва да имате търпение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

И съм търпелива. Въпреки това, както получих снощи, повече отговори от типа „чатбот" за това как нямат контрол върху начина, по който банката се справя с нещата, тъй като са анулирали тегленето ми и са нулирали таймера на „опашката". Но това просто не е вярно, играл съм в няколко казина и за първи път виждам това. Освен това GIGADAT никога не е имал подобен проблем, тъй като всички казина го използват. Не. Това е вратичка, която това конкретно казино откри, за да „забави" процеса на плащане.


Освен това събота беше 2 седмици. Това продължава 2,5 седмици!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто изчакайте плащането си и никога повече не играйте с което и да е казино Altacore. (исках да бях приел този съвет, но се предадох и изиграх баланса си)

Всички казина Altacore имат еднакъв MO. Ниски суми за теглене, плащане на първото теглене сравнително бързо, спиране на всяко друго плащане чрез анулиране.

Между другото имах и много отменени заявки за тегления през Gigadat, които не бяха изпълнени. Със сигурност не беше от края на Gigidats, беше IWild.

Това, което IWild прави с онези, които се опитват да изтеглят печалби, е позорно поведение.

Това, което намирам за по-лошо, е, че Casino Guru се преструват, че не знаят за почти престъпните действия на тази казино група.

„Е, ние използваме много показатели за техните оценки и те отговарят на оплаквания и хората в крайна сметка получават парите си". Бла бла бла каква шега.

Партньорският доход е всичко, което CG наистина интересува.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 месец

Да, не знам, знам само, че не е правилно да се отнасяме така с клиентите. Понякога хората имат късмет. И те трябва да бъдат третирани справедливо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И съм търпелива. Въпреки това, както получих снощи, повече отговори от типа „чатбот" за това как нямат контрол върху начина, по който банката се справя с нещата, тъй като са анулирали тегленето ми и са нулирали таймера на „опашката". Но това просто не е вярно, играл съм в няколко казина и за първи път виждам това. Освен това GIGADAT никога не е имал подобен проблем, тъй като всички казина го използват. Не. Това е вратичка, която това конкретно казино откри, за да „забави" процеса на плащане.


Освен това събота беше 2 седмици. Това продължава 2,5 седмици!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Любопитно ми е какво ще кажат казиното този път, защото Катарина отново ги извика, за да стане ясно какво се случва отново с тегленето. Дори мен щеше да спре да ме забавлява. Надявам се тази ситуация скоро да отмине.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто изчакайте плащането си и никога повече не играйте с което и да е казино Altacore. (исках да бях приел този съвет, но се предадох и изиграх баланса си)

Всички казина Altacore имат еднакъв MO. Ниски суми за теглене, плащане на първото теглене сравнително бързо, спиране на всяко друго плащане чрез анулиране.

Между другото имах и много отменени заявки за тегления през Gigadat, които не бяха изпълнени. Със сигурност не беше от края на Gigidats, беше IWild.

Това, което IWild прави с онези, които се опитват да изтеглят печалби, е позорно поведение.

Това, което намирам за по-лошо, е, че Casino Guru се преструват, че не знаят за почти престъпните действия на тази казино група.

„Е, ние използваме много показатели за техните оценки и те отговарят на оплаквания и хората в крайна сметка получават парите си". Бла бла бла каква шега.

Партньорският доход е всичко, което CG наистина интересува.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, това, което мислите, е, че единственото нещо, което ни интересува, са таксите за партньори. Нямаше да помагаме на играчите, ако случаят беше такъв, и нямаше да се опитваме да правим нищо друго освен да дадем висока оценка на всяко казино.

Може би това не е важно за вас, но фактът, че казиното се опитва да разреши всичко и да адресира оплаквания, е доста сериозно нещо. Има казина, които изобщо не комуникират и не се интересуват какво се случва с техните играчи. Това е доста важно и докато казиното се опитва да разреши всички проблеми, това е само добър знак. Не казвам, че е най-добре, когато играчът трябва да чака 2,5 седмици и това е достатъчно дълго дори според мен, но е по-добре, когато го успокоят и се опитат да дадат обяснение.

Когато играчът в крайна сметка получи парите, той може сам да реши дали ще продължи да играе тук, въпреки че предполагам, че знам какво ще бъде решението.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини