ФорумКазинаIviBet Casino - обща дискусия

IviBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от fpfeil94
|
15922 преглеждания 85 отговора |
|
1...3 4 5
преди 10 месеца

Моля, тегленето ми закъсня с 11 дни, така че тези пари ще ми помогнат много заради 1500$, моля, надявам се на отговор Моето потребителско име Vulgofvl12

Автоматичен превод:
tim9805
преди 10 месеца

Здравейте. Виждам, че успешно сте отворили жалба и нашият екип се нуждае от още информация от вас. Можете ли да ги предоставите, моля? Просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, за да го направите.

Казината може да блокират акаунта винаги, когато трябва да направят някаква проверка на играчите и е правилно да ви информират за това. Понякога играчите не разбират какво може да причини този вид разследване и е по-добре да не стигате до никакви заключения, просто сътрудничете на казиното и предоставете цялата необходима информация. Сигурен съм, че нашият екип ще ви помогне и с това. Така че моята препоръка към вас е да изчакате само още няколко дни, да дадете всички отговори на нашия екип за оплаквания и да видите как ще се развие ситуацията. Какво мислите, възможно ли е това 🙏.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, тегленето ми закъсня с 11 дни, така че тези пари ще ми помогнат много заради 1500$, моля, надявам се на отговор Моето потребителско име Vulgofvl12

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви какъв е проблемът и защо тегленето ви отнема 11 дни? Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Така че, ако нищо не се промени, свържете се с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, позволете ми да ви задам още няколко въпроса, верифицирахте ли акаунта си в това казино? Играхте ли с или без бонус?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казино: ivibet.com


Бих искал да попитам колко от вас тук са се оттеглили успешно от уебсайта? Ако нямате нищо против да включите подробностите по-долу


Количество:

Кога е изтеглено (дата и час):

Продължителност, необходима им за обработка на вашето теглене:

Метод на плащане, използван при теглене:

Кога сте получили средствата (дата и час):


В този момент съм безнадежден, просто искам да попитам дали някой от вас се е оттеглил от казиното.


Автоматичен превод:
lansb
преди 10 месеца

Въз основа на рейтинга на играча, той далеч не е първокласно изживяване, разгледайте точно тук 👈

Според вашата бърза жалба са минали само няколко дни, нали? Е, честно казано, трябва да изчакате.

Междувременно се уверете, че си сътрудничите винаги, когато можете; това е най-доброто решение, което мога да предложа в момента.

Свързвате ли се с поддръжката, може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предупреждение към хората. IVIbet се опитва да задържи депозити и отказва възстановяване на суми, въпреки обещанията в чата.


Депозирах, те поискаха KYC, одобриха всичко, след което поискаха алтернативен документ за самоличност (Нямам такъв).


Така поисканият акаунт е затворен и възстановяване на сумата. Беше обещано това в чата.


Няма възстановяване, все още гоним.


Има причина да са мошеници.

Автоматичен превод:
dionbarker
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам за вашата ситуация, въпреки че на мен ми звучи като често срещана KYC процедура, когато казиното иска алтернативни документи за самоличност. Срещаме това в много казина, наистина. Както и да е, запазихте ли случайно екранна снимка на разговора, който сте водили с чата на живо? Може да е удобно да запазите "доказателство" като това в много случаи. Ако разбирам правилно, вие сте поискали възстановяване на вашия депозит, нали? Ще видим как и дали нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем, след като го разгледат внимателно. 🤞

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 9 месеца

предишно казино някога

Автоматичен превод:
vislumgeral
преди 9 месеца

Хей, какво искаш да кажеш с това, което си написал? Имате ли също проблеми с тегленето в казиното или нещо друго? Ако е така, не се колебайте да го опишете повече, за да можем да разберем дали можем да ви помогнем.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей и добре дошъл

Отново имам нужда от вашата помощ. IVIBET не иска да ми плати парите. Моля за намеса

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Здравейте, казиното има ли причина, която да ви подсказва защо не иска да ви изплати? От колко време продължава вашата ситуация? Потвърдена ли е вече вашата сметка в това казино?

Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията.

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

За да ви помогнем, ще ни трябват още подробности относно този проблем, моля.🙏 Кога точно поискахте тегленето и каква беше причината, която ви посочиха, за да го отхвърлите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравей Роми

Фалшива тревога. IVIBET ми изплати печалбите. Мисля, че това е надеждно казино

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

здрасти Това е добра новина, наистина. Колко време чакахте, ако нямате нищо против да попитам? Освен това, ако се интересувате, напишете за това преживяване в рецензията за казиното, какво ще кажете? Просто следвайте връзката , моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравей Роми

Това бяха 4 дни, докато имам парите си в банковата си сметка

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и да дадете време на казиното. Няма нужда да се стресирате от самото начало. Радвам се, че получи парите и че не отне толкова време. Ще продължиш ли да играеш тук? 😊😎

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, Джаро, ще го правя винаги

Автоматичен превод:
leszko66
преди 8 месеца

Искам да ви пожелая честит Великден и ако срещнете нещо, което искате да споделите във форума, ние сме тук! ✨😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сайтът за измама 5/1 не депозирайте, никога няма да можете да теглите, поддръжката е безполезна.

Автоматичен превод:
balugeiger
преди 7 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали какъв опит сте имали в казиното? Предполагам от това, което си написал, че е имало проблем основно с тегленето. Имате ли още пари в казиното? Какво се случи, че не можахте да изтеглите?

Разкажи ми малко повече и ще видим дали можем да ти помогнем.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини