Здравейте, тогава изглежда, че се е получило. Но във връзка с времето и работата, които съм похарчил за 4000 норвежки крони. Тогава вече няма да играя там.
Hi, Then it seems that it has worked out. But in relation to the time and work that I have spent for NOK 4,000. Then I won't play there again.
Hei, Da ser det ut til at det har ordnet seg. Men i forhold til tid og arbeid som jeg har brukt for 4000,- Nkr. Så kommer jeg ikke til å spille der igjen.
Здравейте,
страхотна новина наистина. Понякога очаквам и най-лошото, особено ако има оплаквания и лоши отзиви.
Спокойното изчакване понякога е най-добрата стратегия. 😀
Hello,
great news indeed. Sometimes I also expect the worst especially if there are some complaints and bad reviews.
Calm waiting is sometimes the best strategy. 😀
Здравейте, момчета. Как си взе парите? Моите са блокирани и продължават да искат още документи и скоро всичко за мен е откраднато. Какво трябва да направя?
Hi guys. How did you get your money? Mine are stucked and they keep asking for more documents and soon everything about me is stolen. what should i do?
Здравейте,
Мисля, че трябва да се опитате да сътрудничите и да предоставите всички необходими документи, това е най-лесният начин дори в казино със съмнителна репутация.
Има ли документи, които просто не можете да представите на казиното сега?
Hello,
I think that you should try to cooperate and provide all the necessary documents, this is the easiest way even in a casino with a questionable reputation.
Are there any documents you just can't present to the casino now?
Здравей Радка. Дадох им всичко за проверка на KYC, но сега искат снимка на мен и личната ми карта. Когато го разберат, могат да направят всичко с него. Ще получа ли някога парите си от тук?
Hi Radka. I gave Them everything for KYC verification But now they want picture of me and my ID. When they get that they Can do everything with it. Will i ever get my money from here?
Здравейте,
това обаче е доста стандартно изискване. Казината обикновено молят играчите да направят селфи, където държат личната карта до лицето си. Казината нямат лукса да се срещнат лично с вас и да проверят личната ви карта във ваше присъствие, за да сравнят снимката, разбирате ли?
Просто предоставете това селфи на казиното.
Hello,
this is, however, a pretty standard demand. Casinos usually ask players to make a selfie where they hold the ID next to their facese. The casinos don't have the luxury to meet you in person and check your ID in your presence to compare the photo, you see?
Just provide this selfie, to the casino.
Този ivibet е прецакан, от вчера се опитвам да тегля парите, а те все се оправдават...
За да получат, те получават навреме сега, за да извършат Плащането, което продължават да въртят
This ivibet is fucked up, since yesterday I've been trying to cash out and they keep making excuses...
To receive, they receive on time now to make the Payment they keep rolling
Esse ivibet ta foda, desde de ontem que estou tentando sacar e eles fica botando desculpas...
Para receber, recebem na hora agora pra fazer Pagamento ficam enrrolando
Здравейте,
извинете за въпроса ми, но забелязахте ли, че казиното всъщност има лоша репутация ?
Ето защо съветваме играчите да следят ревютата. Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Предполагам, че това ви притеснява, нали?
Съжалявам, че го казвам, но:
„Моля, имайте предвид, че препоръчваме да изчакате поне 14 дни, за да бъде обработена вашата проверка/теглене, особено ако това е първата ви заявка."
Ако мога, препоръчвам ви да си сътрудничите с казиното, за да преминете проверката по-рано.
Hello,
pardon my question but did you notice that the casino actually has a bad reputation?
That's why we advise players to keep an eye on the reviews. May I know whether your account has been fully verified? I guess that this is what bothers you right?
Sorry to say that but:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
If I may I recommend you cooperate with the casino so you will pass the verification sooner.
След това трябва да се съсредоточите върху преминаването на проверката, независимо от лошата репутация, преминаването на KYC е задължително.
Проверих жалбите и вие можете да направите същото тук и установих, че в момента има само една неразрешена жалба. В други случаи на играчите се плаща в крайна сметка:
Ще го приема като добър знак, нека бъдем позитивни. Кажете ми как върви проверката.
Then you should focus on passing the verification, no matter the bad reputation, passing the KYC is a must.
I checked the complaints, and you can do the same here, and found that there is only one unresolved complaint right now. In other cases, players were paid in the end:
I'll take it as a good sign, let's be positive. Let me know how the verification goes.
не плащайте пари, ivibet вероятно ще фалира... те не продължават нито едно теглене от 04.04.2023 г.... никой, който е направил теглене след 04.04.2023 г., не е получил пари...
do not pay money, ivibet propably will bankrupcy... they dont proceed single withdraw since 04.04.2023... nobody who made withdraw after 04.04.2023 did not get money...
Предполагам, че ще има повече от четири отворени жалби. 🤔
Ако познавате хора с предстоящо теглене, би било добре да ги изпратите всички тук. какво мислиш?
I would assume there would be more than four open complaints. 🤔
If you know any persons with a pending withdrawal, would be good to send them all here. what do you think?
Изпращам всички хора тук или на askgamblers... не защото нямам помощ, но имам голям план xd "какво виждаме зависи какво търсим" хехе алелуя!
i am sending all people here or on askgamblers... not because off help but i have big plan xd "wat we see is depend what we looking for" hehe alleluja!
Бях загрижен не само за оплакванията, но очевидно всеки играч със съмнение е добре дошъл да подаде такова.
Искате ли да обясните големия план или трябва да изчакам големия финал? 🙂
I was not only concerned about complaints, but obviously, every player with suspicion is welcome to submit one.
Care to explain the big plan, or should I wait for the grand finale? 🙂
Приятелю, направих тегления няколко пъти и нямах никакъв проблем.
My friend, I have done withdrawals several times and I did not have any problem.
Φιλε μου εχω κανει αναληψεις αρκετες φορες και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Здравейте.
Можете ли да бъдете по-конкретни, моля? Започна ли проверката - поне?
Hello.
Can you be more specific, please? Has the verification started - at least?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.