ФорумКазинаIviBet Casino - обща дискусия

IviBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от fpfeil94
|
15989 преглеждания 85 отговора |
|
12 3 45
преди 1 година

здравейте, опитах се 4 пъти да изтегля парите си чрез neteller, изпратих снимка на сметката си, направих каквото ми казаха и сега от нищото ме молят да им изпратя снимка на картата си. КАРТА КОЯТО ИЗПРАЩАМ И МИ КАЗВАТ КАК НЕ Е ПОЛЗВАНА ЗА ДЕПОЗИТИ. ДЕПОЗИТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ С РАДОСТ, АКО Е ВЪЗМОЖНО

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, направих публикация за това, но не получавам отговор.

Оказа се, че се свързвам от Испания и днес започнах да имам проблеми с достъпа. Нямам предвид достъпа веднъж вътре в страницата, достъпът до домейна ivibet.com, изглежда, че е паднал.

Някой има ли същото?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
minos07
преди 1 година

За много ритници...

Автоматичен превод:
Tzintzer
преди 1 година

Играех си и избягах!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, опитах се 4 пъти да изтегля парите си чрез neteller, изпратих снимка на сметката си, направих каквото ми казаха и сега от нищото ме молят да им изпратя снимка на картата си. КАРТА КОЯТО ИЗПРАЩАМ И МИ КАЗВАТ КАК НЕ Е ПОЛЗВАНА ЗА ДЕПОЗИТИ. ДЕПОЗИТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ С РАДОСТ, АКО Е ВЪЗМОЖНО

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, тук във форума се забавихме. И админите болни по едно и също време, и стажантите почти сами.

Има ли някакво развитие по въпроса с картата? Бих изпратил на казиното банковите извлечения, показващи депозитните транзакции, за да им напомня, че картата действително е била използвана. Или аз не съм разбрал правилно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, направих публикация за това, но не получавам отговор.

Оказа се, че се свързвам от Испания и днес започнах да имам проблеми с достъпа. Нямам предвид достъпа веднъж вътре в страницата, достъпът до домейна ivibet.com, изглежда, че е паднал.

Някой има ли същото?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Опитах това и дори успях да разговарям с поддръжката. При мен работи нормално.

Все пак получих доста смешен отговор:

file

Бихте ли могли да поставите няколко екранни снимки, за да имаме представа какво изглежда е проблемът?

Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е проблем в Испания, тя не позволява този url.

Той е ограничен.

Любопитното в темата е, че с vpn от Испания имам достъп до него, смешно е.

От Испания избирам испанския сървър и ако имам достъп до него, не без VPN.

Благодаря на всички за отговорите, нямам друг избор освен да използвам VPN.


Автоматичен превод:
messala
преди 1 година

Добре - в такъв случай силно бих препоръчал да информирате казиното, че сте принудени да използвате VPN, би било безопасно да попитате поддръжката дали е добре.

Когато попитах поддръжката за първи път дали все още приемат играчи от Испания, ми казаха, че приемат играчи въз основа на местните ограничения и така нататък...

Опитах само преди секунда отново и ми казаха, че приемат. 🙂 Е, не е много последователно за мен...

Така че бих ги информирал и ще запазя отговора - само в случай, че може да бъде полезен в бъдеще.

Както можете да видите, индексът на безопасност на казиното не е най-високият - винаги е по-добре да сте подготвени.

Ако решите да попитате, споделете отговора, моля. 🙌😉



Автоматичен превод:
messala
преди 1 година

Здравей мой приятелю! в Polnad имаме подобна ситуация и не е необходимо да използваме VPN. Просто променяме dns на google и неговата работа, може би в Испания можете да направите същото и ще работи?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Здравейте, как успяхте? Тъй като това, което казвате, е, че сте променили своя DNS, след като промените своя DNS, IP остава същият, както в IP е залепен за същата държава, освен ако не използвате VPN. От друга страна messala говори за възможно блокиране на доставчика, което отново няма да помогне наистина, освен ако не използвате един от следните инструменти браузър Tor, Smart DNS, прокси сървър или виртуална частна мрежа (VPN)

Но се чудя какво променяте в настройките на DNS

Автоматичен превод:
Hiros
преди 1 година

в Полша това е нормално... без промяна на dns не можете да достигнете до някой сайт за хазарт... просто трябва да променим dns например на google dns 8888 и всичко е наред. В мобилния телефон имам dns changer... и работи добре. Може би, казвам може би... той може да направи същото в Испания... не струва нищо да опита... Ако собственикът на сайта блокира хора от Испания, той не може да достигне до сайта... ако не, може да опита по моя начин. ..


редакция: той може да те слуша и да не опитва... или може да ме слуша и просто да опитва... 🙂 може би ще работи като в Полша (аз съм от Полша и работи добре от 10 години xD) или не. ..

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Здравейте

Бих казал, че тук въпросът е по-скоро различен, но може и да греша, разбира се.

„Това е проблем в Испания, тя не позволява този URL адрес." - country block - мен ако питаш.

Както и да е, имайте предвид тази тема, за да разберете възможния напредък (същият потребител, същият проблем 🙂):

https://casino.guru/forum/casinos/do-you-know-if-the-ivibet-casino-is-down-for-spain#post-62615

Автоматичен превод:
asterios
преди 1 година

Моите най-искрени поздравления!✨✨✨

Имате ли екранна снимка на печалбите може би? Има свежа и нова функция😉:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/fresh-news-on-casinoguru/2#post-62972


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, добър вечер.

Франсиско Хавиер Джименес Алдон експрес и заявете пред ivibet.com следното:

Вчера поисках 8 тегления за различни суми. Оказва се, че сте го анулирали и сте го върнали в акаунта на играта, защото искате селфи и сертификат за последния направен депозит. След като и двата документа бъдат качени и одобрени от вас, получавам отново Отмяна на тегленията и сега ме помолихте за друго селфи с личната карта. Моля, моля за разбиране и уважение, тъй като отново отменихте моите тегления, когато завърших качването на селфита и банкови документи.

Моля за сериозност и уважение и че споменатите тегления вече са одобрени наведнъж.


Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 1 година

Здравейте!

Страхувам се, че казиното няма да забележи молбата ви тук във форума.

Какво е положението сега, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Решен

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 1 година

Е, това е страхотно. Взехте ли всички пари? Колко време отне, ако нямате нищо против да попитам? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

15 дни

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 1 година

Здравейте!

Е, може и по-добре. 😉

Въпреки това вие имате парите и това е най-важното. Между другото, какво планирате сега?

Искам да кажа, ще дадеш ли на този още един шанс, може би? Сега, след като сте потвърдени, предполагам, че шумът е приключил.

От друга страна, трябва да спомена по-ниския му индекс на безопасност 🤔


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам около 100-140 евро в сметката, която е спряна по някаква причина от завчера. Опитах се да се свържа с ivibet и получих това като отговор само когато се чудя дали парите ми ще бъдат върнати "

За разбирането,


Препратихме вашето запитване до специализирания екип и ще се свържем с вас по този въпрос веднага щом имаме актуализация за този случай.


Благодарим ви за търпението и се надяваме да имате прекрасен ден!"


Не знам дали ще си ги върна и ме е страх, защото акаунтът е закрит внезапно. Какво да правя?

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини